Senju

Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Senju

Post autor: Sans »

Obrazek
Obrazek
Nazwa
Mokuton no Jutsu: Reberu Di
Ranga
D
Najniższa ranga klanowa, która pozwala na wytworzenie Uwolnienia Drewna. Bardzo łatwo tego dokonać - wystarczy złożyć pieczęć Węża i przesłać chakrę do otoczenia. Pozwala to na szereg ciekawych możliwości - użytkownicy mogą wytwarzać proste drewniane przedmioty i konstrukcje, np. miecze, kije, drewniane bloczki, itd. Drewno jest zbalansowane pod względem wytrzymałości i szybkości, przez co już teraz posiada uniwersalność niedostępną w przypadku innych Kekkei Genkai.
Statystyki
Zasięg
Wielkość Max.
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Chakry
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
Nazwa
Mokuton: Henge no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Ptak → Pies → Wąż
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Cel transformacji musi być co najmniej naszej budowy
Opis Odmiana techniki Henge no jutsu. Polega na pokryciu swojego ciała drewnianą, cienką otoczką, która następnie przybiera wygląd danej osoby w którą chcemy się wcielić. Technika nie pozwala zmienić się w przedmioty znacznie mniejsze od użytkownika, jedynie podobnych rozmiarów. Wadę tą rekompensuje trwałość zmiany, przez co nawet po uderzeniu przez kogoś technika nie dezaktywuje się. Nie chroni ona jednak przed atakami jak standardowa zbroja.
Nazwa
Mokuton: Kawarimi no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Tygrys → Świnia → Wół → Pies → Wąż
Zasięg Max.
10 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Objętość
Statystyki
Opis Technika pozwala na podmianę z własnoręcznie stworzonym drewnianym manekinem, znajdującym się w zasięgu techniki. Kukła jest tych samych wymiarów co użytkownik. Stworzenie odpowiedniego manekina odbywa się za pomocą reberu. Manekiny mogą zostać przygotowane wcześniej.
Dodatkowe
Wymaga przygotowanego wczesniej manekina.
Uwaga Stworzenie manekina wymaga poniesienia maksymalnego kosztu reberu dowolnej rangi w zależności od potrzeb.
Nazwa
Mokuton: Mokusei Hiketsu no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Palce dłoni
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Rozwinięcie podstawowej właściwości klanu Senju, jaką jest kontrola drewna. Po pewnym treningu można wytwarzać przedmioty mniejsze i bardziej precyzyjne, co w ostateczności pozwala nam zrobić klucz uniwersalny, którego możemy użyć by otworzyć większość dostępnych zamków. Te bardziej precyzyjne jednak będą odporne na nasze starania.
Obrazek
Nazwa
Mokuton no Jutsu: Reberu Shi
Ranga
C
Podwyższenie umiejętności klanowych wiąże się z szeregiem nowych możliwości. Przede wszystkim, Mokuton dość znacząco zyskuje na rozmiarach. Można go wykorzystywać zarówno w ofensywie, jak w celach obronnych. Dzięki dość dużej różnorodności technik - teraz można wytwarzać chociażby kolce, pale i niewielkie drzewa - istnieje wiele możliwości. Dodatkowo Senju może pobudzić do wzrostu rośliny w bliskim swoim otoczeniu, jednak ta umiejętność nie posiada zastosowania w boju. Do tego wzrastają również możliwości defensywne, pozwalając użytkownikom na wykonywanie twardszych barier.
Statystyki
Zasięg
Wielkość Max.
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Chakry
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Nazwa
Mokuton: Mokujōheki
Ranga
C
Pieczęci
Szczur → Pies → Tygrys
Zasięg
Kilka metrów przed używającym
Wielkość Max.
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Dzięki tej technice Mokutonu ninja po złożeniu sekwencji pieczęci sprawia, że wyrasta przed nim kopuła zdolna do ochrony przed nacierającymi atakami. W kopule jest w stanie zmieścić się kilka osób. Można ją również wykorzystać do zamknięcia w niej przeciwnika. Nie chroni jednak przed atakami spod ziemi.
Nazwa
Mokuton: Fū Raion no atama
Ranga
C
Pieczęci
Utworzenie filarów - Szczur → Pies | Aktywacja lwów - Wąż
Zasięg Zasięg lotu lwa 20 metrów | Stworzenie Totemu - 10 metrów w koło użytkownika
Wielkość Max.
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 3 twory)
Statystyki
Dodatkowe - 5 do siły chakry osoby trafionej przy pomocy psa (na 1 turę) (max -15 SC na trafioną osobę/twór)
W przypadku nie posiadania siły chakry, obniża statystyki każdej użytej techniki o taką samą wartość. Twory rozpadają się po dwóch turach od aktywacji. By stworzyć więcej niż trzy lwy/totemy, należy ponownie złożyć pieczęcie i zapłacić ponowny koszt.
Opis Użytkownik uwolnienia drewna tworzy w koło siebie kilka, drewnianych totemów z głową strażniczego lwa na szczycie. Totemy po utworzeniu są uśpione i należy je aktywować przy pomocy pieczęci, wtedy mogą zostać posłane w wybrane przez shinobiego miejsce. Istota trafiona takim totemem odczuwa, że jej chakra została nieznacznie przytłumiona. Sam efekt utrzymuje się przez chwilę.
Nazwa
Mokuton: Kouskou
Ranga
C
Pieczęci
Wąż
Zasięg Max.
25 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Prosta w założeniach, acz skuteczna technika Mokutonu. Poprzez złożenie pieczęci Węża w wybranym miejscu wyrastają bloki drewna, które ekspresowo rosną i kierują się w stronę oponenta. Ich celem jest unieruchomienie wroga, oplatając się wokół niego niczym żywe węże, a następnie zmiażdżenia. Szczególnie dużo uwagi poświęcanych jest na nogi i dłonie, w związku z tym ucieczka wymaga odpowiedniego sposobu, bądź siły przekraczającej wytrzymałość drewna.
Nazwa
Mokuton: Mokukasuiwa
Ranga
C
Pieczęci
Wąż | Szczur - przebicie kolcami
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika polega na wytworzeniu dookoła wroga drewnianego koła, w celu zamknięcia go i unieruchomienia. Po wewnętrznej stronie koła wyrastają drewniane kolce, które skutecznie powstrzymują pojmanego przed wierceniem się. W przeciwnym razie kolce boleśnie dadzą o sobie znać. Używana zazwyczaj do zabezpieczenia pojmanych wrogów przed ucieczką, można jednak nakazać kolcom wbicie się w ciało ofiary.
Nazwa
Mokuton: Renchūka no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Pies → Baran → Wąż
Zasięg
5 metrów
Objętość C Max.
Objętość A Max.
Koszt C
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za jeden dom)
Koszt A
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za jeden dom)
Statystyki
Dodatkowe Od rangi A dom dodatkowo może być znacząco większy, a także może zostać pokryty specjalną chakrą, które maskuje go i czyni niewidzialnym dla posiadaczy Dojutsu i sensorów. W przypadku spojrzenia na dom przy wykorzystaniu tych nietypowych zdolności, będzie dało się zauważyć pierwotny teren, na którym został postawiony dom.
Opis Technika bardzo przydatna podczas długich podróży, gdy użytkownik potrzebuje dobrego i solidnego schronienia do odpoczynku. Senju po złożeniu pieczęci i przesłaniu chakry do ziemi sprawia, że w wybranym przez niego miejscu powstaje niewielki domek. Jest on wykonany w całości z drewna - drzwi, siedzenia, czy nawet papirusowe okna. Choć kształt i rozmiary nie imponują, to wystarcza to na ochronę przed trudnymi warunkami atmosferycznymi.
Obrazek
Nazwa
Mokuton no Jutsu: Reberu Bi
Ranga
B
Trzeci poziom kontroli Mokutonu. Trzeba tu przyznać, że możliwości względem Reberu Shi rosną znacząco. Wytwarzanie drewna zyskuje na płynności, wytwory są znacznie szybsze i można je wysyłać na większe dystanse. Dzięki poprawionemu wytwarzaniu drewna, koszty tworzenia Mokutonu również nieznacznie maleją.
Statystyki
Zasięg
Wielkość Max.
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Chakry
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Nazwa
Mokuton: Daijurin no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Tygrys → Koń → Tygrys
Zasięg Max.
10 metrów
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 2 twory na jednej ręce)
Statystyki
Dodatkowe By stworzyć więcej niż dwa pale, należy ponownie złożyć pieczęcie i zapłacić koszt chakry.
Opis Ofensywna technika elementu drewna, która polega na rozroście drewna na dłoni użytkownika, kształtując je w jeden, bądź dwa duże drewniane pale o ostrym zakończeniu. Są w stanie pełnić role włóczni, bądź podobnej broni jak i również są zdolne do zablokowania nacierającego jutsu, czy innego zagrożenia.
Nazwa
Mokuton: Chakra Shizu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
20 metrów
Zasięg sensora
1 prowincja
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 1 ziarenko)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika klanu Senju, służąca do wytropienia ofiary lub kontrolowania położenia jakiegoś przedmiotu/osoby. Jutsu polega na wytworzeniu w wybranym miejscu małego ziarenka. Następnie Senju jest w stanie określić dokładne położenie ziarenka. Każde ziarenko ma małe haczyki, które solidnie wbijają się w powierzchnię, dzięki czemu można mieć pewność, że nie odpadnie ono np. podczas wędrówki. Ziarenka obumierają po upływie trzech dób, tracąc swoje właściwości.
Nazwa
Mokuton: Jukai Heki
Ranga
B
Pieczęci
Ptak → Królik → Wąż
Zasięg Max.
Do 5 metrów od użytkownika.
Objętość
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Użytkownik uwolnienia drewna wysyła chakrę przed siebię by wytwarzyć przed sobą drewnianą ścianę ze splecionych ze sobą drewnianych bali, zwiększa to wytrzymałość techniki. Bardzo silne sploty upodabniają ścianę do solidnego muru. Ściana wznosi się w standardowym jak na mokuton tempie.
Nazwa
Mokuton: Mokusatsu Shibari no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Wąż
Zasięg
30 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna z technik klanu Senju, służąca tym razem do spętania najczęściej nieco większych celów - w tym wypadku możemy związać np. sporej wielkości summona lub inne, duże stworzenie. W jutsu są wykorzystywane drewniane wici, wyrastające z podłoża lub użytkownika. Atakują one wskazany cel, starając się go związać i unieruchomić.
Nazwa
Mokuton: Shichūrō no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Baran → Wół → Świnia → Wąż
Zasięg Max.
Do 5 metrów od użytkownika
Objętość Max.
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Statystyki Max.
Dodatkowe -20 do siły chakry osoby przebywającej w środku klatki.
W przypadku nie posiadania siły chakry, obniża statystyki każdej użytej techniki o taką samą wartość.
Opis Technika pozwala użytkownikowi Mokutonu na stworzenie drewnianej klatki, wyrastającej przed nim. Wyjątkowo chroni znajdujący się w środku cel od ataków spod ziemi. Szczeble znajdujące się w klatce nie pozwalają na swobodne przełożenie przez nią dłoni. Wyjątkiem są zdolności do zmiany własnego kształtu pochwyconego celu. Póki klatka jest podtrzymywana chakrą uwolnienia drewna, każda osoba znajdująca się w jej wnętrzu znajduje się pod wpływem tłumienia chakry, które osłabia parametry chakrowych zdolności tych shinobi. Klatka jest zawsze zamknięta i by kogoś wypuścić należy anulować technikę i przestać przesyłać do niej chakrę. Wtedy straci swoje właściwości, samo drewno jednak pozostanie na miejscu i należy się go pozbyć w inny sposób.
Nazwa
Mokuton Hokage Shiki Jijun Jutsu: Kakuan Nitten Suishu
Ranga
B
Pieczęci
Świnia → Pies → Ptak → Małpa → Baran → Małpa → Specjalny gest techniki
Zasięg Max.
10 metrów, wytworzenie filarów | 10 metrów od celu
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Efekty
Dodatkowe Fuuinjutsu rangi B. Techniki nie można użyć na sobie. Obniżenie agresji odnosi efekt raz na fabularny rok.
Opis Specjalna technika elementu drewna, wykorzystująca zdolności mokutonu w znacznie szerszym zakresie. Użytkownik po złożeniu sekwencji pieczęci wytwarza wkoło swojego celu kilka drewnianych filarów i wyciąga w jego kierunku dłoń, przelewając na niego bezpośrednio chakrę mokutonu która zaczyna rezonować między filarami wraz z chakrą celu. Technika staje się wtedy aktywna i dopóki chakra jest przesyłana poprzez utrzymanie wyciągniętej dłoni, konsekwencja celu zostaje wzmocniona, a wraz z tym wszystkie inne następujące po tym efekty. Drugim elementem techniki, który następuje jedynie w przypadku posiadania przez cel zapieczętowanego w sobie demona, jest obniżenie agresji Biju, które następuje w drugiej turze podtrzymania techniki.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeninów wymagana jest wyprawa rangi C. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Nazwa
Mokuton: Nounchika no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Wąż -> Świnia -> Pies -> Dotknięcie ziemi
Zasięg
20m
Objętość Max.
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Statystyki Max.
Dodatkowe Istoty znajdujące się na obszarze działania techniki otrzymują karę -20 szybkości
Opis Po złożeniu pieczęci i dotknięciu ziemi, na wybranym przez użytkownika obszarze wyrastają pnącza, które mają za zadanie spowalnianie wszystkich istot znajdujących się na obszarze działania techniki. Nie jest problemem wydostanie się z takich objęć, jednak wielkość pokrywanego terenu i ilość pnączy skutecznie utrudnia szybkie przemieszczanie się. Technikę trzeba zniszczyć w całości, aby przestała mieć swój efekt.
Obrazek
Nazwa
Mokuton no Jutsu: Reberu Ei
Ranga
A
Przedostatnia z rang Mokutonu. Możliwości kontroli drewna stają się jeszcze większe: przede wszystkim, shinobi może wytwarzać bardzo wytrzymały materiał, który ciężko uszkodzić - i nawet przy tym nie męczy się znacząco. Zasięg jest imponujący, tak samo możliwości tworzenia elementu. Dodatkowo kontrola natury stoi na wyższym poziomie niż wcześniej.
Statystyki
Zasięg
Wielkość Max.
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Chakry
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Nazwa
Moku Bunshin no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Tygrys → Pies → Wąż
Zasięg
Obszar danej prowincji, w której znajduje się gracz
Koszt
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za klona) + to, co przekażemy (minimum 1%)
Statystyki
Opis Technika tworząca kilka kopii użytkownika, wyrastają one z ciała twórcy. Każda z nich posiada swoje zasoby chakry, które oryginał może przekazać podczas procesu tworzenia. Klon ma zna wszystkie techniki klanowe oraz Tai/Buki (bez wykorzystywania chakry) znane oryginałowi. Stworzona kopia nie posiada ekwipunku swojego twórcy, za wyjątkiem tej widocznej na wierzchu. Tak skopiowany ekwipunek jest równie groźny co oryginalny. Właściwości artefaktów nie zostają skopiowane, tak samo jak np. właściwości notek wybuchowych lub bombek dymnych.

Klon jako idealna kopia użytkownika jest trudny do wykrycia, dlatego od oryginału jest go w stanie odróżnić dopiero Sharingan: San Tomoe, Byakugan rozwinięty do rangi A, Tsujiteigan rangi B, bądź posiadacz UW Sensor. (nie dotyczy sensora Yamanaka)
Klon Klon posiada własną wolę i zdolność mowy. Z tego względu jest podatny na genjutsu a jego działania nie są w pełni uzależnione od woli twórcy, klon potrafi sam podejmować decyzje. Z klonem można się komunikować na odległość dzięki sieci korzeni roślin. Wymaga to poniesienia kosztu przez klona i użytkownika w chwili posłania/odebrania wiadomości. Twór słucha się poleceń oryginału.
Nazwa
Mokuton: Jubaku Eisō
Ranga
A
Pieczęci
Wąż → Szczur → Smok → Tygrys
Zasięg
40 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Statystyki Max.
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna technika służąca do unieruchamiania oponentów, tym razem jednak zdecydowanie brutalniejsza. Po aktywacji pod ziemią powstają grube pnącza, które wystrzeliwują w górę i łapią przeciwnika. Ten jest unieruchamiany strumieniem pnączy, z których wydostanie się nie jest proste. Ofiara złapana tą techniką nie jest w stanie składać pieczęci.
Nazwa
Mokuton: Jukai Umi Kōtan
Ranga
A
Pieczęci
Wąż → Szczur → Wąż
Zasięg
50 metrów
Wymiary lasu Max.
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Statystyki Max.
Dodatkowe Dla osoby która znajdzie się wewnątrz lasu (w tym również dla twórcy), bądź za lasem -40 Percepcji w chwili dostrzegania obiektów po drugiej stronie, bądź w środku. Ilość drzew stworzonych przez technikę podlega kontroli MG.
Opis Jedna z najbardziej wyjątkowych technik mokutonu dzięki której po wykonaniu pieczęci użytkownik uwolnienia drewna jest w stanie stworzyć niewielki las, tudzież zagajnik na dowolnym terenie. Gęsto rozrastające się drzewa utrudniają widoczność w środku oraz tego co znajduje się po drugiej stronie lasu. Dodatkowo, szybko rozrastające się pnącza i krzewy są w stanie pocharatać tych którzy znajdą się wewnątrz obszaru techniki. Ilość tworzonego materiału jest przypłacona jego trwałością, dlatego twory te nie są tak wytrzymałe jak inne na podobnym poziomie.
Nazwa
Mokuton: Hōbi no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Gest wyciagniecia dłoni (stworzenie i kontrola) | Smok - Naprawa
Zasięg
Stworzenie i kontrola - 2 metry od użytkownika
Objętość Max.
Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/4 za małą naprawę, 1/2 za dużą naprawę)
Dodatkowe
Statystyki
Opis Jutsu polega na stworzeniu osłony w kształcie drewnianej smoczej głowy. Bariera wyrasta niedaleko użytkownika po wyciągnięciu prosto ręki. Osłona ta jest wyjątkowa gdyż po jej utworzeniu, może zostać przesunięta w dowolnym, wybranym przez senju kierunku. Wraz ze zmianą położenia, jest on w stanie przesuwać po ziemi barierę w inne miejsce, dopóki przy pomocy dłoni wskazuje jej miejsce. Uszkodzoną barierę można naprawiać dzięki złożeniu pieczęci smoka i zapłaceniu kosztu. Jeśli złożenie pieczęci będzie od niego wymagało przerwania gestu jedną z dłoni - technika będzie stać w miejscu.
Nazwa
Mokuton: Sashiki no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Baran
Zasięg
20 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 5 kolców)
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika, która pozwala na błyskawiczne utworzenie drewnianych kolców na swoim ciele, które przypominają gałęzie drzew. Natychmiast po wytworzeniu ich, są one posyłane w kierunku wybranym przez użytkownika.
Obrazek
Nazwa
Mokuton no Jutsu: Reberu Esu
Ranga
S
Finalny etap rozwoju Mokutonu. Tutaj pod względem wytwarzania drewna, użytkownik ma niemal wolną rękę - może on wytwarzać olbrzymie filary z drewna, ściany, lasy, rzędy domów etc.
Statystyki
Zasięg
Wielkość Max.
Skupienie
Przy braku skupienia wymiary wynoszą połowę pierwotnej wartości
Dodatkowe Możliwe jest podwojenie jednego wymiaru kosztem zmniejszenia o połowę pozostałych.
Koszt Chakry
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
Nazwa
Mokuton: Kōrin Kajukai
Ranga
S
Pieczęci
Wąż → Tygrys → Baran → Dzik → Małpa
Zasięg Max.
50 metrów od użytkownika
Rozmiary
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (za 3 tury)
Statystyki
Dodatkowe By wydłużyć działanie techniki o kolejne trzy tury, nalezy ponownie złożyć pieczęcie i zapłacić koszt techniki.
Opis Niebezpieczna technika polegająca na stworzeniu pola pełnego przekwitających krzewów które rozsiewają w powietrzu niebezpieczny, żółty pył widoczny gołym okiem. Ci którzy znajdują się w obrębie obszaru działania techniki natychmiastowo zaczynają odczuwać negatywne efekty takie jak pogorszenie zmysłów, otępienie bądź ogólno pojęte osłabienie odporności organizmu. Twórca niestety nie jest odporny na wydzielane przez kwiaty pył.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Nazwa
Mokuton: Mokuryū no Jutsu
Ranga
S
Pieczęci
Wąż → Baran → Królik → Pies → Wąż
Zasięg
50 metrów
Objętość Max.
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% + 1/2 na turę
Statystyki
Dodatkowe
W przypadku splątania technika nie pobiera opłaty za podtrzymywanie.
Opis Technika pozwala stworzyć wielkiego, drewnianego smoka. Dopóki smok jest w całości, to użytkownik jest w stanie kontrolować jego ruchy, a smok pomimo swoich imponujących rozmiarów jest bardzo zwrotny. Technikę można użyć zarówno do bezpośredniego natarcia na przeciwnika celem unicestwienia go jednym konkretnym uderzeniem, jak i również może owinąć się wokół wroga i zacząć go miażdżyć.
Nazwa
Mokuton: Mokujin no Jutsu
Ranga
S
Pieczęci
Wąż → Baran → Królik → Pies → Wąż
Zasięg
50 metrów
Objętość Max.
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Po złożeniu kilku pieczęci, użytkownik skupia chakrę w wybranym miejscu, a nastepnie tworzy drewnianego potwora-golema posturą przypominającego człowieka. Twór jest ogromnych rozmiarów, osiągając nawet 20 metrów wysokości. Jest to zdecydowanie najsilniejsza technika dostępna dla użytkowników Mokutonu.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Nazwa
Mokuton: Shin Sūsenju
Ranga
S
Pieczęci
Wąż → Królik → Baran → Wół → Pies → Wąż
Zasięg
5 metrów od użytkownika (stworzenie) | 60 metrów - Zasięg rąk
Struktura
Koszt
A: 45% | S: 35% | S+: 25% (1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Opis Mistrzowie mokutonu są w stanie przywołać ogromny pomnik z którego wyrasta ogromna liczba drewnianych dłoni. Tak stworzony pomnik jest ogromny i wytrzymały, natomiast wyrastające z niego dłonie atakują wybrany przez użytkownika cel dopóki ten nie zostanie unicestwiony, bądź nie otrzyma innego polecenia. Sam pomnik jest stacjonarny, ręce natomiast potrafią rozciągnąć się na ogromny zasięg by zadać cios. Ilość jednoczesnie wykonanych uderzeń precyzuje MG.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Klanowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości