Nara
: 3 sie 2018, o 11:23


- Nazwa
- Kagemane no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Szczur
- Zasięg
- W opisie klanowym
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 za turę) (za osobę)
- Dodatkowe
- Podczas kontroli cienia użytkownik nie może się przemieszczać
- Opis Podstawowa technika klanu Nara mająca dwa etapy - kontrolę cienia i kontrolę przeciwnika. Za pomocą techniki użytkownik wydłuża swój cień. Może modyfikować jego kształt i grubość, przykładowo rozszczepiając na kilka "wiązek" jeśli ma zamiar złapać kilka osób. Kontrola większej liczby osób wiąże się jednak ze zwiększonym kosztem chakry. W celu złapania może użyć już istniejącego cienia żeby wydłużyć zasięg swojego. W momencie zetknięcia się cienia ofiary i użytkownika, ten pierwszy zostaje sparaliżowany. Cień kurczy się w taki sposób, by jego długość była równa odległości osób które połączyła. Od momentu połączenia każdy ruch wykonany przez Narę zostaje powtórzony przez złapanego. Po osiągnięciu rangi B w dziedzinie klanowej użytkownik może wykonać technikę w taki sposób, że złapana nią ofiara naśladuje ruchy dopiero od wybranego momentu.
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/ocYKI4l.png[/timg]
[tname=Nazwa]Kagemane no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]D[/tname]
[tname=Pieczęci]Szczur[/tname]
[tname=Zasięg]W opisie klanowym[/tname]
[tname=Koszt]E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 za turę) (za osobę)[/tname]
[tname=Dodatkowe]Podczas kontroli cienia użytkownik nie może się przemieszczać[/tname]
[topis=Opis]Podstawowa technika klanu Nara mająca dwa etapy - kontrolę cienia i kontrolę przeciwnika. Za pomocą techniki użytkownik wydłuża swój cień. Może modyfikować jego kształt i grubość, przykładowo rozszczepiając na kilka "wiązek" jeśli ma zamiar złapać kilka osób. Kontrola większej liczby osób wiąże się jednak ze zwiększonym kosztem chakry. W celu złapania może użyć już istniejącego cienia żeby wydłużyć zasięg swojego. W momencie zetknięcia się cienia ofiary i użytkownika, ten pierwszy zostaje sparaliżowany. Cień kurczy się w taki sposób, by jego długość była równa odległości osób które połączyła. Od momentu połączenia każdy ruch wykonany przez Narę zostaje powtórzony przez złapanego. Po osiągnięciu rangi B w dziedzinie klanowej użytkownik może wykonać technikę w taki sposób, że złapana nią ofiara naśladuje ruchy dopiero od wybranego momentu.[/topis][/tab]

- Nazwa
- Kage–Kubishibari no Jutsu
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Smok → Tygrys → Szczur
- Zasięg
- Patrz: Tabelka, ranga C
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Dodatkowe Należy uprzednio złapać cel w Kagemane no Jutsu|Technika trwa tyle tur, ile pozostało do anulowania Kagemane no jutsu|Podczas kontroli cienia, użytkownik nie może się przemieszczać [/topis]
- Opis Brutalna technika polegająca na częściowej materializacji cienia, jednak z ograniczeniem do ciała przeciwnika. Cień porusza się po oponencie w postaci dwóch rąk, które mogą wyrządzać fizyczne szkody. Za ich pomocą można przykładowo złamać komuś palca bądź poddusić i tym samym pozbawić przytomności. Możliwe obrażenia zależą jedynie od Wytrzymałości ofiary - im mniejsza, tym większe szkody Nara będzie w stanie wyrządzić. Musi się z tym jednak spieszyć, bowiem technika trwa nie dłużej niż trwałoby normalne Kagemane no Jutsu.
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/t6NX3Zh.gif[/timg]
[tname=Nazwa]Kage–Kubishibari no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]C[/tname]
[tname=Pieczęci]Smok → Tygrys → Szczur[/tname]
[tname=Zasięg]Patrz: Tabelka, ranga C[/tname]
[tname=Koszt]E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%[/tname]
[topis=Dodatkowe]Należy uprzednio złapać cel w Kagemane no Jutsu|Technika trwa tyle tur, ile pozostało do anulowania Kagemane no jutsu|Podczas kontroli cienia, użytkownik nie może się przemieszczać[/topis][/topis]
[topis=Opis]Brutalna technika polegająca na częściowej materializacji cienia, jednak z ograniczeniem do ciała przeciwnika. Cień porusza się po oponencie w postaci dwóch rąk, które mogą wyrządzać fizyczne szkody. Za ich pomocą można przykładowo złamać komuś palca bądź poddusić i tym samym pozbawić przytomności. Możliwe obrażenia zależą jedynie od Wytrzymałości ofiary - im mniejsza, tym większe szkody Nara będzie w stanie wyrządzić. Musi się z tym jednak spieszyć, bowiem technika trwa nie dłużej niż trwałoby normalne Kagemane no Jutsu.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Kagemane Shuriken no Jutsu
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Rzutu
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (od broni)
- Dodatkowe
- Należy posiadać broń przewodzącą chakrę
- Opis Technika do wykonania wymaga połączenia ze sobą dwóch przedmiotów - broń przewodząca chakrę i specjalnie wykonana notka, która musi być do tej broni doczepiona za pomocą żyłki. Mając tak gotowy sprzęt można już użyć jutsu. Wystarczy przelać chakrę na broń i wbić ją w cień przeciwnika, przykładowo poprzez rzut. Kontakt fizyczny z bronią jest wymagany wyłącznie podczas przelewania chakry, co stanowi dużą zaletę techniki, podobnie jak zwiększone możliwości taktyczne w walce. Jedyną wadą jest to, że paraliż wywołany tą techniką jest o turę krótszy niż ten wywołany Kagemane no jutsu. Technika staje się bardziej użyteczna kiedy użytkownik jest wyszkolony w walce bronią miotaną.
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/NxE78dd.png[/timg]
[tname=Nazwa]Kagemane Shuriken no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]C[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]Rzutu[/tname]
[tname=Koszt]E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (od broni)[/tname]
[tname=Dodatkowe]Należy posiadać broń przewodzącą chakrę[/tname]
[topis=Opis]Technika do wykonania wymaga połączenia ze sobą dwóch przedmiotów - broń przewodząca chakrę i specjalnie wykonana notka, która musi być do tej broni doczepiona za pomocą żyłki. Mając tak gotowy sprzęt można już użyć jutsu. Wystarczy przelać chakrę na broń i wbić ją w cień przeciwnika, przykładowo poprzez rzut. Kontakt fizyczny z bronią jest wymagany wyłącznie podczas przelewania chakry, co stanowi dużą zaletę techniki, podobnie jak zwiększone możliwości taktyczne w walce. Jedyną wadą jest to, że paraliż wywołany tą techniką jest o turę krótszy niż ten wywołany Kagemane no jutsu. Technika staje się bardziej użyteczna kiedy użytkownik jest wyszkolony w walce bronią miotaną.[/topis][/tab]

- Nazwa
- Kage Nui no Jutsu
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Szczur → Ptak
- Zasięg
- Patrz: Tabelka, ranga B (bez bonusu za użycie innego cienia)
- Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% za 5 macek (1/2 za turę)
- Dodatkowe
- Materializowany cień nie może być używany do techniki Kagemane no Jutsu.
- Opis Bardzo przydatna technika bazująca na podobnych założeniach co Kage–Kubishibari no Jutsu. Tym razem cień nie jest materializowany na przeciwniku, a w przestrzeni. Można go odkleić od ziemi i wykorzystać go do ataku bądź obrony, w formie długich mackopodobnych włóczni. Rozpędzone mogą przebijać niektóre twarde materiały, a także zadawać bolesne rany kłute. Cień może być oderwany od ziemi w dowolnym miejscu w promieniu 30m od użytkownika, a tor ich lotu jest w pełni zależy od użytkownika. Macki nie są na tyle wytrzymałe by zatrzymywać techniki, a ich elastyczność uniemożliwia blokowanie technik walki bezpośredniej. Odcięty fragment macki rozpływa się w powietrzu. Mackami można też krępować przeciwników, jednak odpowiednia Siła (90 wzwyż) pozwoli na bezproblemowe wyswobodzenie się z więzów.
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/Js8qV85.gif[/timg]
[tname=Nazwa]Kage Nui no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]B[/tname]
[tname=Pieczęci]Szczur → Ptak[/tname]
[tname=Zasięg]Patrz: Tabelka, ranga B (bez bonusu za użycie innego cienia)[/tname]
[topis=Koszt]E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% za 5 macek (1/2 za turę)[/topis]
[tname=Dodatkowe]Materializowany cień nie może być używany do techniki Kagemane no Jutsu.[/tname]
[topis=Opis]Bardzo przydatna technika bazująca na podobnych założeniach co Kage–Kubishibari no Jutsu. Tym razem cień nie jest materializowany na przeciwniku, a w przestrzeni. Można go odkleić od ziemi i wykorzystać go do ataku bądź obrony, w formie długich mackopodobnych włóczni. Rozpędzone mogą przebijać niektóre twarde materiały, a także zadawać bolesne rany kłute. Cień może być oderwany od ziemi w dowolnym miejscu w promieniu 30m od użytkownika, a tor ich lotu jest w pełni zależy od użytkownika. Macki nie są na tyle wytrzymałe by zatrzymywać techniki, a ich elastyczność uniemożliwia blokowanie technik walki bezpośredniej. Odcięty fragment macki rozpływa się w powietrzu. Mackami można też krępować przeciwników, jednak odpowiednia Siła (90 wzwyż) pozwoli na bezproblemowe wyswobodzenie się z więzów.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Kuro Higanbana
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Szczur
- Zasięg
- Patrz: Tabelka, Ranga B
- Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% za 20 strumieni (1/2 za turę)
- Dodatkowe Wymagana znajomość Kagemane no Jutsu | Podczas kontroli cienia użytkownik nie może się przemieszczać
- Opis Technika podobna do Kagemane no Jutsu, przydatna podczas walki z wieloma przeciwnikami. Zamiast nakierować swój cień w jednym kierunku, ten natychmiast wystrzeliwuje w formie cienkich strumieni wokoło użytkownika, w pożądanej przez niego ilości. Wadą jest niemożność kontroli cieni podczas ich przemieszczania się pod ziemi - idą one prosto i tylko prosto, po ewentualnym uniku przeciwnika nie ma możliwości zawrócenia nimi. W przypadku powodzenia Nara zyskuje przewagę w postaci unieruchomienia dużej ilości przeciwników jednocześnie. Ofiary techniki nie naśladują ruchów użytkownika, są jedynie skrępowane z siłą podstawowego Kagemane. Użytkownik na życzenie może przy pomocy cienia przyciągnąć złapanych wrogów do siebie. Jest to jednak proces powolny i zależny od siły opierającego się przeciwnika. Przyciągnięcie kogoś z maksymalnego zasięgu na wyciągnięcie ręki zazwyczaj trwa ponad jedną turę.
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/9wFaYQK.gif[/timg]
[tname=Nazwa]Kuro Higanbana[/tname]
[tname=Ranga]B[/tname]
[tname=Pieczęci]Szczur[/tname]
[tname=Zasięg]Patrz: Tabelka, Ranga B[/tname]
[topis=Koszt]E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% za 20 strumieni (1/2 za turę)[/topis]
[topis=Dodatkowe]Wymagana znajomość Kagemane no Jutsu | Podczas kontroli cienia użytkownik nie może się przemieszczać[/topis]
[topis=Opis]Technika podobna do Kagemane no Jutsu, przydatna podczas walki z wieloma przeciwnikami. Zamiast nakierować swój cień w jednym kierunku, ten natychmiast wystrzeliwuje w formie cienkich strumieni wokoło użytkownika, w pożądanej przez niego ilości. Wadą jest niemożność kontroli cieni podczas ich przemieszczania się pod ziemi - idą one prosto i tylko prosto, po ewentualnym uniku przeciwnika nie ma możliwości zawrócenia nimi. W przypadku powodzenia Nara zyskuje przewagę w postaci unieruchomienia dużej ilości przeciwników jednocześnie. Ofiary techniki nie naśladują ruchów użytkownika, są jedynie skrępowane z siłą podstawowego Kagemane. Użytkownik na życzenie może przy pomocy cienia przyciągnąć złapanych wrogów do siebie. Jest to jednak proces powolny i zależny od siły opierającego się przeciwnika. Przyciągnięcie kogoś z maksymalnego zasięgu na wyciągnięcie ręki zazwyczaj trwa ponad jedną turę.[/topis][/tab]

- Nazwa
- Kageyose no Jutsu
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Szczur
- Zasięg
- Patrz: Tabelka, Ranga A (bez bonusu za użycie innego cienia)
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% za 5 macek (1/2 za turę)
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Kage Nui no Jutsu
- Opis Ulepszona wersja techniki materializującej cień. Od poprzedniczki wyróżniają ją dwie rzeczy - zasięg i możliwości cienia. Od teraz cień jest w stanie wykonywać bardzo precyzyjne czynności (np. podnoszenie przedmiotów) przy zwiększonej prędkości poruszania się cienia, co bezpośrednio przekłada się na możliwości obronne i ofensywne. Nie jest też sztywny jak pierwowzór, mogą skręcać i poruszać się praktycznie dowolnie. Nadal jest w formie macek, jednak te stają się bardziej smukłe i przypominają te z których zbudowane jest ciało Kakuzu. Mogą być wykorzystywane w formie lin o zwiększonej wytrzymałości (uwolnienie od 180 wzwyż) bądź zwinnych włóczni. Ich walory defensywne przed technikami są równie słabe co pierwowzoru, jednak można ich z powodzeniem używać do blokowania ciosów Taijutsu.
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/i5XSX4H.png[/timg]
[tname=Nazwa]Kageyose no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Pieczęci]Szczur[/tname]
[tname=Zasięg]Patrz: Tabelka, Ranga A (bez bonusu za użycie innego cienia)[/tname]
[tname=Koszt]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% za 5 macek (1/2 za turę)[/tname]
[tname=Dodatkowe]Wymaga znajomości Kage Nui no Jutsu[/tname]
[topis=Opis]Ulepszona wersja techniki materializującej cień. Od poprzedniczki wyróżniają ją dwie rzeczy - zasięg i możliwości cienia. Od teraz cień jest w stanie wykonywać bardzo precyzyjne czynności (np. podnoszenie przedmiotów) przy zwiększonej prędkości poruszania się cienia, co bezpośrednio przekłada się na możliwości obronne i ofensywne. Nie jest też sztywny jak pierwowzór, mogą skręcać i poruszać się praktycznie dowolnie. Nadal jest w formie macek, jednak te stają się bardziej smukłe i przypominają te z których zbudowane jest ciało Kakuzu. Mogą być wykorzystywane w formie lin o zwiększonej wytrzymałości (uwolnienie od 180 wzwyż) bądź zwinnych włóczni. Ich walory defensywne przed technikami są równie słabe co pierwowzoru, jednak można ich z powodzeniem używać do blokowania ciosów Taijutsu.[/topis][/tab]

- Nazwa
- Kagezukami no Jutsu
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Szczur
- Zasięg
- Patrz: Tabelka, Ranga S
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 za turę)
- Dodatkowe
- Podczas kontroli cienia, użytkownik nie może się przemieszczać
- Opis Szczytowe rozwinięcie techniki cienia, która składa się z dwóch etapów. Pierwszym jest wydłużenie swojego cienia przez użytkownika z szybkością odpowiadającą jego własnej. W przeciwieństwie do Kagemane no Jutsu nie istnieje możliwość rozszczepienia cienia na kilka wiązek. Gdy już pochwycimy interesującą nas osobę lub obiekt można odczepić cień od podłoża, który wciąż jest połączony z danym obiektem. Technika dzięki ogromnej sile zdolna jest podnieść obiekt dość znacznych rozmiarów (wielkości nawet chatki wiejskiej) i miotać nim wokoło z dużą mocą. Połączenie między użytkownikiem a obiektem podnoszonym jest trwałe, przez co po miotnięciu takim obiektem możemy go ponownie podnieść i powtórzyć czynność. Co ważne po odczepieniu od podłoża szybkość cienia spada do połowy swojej wartości. W każdej chwili istnieje także możliwość jego zerwania jeśli sytuacja tego wymaga. Technika nie uniknęła wady - jest nią brak możliwości zablokowania ruchów naszego celu, przez co przeciwnik może zareagować jakąś techniką, wystawiając nas na kontratak.
- Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi B. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
[tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/ykTkkoe.png[/timg]
[tname=Nazwa]Kagezukami no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[tname=Pieczęci]Szczur[/tname]
[tname=Zasięg]Patrz: Tabelka, Ranga S[/tname]
[tname=Koszt]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 za turę)[/tname]
[tname=Dodatkowe]Podczas kontroli cienia, użytkownik nie może się przemieszczać[/tname]
[topis=Opis]Szczytowe rozwinięcie techniki cienia, która składa się z dwóch etapów. Pierwszym jest wydłużenie swojego cienia przez użytkownika z szybkością odpowiadającą jego własnej. W przeciwieństwie do Kagemane no Jutsu nie istnieje możliwość rozszczepienia cienia na kilka wiązek. Gdy już pochwycimy interesującą nas osobę lub obiekt można odczepić cień od podłoża, który wciąż jest połączony z danym obiektem. Technika dzięki ogromnej sile zdolna jest podnieść obiekt dość znacznych rozmiarów (wielkości nawet chatki wiejskiej) i miotać nim wokoło z dużą mocą. Połączenie między użytkownikiem a obiektem podnoszonym jest trwałe, przez co po miotnięciu takim obiektem możemy go ponownie podnieść i powtórzyć czynność. [u]Co ważne po odczepieniu od podłoża szybkość cienia spada do połowy swojej wartości.[/u] W każdej chwili istnieje także możliwość jego zerwania jeśli sytuacja tego wymaga. Technika nie uniknęła wady - jest nią brak możliwości zablokowania ruchów naszego celu, przez co przeciwnik może zareagować jakąś techniką, wystawiając nas na kontratak.[/topis]
[topis=Uwaga][color=red]Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi B. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.[/color][/topis][/tab]