Sabaku

Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Sabaku

Post autor: Sans »

Obrazek
Obrazek
Nazwa
Suna Kanri: Reberu Di
Ranga
D
Pierwszy poziom Suna Kanri. To właśnie wraz z nim pojawia się możliwość kontrolowania piasku. Sabaku potrafi tworzyć proste kształty z piasku pokroju tarcz, zasłon, barier, itp. Na tym poziomie jesteśmy w stanie kontrolować niewielkie ilości piasku.
Teichi
Koszt. T E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (Pełen koszt na turę dla: Niewielkiej ilości piasku)
Kogane
Koszt. K E: 18% | D: 16% | C: 13% | B: 10% | A: 8% | S: 5% | S+: 3% (Pełen koszt na turę dla: Niewielkiej ilości piasku)
Zasięg Kontroli
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Objętość Max.
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Nazwa
Suna: Sabaku Fuyū
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni | 20m (na dodatkową chmurkę)
Teichi D
Koszt T. D E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę za chmurkę)
Kogane D
Koszt K. D E: 18% | D: 15% | C: 13% | B: 10% | A: 8% | S: 5% | S+: 3% (1/2 na turę za chmurkę)
Teichi A
Koszt T. A D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę za chmurkę)
Kogane A
Koszt K. A D: 56% | C: 44% | B: 31% | A: 19% | S: 13% | S+: 7% (1/2 na turę za chmurkę)
Dodatkowe
Wymaga Małych zasobów piasku. Na chmurce zmieści się jedna osoba.
Opis Dość prosta technika, przy pomocy której można ominąć kłopotliwe, bądź niebezpieczne przeszkody na naszej drodze. Polega ona na stworzeniu piaskowej wysepki dzięki zmieszaniu swojego piasku z chakrą. Wysokość graniczna takowej konstrukcji to około 60 metrów.
Nazwa
Suna: Daisan no Me
Ranga
D
Pieczęci
Zasłonięcie dłonią jednego oka.
Zasięg
Teichi
Koszt Teichi
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Kogane
Koszt Kogane
E: 18% | D: 16% | C: 13% | B: 10% | A: 8% | S: 5% | S+: 3% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Wymaga Niewielkich zasobów piasku.
Opis Technika idealnie nadająca się do rekonesansu. Użytkownik zasłania dłonią jedno oko, by następnie w drugiej dłoni utworzyć jego kopię. Tak stworzona piaskowa kopia może się dowolnie poruszać w zasięgu techniki wedle woli użytkownika. Podczas kontroli latającego oka należy stale zasłaniać jedno z oczu. W przypadku odsłonięcia oka - twór się rozpada, dotyczy to obu rodzajów piasku.

Technikę można wykonać za pomocą złotego piasku, wtedy prócz zdolności rekonesansu, użytkownik może wykorzystać oko ofensywnie, wpadając z impetem w swój cel. Utrata piaskowego oka nie niesie żadnych konsekwencji względem użytkownika.
Nazwa
Suna: Sabaku Kawarimi
Ranga
D
Pieczęci
Tygrys → Świnia → Wół → Pies → Wąż
Zasięg
10 metrów
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe
Wymaga Małych zasobów piasku.
Opis Rozwinięcie standardowej wersji kawarimi no jutsu, ale tym razem użytkownik zamienia się miejscem z własnym piaskiem. Do poprawnego działania jutsu wymaga się spełnienia wszystkich wymagań podstawowego kawarimi.
Obrazek
Nazwa
Suna Kanri: Reberu Shi
Ranga
C
Kolejny poziom Suna Kanri, który wreszcie posiada siłę zdolną sprawić pewne trudności oponentowi. Oprócz tego wzrasta szybkość naszego piasku, jak i jego wytrzymałość w zbitej formie. Uzyskiwane kształty nieco dokładniej oddają to, czym miały być, jednocześnie nie stanowiąc już ciemnej masy jedynie przypominającej to, co miało zostać uformowane. Jednym zdaniem, nasze możliwości rosną. Na tym poziomie jesteśmy w stanie kontrolować małe ilości piasku.
Teichi
Koszt. T E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (Pełen koszt na turę dla: Małej ilości piasku)
Kogane
Koszt. K E: 31% | D: 23% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (Pełen koszt na turę dla: Małej ilości piasku)
Zasięg kontroli
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Objętość Max.
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Nazwa
Suna: Sabakuha
Ranga
C
Pieczęci
Przyłożenie dłoni do ziemi - Wytworzenie | Baran - Naprawa
Zasięg Max.
Do 5 metrów przed użytkownikiem - Wytworzenie ściany
Teichi
Koszt Teichi E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
(1/4 za małą naprawę, 1/2 za dużą naprawę)
Kogane
Koszt Kogane E: 31% | D: 23% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
(1/4 za małą naprawę, 1/2 za dużą naprawę)
Naprawa
Objętość Max.
Dodatkowe
Wymaga Średnich zasobów piasku.
Opis Technika polegająca na wytworzeniu prostego piaskowego kształtu mającego przypominać niewielką ścianę zdolną do ochrony przed nacierającym zagrożeniem. Stworzenie ściany następuje poprzez przyłożenie dłoni do podłoża i wysłanie do niego piasku, który zaczyna się formować w prostokątny kształt piaskowej ściany. Tak stworzona ściana może zostać dodatkowo wzmacniana za pomocą piasku, który został z niej wytrącony powodując uszkodzenia. Wymaga to jednak złożenia pieczęci i przeznaczenia chakry na wypełnienie luk w barierze.
Nazwa
Suna: Shuriken
Ranga
C
Pieczęci
Gest rzutu shurikenem
Zasięg
30 metrów | Stworzenie do 5 metrów wokół siebie
Teichi
Koszt Teichi
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (5 shurikenów)
Kogane
[/tbox][/tname]
Koszt Kogane
E: 31% | D: 23% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (5 shurikenów)
Dodatkowe
Wymaga Małych zasobów piasku.
Opis Użytkownik wyciąga piasek i w bliskiej sobie odległości wytwarza zwykłe, piaskowe shurikeny. Stworzona broń natychmiastowo leci w kierunku wyznaczonego przez ninję punktu bądź miejsca. Technika ta jest szybsza niż standardowe techniki tej rangi.
Nazwa
Suna: Bunshin no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Teichi
Koszt Teichi
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 2 klony)
Kogane
Koszt Kogane
E: 18% | D: 16% | C: 13% | B: 10% | A: 8% | S: 5% | S+: 3% (za 2 klony)
Dodatkowe
Jeden klon wymaga Małych ilości piasku.
Opis Użytkownik formuje piasek w swoje kopie, zachowują barwę piasku, przez co nie są one szczególnie trudne do odróżnia od oryginału. Mają jedynie ułamek siły twórcy, więc ich zastosowanie w boju ogranicza się głównie do defensywy. Są odporne na obrażenia fizyczne, po których wracają do swojej pierwotnej formy. Ulegają pełnej eliminacji dopiero przy poważnych obrażeniach niszczących większość ciała. Klon potrafi wykonywać wszelkie techniki Tai/Buki (bez wykorzystywania chakry) znane oryginałowi, choć nie posiadają one ekwipunku.
Klon Klon nie posiada wolnej woli oraz zdolności mówienia, pisania, rysowania i twórczości wymagającej myślenia abstrakcyjnego. Ze względu na brak świadomości jest więc niepodatny na genjutsu. Jego działania są w pełni uzależnione od stwórcy, który musi wydawać mu mentalne polecenia. W przypadku utraty przytomności przez użytkownika jutsu, klony zatrzymują się w miejscu.
Nazwa
Suna: Shigure
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
30 metrów - Wytworzenie
Objętości
Teichi
Koszt Teichi
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 2 tury)
Kogane
Koszt Kogane
E: 31% | D: 23% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 2 tury)
Dodatkowe Wymaga Średnich zasobów piasku.
Technika w żaden sposób nie wpływa na tworzącego ją shinobi
-20 do szybkości dla osoby w zasięgu działania techniki w przypadku używania piasku Teichi.
-40 do szybkości dla osoby w zasięgu działania techniki w przypadku używania piasku Kogane.
Opis Technika polega na wykorzystaniu swoich zasobów piasku i wzniesieniu ich w górę doprowadzając zarazem do opadów piasku na wybranym terenie. Spadający na ziemię piasek wypełniony naszą chakrą sprawia, że wybrany teren staje się grząski i utrudnia poruszanie się wszystkim poza twórcą techniki. Technikę można zestrzelić w powietrzu.
Nazwa
Suna: Saikō Zettai Kōgeki: Shukaku no Hoko
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
W dłoni użytkownika
Koszt Teichi
Równa użytemu reberu
Koszt Kogane
Równe użytemu reberu
Teichi
Kogane
Dodatkowe Objętość pieczętowanej broni równa jest objętości danego zasobu piasku

  • Niewielkie zasoby piasku - 1 twór
  • Małe zasoby piasku - 2 twory
  • Średnie zasoby piasku - 4 tworów
  • Duże zasoby piasku - 8 tworów
  • Olbrzymie zasoby piasku - 16 tworów
Opis Technika pozwalająca na stworzenie piaskowej broni. Dzięki niej jesteśmy w stanie wytworzyć różnego rodzaju uzbrojenie, które jesteśmy w stanie wykorzystać do różnych styli walki. Nawet przy użyciu niewielkiej ilości zasobów jesteśmy w stanie stworzyć dość solidny oręż do maksymalnych rozmiarów sklepowego zanbato na stworzoną sztukę. Twory rozsypują się po 24 godzinach.
Nazwa
Suna no Kanchi
Ranga
C
Pieczęci
brak
Zasięg
Koszt Teichi
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Koszt Kogane
E: 31% | D: 23% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Dostrzeżenie
Dodatkowe
Wymaga Średnich zasobów piasku.
Opis Technika użyteczna przede wszystkim w spotkaniach z ukrywającymi się przeciwnikami. Polega na rozproszeniu drobin piasku na wybranym obszarze w celu zbierania informacji. Kiedy tylko jakiś obiekt przemieści się na obszarze techniki, a więc nastąpi na piasek pokrywający podłoże lub wejdzie w kontakt w drobiny rozpylone w powietrzu, to użytkownik techniki będzie o tym wiedział. Co więcej, obserwatorzy posiadający odpowiedni poziom Percepcji będą w stanie dostrzec ślady na podłożu lub pył osadzony na obiektach zebrany w trakcie przemieszczania się przez obszar tego jutsu.
Obrazek
Nazwa
Suna Kanri: Reberu Bi
Ranga
B
Odnotowujemy wzrost zarówno wytrzymałości, jak i szybkości naszych tworów. Jesteśmy w stanie doskonale kompresować nasz piach dzięku czemu jest w stanie zajmować dużo mniej przestrzeni, pozostawając przy tym tak samo groźnym. Dodatkowo zasięg naszej kontroli rośnie. Na tym poziomie jesteśmy w stanie kontrolować średnie ilości piasku.
Teichi
Koszt. T E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (Pełen koszt na turę dla: Średniej ilości piasku)
Kogane
Koszt. K E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5% (Pełen koszt na turę dla: Średniej ilości piasku)
Zasięg kontroli
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Objętość Max.
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Nazwa
Suna: Itojō
Ranga
B
Pieczęci
Ptak - Wytworzenie
Zasięg
40 metrów - Wytworzenie
Teichi
Koszt Teichi
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Kogane
Koszt Kogane
E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5%
Objętość Max.
Dodatkowe
Wymaga Średnich zasobów piasku.
Opis Sabaku wysyła swój piach z gurdy, bądź ten wyciagnięty już z ziemi i posyła go w wybrane przez siebie miejsce, formując na miejscu osiągający sporą wysokość piaskowy filar. Piasek na miejscu zaczyna się kompresować w jedną zbitą konstrukcje zdolną do zatrzymania potencjalnego zagrożenia. Istnieje również opcja wytworzenia filaru bezpośrednio pod sobą przy okazji zmieniając swoją pozycje i zyskując przewagę wysokości nad oponentem
Nazwa
Suna: Sabaku Kyū
Ranga
B
Pieczęci
Zasięg Max.
15 metrów
Teichi
Koszt Teichi
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Kogane
Koszt Kogane
E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymaga 1,5 Średnich zasobów piasku.
Opis Jedna z najbardziej przerażających technik możliwych do poznania przez członka klanu Sabaku. Wykonanie techniki jest bardzo proste gdyż jedyne co jest wymagane od Sabaku to wykonanie gestu i ściągnięcie piachu w stronę swojego celu i unieruchomienie jej w środku. Wtedy też ofiara nie jest w stanie wykonywać pieczęci. Technika może również użytkownika dusić poprzez odebranie dostępu do powietrza - samo zbieranie piasku nie grzeszy szybkością natomiast gdy uda się technikę zakończyć poprzez zaciśnięcie pięści - dochodzi do swoistego pokazu siły skompresowanego piasku który z każdej strony zaczyna nieubłaganie napierać na to co znalazło się w jego środku - najprawdopodobniej miażdżąc cokolwiek to jest. Z trumny bardzo trudno jest uciec a wszelkie szanse maleją gdy Sabaku zaciśnie pięść.
Zasady przebywania w Piaskowej trumnie:
  • Czas przebywania w jutsu w chwili odcięcia powietrza uzależniony jest od wytrzymałości ofiary (ocenia Sędzia) - ofiara nie może oddychać w piaskowej trumnie.
  • Ofiara może wydostać się z trumny za pomocą własnej siły jeśli jest ona większa niż wytrzymałość więzienia, lub za pomocą technik bezpieczęciowych UWAGA: - w przypadku przebijania się własną siłą, Wytrzymałość techniki nie spada - można się poruszyć jedynie, jeśli ma się Siłę większą niż Wytrzymałość techniki.
Nazwa
Suna: Suna no Yoroi
Ranga
B
Pieczęci
Specjalny gest techniki
Zasięg
Ciało
Teichi
[/name]
Koszt Teichi E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za stworzenie zbroi)
Kogane
[/name]
Koszt Kogane E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5% (za stworzenie zbroi)
Wymagania
[/name]
Dodatkowe Wymaga Średnich zasobów piasku. Aby dostrzec zbroję trzeba posiadać Percepcję na poziomie ponadprzeciętnym (161+). W przypadku uderzenia w zbroję widać kruszący się piasek. W przypadku nieposiadania wystarczającej siły i wytrzymałości, szybkość użytkownika maleje o brakujące punkty (np. komuś brakuje 5 siły i wytrzymałości, szybkość maleje więc o 10) do minimum 1.
Opis Shinobi po wykonaniu sekwencji gestów zaczyna gromadzić piasek na swoim ciele i zbijać go w twardą warstwę obronną. Piasek zaczyna przylegać do ciała użytkownika i przybierać barwę odpowiadającą jego skórze, czy też ubraniu, utrudniając potencjalne zauważenie zbroi. Piaskowa powłoka na ciele wykonującego technikę uniemożliwia odpowiednie zebranie chakry do wykonania technik skupiających chakrę na kończynach, takich jak te służące do chodzenia po wodzie, bądź ścianach.
Uwaga Zbroja utrzymuje się 5 tur, możliwe jest przedłużenie czasu jej trwania o kolejne 5 tur - pod koniec należy zapłacić pełen koszt techniki. By naprawić zbroję należy ponownie użyć techniki i zapłacić pełen koszt, co zarazem odświeża czas trwania techniki do 5 tur.
Nazwa
Suna: Rendan Shigure
Ranga
B
Pieczęci
Zasięg
Teichi
[/name]
Koszt Teichi E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 2 pociski)
Kogane
[/name]
Koszt Kogane
E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5% (za 2 pociski)
Dodatkowe Wymaga Dużych zasobów piasku. Jedno użycie techniki umożliwia wystrzelenie maksymalnie 4 pocisków za podwójny koszt. Tarcza utrzymuje się do czasu wystrzelenia wszystkich pocisków, bądź dwie tury liczone od momentu zapłacenia pierwszego kosztu techniki.
Opis Technika polega na wzniesieniu kontrolowanego piasku przed siebie, co może posłużyć za ruchomą tarczę z pozlepianego i skompresowanego piasku. Piach znajdujący się w tarczy kompresuje się w mniejsze twory przypominające pociski gotowe do wystrzelenia wedle woli użytkownika, zużywając przy okazji piasek. O kierunku lotu pocisków decyduje użytkownik w chwili gdy te są wystrzeliwane.
  • Po wystrzeleniu dwóch pocisków wytrzymałość techniki spada o połowę
  • Po wystrzeleniu czterech pocisków technika przestaje istnieć.
Nazwa
Suna: Arare
Ranga
B
Pieczęci Gest wykonywany obiema rękami - Utworzenie chmury | Brak - Aktywacja dysku
Zasięg Max.
[/tname]
Opady Max.
[/tname]
Teichi
[/name]
Koszt Teichi E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Kogane
[/name]
Koszt Kogane E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe Wymaga znajomości techniki Suna: Shigure
Wymaga Dużych zasobów piasku.


Teichi -25 do szybkości dla ofiar znajdujących się w obrębie działania techniki.
Kogane -40 do szybkości dla ofiar znajdujących się w obrębie działania techniki.
Opis Shinobi przelewa chakrę i pomagając sobie gestami obu dłoni zbiera i kompresuje piasek w sporych rozmiarów dysk, który dzieki swoim umiejętnościom jest w stanie posłać w górę i zatrzymać nad wybranym przed siebie miejscem. Tak stworzona chmura poprzez wydanie mentalnej komendy może natychmiast zacząć zrzucać na wybrany teren deszcz piaskowych głazów które po rozbiciu nie tylko utrudniają poruszanie się w dużych ilościach piasku, ale również potrafią zrobić krzywdę jeśli kogoś trafią. Technika wykonana przy pomocy złotego piasku jedynie wzmacnia swoje efekty.
Obrazek
Nazwa
Suna Kanri: Reberu Ei
Ranga
A
Nasza umiejętność kontroli nad piaskiem wzrasta, poprawiając jego parametry co między innymi pozwala nam na osiąganie większego stopnia kompresji piasku. Dzięki temu jesteśmy w stanie znacznie więcej zmieścić go w gurdzie a co za tym idzie również nasze techniki mogą sprawiać wrażenie mniej śmiercionośnych ze względu na aparycję mniejszej ilości piasku - gdzie w rzeczywistości ten jest po prostu bardziej skompresowany wciąz zachowując swoją ilość. Na tym poziomie jesteśmy w stanie kontrolować duże ilości piasku.
Teichi
Koszt. T D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (Pełen koszt na turę dla: Dużej ilości piasku)
Kogane
Koszt. K D: 59% | C: 46% | B: 33% | A: 20% | S: 13% | S+: 7% (Pełen koszt na turę dla: Dużej ilości piasku)
Zasięg kontroli
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Objętość Max.
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Nazwa
Suna: Jūdan
Ranga
A
Pieczęci
Gest wystawienia ręki przed siebie
Zasięg
Przy użytkowniku - Wytworzenie | 50 metrów - Zasięg pocisku
Teichi
Koszt Teichi
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (6 pocisków)
Kogane
Koszt Kogane
D: 59% | C: 46% | B: 33% | A: 20% | S: 13% | S+: 7% (6 pocisków)
Dodatkowe
Wymaga Dużych zasobów piasku.
Opis Sabaku kompresuje swój piach do niezwykle małych rozmiarów tworząc z niego niewielką piaskową kulkę. Jej wygląd nie powinien jednak nikogo zwieść, jest to bowiem dosyć śmiercionośna broń ze względu na sam ciężar skompresowanego piasku, jeśli wykorzystana w większej ilości. Tak skompresowane kule mogą zostać przygotowane za wczasu by posłużyć za źródło piasku do później wykonywanych technik, bądź by przygotować teren pod przyszłe starcie. Kulki te mogą być przez użytkownika wystrzelone w kierunku ofiary by rozsypać w piaskowe zasoby w miejscu trafienia przy okazji zasypując cel piachem gotowym do użycia w inny sposób.
Uwaga Kulki mogą być przez Sabaku podtrzymywane bez ponoszenia kosztu, jednak w ten czas ninja nie może wykonywać żadnych technik póki nie anuluje na kulkach kompresji, bądź wykorzysta do ataku.
Nazwa
Suna: Sabaku Sōsō
Ranga
A
Pieczęci
Zasięg Max.
30 metrów
Teichi
Koszt Teichi
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Kogane
Koszt Kogane
D: 59% | C: 46% | B: 33% | A: 20% | S: 13% | S+: 7%
Dodatkowe Wymaga znajomości Sabaku Kyū. Wymaga 1,5 Dużych zasobów piasku.
Opis Piaskowa trumna jest jedną z najbardziej śmiercionośnych technik jakie widział świat a większe ilości piasku umożliwiają osiągnięcie jeszcze bardziej morderczych efektów. Wykonanie techniki wymaga od użytkownika gestu by ściągnąć piach w stronę swojego celu by następnie unieruchomić go zamkniętego w piasku. Tak zamknięta ofiara nie może wykonywać pieczęci ani oddychać jeśli użytkownik nie udostępni mu powietrza. Gdy uda się już zamknąć ofiarę w piasku technikę można zakończyć poprzez zaciśnięcie pięści i wykonania zgniatającej egzekucji na pojmanym celu. Potrzeba niebagatelnych zdolności by uciec z tej wersji trumny.

Zasady przebywania w Piaskowej trumnie:
  • Czas przebywania w jutsu w chwili odcięcia powietrza uzależniony jest od wytrzymałości ofiary (ocenia Sędzia) - ofiara nie może oddychać w piaskowej trumnie.
  • Ofiara może wydostać się z trumny za pomocą własnej siły jeśli jest ona większa niż wytrzymałość więzienia, lub za pomocą technik bezpieczęciowych UWAGA: - w przypadku przebijania się własną siłą, Wytrzymałość techniki nie spada - można się poruszyć jedynie, jeśli ma się Siłę większą niż Wytrzymałość techniki.
Nazwa
Suna: Sabaku Taisō
Ranga
A
Pieczęci
Przyłożenie dłoni do ziemi
Zasięg Max.
Teichi
Koszt Teichi
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Kogane
Koszt Kogane
D: 59% | C: 46% | B: 33% | A: 20% | S: 13% | S+: 7%
Dodatkowe Wymaga Olbrzymich zasobów piasku.
Opis Użytkownik przykłada dłonie do ziemi, przesyłając do niego chakrę. W ten sposób pobudza piach znajdujący się na powierzchni, lub przesyła swój własny z gurdy, lub innego źródła piasku. Tak nasączony piach posyła pod ziemią w wyznaczonym kierunku, wprawiając cały wybrany obszar w niekontrolowane trzęsienia ziemi. W ten sposób jest w stanie zwalić z nóg tych, którzy znajdą się w jego zasięgu. Poruszający się pod ziemią piasek w końcu wydostaje się na powierzchnię i zalewa swoją ilością tych, którzy wciąż znajdywali się na terenie działania techniki. Osoby, które znalałzły się pod piaskowymi fałdami mogą mieć problem ze złapaniem oddechu, jeśli jeszcze żyją.
  • Jeżeli statystyka siły użytkownika jest mniejsza niż siła techniki, ten zostanie przewrócony a co za tym idzie - unieruchomiony na dwie tury, lecz wciąż może składać pieczęcie. W przypadku nie spełnienia wartości Siły, efekt ocenia sędzia/mistrz gry względem efektu maksymalnego.
Zasady przebywania w Piaskowej fali:
  • Czas przebywania w jutsu w chwili odcięcia powietrza uzależniony jest od wytrzymałości ofiary (ocenia Sędzia) - ofiara nie może oddychać pogrzebana w piasku
  • Ofiara może wydostać się z pułapki za pomocą własnej siły jeśli jest ona większa niż wytrzymałość więzienia, lub za pomocą technik bezpieczęciowych UWAGA: - w przypadku przebijania się własną siłą, Wytrzymałość techniki nie spada - można się poruszyć jedynie jeśli ma się Siłę większą niż Wytrzymałość techniki.
Nazwa
Suna: Gokusa Maisō
Ranga
A
Pieczęci
Brak - Przygotowanie piasku | Baran - Aktywacja
Zasięg
Obszar techniki Max.
Teichi
Koszt Teichi D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 przygotowanie, 1/2 aktywacja)
Kogane
Koszt Kogane D: 59% | C: 46% | B: 33% | A: 20% | S: 13% | S+: 7% (1/2 przygotowanie, 1/2 aktywacja)
Dodatkowe Wymaga Dużych zasobów piasku. Użytkownik jest odporny na działanie własnej techniki.

Teichi: -40 do szybkości dla osób znajdujących się w obrębie działania techniki
Kogane: -60 do szybkości dla osób znajdujacych się w obrębie działania tehcniki
Opis Shinobi posyła piasek wzdłuż ziemi, rozchodzi się on w miejscu wybranego punktu i oczekuje na polecenie tuż pod powierzchnią ziemi. Polecenie należy wydać poprzez aktywacje pieczęcią. Gdy dojdzie do aktywacji piasek zaczyna wyłaniać się spod ziemi pod postacią piaskowych macek i chwytać każdą osobę znajdującą się w obrębie działania techniki. Macki te oblepiają ofiary i starają się utrudnić wszelki ruch w obrębie działania techniki.
Obrazek
Nazwa
Suna Kanri: Reberu Esu
Ranga
S
Piasek znajdujący się pod naszą kontrolą zyskuje ogromne zwiększenie swoich możliwości, począwszy od większej szybkości i siły, a kończąc na znacznie większej jego wytrzymałości. Dodatkowo, zasięgi znów wzrastają i poziom kompresji osiąga poziom mistrzowski. Na tym poziomie jesteśmy w stanie kontrolować olbrzymie ilości piasku.
Teichi
Koszt. T C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (Pełen koszt na turę dla: Olbrzymiej ilości piasku))
Kogane
Koszt. K C: 65% | B: 52% | A: 39% | S: 26% | S+: 13% (Pełen koszt na turę dla: Olbrzymiej ilości piasku)
Zasięg kontroli
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Objętość Max.
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Nazwa
Suna: Sabaku no te
Ranga
S
Pieczęci
Baran → Dzik → Koń - Utworzenie dłoni | Gesty rękoma - Kontrola
Zasięg Max.
Wielkość Max.
Teichi
Koszt Teichi
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę za dwie dłonie)
Kogane
Koszt Kogane
C: 65% | B: 52% | A: 39% | S: 26% | S+: 13% (1/2 na turę za dwie dłonie)
Dodatkowe
Wymaga Dużych zasobów piasku na jedną dłoń
Opis Shinobi wykorzystuje kontrolowany przez siebie piach do stworzenia gigantycznych dłoni, bądź pazurów. Tak wytworzona ręka nadaje się zarówno do zgniatania, chwytania, lub unieruchamiania celów. Użytkownik jest w stanie kontrolować dłoń w ramach zasięgu techniki. Ręka jest wystarczająco duża, że może nawet posłużyć do użycia jako zasłona przed niebezpieczeństwem, lub jako narzędzie do ochronienia kogoś innego.
  • Ofiara może wydostać się z rąk za pomocą własnej siły jeśli jest ona większa niż wytrzymałość więzienia, lub za pomocą technik bezpieczęciowych UWAGA: - w przypadku przebijania się własną siłą, Wytrzymałość techniki nie spada - można się poruszyć jedynie, jeśli ma się Siłę większą niż Wytrzymałość techniki.
  • W przypadku złapania obiema rękoma, ich Siła się sumuje.
Nazwa
Suna: Ryūsa Bakuryū
Ranga
S
Pieczęci Klaśnięcie → Świnia → Małpa → Szczur → Małpa → Koń → Pies → Baran → Koń → Klaśnięcie
Zasięg
Wielkość Max.
Teichi
Koszt Teichi
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15% (za 1 falę)
Kogane
Koszt Kogane
B: 78% | A: 59% | S: 39% | S+: 20% (za 1 falę)
Dodatkowe Wymaga Olbrzymich zasobów piasku by stworzyć jedną falę.
(maksymalnie 2 fale w przypadku 2 zasobów Olbrzymich)
Opis Jedna z ostatecznych technik dostępnych dla członków klanu Sabaku polegająca na wykorzystaniu niszczącej mocy olbrzymiej ilości piasku. Shinobi po złożeniu sekwencji pieczęci posyła zgromadzony w okolicy piasek przed siebie, tworząc przy jego pomocy falę piaskowego tsunami która jest w stanie zalać i prawdopodobnie zniszczyć nie jedną budowlę ze względu na ogrom ilości użytego piasku.

Dodatkowo shinobi jest w stanie dzięki tej technice przejąć kontrolę nad więcej niż jedną falą utworzoną z olbrzymich ilości piasku. Jeśli w chwili wykonania przez niego techniki, liczba piasku w okolicy sięga rozmiarów dwóch olbrzymich zasobów piasku, to wtedy zostaną posłane dwie fale o oddzielnej sile równej Sile techniki zawartej w tabeli. Rozmiar i kierunek pozostanie ten sam ponieważ jedna fala podąży za drugą i zmiecie wszystko to, co przetrwało pierwszą.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Nazwa
Suna: Kūsa Bōheki
Ranga
S
Pieczęci Stworzenie - Gest rozłożonych szeroko ramion | Powolne ściśnięcie dłoni - Naprawa
Zasięg Max.
Wielkość
Sfera o promieniu 300 metrów
Teichi
Koszt Teichi C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę, 1/4 za małą naprawę, 1/2 za dużą naprawę)
Kogane
Koszt Kogane C: 65% | B: 52% | A: 39% | S: 26% | S+: 13% (1/2 na turę, 1/4 za małą naprawę, 1/2 za dużą naprawę)
Naprawa
Dodatkowe Wymaga 3 Olbrzymich zasobów piasku. Naprawa nie wymaga dodatkowego piasku.
Opis Bardzo zaawansowana technika, dzięki której Sabaku wykorzystuje olbrzymie ilości piasku do utworzenia piaskowej bariery obejmującej ogromny obszar. Piasek tworzący gigantyczną tarczę wypełniony jest chakrą użytkownika i może unosić się w powietrzu osiągając ogromne wysokości.

Tak przygotowana tarcza musi być jednak cały czas podtrzymywana chakrą użytkownika. Dodatkowo jeśli ta zostanie uszkodzona, to Sabaku jest w stanie przelać na piasek więcej chakry by uzupełnić ubytki i odzyskać kontrolę nad piaskiem który został odłączony od bariery w wyniku odniesionych przez nią obrażeń. Tak utworzona bariera zawiera w sobie ogromne ilości piasku, dlatego jeśli użytkownik utraci nad nią kontrolę - ta runie na ziemię zalewając wszystko w okolicy.
Dodatkowe Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Nazwa
Sabaku Sōtaisō
Ranga
S
Pieczęci
Baran
Zasięg Max.
50 metrów
Wielkość
Teichi
Koszt Teichi
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Kogane
Koszt Kogane
C: 65% | B: 52% | A: 39% | S: 26% | S+: 13%
Dodatkowe Wymaga 2 Olbrzymich zasobów piasku.
Opis Najsilniejsza technika służąca do miażdżenia przeciwników. Tym razem jednak, zamiast łapania ich w piaskową trumnę lub zasypywania połaciami piachu, po prostu otacza się ich kilkunastoma warstwami piasku, które formują swego rodzaju piramidę. Następnie zaś owa piramida zostaje silnie skompresowana, co kończy się miażdżeniem obiektu lub osoby znajdującej się w środku.
Zasady przebywania w Piramidzie:
  • Czas przebywania w jutsu w chwili odcięcia powietrza uzależniony jest od wytrzymałości ofiary (ocenia Sędzia) - ofiara nie może oddychać w piaskowej piramidzie.
  • Ofiara może wydostać się z trumny za pomocą własnej siły jeśli jest ona większa niż wytrzymałość więzienia, lub za pomocą technik bezpieczęciowych UWAGA: - w przypadku przebijania się własną siłą, Wytrzymałość techniki nie spada - można się poruszyć jedynie, jeśli ma się Siłę większą niż Wytrzymałość techniki.
Dodatkowe Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Klanowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość