Maji

Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Maji

Post autor: Sans »

Obrazek
Obrazek
Nazwa
Jiton: Reberu Di
Ranga
D
Podstawowa ranga Kekkei Genkai. Tutaj użytkownik jest w stanie kontrolować namagnesowane bronie na stosunkowo niewielkim zasięgu i z niewielką mocą, jednak wykorzystując swoją wyobraźnię i zmysł taktyczny jest w stanie uczynić zaskakująco dużo. Same podstawy nie pozwalają na wiele - kunaie, shurikeny i inne podobne rozmiarowo bronie bez problemu poddają się naszym magnetycznym umiejętnościom, ale te największe trzeba sobie odpuścić, a przynajmniej na jakiś czas.
Broń
Objętość Max.
80
Zasięg
Koszt Chakry
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
Nazwa
Jishaku Ninpō
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
Bezpośredni | Po osiągnięciu rangi B zasięg równy zasięgowi pola magnetycznego
Koszt E: 1,75% | D: 1,5% | C: 1,25% | B: 1% | A: 0,75% | S: 0,5% | S+: 0,25 (20 jednostek objętości)
Dodatkowe Przedmiot musi być metalowy w całości/większości. Maksymalny limit namagnesowanych przedmiotów ograniczony jest przez limit opanowanego przez Maji Reberu. W przypadku namagnesowywania na dystans Maji musi widzieć przedmiot.
Opis Podstawowa technika klanu Maji. Dzięki niej możliwe jest namagnesowanie przedmiotów i tym samym uzyskanie nad nimi pełnej kontroli. Nie trzeba składać żadnych pieczęci, wystarczy odrobina chakry. Przedmioty oczywiście muszą być w większości metalowe, by technika mogła zadziałać. Wszelkiego rodzaju bronie białe pokroju mieczy, kunai, shurikenów, a nawet przedmioty codziennego użytku - wszystko to jesteśmy w stanie przemieszczać w zasięgu ograniczanym jedynie przez poziom naszych umiejętności klanowych. Daje to duże możliwości zarówno bezpiecznej walki na dystans, jak i skrytobójczych ataków z zaskoczenia. Wartym zaznaczenia jest, że jest to jednorazowy koszt pokrycia obiektu magnetyczną powłoką. Jej siła i koszty kontroli nad pokrytymi przedmiotami są zależne od poziomu Reberu. Użytkownik jest świadom położenia namagnesowanych obiektów. Od rangi B użytkownik może użyć tej techniki na odległość, używając pola magnetycznego. Należy pamiętać, że technika ta służy do nadania na przedmiot swojego rodzaju "znacznika", a do kontroli tak namagnesowanych przedmiotów należy użyć i ponieść koszta Reberu.
Obrazek
Nazwa
Jiton: Reberu Shi
Ranga
C
Drugi poziom jest znacznym wzmocnieniem naszych magnetycznych umiejętności - gwałtownie rośnie dystans na jakim możemy kontrolować namagnesowaną broń, zarówno podczas skupienia, jak i bez niego. Zasięg jest teraz dwukrotnie większy. Wraz z zasięgiem idzie w parze moc, przez co kontrolowane bronie są w stanie lecieć szybciej i z większą precyzją. Zwiększając kontrolę nad naszymi umiejętnościami, wychodzimy z etapu dowolnej kontroli małej broni miotanej i wchodzimy na następny schodek. Ogromne shurikeny, mniejsze rozmiarowo bronie białe, łańcuchy - wszystko to i podobne wielkościowe obiekty jeszcze bardziej zwiększają nasz potencjał bojowy. Nasza kontrola nad metalowymi przedmiotami wzrasta, teraz możemy przemieszczać je na nieco większe dystanse.
Broń
Objętość Max.
160
Zasięg
Koszt Chakry
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Nazwa
Jiton: Jakuhō no Sōjin
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
5m
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (80 jednostek objętości) (1/4 kosztu za dotyk)
Opis Technika polega na nadaniu przeciwnikowi ładunku, który przyciąga pozostałe bronie kontrolowane w standardowy sposób przez Maji (muszą najpierw zostać namagnesowane za pomocą Jishaku Ninpō). Do tego stanu można doprowadzić na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest kontakt fizyczny - wystarczy bezpośrednie dotknięcie, by namagnesować cel z odwrotnym ładunkiem. Drugim jest użycie metalowych broni jako przekaźników, którymi potem należy trafić przeciwnika, by został on automatycznie namagnesowany. Efekt jest łatwo przewidzieć, ale dla rywala może być lekko szokujący. Od teraz pociski znajdujące się w zasięgu namagnesowanego oponenta będą kierowały się na niego bez naszego udziału, czyli otrzymujemy samonaprowadzające pociski lecące by trafić cel. Przeciwnik w takiej sytuacji może zrobić kilka rzeczy - zasłonić się czymś i liczyć, że podążające bronie utkną na dobre, oddalić się na tyle daleko (zasięg techniki), by siły magnetyczne pomiędzy nim a pociskami przestały działać, bądź też unikać broni przez 3 tury, po których to cel traci ładunek i tym samym nie przyciąga broni. Szybkość kontrolowanych broni lecących na namagnesowany cel jest równa szybkości używanego Reberu. Możliwe jest również miotanie broni w tradycyjny sposób na ofiarę techniki. Zasięg przyciągania do celu jest wtedy skrócony o połowę, a prędkość nakierowywanych na niego przedmiotów jest taka, z jaką zostały wyrzucone.
Obrazek
Nazwa
Jiton: Reberu Bi
Ranga
B
Bardzo ważny poziom Jitonu. Użytkownik zyskuje szereg wzmocnień, w tym magnetycznych zdolności - przedmioty pod naszą kontrolą są znacznie szybsze i możemy je posyłać na większe dystanse. Z uwagi na lepszą kontrolę umiejętności, ilość kontrolowanych przedmiotów może być znacząco większa. Dodatkowo użytkownik uczy się tworzyć pole magnetyczne wokół siebie, bądź w wybranym kierunku, które pozwala na magnesowanie przedmiotów na odległość na jego zasięg za pomocą techniki Jishaku Ninpō. Wymagane jest ostrożne obsługiwanie go w miejscach publicznych przez możliwość szybkiego wypłukania się z chakry podczas przejmowania przedmiotów codziennego użytku. Ponadto użytkownik zyskuje możliwość kontroli żelaznego piasku, który musi sobie wcześniej stworzyć.
Broń
Piach
Objętość Max.
320
Zasięg
Wielkość Max.
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Chakry
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Nazwa
Satetsu Henkan
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
Równy zasięgowi pola magnetycznego na najwyższym posiadanym Reberu
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1 porcja)
Dodatkowe
1 porcja wynosi 200 objętości żelaznego piasku
Opis Technika niezbędna do korzystania z pełni potencjału, jaki daje nam ten poziom Kekkei Genkai. Jutsu pozwala na zmienianie zwykłego piasku w jego żelazny odpowiednik, którym jesteśmy w stanie manipulować na zasięgach identycznych do namagnesowanej broni. Transformacja w żelazo jest jednak procesem tymczasowym i po kilku godzinach bez kontaktu z chakrą użytkownika, wraca on do swojego pierwotnego stanu. Surowiec możemy pozyskiwać na niewielkim obszarze wokół użytkownika. Zamiana zwykłego piasku w żelazny może się odbyć nawet na maksymalnym zasięgu Reberu. Akcja zajmuje około tury dla 1 porcji piasku, a świeżo stworzony żelazny piach można od razu użyć do walki. Wartym wspomnienia jest fakt, że nie musimy piasku transformować na miejscu i możemy przykładowo zapieczętować odpowiednią ilość żelaznego piasku w zwoju w celu późniejszego wykorzystania.
Nazwa
Satetsu Kesshū
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
15 metrów (stworzenie)
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Koszt jest podany dla 1 figury niezależnie od jej wielkości
Opis Technika polega na kompresji piasku w sztywne formy, dzięki czemu można wytworzyć z niego kształty dowolnych figur geometrycznych jak np. sześcian czy ostrosłup. Każda z nich może być użyta na rozmaite sposoby, zależne jedynie od wyobraźni użytkownika. Jako tarcza, w celu szybszego przemieszczania się, bądź też jako broń, z czego np. ostrosłup przydaje się do przebijania osłon (do rangi B), a sześcian jest idealny wręcz do miażdżenia oponentów. Rozmiary figur mogą być bardzo różne, wszystko zależy wyłącznie od ilości piasku, jaką włożyliśmy w stworzenie struktury, a także woli użytkownika. Koszt techniki obejmuje jedynie skompresowanie piasku do jednolitej formy, natomiast żeby móc manipulować strukturą, czy przemieszczać formy, należy dodatkowo ponieść koszty Reberu, z jakiego korzystamy (ranga B wzwyż).
Obrazek
Nazwa
Jiton: Reberu Ei
Ranga
A
Przedostatni poziom. O ile w poprzednim już widać było naszą niewątpliwą potęgę, tutaj jest ona jeszcze bardziej wysuwana na piedestały. Kontrola żelaznego piachu stoi na wysokim poziomie. Zasięg obejmuje ogromny obszar wokół użytkownika i jeszcze bardziej zyskuje na sile. Tym samym piach staje się znacznie szybszy i wytrzymalszy niż poprzednio. A co z kontrolowanymi chakrą broniami? Te osiągają ogromne prędkości i ich kontrola to dziecinna igraszka. A dla przeciwnika ogromne wyzwanie, bo jak uniknąć tak szybkiego żelastwa? Tutaj schodzi znacząca część ograniczeń w stosunku do kontrolowanej broni, więc nasze możliwości ograniczone są w niedużym stopniu. Pole magnetyczne podwaja swój zasięg i pozwala na jeszcze lepszą kontrolę oręża przeciwnika.
Broń
Piach
Objętość Max.
560
Zasięg
Wielkość Max.
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Chakry
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Nazwa
Satetsu Shigure
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
30 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 20 pocisków)
Statystyki
Dodatkowe
1 pocisk tworzony jest z 0.5 objętości żelaznego piasku
Opis Jedna z najsilniejszych technik klanu Maji - Deszcz Żelaznego Piasku. Shinobi nagromadza żelazny piach w powietrzu, zazwyczaj przed sobą, po czym dzieli go na niewielkie porcje - najczęściej mają one wielkość około dwóch centymetrów. Porcje te przyjmują kształt pocisków, które następnie zostają wystrzelone w dowolnym, wybranym przez użytkownika, kierunku.
Obrazek
Nazwa
Jiton: Reberu Esu
Ranga
S
Ostatni poziom i zarazem zwieńczenie całej ciężkiej pracy włożonej w osiągnięcie tak doskonałej kontroli nad żelazem. Możliwość panowania nad żelazem pokrywa naprawdę pokaźną połać terenu. Namagnesowane przedmioty stają się szybsze niż kiedykolwiek i tylko najsilniejsi oponenci będą w stanie za nimi nadążać. Ilość możliwych do kontrolowania przedmiotów jest ogromna. Użytkownik poznał wszelkie tajniki kontroli żelaznego piachu i tym samym nie ma przed nim żadnych tajemnic. Jego skupienie idzie w parze z ogromną wytrzymałością, a szybkość niejednemu sprawi problemy.
Broń
Piach
Objętość Max.
1280
Zasięg
Wielkość Max.
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Chakry
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
Nazwa
Satetsu Kaihō
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe Wcześniejsze użycie Satetsu Henkan | Technika tworzona jest z 800 objętości żelaznego piasku
Opis Ostateczna technika z wykorzystaniem żelaznego piasku. Użytkownik posyła w niebo ogromną formę z żelaznego piachu uzyskaną techniką Satetsu Henkan. Następnie przez odpowiednie wykorzystanie magnetycznych sił cała masa żelaznych opiłków zaczyna zmieniać kształt i szybko się deformować. Z żelaznej masy zaczynają w szalonym tempie wyrastać strumienie skupionego żelaza w formie przypominającej gałęzie drzewa. Widok bardzo osobliwy, może nawet piękny. Jednak "gałęzie" rozrastają się na duży obszar z zawrotną prędkością i po kilku chwilach cały teren w polu rażenia techniki zostaje zbombardowany spadającymi odnogami. "Gałęzie" trafiają w ziemię z dużą siłą zdolną do przebicia człowieka niczym szmacianej lalki, rozrywając ziemię na kawałki. Z uwagi na ogromna ilość odnóg i dużą prędkość techniki, żeby przeżyć trzeba się wykazać ogromną szybkością i niemalże natychmiastową reakcją, a nawet wtedy nie ma pewności czy jakaś niespodziewana gałąź nie przebije cię na wylot.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Klanowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość