Nara

Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Nara

Post autor: Sans »

Obrazek
Obrazek
Nazwa
Kagemane no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Szczur
Zasięg
W opisie klanowym
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 za turę) (za osobę)
Dodatkowe
Podczas kontroli cienia użytkownik nie może się przemieszczać
Opis Podstawowa technika klanu Nara mająca dwa etapy - kontrolę cienia i kontrolę przeciwnika. Za pomocą techniki użytkownik wydłuża swój cień. Może modyfikować jego kształt i grubość, przykładowo rozszczepiając na kilka "wiązek" jeśli ma zamiar złapać kilka osób. Kontrola większej liczby osób wiąże się jednak ze zwiększonym kosztem chakry. W celu złapania może użyć już istniejącego cienia żeby wydłużyć zasięg swojego. W momencie zetknięcia się cienia ofiary i użytkownika, ten pierwszy zostaje sparaliżowany. Cień kurczy się w taki sposób, by jego długość była równa odległości osób które połączyła. Od momentu połączenia każdy ruch wykonany przez Narę zostaje powtórzony przez złapanego. Po osiągnięciu rangi B w dziedzinie klanowej użytkownik może wykonać technikę w taki sposób, że złapana nią ofiara naśladuje ruchy dopiero od wybranego momentu.
Obrazek
Nazwa
Kage–Kubishibari no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Smok → Tygrys → Szczur
Zasięg
Patrz: Tabelka, ranga C
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe Należy uprzednio złapać cel w Kagemane no Jutsu|Technika trwa tyle tur, ile pozostało do anulowania Kagemane no jutsu|Podczas kontroli cienia, użytkownik nie może się przemieszczać
[/topis]
Opis Brutalna technika polegająca na częściowej materializacji cienia, jednak z ograniczeniem do ciała przeciwnika. Cień porusza się po oponencie w postaci dwóch rąk, które mogą wyrządzać fizyczne szkody. Za ich pomocą można przykładowo złamać komuś palca bądź poddusić i tym samym pozbawić przytomności. Możliwe obrażenia zależą jedynie od Wytrzymałości ofiary - im mniejsza, tym większe szkody Nara będzie w stanie wyrządzić. Musi się z tym jednak spieszyć, bowiem technika trwa nie dłużej niż trwałoby normalne Kagemane no Jutsu.
Nazwa
Kagemane Shuriken no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Rzutu
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (od broni)
Dodatkowe
Należy posiadać broń przewodzącą chakrę
Opis Technika do wykonania wymaga połączenia ze sobą dwóch przedmiotów - broń przewodząca chakrę i specjalnie wykonana notka, która musi być do tej broni doczepiona za pomocą żyłki. Mając tak gotowy sprzęt można już użyć jutsu. Wystarczy przelać chakrę na broń i wbić ją w cień przeciwnika, przykładowo poprzez rzut. Kontakt fizyczny z bronią jest wymagany wyłącznie podczas przelewania chakry, co stanowi dużą zaletę techniki, podobnie jak zwiększone możliwości taktyczne w walce. Jedyną wadą jest to, że paraliż wywołany tą techniką jest o turę krótszy niż ten wywołany Kagemane no jutsu. Technika staje się bardziej użyteczna kiedy użytkownik jest wyszkolony w walce bronią miotaną.
Obrazek
Nazwa
Kage Nui no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Szczur → Ptak
Zasięg
Patrz: Tabelka, ranga B (bez bonusu za użycie innego cienia)
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% za 5 macek (1/2 za turę)
Dodatkowe
Materializowany cień nie może być używany do techniki Kagemane no Jutsu.
Opis Bardzo przydatna technika bazująca na podobnych założeniach co Kage–Kubishibari no Jutsu. Tym razem cień nie jest materializowany na przeciwniku, a w przestrzeni. Można go odkleić od ziemi i wykorzystać go do ataku bądź obrony, w formie długich mackopodobnych włóczni. Rozpędzone mogą przebijać niektóre twarde materiały, a także zadawać bolesne rany kłute. Cień może być oderwany od ziemi w dowolnym miejscu w promieniu 30m od użytkownika, a tor ich lotu jest w pełni zależy od użytkownika. Macki nie są na tyle wytrzymałe by zatrzymywać techniki, a ich elastyczność uniemożliwia blokowanie technik walki bezpośredniej. Odcięty fragment macki rozpływa się w powietrzu. Mackami można też krępować przeciwników, jednak odpowiednia Siła (90 wzwyż) pozwoli na bezproblemowe wyswobodzenie się z więzów.
Nazwa
Kuro Higanbana
Ranga
B
Pieczęci
Szczur
Zasięg
Patrz: Tabelka, Ranga B
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% za 20 strumieni (1/2 za turę)
Dodatkowe Wymagana znajomość Kagemane no Jutsu | Podczas kontroli cienia użytkownik nie może się przemieszczać
Opis Technika podobna do Kagemane no Jutsu, przydatna podczas walki z wieloma przeciwnikami. Zamiast nakierować swój cień w jednym kierunku, ten natychmiast wystrzeliwuje w formie cienkich strumieni wokoło użytkownika, w pożądanej przez niego ilości. Wadą jest niemożność kontroli cieni podczas ich przemieszczania się pod ziemi - idą one prosto i tylko prosto, po ewentualnym uniku przeciwnika nie ma możliwości zawrócenia nimi. W przypadku powodzenia Nara zyskuje przewagę w postaci unieruchomienia dużej ilości przeciwników jednocześnie. Ofiary techniki nie naśladują ruchów użytkownika, są jedynie skrępowane z siłą podstawowego Kagemane. Użytkownik na życzenie może przy pomocy cienia przyciągnąć złapanych wrogów do siebie. Jest to jednak proces powolny i zależny od siły opierającego się przeciwnika. Przyciągnięcie kogoś z maksymalnego zasięgu na wyciągnięcie ręki zazwyczaj trwa ponad jedną turę.
Obrazek
Nazwa
Kageyose no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Szczur
Zasięg
Patrz: Tabelka, Ranga A (bez bonusu za użycie innego cienia)
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% za 5 macek (1/2 za turę)
Dodatkowe
Wymaga znajomości Kage Nui no Jutsu
Opis Ulepszona wersja techniki materializującej cień. Od poprzedniczki wyróżniają ją dwie rzeczy - zasięg i możliwości cienia. Od teraz cień jest w stanie wykonywać bardzo precyzyjne czynności (np. podnoszenie przedmiotów) przy zwiększonej prędkości poruszania się cienia, co bezpośrednio przekłada się na możliwości obronne i ofensywne. Nie jest też sztywny jak pierwowzór, mogą skręcać i poruszać się praktycznie dowolnie. Nadal jest w formie macek, jednak te stają się bardziej smukłe i przypominają te z których zbudowane jest ciało Kakuzu. Mogą być wykorzystywane w formie lin o zwiększonej wytrzymałości (uwolnienie od 180 wzwyż) bądź zwinnych włóczni. Ich walory defensywne przed technikami są równie słabe co pierwowzoru, jednak można ich z powodzeniem używać do blokowania ciosów Taijutsu.
Obrazek
Nazwa
Kagezukami no Jutsu
Ranga
S
Pieczęci
Szczur
Zasięg
Patrz: Tabelka, Ranga S
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 za turę)
Dodatkowe
Podczas kontroli cienia, użytkownik nie może się przemieszczać
Opis Szczytowe rozwinięcie techniki cienia, która składa się z dwóch etapów. Pierwszym jest wydłużenie swojego cienia przez użytkownika z szybkością odpowiadającą jego własnej. W przeciwieństwie do Kagemane no Jutsu nie istnieje możliwość rozszczepienia cienia na kilka wiązek. Gdy już pochwycimy interesującą nas osobę lub obiekt można odczepić cień od podłoża, który wciąż jest połączony z danym obiektem. Technika dzięki ogromnej sile zdolna jest podnieść obiekt dość znacznych rozmiarów (wielkości nawet chatki wiejskiej) i miotać nim wokoło z dużą mocą. Połączenie między użytkownikiem a obiektem podnoszonym jest trwałe, przez co po miotnięciu takim obiektem możemy go ponownie podnieść i powtórzyć czynność. Co ważne po odczepieniu od podłoża szybkość cienia spada do połowy swojej wartości. W każdej chwili istnieje także możliwość jego zerwania jeśli sytuacja tego wymaga. Technika nie uniknęła wady - jest nią brak możliwości zablokowania ruchów naszego celu, przez co przeciwnik może zareagować jakąś techniką, wystawiając nas na kontratak.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi B. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Klanowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości