Ranmaru

Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Ranmaru

Post autor: Sans »

Obrazek
Nazwa
Tsūjitegan: Reberu Di
Ranga
D
Pierwszy poziom rozwoju Tsūjitegana pozwala użytkownikowi na aktywowanie klanowego Doujutsu. Na czas jego działania oczy delikwenta tracą kolor i stają się szkarłatne, zyskując też swego rodzaju delikatną poświatę. Pozwalają one na osiąganie wzrokiem dużych dystansów, a także wykrywanie energii życiowej innych. Nie jest to wybitny poziom, ponieważ użytkownik potrafi określić jedynie, czy dana osoba jest wypoczęta lub zmęczona, czy odniosła jakieś rany i czy są one lekkie lub ciężkie. Ranmaru nie odróżni osoby martwej od tej znajdującej się na skraju śmierci. Na tym poziomie Kekkei Genkai użytkownik nie ma zdolności słyszenia na odległość.
Zasięg
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
Bonusy
+10 Percepcji przy aktywowanym Tsūjiteganie
Obrazek
Nazwa
Tsūjitegan: Reberu Shi
Ranga
C
Na tym poziomie dotychczasowe możliwości Tsūjitegana ulegają lekkiej poprawie. Wiedza na temat stanu zdrowia widzianych osób jest nieco dokładniejsza - możliwe jest już dostrzeżenie sił witalnych osoby na skraju śmierci. Podobnie ma się to w przypadku kondycji widzianych ludzi i wiadomym staje się, czy dana osoba wykonała mniejszy lub większy wysiłek fizyczny. Ponadto, wykształca się również umiejętność słyszenia na dystans, ale na ograniczonym poziomie. Możliwe jest wyłapanie dźwięków, które pojawiają się w miejscach właśnie obserwowanych przez doujutsu, jednakże są one bardzo uproszczone. Nie ma więc możliwości zrozumienia ludzkiej mowy - Ranmaru jest w stanie określić tylko tyle, czy ktoś mówi szybko lub wolno, czy też normalnym lub podniesionym tonem głosu.
Zasięg
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
Bonusy
+20 Percepcji przy aktywowanym Tsūjiteganie
Nazwa
Kajiwatoru no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
60 metrów
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 3 sztuczne układy, na 5 tur)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jest to pierwsza technika z wachlarza dostępnego dla użytkowników Tsūjitegana. Posiadacz czerwonych oczu, używając tej techniki, potrafi zyskać znaczącą przewagę nad różnorakimi sensorami, a zwłaszcza nad członkami klanu Hyuuga. Jak ona działa? Otóż aktywując Kajiwatoru no jutsu shinobi może skopiować i wytworzyć sztuczny obieg chakry na dowolnej powierzchni, jak na przykład w manekinach, klonach, lub na upartego - nawet w głazie. Dzięki temu może on zmylić białookich tropicieli, a sensorów wprawić w osłupienie. Kopie pojawiają się niemalże natychmiast po wykonaniu techniki i imitują ten sam poziom chakry, jaki miał Ranmaru w chwili ich tworzenia.
Obrazek
Nazwa
Tsūjitegan: Reberu Bi
Ranga
B
Ranga ta w dalszym ciągu poszerza zasób zdobywanej wiedzy na temat stanu zdrowia widzianych osób. Teraz możliwa jest już nie tylko całkiem dokładna ocena na temat powagi odniesionych ran, ale wiadomym staje się też, ile czasu na interwencję medyka posiada poszkodowany chcąc pozostać przy życiu. Od teraz Ranmaru potrafi również bardzo orientacyjnie określić poziom chakry danej osoby (czy jest poniżej 35%, powyżej 70%, czy też między tymi przedziałami). Jeżeli chodzi o słuch, to również ulega on poprawie - dźwięki stają się wyraźniejsze na tyle, że można zrozumieć przynajmniej sens lub kontekst danej rozmowy. Co więcej, chwila obserwacji danej persony pozwala odczytać, czy jest ona w normalnym, stabilnym stanie emocjonalnym, czy też w tym momencie znajduje się pod wpływem jakichś silniejszych emocji. Nie da się jednak konkretniej sprecyzować i określić, o jakie emocje chodzi. Zdolności prekognicji doujutsu osiągają na tyle dobry poziom, że efekt powidoku opisany w statystyce percepcja zostaje osłabiony. Obiekt musi poruszać się z prędkością nie 2, lecz 2,5 razy wyższa niż percepcja Ranmaru, by doszło do zjawiska powidoku.
Zasięg
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
Bonusy
+30 Percepcji przy aktywowanym Tsūjiteganie
Nazwa
Inpei no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 kosztu techniki na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo użyteczna technika podczas ucieczek i prób uniemożliwienia wykrycia się. Aktywując tę technikę shinobi zaczyna wydobywać ze swojego ciała czerwoną otoczkę z chakry, która powoli zaczyna go otaczać niczym woal. Skutkuje to mniej więcej tym, że osoba tak otoczona jest całkowicie niewykrywalna. Zarówno sensorzy, jak i użytkownicy doujutsu - nikt nie jest w stanie wyczuć jego obecności. Oczywiście nie jest się wtedy niewidzialnym, więc natknięcie się na kogoś powoduje, że niewykrywalność diabli biorą, ale na pewno nie będzie można nas znaleźć inaczej niż osobiście. A to samo w sobie jest bardzo przydatne. Technika nie blokuje możliwości korzystania z innych technik (oprócz podtrzymywanych), wymaga jednak dużego skupienia i stałego podtrzymywania.
Obrazek
Nazwa
Tsūjitegan: Reberu Ei
Ranga
A
Doujutsu na tej randze posiada rozwinięte analityczne zdolności z poprzedniej. Pierwszą dodatkową rzeczą jest możliwość rozpoznania, czy osłabienie danego organizmu wynika z działania trucizny lub choroby. Ocena poziomu chakry widzianej osoby staje się dokładniejsza (przedziały: poniżej 26%, 26-50%, 51-75%, powyżej 75%). Słuch również ulega poprawie i dźwięki odbierane z widzianego obszaru są w odbiorze niemalże takie, jakbyśmy stali tuż obok. Nie jest więc dużym problemem dokładnie zrozumienie rozmowy. W przypadku odczytywania stanu mentalnego, umiejętność z poprzedniego poziomu jest rozszerzona o możliwość określenia dominującej emocji, jeśli jakaś targa daną osobą - spokój, strach, zdenerwowanie, złość. Zdolności prekognicji doujutsu osiągają na tyle dobry poziom, że efekt powidoku opisany w statystyce percepcja zostaje osłabiony. Obiekt musi poruszać się z prędkością nie 2,5, lecz 3 razy wyższa niż percepcja Ranmaru, by doszło do zjawiska powidoku.
Zasięg
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
Bonusy
+45 Percepcji przy aktywowanym Tsūjiteganie
Obrazek
Nazwa
Tsūjitegan: Reberu Esu
Ranga
S
Maksymalne rozwinięcie wszystkich zdolności Tsūjitegana, pozwalający precyzyjnie określić stan zdrowia wybranej osoby, rozpoznać śmierć kliniczną lub nawet wykryć jutsu mające na celu imitowanie śmierci użytkownika (o ile nie jest podane, że oszukują Kekkei Genkai Ranmaru). Określenie zasobów chakry staje się bardzo precyzyjne i od teraz właściciel doujutsu może poznać dokładną wartość aktualnych pokładów chakry danej osoby. Poprawie ulega również słuch, który wyłapuje praktycznie każdy, nawet cichy dźwięk, dzięki czemu podsłuchanie rozmowy prowadzonej szeptem nie stanowi żadnego problemu. Ocena stanu mentalnego widzianej osoby jest precyzyjniejsza niż na poprzedniej randze. Chwila obserwacji umożliwia Ranmaru otrzymanie dokładniejszego określenia emocji odczuwanej przez daną osobę - jest na przykład w stanie odróżnić gniew od złości. Zdolności prekognicji doujutsu osiągają poziom pozwalający całkowite zniwelowanie efektu powidoku bez względu na szybkość widzianego obiektu.
Zasięg
Koszt Chakry E: 8% | D: 6% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: niezauważalne (1/2 podtrzymanie)
Bonusy
+60 Percepcji przy aktywowanym Tsūjiteganie
Nazwa
Inochiryoku no Kaesu
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dotyk
Koszt C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (leczenie)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Opanowawszy tą technikę posiadacz Tsūjtegana może już nie tylko biernie obserwować stan danej osoby, ale jeśli tego zapragnie, kosztem własnego zdrowia ją uratować. Inochiryoku no Kaesu to technika klanu Ranmaru, dzięki której jego członkowie mogą przekazywać swoje własne siły życiowe i chakrę drugiej osobie. Dzięki czemu pacjent odzyskuje wigor, zmęczenie zastępują nowe siły, a wszelkie rany potrafią się zagoić. Efekt techniki jest natychmiastowy, a jedyne czego wymaga to bezpośredni kontakt. Jutsu jest na tyle silne, że potrafi uratować pozornie nieuleczalne przypadki, ludzi będących na granicy życia i śmierci, jednakże nie potrafi przywracać życia osobom już martwym. Co więcej, przekazanie swoich własnych sił życiowych niesie za sobą konsekwencje na zdrowiu samego użytkownika: - W przypadku uzdrawiania lekko lub średnio rannej osoby, Ranmaru odczuwa wysokie zmęczenie, poniżej 100 punktów wytrzymałości mdleje, - W przypadku ciężko rannego celu, Ranmaru poza zmęczeniem otrzymuje obniżenie wszystkich atrybutów fizycznych (Siła, Szybkość, Wytrzymałość) oraz KC o jeden próg na okres 1 miesiąca czasu rzeczywistego. Przy posiadaniu poniżej 140 punktów wytrzymałości mdleje. - W przypadku leczenie osób bardzo ciężko rannych (w tym teoretycznie nieuleczalnych) i na granicy śmierci, Ranmaru niemal na pewno zemdleje (wytrzymałość powyżej 181 chroni przed tym), jednakże jego atrybuty fizyczne (Siła, Szybkość, Wytrzymałość) oraz KC zostają obniżona o dwa progi na okres 2 miesięcy czasu rzeczywistego. UWAGA: technika jest "jednorazowego użytku" - oznacza to, że można ją wykonać tylko raz na misję/wydarzenie fabularne. Czas kar do Atrybutów i KC liczony jest od momentu zakończenia wątku w którym użyto techniki.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Klanowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości