Kōseki

Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Kōseki

Post autor: Sans »

Obrazek
Obrazek
Nazwa
Shōton no Jutsu: Reberu Di
Ranga
D
Najniższa ranga kontroli Uwolnienia Kryształu. Daje ona umiejętności podstawowe, dostępne większości shinobi z rodu Kōseki. Poprzez przesłanie chakry do otoczenia, shinobi może z Shōtonu wytworzyć podstawowe przedmioty, jak chociażby sztylety, miecze lub inne tego typu narzędzia mordu, ale też np. miski i talerze. Poziom ten jest dość łatwy do opanowania, lecz ma dwie duże wady - mały zasięg i ślamazarne tempo powstawania kryształu. Plusem jest za to wytrzymałość, która już wyjątkowo duża.
Statystyki
Zasięg
Wielkość Max.
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Chakry
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
Nazwa
Shōton: Kuri no Ruhoīru
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Statystyki
Dodatkowe Dla użytkownika: Szybkość +20, Percepcja -15 Dla innych: Percepcja -20 w przypadku spoglądania na użytkownika
Opis Za pomocą techniki użytkownik wytwarza wokół siebie kolisty dysk. Kryształ powstaje powoli dlatego twór należy najpierw stworzyć. Widok przez kryształ jest zniekształcony, dla patrzącego z zewnątrz jak i z perspektywy osoby będącej w środku. Dostrzeżenie drobnych szczegółów otoczenia może być trudniejsze. Kolisty dysk może poruszać się po ziemi, jak i po powierzchni wody, ten drugi wariant wymaga ciągłego ruchu, inaczej natychmiastowo zaczyna tonąć. Użytkownik w trakcie przebywania w dysku może korzystać z innych technik jak i walczyć za pomocą rąk.
Nazwa
Shōton: Rokkaku Buki
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Statystyki
Twory
  • Shurikeny - 6 małych / 4 "średnie" / 1 duży kwadratowy
  • Senbony/Kunaie - 12 Senbonów / 3 kunaie / 1 miecz kunai
  • Pociski - 10 bełtów / 8 strzał
Koszt D
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Koszt C
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Koszt B
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Koszt A
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Koszt S
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Opis Technika polegająca na stworzeniu kryształowych broni. Koseki ma dużą dowolność względem wyglądu tworzonych przedmiotów. Wielkość tworzonych przedmiotów może się zmienić wedle rozmiarów przedmiotów wybranych na wzór. Podczas jednego użycia techniki można wytwarzać tylko jeden rodzaj broni. Nie jest możliwe wytworzenie kilku kunaiów, bełtów i shurikenów jednocześnie.
Uwaga Zwiększona koszta dotyczą tylko większej wytrzymałości tworu. Po nauczeniu techniki nie trzeba uczyć się ponownie lepszych jej wariantów.
Obrazek
Nazwa
Shōton no Jutsu: Reberu Shi
Ranga
C
Drugi poziom kontroli Kekkei Genkai. W tym przypadku użytkownik może zwiększyć rozmiary wykorzystywanego przez siebie kryształu. Samo wytwarzanie Shōtonu nadal jest szybsze dodatkowo jednak rośnie zasięg powstawania tworów. Najważniejsze jest jednak poprawienie wytrzymałości materiału - osłony wytwarzane za pomocą Uwolnienia stają się trudniejsze do przebicia, zwiększając możliwości defensywy jak i wytwarzanej broni.
Statystyki
Zasięg
Wielkość Max.
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Chakry
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Nazwa
Shōton: Ranbu Rokkaku Shuriken
Ranga
C
Pieczęci
Wąż → Pies → Baran
Zasięg
30 metrów | Stworzenie do 5 metrów wokół siebie
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 5 shurikenów)
[tbox]
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Shōton: Rokkaku Buki
Opis Użytkownik przesyła chakrę Shōton do otoczenia i w bliskiej sobie odległości wytwarza zwykłe, kryształowe shurikeny. Stworzona broń natychmiastowo leci w kierunku wyznaczonego przez ninję punktu bądź miejsca. Szybkość osiągana przez tak wytworzone shurikeny jest wyjątkowo duża jak na kryształowe twory.
Nazwa
Shōton: Kyodai Rokkaku Shuriken
Ranga
C
Pieczęci
Wąż → Pies → Baran → Dzik
Zasięg
Zasięg rzutu | Stworzenie na dłoni
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 2 duże shurikeny)
Statystyki
Dodatkowe
+10 do siły rzutu | Szybkość rzutu zgodnie z mechaniką Seido.
Opis Ninja skupia na swoich dłoniach chakrę Shotonu i tworzy na nich ogromny shuriken (albo dwa). Ma dowolność względem kształtu owych shurikenów. Tak wytworzoną bronią jest w stanie skutecznie rzucić. Technika dużo lepiej sprawuje się w rękach użytkowników seido niżeli shinobi którzy nie skupiają się na walce bronią rzucaną.
Nazwa
Shōton: Kurenai no Kajitsu
Ranga
C
Pieczęci
Baran
Zasięg
Do 5 metrów od użytkownika
Statystyki
Objętość
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Koseki dzięki swojej chakrze wytwarza kryształową kopułę pod którą jest w stanie schronić się przed atakiem przeciwnika. Kopuła może również zostać stworzona na ziemii w koło innej osoby, czy to w celu uwięzienia jej, czy ochrony przed niebezpieczeństwem. Kopuła nie chroni jednak przed atakiem z podziemi. Sama kopuła powstaje szybciej niż standardowe kryształowe twory, przypłaca to jednak nieco mniejszą wytrzymałością.
Nazwa
Shōton: Suishō Tō
Ranga
C
Pieczęci
Koń → Wół → Świnia → Wąż
Wielkość Max.
Długość ostrza - 35 cm
Statystyki
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 2 ostrza)
Dodatkowe
Można wraz z tą bronią wykonywać techniki taijutsu oraz bukijutsu.
Opis Shinobi po przesłaniu chakry Shotonou do swoich rąk wytwarza kryształowe ostrze dołączone do swojego ramienia. Twór ten jest w stanie pełnić rolę podobną co szpony, bądź krótki miecz. Stworzone tak uzbrojenie umożliwia zarówno blokowanie jak i atak, jednocześnie nadając się do wykonywania technik jakie można wykonać przy pomocy tejże broni.
Obrazek
Nazwa
Shōton no Jutsu: Reberu Bi
Ranga
B
Trzeci poziom kontroli Shōtonu sprawia, że wytwarzany przez nas kryształ powstaje już szybciej niż poprzedni. Wytrzymałość materiału ponownie zostaje zwiększona, zaś sam zasięg rośnie bardziej. Do tego shinobi zyskuje nową umiejętność - krystalizację.
Statystyki
Zasięg
Wielkość Max.
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Chakry
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Nazwa
Shōton: Suishō Bunshin no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Wąż → Pies → Baran → Świnia → Dzik → Wół → Świnia → Wąż
Zasięg
Koszt
Statystyki
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za klona) + to, co przekażemy (minimum 1%)
Statystyki
Opis Jutsu polega na stworzeniu kryształowego zwierciadła (maksymalnie można stworzyć w jednej chwili dwa takie zwierciadła), z którego pojedynczo wychodzą kopie użytkownika. Klon potrafi wykonywać wszelkie techniki klanowe oraz Tai/Buki (bez wykorzystywania chakry) znane oryginałowi. Stworzona kopia nie posiada ekwipunku swojego twórcy, za wyjątkiem tego widocznego na wierzchu, co utrudnia odróżnienie oryginału od kopii. Tak skopiowany ekwipunek jest równie groźny co oryginalny. Właściwości artefaktów nie zostają skopiowane, tak samo jak np. właściwości notek wybuchowych lub bombek dymnych. Klony mogą wychodzić z lustra tak długo, dopóki lustro nie jest zniszczone.
Klon Klon nie posiada wolnej woli oraz zdolności mówienia, pisania, rysowania i twórczości wymagającej myślenia abstrakcyjnego. Ze względu na brak świadomości jest więc niepodatny na genjutsu. Jego działania są w pełni uzależnione od stwórcy, który musi wydawać mu mentalne polecenia. W przypadku utraty przytomności przez użytkownika jutsu, klony zatrzymują się w miejscu.
Nazwa
Shōton: Kuri no taransu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Objętość
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Dodatkowe Wymaga siły na poziomie 60 | Dzięki tej broni można wykonywać techniki stylu Mokuzai. Wymaga używania obu rąk. Uniemożliwia składanie pieczęci. Siła ataku +40., Szybkość ataku -15 - Na czas walki przy pomocy lancy.
Opis Użytkownik kryształu wykorzystuje swoją chakrę do wytworzenia kilku metrowej, długiej lancy. Stworzona tak lanca jest długa i ciężka, przez co mało poręczna, nadrabia to jednak zwiększoną siłą ataku. Wielkość rękojeści pozwala również wykorzystać lancę by się nią zasłonić przed nadchodzącym atakiem.
Nazwa
Kesshō no Yoroi
Ranga
B
Pieczęci
Wąż → Baran
Zasięg
Ciało
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za stworzenie zbroi)
Statystyki
[/name]
Wymagania
[/name]
Dodatkowe Aby dostrzec zbroję trzeba posiadać Percepcję na poziomie ponadprzeciętnym (161+). W przypadku uderzenia w zbroję widać przez chwilę kryształ. W przypadku nieposiadania wystarczającej siły i wytrzymałości, szybkość użytkownika maleje o brakujące punkty (np. komuś brakuje 5 siły i wytrzymałości, szybkość maleje więc o 10) do minimum 1.
Opis Technika polega na ukształtowaniu dość grubej warstwy kryształu w formie zbroi na całym ciele użytkownika, kryształ zachowuje swój naturalny kolor nawet podczas używania tej techniki i delikatna poświata o wybranej barwie kryształu zdradza użycie techniki przez Kosekiego. Kryształowa powłoka na ciele wykonującego technikę uniemożliwia odpowiednie zebranie chakry do wykonania technik skupiających chakrę na kończynach, takich jak te służące do chodzenia do wody, bądź ścianach.
Uwaga Zbroja utrzymuje się 5 tur, możliwe jest przedłużenie czasu jej trwania o kolejne 5 tur - pod koniec należy zapłacić pełen koszt techniki. By naprawić zbroję należy ponownie użyć techniki i zapłacić pełen koszt, co zarazem odświeża czas trwania techniki do 5 tur.
Nazwa
Shōton: Omiwatari no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Koń → Małpa → Baran → Świnia → przyłożenie rąk do ziemi
Zasięg Max.
Do 15 metrów od użytkownika
Wielkość Max.
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 3 tury używania)
Statystyki
[/name]
Dodatkowe
Podczas używania techniki, użytkownik nie może się poruszać.
Opis Technika, która udowadnia że w pojedynku z Kōseki trzeba mieć oko na wszystkie strony. Tym razem zagrożenie nadchodzi od dołu - gdy użytkownik tego jutsu złoży odpowiednie pieczęci i przyłoży rękę do ziemi. Wtedy też wyrastają z niej kryształowe kolce, a ścieżka z nich złożona podąża w kierunku wybranym przez Kōsekiego. Kolce powstają tak długo, jak Kōseki trzyma dłonie przy podłożu. Ścieżkę można posłać w dowolną stronę od użytkownika - jednak można miec tylko jedną taką ścieżkę jednocześnie. Siła i wytrzymałość techniki nie zależy od ilości kryształów.
Nazwa
Shōton: Suishō Rō no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Baran
Zasięg
10 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Ciekawa wariacja na temat wykorzystania krystalizacji, bardzo przydatna na bliskim dystansie. Jutsu polega na zamknięciu pojedynczego celu w krysztale. Powstawanie kryształu jest dość szybkie, więc potrzebna jest spora szybkość i percepcja do uniknięcia tego kryształowego grobowca. Zasady przebywania w krysztale:
  • Czas przebywania w jutsu uzależniony jest od wytrzymałości ofiary (ocenia Sędzia) - ofiara nie może oddychać w krysztale,
  • Ofiara może zniszczyć kryształ od środka za pomocą własnej siły jeśli jest ona większa niż wytrzymałość więzienia, lub za pomocą technik bezpieczęciowych UWAGA: - w przypadku przebijania się własną siłą, Wytrzymałość techniki nie spada - można się poruszyć jedynie, jeżeli posiada się Siłę większą niż Wytrzymałość techniki.
  • Zniszczenie kryształu z zewnątrz powoduje rany ofiary. Poziom ran zadawanych uwięzionemu zależny jest od jego KC: E-D = Śmierć, C obrażenia 3 poziomu, B obrażenia 2 poziomu, A obrażenia 1 poziomu, S i wyżej brak obrażeń.
Opis Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi B. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Nazwa
Shōton: Hashō Kōryū
Ranga
B
Pieczęci
Wół → Koń → Baran
Zasięg
40 metrów | 5 metrów średnicy wytworzenie
Objętość
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 1 smoka)
Statystyki
Dodatkowe Smok utrzymuje się 2 tury i w tym czasie lewituje 10 centymetrów nad ziemią. W tym czasie może wybić się do ataku na wysokość równą jego długości. Na jedną serię pieczęci można stworzyć maksymalnie 2 smoki za podwójny koszt.
Opis Użytkownik Shotonu przekształca chakrę swojego Kekkei Genkai do stworzenia kryształowego smoka. Smok podlega kontroli użytkownika i wykonuje jego proste polecenia. Jeśli smok znajdzie się poza zasięgiem kontroli użytkownika, rozpada się. Główną siłą smoka jest jego wielkość i masa z którą wpada wyznaczone mu cele. Smok niestety nie lata a jedynie porusza się po ziemii. Istnieje możliwość dosiąść go jak wierzchowca.
Obrazek
Nazwa
Shōton no Jutsu: Reberu Ei
Ranga
A
Przedostatnia ranga kontroli Shōtonu, znacznie poprawiająca jakość wytwarzanego kryształu. Zasięg znów rośnie, podobnie jak maksymalne rozmiary wytwarzanego przez nas materiału. Krystalizacja pozwala objąć większe obiekty. Szybkość powstawania kryształu jest większa, tak jak i sam kryształ staje się jeszcze twardszy.
Statystyki
Zasięg
Wielkość Max.
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Chakry
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Nazwa
Shōton: Suishōheki Hachi no Jin
Ranga
A
Pieczęci
Szczur → Pies → Koń → Baran → Świnia → Smok → Szczur → Baran → Świnia
Statystyki
Zasięg Max.
80 metrów
Wielkość Max.
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Po wykonaniu jutsu z ziemi zaczynają wyrastać duże kryształy, stworzone i zbite ze sobą razem mogą zostać wykorzystane jako ściana, bądź bariera skutecznie chroniąca przed większością ataków lub, znacznie częściej, jako więzienie dla dużej istoty, lub ich grupy.
Nazwa
Shōton: Jeido no Kuresu
Ranga
A
Pieczęci Tygrys - Podtrzymywanie tworzenia kryształu | Ptak - Komenda przebicia kryształem
Zasięg
20 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika ta polega na wytworzeniu pod wrogiem kryształów, które szybko mkną do góry, unieruchamiając przeciwnika. Jutsu wymaga podtrzymywanej pieczęci w chwili więzienia osoby w krysztale. Koseki ma możliwość wywołać dodatkowe kryształy, tworzące się już na powierzchni tych wytworzonych by przebić ciało pojmanego bądź pochwycony obiekt. By to zrobić musi złożyć kolejną pieczęć by wydać komendę.
Nazwa
Shōton: Suishō Rokkakuchū
Ranga
A
Pieczęci
Szczur → Wąż → Baran → Pies → Tygrys → Klaśnięcie dłońmi
Zasięg Max.
100 metrów
Koszt
A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę) za jednego sojusznika
Statystyki
Dodatkowe Kontrola Chakry A | Podczas używania techniki, użytkownik nie może się poruszać | +30 Siły Chakry dla wzmacnianego sojusznika.
Opis Technika dostępna tylko dla doświadczonych przedstawicieli klanu Kōseki, którzy osiągnęli wystarczająco dobrą kontrolę swojej chakry. Po wykonaniu sekwencji pieczęci i klaśnięciu dłońmi, w wybranym miejscu w odległości maksymalnie 100m od wykonującego pojawia się pięć kryształowych filarów. Konstrukcja ta ma za zadanie wzmocnienie technik wykonanych wewnątrz struktury. Ilość wzmocnionych technik nie ma ograniczeń i nie wpływa na koszt podtrzymania techniki, który jest identyczny zarówno dla jednego wzmocnionego jutsu, jak i trzech. Niestety utrzymanie filarów wymaga od użytkownika pozostania w bezruchu.
Obrazek
Nazwa
Shōton no Jutsu: Reberu Esu
Ranga
S
Najwyższa ranga kontroli Shōtonu. Pozwala ona użytkownikowi na wytwarzanie nawet olbrzymich bloków kryształu o niezwykłej wytrzymałości, niwelując sporą część ograniczeń z poprzednich poziomów kontroli, szybkość osiąga swoje maksymalne możliwości a wraz z tym również wzrasta i siła kryształu.
Statystyki
Zasięg
Wielkość Max.
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Chakry
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
Nazwa
Shōton: Isshi Kōmyō
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
100 metrów - zasięg wiązki
Koszt
C: 75% | B: 65% | A: 45% | S: 35% | S+: 25%
Statystyki
Dodatkowe Wymaga 1 tury przygotowania pryzmatu. Dopiero w następnej turze można wystrzelić wiązkę lasera. Po zakończeniu używania techniki rzucający otrzymuje karę -40 do wszystkich statystyk, aż do odpoczynku lub wyleczenia przez medyka.
Opis Technika podzielona jest na dwa etapy. W pierwszym etapie użytkownik otacza się kryształowym pryzmatem, który po chwili unosi się w powietrzu razem z wykonawcą zamkniętym w środku, maksymalnie na wysokość 60 metrów. W tym momencie użytkownik zbiera swoją chakrę i przesyła ją do kryształu, używając go jako katalizatora. Drugim etapem jest skupienie w pryzmacie wiązki i wystrzelenie jej w przeciwnika, bariery itd. Siła techniki jest ogromna, jednak użytkownik przypłaca to sporymi kosztami oraz zmęczeniem.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Nazwa
Shōton: Kesshō Gokakurō
Ranga
S
Pieczęci
Baran
Zasięg
50 metrów
Koszt Dwukrotność krystalizowanej techniki (za 1 technikę) w zależności od naszego KC.
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika pozwala zamknąć w krysztale chakrowe twory, takie jak techniki bądź inne Kekkei Genkai. Chakra wewnątrz kryształu zostaje natychmiast pochłonięta przez kryształ. Wraz z otaczającym ją kryształem technika spada na ziemie, nie stwarzając już żadnego zagrożenia.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Nazwa
Shōton: Suishō Kabe
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Zasięg wcześniej utworzonego kryształu
Koszt B: 10% | A: 7.5% | S: 5% | S+: 2.5% (na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Użytkownik, który opanował kontrolę Shōtonu na najwyższym poziomie jest w stanie kontrolować go w taki sposób, aby na bieżąco rozstępywał się on pod jego nogami. Dzięki temu użytkownik jest w stanie przemieszczać się w swoim własnym krysztale stworzonym przy pomocy innych technik bądź reberu, co przy odpowiednim wykorzystaniu innych technik może być świetną defensywą.
Nazwa
Shōton: Suishō Meikyū no Jutsu
Ranga
S
Pieczęci Świnia → Małpa → Koń → Pies → Baran
Zasięg
Sfera o promieniu 500 metrów od użytkownika
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Użytkownik kryształu składa pieczęci, a następnie powoduje gwałtowny rozrost kryształu, rozpoczynając tworzenie bardzo wytrzymałej sfery, zdolnej pokryć olbrzymi obszar. Rozrost kryształu rozpoczyna się od użytkownika we wszystkich kierunkach stopniowo się zamykając. Technika cechuje się niesamowitą wytrzymałością na całej swej powierzchni, co czyni ją prawdopodobnie najwytrzymalszą techniką Uwolnienia Kryształu.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Klanowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość