Uchiha

Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Uchiha

Post autor: Sans »

UWAGA! Aby móc zagrać postacią w tym rodzie, należy uprzednio złożyć prośbę do administracji i uzyskać zgodę

Obrazek

TECHNIKI OGÓLNODOSTĘPNE
Obrazek
Nazwa
Magen: Kyō Tenchi-ten
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Wzrokowy (20 metrów)
Koszt
Koszt iluzji oponenta (zgodnie z mechaniką kopiowania technik)
Dodatkowe Kontakt wzrokowy z celem. Należy zostać złapanym w genjutsu i być tego świadomym, Sharingan: San Tomoe
Opis Z pozoru prosta sztuczka Sharingana. Użytkownik po znalezieniu się w Genjutsu potrafi odwrócić iluzję swojego rywala. W praktyce oznacza to zamianę miejscami pomiędzy osobą wykonującą Genjutsu, a Uchihą. Aby w ogóle wykonać Jutsu użytkownik musi wiedzieć, że jest w iluzji (co w przypadku użytkownika Sharingana nie jest trudne), następnie następuje jego przełamanie przy pomocy Sharingana i wrzucenie w nie oponenta. Technika jest do tego stopnia szybka, ze ofiara sama do końca nie wie co się właściwie stało, wygląda to dla niej jak odwrócenie ról chociaż w rzeczywistości było zupełnie inaczej. Główną zaletą techniki jest to, że przy jej pomocy możemy użyć nawet techniki wymagającej pieczęci przy pomocy samego wzroku.
Nazwa
Genjutsu: Sharingan
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Wzrokowy (20 metrów)
Koszt
  • Wspomnienie: E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
  • Iluzja: D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
  • Kontrola zwierząt, summonów i bijū: E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
  • Powstrzymanie furii demona: E: 25% | D: 20% | C: 10% | B: 7% | A: 5% | S: 3% | S+: 3%
  • Zdzieranie ogonów: E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za każdy)
Dodatkowe Kontakt wzrokowy z celem, Sharingan: San Tomoe, dziedzina genjutsu rangi C → B → A → S.
Opis Podstawowa zdolność wchodząca w repertuar technik klanu Uchiha. Użytkownik za pomocą jednego spojrzenia w oczy swojego rywala jest zdolny do wykonania kilku czynności. Pierwszą z nich jest pokazanie własnych wspomnień (wymóg genjutsu rangi C). Nieważne jak dawno one się wydarzyły. Wystarczy ułamek sekundy, a osoba znajdująca się pod wpływem Genjutsu, ujrzy wszystko co chce Uchiha. Drugą opcją jest stworzenie iluzji (wymóg genjutsu rangi A). Nie jest to jednak byle co, a prawdziwy majstersztyk porównywalny swoimi możliwościami z Utakatą i Kuro Kuukan Goumon. Genjutsu nie ogranicza się jednak jedynie do ludzi. Równie dobrze możemy użyć go na zwierzęta (wymóg genjutsu rangi C), summony (wymóg genjutsu rangi B/A w zależności od summona, do oceny MG), a nawet bijū i przejąc nad nimi kontrolę. W przypadku bijū wymagane jest posiadanie Mangekyō Sharingan (oraz genjutsu rangi S), ale nie musi być aktywny. Ostatnią z opcją jest wejście bezpośrednio do umysłu Jichuriki i powstrzymanie furii demona jeszcze zanim zdążą pojawić się ogony (wymóg genjutsu rangi B). W przypadku Mangekyō Sharingan'a i Eien no Mangekyō Sharingan'a możliwe jest zdarcie wszystkich ogonów poza ostatnim. Nie można tego jednak dokonać w przypadku walki z osobą, której udało się zaprzyjaźnić z bijū, gdyż następuje swojego rodzaju wymiana chakry pomiędzy demonem, a Jinchuriki.
Nazwa
Sharingan Suimin Hyoshi
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Wzrokowy (20 metrów)
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Genjutsu: Sharingan, Sharingan: San Tomoe, kontakt wzrokowy
Opis Prosta technika dzięki, której Uchiha może dostać się do pilnie strzeżonych miejsc. Wystarczy spojrzeć w oczy swojego rywala. Wtedy zostaje wysłany impuls z chakry, który powoduje uśpienie ofiary. Prosta sztuczka pozwalająca na uśpienie praktycznie każdego, słabszego psychicznie oponenta. Do uśpienia wymagana jest przewaga 40 psychiki nad konsekwencją oponenta. Dodatkowo posiada on krótką chwilę podczas której jest w stanie użyć Kai.
Nazwa
Magen: Kasegui no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Wzrokowy (20 metrów)
Koszt
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Kontakt wzrokowy, Genjutsu: Sharingan, Sharingan: San Tomoe
Opis Technika mająca ciekawe zastosowanie. Dzięki kontaktowi wzrokowemu ofiara zostaje wysłana w świat iluzji. Będąc tam jest całkowicie unieruchomiona przez spore pale przebijające jej ciało. O ile ofiara zachowuje świadomość oraz może mówić, tak nie jest w stanie się poruszyć dopóki iluzja nie zostanie przełamana. Przy odpowiedniej wytrzymałości na poziomie powyżej 120 jest ona w stanie wykonywać bardzo powolne ruchy rękoma co przy nieuwadze Uchihy może doprowadzić do złożenia Kai. W przypadku osób, które nie odczuwają bólu owa wytrzymałość nie jest wymagana.
Nazwa
Naka no Jinja Gokaku
Ranga
B
Pieczęci
Wąż
Zasięg
Wzrokowy (20 metrów)
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Wymaga użycia Sharingana dowolnego poziomu
Opis Specyficzna technika, działająca niczym swego rodzaju hasło. Za jej pomocą użytkownik może odsunąć kamień blokujący dostęp do wnętrza pomieszczenia głównego świątyni Naka, świętego miejsca klanu Uchiha. Pomimo tego, że wydawałoby się że wymagany jest do tego tylko Sharingan, kamień rezonuje z energią krwi, co sprawia że tylko rodowity członek klanu Uchiha może wykonać tę technikę z powodzeniem.
Uwaga Techniki tej może nas nauczyć tylko inny członek klanu, który zna tę sztukę, zaś aby dowiedzieć się o istnieniu świątyni i tejże techniki, należy wykonać specjalną Misje rangi A.
Obrazek
Nazwa
Uchiha Kaenjin
Ranga
A
Pieczęci
Przyłożenie palców dłoni do podłoża
Zasięg
Promień 30 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Dziedzina Katon rangi A
Opis Technika polega na skumulowaniu chakry ognia na palcach u dłoni i przyłożeniu jej do ziemi. W wybranym przez shinobi miejscu powstaje bariera na kształt stojącego na podstawie walca chroniąca wszystko wewnątrz jej. Odporna jest na niemal wszystkie próby ataków fizycznych, zdolna jest nawet bezproblemowo zatrzymać uderzenie ogoniastej bestii. Słabość bariery stanowi odporność na wszelkiej maści ninjutsu, zwłaszcza te o mocy penetrującej, ponieważ nie jest w stanie odbudować swojej struktury. Są ją w stanie przebić już te z rangi B. Oprócz technik penetrujących charakteryzuje się jak każdy Katon podatnością na Suiton. Wyrwę powinny być w stanie zrobić już te z rangi C, nie wspominając o randze B i wyżej. Jeśli chodzi o techniki obszarowe to bariera radzi sobie do rangi A włącznie. Co prawda uszkodzą one barierę, ale będzie ona w stanie je zneutralizować. Wyrwa powinna być jednak wystarczająca by bezproblemowo dostać się do wnętrza bariery i zaatakować to co chroni.
Obrazek
[section=7][/section]
Nazwa
Izanagi
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Sharingan z trzema tomoe, dziedzina genjutsu rangi A
Opis Technika będąca idealną iluzją. Jutsu jest do tego stopnia idealną iluzją, że wpływa na świat realny. Generalnie Jutsu polega na zakrzywieniu czaso-przestrzeni i cofnięciu się o dany odstęp czasu. Co to oznacza w praktyce? Uchiha przez pewien okres czasu (mianowicie minutę) jest w stanie dowolnie manipulować otaczającym go światem. W momencie utraty życia kogoś bliskiego, lub znalezienia się w sytuacji zagrażającej własnemu życiu, wystarczy wykonać Jutsu i się uratować. Po atakach, które normalnie zabiłyby wykonującego, ten rozpływa się w powietrzu, a następnie pojawia parę metrów dalej. Oczywiście technika dotyczy jedynie unikania ataków czy pułapek. Nie ma metody, aby wykonać Jutsu i uratować się od naturalnej śmierci. Po wykonaniu techniki (czyli minięciu czasu manipulacji światem) jedno z oczu Uchiha zostaje na zawsze zamknięte (natychmiast ślepnie i traci możliwość używania Sharingana). Dlatego oczywistym jest, że każdy Uchiha może wykonać technikę maksymalnie dwa razy (chyba, że wszczepi sobie oczy innej osoby posiadającej Sharingana). Forma ta jest jednak możliwa do uzyskania jedynie po przeszczepie genów Senju. Zwykły szary członek klanu Uchiha, który nie posiada genów Senju może użyć tej techniki jako jednorazowe zanegowanie obrażeń, a następnie oko traci swój blask ślepnąc na zawsze.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Nazwa
Izanami
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Sharingan z trzema tomoe, dziedzina genjutsu rangi A
Opis Technika powstała w odpowiedzi na Izanagi. Jej działanie jest bardzo skomplikowane i w odróżnieniu od klasycznych genjutsu Sharingana nie wymaga kontaktu wzrokowego z rywalem. Czym właściwie jest technika? W praktyce jest to zamknięcie rywala w pętli czasu, która zatacza krąg. Technika jest do tego stopnia potężna, że oddziałuje na wszystkie zmysły ofiary. Pierwszym krokiem, aby wykonać Jutsu jest zarejestrowanie otoczenia, uczuć oraz wszystkich szczegółów pola walki. Następnie zarejestrowane zostaje drugie wspomnienie. Podczas działania techniki ofiara ciągle znajduje się w pętli czasu kontynuując walkę z Uchihą. Co najgorsze dla osoby złapanej, ona świetnie wie o pętli jednak nie może w żaden sposób się z niej wydostać. Aby tego dokonać należy zrozumieć własne błędy i się do nich przyznać, a także zaakceptować rzeczywistość taką, jaka jest. Po wykonaniu Jutsu podobnie jak w przypadku Izanagi jedno z oczu zostaje na zawsze zamknięte. Ogromną wadę techniki stanowi jej długi czas przygotowania. Oprócz zarejestrowania otoczenia dookoła nas zajmuje nam to przynajmniej jedną minutę. Na szczęście oprócz minimalnego skupienia nie wymaga to od nas niczego więcej, dlatego też walczyć możemy w miarę swobodnie.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
Nazwa
Susanoo
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dookoła ciała
Koszt
  • Żebra i/lub jedna ręka: A: 2% | S: 2% | S+: 2% (1/2 na turę)
  • Pełny szkielet bez "skóry": A: 10% | S: 5% | S+: 4% (1/2 na turę)
  • Szkielet pokryty "skórą": A: 17% | S: 15% | S+: 5% (1/2 na turę)
  • Pełna forma od pasa w górę: A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
Dodatkowe Należy mieć dwoje oczu z aktywnym Mangekyō Sharinganem. Wymaga Kontroli Chakry rangi A. | Każdy użytkownik posiada własną wersję Susanoo, którą należy opracować w WT. Szczegóły w mechanice klanu.
Opis Uchiha dzięki zmaterializowaniu chakry, która jest swojego rodzaju demonstracją jego natury chakry (w znaczeniu nie żywiołowym) tworzy wokół siebie coś na wzór ochraniającego go bóstwa. Owa postać stanowi bardzo solidne narzędzie służące zarówno do ofensywy jak i defensywy. Rzecz jasna technikę da się przebić tym samym dostając się do twórcy, chociaż jest to niesamowicie trudne. Po opanowaniu techniki użytkownik sam wybiera ile chce stworzyć. Każda forma charakteryzuje się coraz większymi możliwościami, zwłaszcza defensywnymi. Takim tworem można sterować wedle woli, stanowi on coś w rodzaju ogromnego przedłużenia naszego ciała, chociaż kontrola jego ruchów odbywa się wyłącznie przy pomocy umysłu. Tak potężna technika nie uniknęła jednak wad, stanowi nią ochrona od spodu. Niestety nie występuje w skutek czego użytkownika można z Susanoo dosłownie wyciągnąć lub zadać mu obrażenia. Szybkość poruszania się Susanoo jest po prostu szybkością użytkownika, gdyż stanowi ono jedynie defensywę. Natomiast szybkość ruchów rękoma stoi na poziomie Ponadprzeciętnym (180) przy Mangekyō Sharingan oraz Wielkim (220) przy Eien no Mangekyō Sharingan. Oprócz tego dochodzi szybkość jego aktywacji, która jest ściśle uzależniona od poziomu Kontroli Chakry użytkownika. Przy KC A musi on aktywować wszystkie poziomy po kolei przy czym na każdy przypada tura. Czyli najpierw pojawiają się same żebra, potem cały szkielet, następnie szkielet pokrywa się skórą, a na sam koniec może on zostać pokryty pancerzem. Przy KC S. Można przeskakiwać o 2 poziomy, czyli najszybszym sposobem będzie pojawienie się szkieletu, a następnie opancerzonej wersji. W przypadku KC S+ nie posiadamy żadnych ograniczeń i możemy aktywować od razu dowolny poziom.
Uwaga Uszkodzenie wzroku:
  • Żebra lub jedna ręka - 0,5% na turę (dla obojga oczu takie samo)
  • Pełny szkielet bez "skóry" - 1% na turę (dla obojga oczu takie samo)
  • Szkielet pokryty "skórą" - 2% na turę (dla obojga oczu takie samo)
  • Pełna forma - 3% na turę (dla obojga oczu takie samo)
Ścieżka Bóstwa posiada własną wersję tej techniki w skutek czego ta staje się niedostępna.
Nazwa
Yasaka no Magatama
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Rzutu przez Susanoo - ok. 100 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (za 1 Magatamę złożoną z 5 łezek)
Dodatkowe
Wymaga aktywacji Susanoo w co najmniej formie szkieletu pokrytego "skórą"
Opis Technika polegająca na stworzeniu broni - Magatamy przez Susanoo. Wspomniane narzędzie jest złożone z łezek przypominających te z sharingana połączonych linią chakry. Susanoo może nią rzucić, uformują one wtedy kształt shurikena lub każdą oddzielnie jako wiele pocisków. Magatama spełnia także funkcję broni białej, która jest w stanie zadać ogromne obrażenia, a następnie i tak może zostać rzucona.
Uwaga Uszkodzenie wzroku: 2% za wytworzenie (dla obojga oczu)

ŚCIEŻKA CZARNYCH PŁOMIENI
Obrazek
Nazwa
Kagutsuchi: Reberu Ei
Ranga
A
Użytkownik dopiero uczy się posługiwania czarnym płomieniem w skutek czego wszelkie jego kształty nie wytwarzają się w zastraszającym tempie oraz nie osiągają monstrualnych rozmiarów. Na dodatek nie są w stanie zostać utworzone w zbyt dużej odległości od użytkownika. Może on jednak dodać płomień amaterasu do wszelakich technik tym samym wzmacniając je - zwłaszcza techniki natury Fuuton. Jest to bardziej efektywna metoda niż sama technika Amaterasu, gdyż jesteśmy w stanie użyć płomienia nawet do przecięcia czegoś lub po prostu jako zwykłą defensywę.
Zasięg
Wielkość Max.
Dodatkowe Wymaga użycia Amaterasu w celu pozyskania płomienia do formowania.
Koszt Chakry
D: 30% | C: 24% | B: 18% | A: 12% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Uwaga Uszkodzenie wzroku: 1% na turę (prawe oko), 3% za gaszenie Amaterasu (prawe oko).
Nazwa
Amaterasu
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Wzroku
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Aktywny Mangekyō Sharingan
Opis "Bogini Słońca", czyli technika uznawana za najpotężniejsze ninjutsu, zamknięte w lewym oku użytkownika Kalejdoskopowego Sharingana. Shinobi aktywuje Mangekyō Sharingana, po czym kieruje wzrok na dowolny punkt. W tym miejscu wówczas pojawiają się potężne, czarne płomienie, będące w stanie spopielić wszystko, czego tylko dotkną. Płomienie te nie mogą zostać ugaszone w żaden sposób, a uniknięcie samej techniki jest praktycznie niemożliwe. Mimo to jednak, użycie tej techniki bardzo obciąża wzrok, wywołując krwawienie z lewego oczodołu i silny ból oka. Co ważne bez wiecznego kalejdoskopu nie jesteśmy w stanie wytrzymać dłuższego używania tej techniki niż 3 tury. Po tym okresie ból w oku wymusza zaprzestanie używania techniki.
Uwaga Uszkodzenie wzroku: 3% za użycie (lewe oko), 1% na turę za podtrzymanie używania (lewe oko)
Nazwa
Enton: Amaterasu no Tsurugi
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
Bezpośredni | 300m wystrzelonej strzały
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe Wymaga znajomości Amaterasu oraz Susanoo w formie co najmniej szkieletu pokrytego "skórą".
Opis Technika przy pomocy której członek klanu Uchiha może wytworzyć gigantyczną strzałę z czarnego płomienia Amaterasu. Strzały takiej można użyć jako broni białej Susanoo, która będzie najzwyczajniej w świecie zadawać obrażenia od gorąca oraz podpalać cel lub zgodnie z przeznaczeniem wystrzeliwując z łuku jeśli takowe nasze Susanoo posiada. Minusem techniki jest to, że z racji wytworzenia z płomienia nie nadaje się ona w żaden sposób do działań defensywnych.
Uwaga Uszkodzenie wzroku: 3% za aktywację (lewe oko), 1% za turę (prawe oko)
Nazwa
Enton: Honoikazuchi
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
3 metry (długość kolców)
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (Za 10 kolców)
Dodatkowe
Aktywny Mangekyō Sharingan, wymaga znajomości Amaterasu
Opis Uchiha tworzy czarne płomienie Amaterasu dookoła siebie. Szybko kształtuje je w krótkie kolce, które są one w stanie przebić się przez prawie każdy materiał, raniąc dotkliwie. Wytworzone w ten sposób szpikulce nie podlegają dalszej kontroli, a po paru chwilach rozmywają się podpalając to z czym miały kontakt. Ognie te, tak jak w przypadku każdego Entonu, nie wygasają do momentu całkowitego spalenia palonego materiału/tkanki, lub do momentu ugaszenia ich przy pomocy Mangekyou Sharingana użytkownika.
Uwaga
Uszkodzenie wzroku: 2% za kolec (prawe oko)
Obrazek
Nazwa
Kagutsuchi: Reberu Esu
Ranga
S
Ranga mistrzowska. Shinobi o tym poziomie potrafi od niechcenia wytwarzać dowolne obiekty o nawet monstrualnych rozmiarach przy pomocy czarnego płomienia. Zwiększył się także jego zasięg. Nie ogranicza się on już tylko i wyłącznie do najbliższej przestrzeni wokół użytkownika. Wzmocnienie technik także stało się bardziej efektywne. Wraz z uderzeniem takowej techniki następuje zwykle wybuch czarnych płomieni, który co prawda nie wywołuje żadnej fali ciśnienia jednak powoduje ich momentalne rozprzestrzenianie się zdolne pokryć wielkością nawet ogoniastą bestię.
Zasięg
Wielkość Max.
Dodatkowe Wymaga użycia Amaterasu w celu pozyskania płomienia do formowania.
Koszt Chakry
C: 30% | B: 24% | A: 18% | S: 12% | S+: 6% (na turę)
Uwaga Uszkodzenie wzroku: 1% na turę (prawe oko), 3% za gaszenie Amaterasu (prawe oko).
Nazwa
Enton: Yasaka no Magatama
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Ok. 150 metrów
Koszt
  • Wytworzenie kuli: C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
  • Za pocisk z kuli: C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Yasaka no Magatama i Susanoo w pełnej formie.
Opis Technika pozwalająca niesamowicie wzmocnić możliwości ofensywne Susanoo zwłaszcza na polu bitwy. Użytkownik tworzy na dłoni swojego wojownika kulę, z której wystrzeliwuje amaterasu w postaci pocisków. Pozwala to na szybkie zaatakowanie oraz zabicie sporej ilości celów. Oczywiście czarny ogień pali się na normalnych zasadach przez co ciężko wygrać z podpaleniem.
Uwaga Uszkodzenie wzroku: 3% za aktywację (lewe oko), 1% za turę (prawe oko)

ŚCIEŻKA CZASOPRZESTRZENNA
Obrazek
Nazwa
Kamui
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
  • Nietykalność: D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
  • Teleportacja lub wciągnięcie trzymanego obiektu do swojego wymiaru: D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (w przypadku teleportacji razem z trzymanym obiektem koszt nie jest podwajany)
  • Atak dystansowy: C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Aktywny Mangekyō Sharingan
Opis Technika posiadająca niesamowicie wiele zastosowań zarówno ofensywnych jak i defensywnych. Polega ona na wysłaniu kogoś, czegoś lub samego wykonującego do innego wymiaru ( w przypadku siebie pozwala na zostawienie "cienia" siebie). Każda z osób wykonujących Kamui posiada własny wymiar dlatego nie można przedostać się niepostrzeżenie do wymiaru innego Uchihy. Technika pozwala w praktyce na bardzo szybkie pokonywanie niesamowitych odległości (wystarczy dostać się do innego wymiaru, a następnie powrócić w innym miejscu), ponadto można zaabsorbować większość ataków (wysyłając broń lub Jutsu). Podczas walki wykonujący Kamui jest w stanie unikać ataków, i materializować się jedynie na sekundę, aby zadać cios. Oczywiście techniki nie da się wykonywać w nieskończoność. Dlatego użytkownik co najmniej raz na 5 minut musi zmaterializować się w realnym świecie. Właśnie podczas tego ułamka sekundy jest narażony na wszelkie ataki. W technice tej lewe oko odpowiada za wariant czysto dystansowy pozwalając na wciągnięcie do swojego wymiaru nawet oddalonych celów. Co bardzo ważne jeśli tylko tego zapragniemy może służyć to do zastosowania czysto ofensywnego odrywając jakąś część ciała przeciwnika. Jego użycie wymaga jednak dłuższego skupienia trwającego około 3s. Skupienie to jest niczym innym jak wycelowaniem w cel. W przypadku obiektów poruszających się z dużą prędkością w innym kierunku niż my może to trwać dłużej. Prawe oko natomiast wymaga kontaktu fizycznego, ale to właśnie ono pozwala na stawanie się "niematerialnym" lub przemieszczanie do swojego wymiaru.
Uwaga Uszkodzenie wzroku: 2% na turę za nietykalność (prawe oko), 2% za teleportację lub wciągnięcie obiektu do swojego wymiaru (prawe oko), 3% za atak dystansowy (lewe oko)
Nazwa
Katon: Bakufū Ranbu
Ranga
A
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Dowolny
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Dziedzina Katon rangi B, aktywny Mangekyō Sharingan
Opis Potężna technika Katonu, współgrająca z czasoprzestrzenną techniką Kamui. Użytkownik wytwarza w płucach ogromną ilość chakry natury ognia, po czym wyzwala ją w formie strumienia. Gdy ta jest na zewnątrz, za pomocą Kamui zmienia jej kształt w olbrzymie ogniste tornado, które jest w stanie spopielić nawet głazy.
Uwaga Uszkodzenie wzroku: 2% za użycie (dowolne oko)

ŚCIEŻKA URZECZYWISTNIENIA
Obrazek
Nazwa
Amaterasu
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Wzroku
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Aktywny Mangekyō Sharingan
Opis "Bogini Słońca", czyli technika uznawana za najpotężniejsze ninjutsu, zamknięte w lewym oku użytkownika Kalejdoskopowego Sharingana. Shinobi aktywuje Mangekyō Sharingana, po czym kieruje wzrok na dowolny punkt. W tym miejscu wówczas pojawiają się potężne, czarne płomienie, będące w stanie spopielić wszystko, czego tylko dotkną. Płomienie te nie mogą zostać ugaszone w żaden sposób, a uniknięcie samej techniki jest praktycznie niemożliwe. Mimo to jednak, użycie tej techniki bardzo obciąża wzrok, wywołując krwawienie z prawego oczodołu i silny ból oka. Co ważne bez wiecznego kalejdoskopu nie jesteśmy w stanie wytrzymać dłuższego używania tej techniki niż 3 tury. Po tym okresie ból w oku wymusza zaprzestanie używania techniki.
Uwaga Uszkodzenie wzroku: 3% za użycie (prawe oko), 1% na turę za podtrzymanie używania (prawe oko)
Obrazek
Nazwa
Tsukuyomi
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Wzrokowy (20 metrów)
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Aktywny Mangekyō Sharingan, dziedzina genjutsu rangi A
Opis Najpotężniejsze genjutsu na świecie (zaraz po Kotoamatsukami), zamknięte w lewym oku Uchihy. Technika oparta na iluzorycznym stworzeniu świata, do którego przenosimy przeciwnika i torturujemy go. Jutsu powoduje znaczne wycieńczenie psychiczne i fizyczne oponenta, ponieważ jedna sekunda w realnym świecie odpowiada kilku godzinom (a nawet dniom, lub tygodniom) w świecie Tsukuyomi. Przełamanie genjutsu powoduje zaburzenie równowagi u użytkownika. Po wyjściu z świata tworzonego przez Uchiha, ofiara jest na skraju wyczerpania. Aby odzyskać siły musi spędzić kilka dni w szpitalu, a walka jest prawie niemożliwa. W przypadku wytrzymałości poniżej 100 pozostawia uraz psychiczny zdolny do usunięcia jedynie przez najlepszych medyków. Genjutsu to jest silniejsze niż zwykłe, dlatego próg konsekwencji potrzebny do wyjścia jest większy o 60 punktów. Przekazana przez kogoś chakra nadal wyswabadza bez problemu.
Uwaga Uszkodzenie wzroku: 3% za użycie (lewe oko)

ŚCIEŻKA DOMINACJI
Obrazek
Nazwa
Kotoamatsukami
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Wzrokowy (20 metrów)
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Aktywny Mangekyō Sharingan, dziedzina genjutsu rangi A
Opis Najpotężniejsza technika Genjutsu świata. Jest do tego stopnia potężna, że ofiara nie ma pojęcia o jej działaniu. Użytkownik wykonując technikę zmienia cały światopogląd swojej ofiary. Na czym to w praktyce polega? Uchiha jest w stanie dobrowolnie zmienić ofiarę. Wszystko zależy od samego wykonującego. Może to być zmiana na dobre lub złe. Można wymusić na kimś ochronę kogoś lub czegoś, a nawet chęć zniszczenia lub zabicia. Ofiara nabytą wolę traktuje jak własną. Nie ma pojęcia, że została zmanipulowana i dąży do wykonania celu powierzonego przez Uchihę. Technika możliwa jest do wykonania raz na 10 lat fabularnych (w normalnych warunkach) lub raz na dzień ( w przypadku, gdy użytkownik posiada geny Senju). Dane oko nie może przez ten cały czas posiadać aktywnego Mangekyō Sharingan. W przypadku jego aktywacji pojawia się tylko w jednym, ale bonus do percepcji jest ten sam. Sytuacja ta nie zmienia się nawet po przeszczepie oczu. Pomóc może jedynie upływ czasu lub przeszczep genów Senju, które przyśpieszą regenerację oka (nawet tego które użyło techniki). Genjutsu to jest silniejsze niż zwykłe, dlatego próg konsekwencji potrzebny do wyjścia jest większy o 95 punktów. Przekazana przez kogoś chakra nadal wyswabadza bez problemu.
Uwaga Uszkodzenie wzroku: 5% za użycie (wybrane oko) oraz zablokowanie Mangekyō Sharingan dla danego oka przez określony okres czasu.

ŚCIEŻKA BÓSTWA
Obrazek
Nazwa
Susanoo
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dookoła ciała
Koszt
  • Żebra i/lub jedna ręka: C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2% (1/2 na turę)
  • Pełny szkielet bez "skóry": A: 7% | S: 4% | S+: 3% (1/2 na turę)
  • Szkielet pokryty "skórą": A: 10% | S: 5% | S+: 4% (1/2 na turę)
  • Szkielet pokryty "skórą" z nogami: A: 17% | S: 15% | S+: 5% (1/2 na turę)
  • Pełna forma: A: 20% | S: 17% | S+: 8% (1/2 na turę)
  • Pełna forma z nogami: A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
Dodatkowe Należy mieć dwoje oczu z aktywnym Mangekyō Sharinganem | Każdy użytkownik posiada własną wersję Susanoo, którą należy opracować w WT. Szczegóły w mechanice klanu.
Opis Uchiha dzięki zmaterializowaniu chakry, która jest swojego rodzaju demonstracją jego natury chakry (w znaczeniu nie żywiołowym) tworzy wokół siebie coś na wzór ochraniającego go bóstwa. Owa postać stanowi bardzo solidne narzędzie służące zarówno do ofensywy jak i defensywy. Rzecz jasna technikę da się przebić tym samym dostając się do twórcy, chociaż jest to niesamowicie trudne. Po opanowaniu techniki użytkownik sam wybiera ile chce stworzyć. Każda forma charakteryzuje się coraz większymi możliwościami, zwłaszcza defensywnymi. Takim tworem można sterować wedle woli, stanowi on coś w rodzaju ogromnego przedłużenia naszego ciała, chociaż kontrola jego ruchów odbywa się wyłącznie przy pomocy umysłu. Tak potężna technika nie uniknęła jednak wad, stanowi nią ochrona od spodu. Niestety nie występuje w skutek czego użytkownika można z Susanoo dosłownie wyciągnąć lub zadać mu obrażenia. W przypadku tej ścieżki występuje jednak możliwość wyeliminowania tej wady. Twór może posiadać nogi, a co za tym idzie poruszać się znacznie szybciej, a sam użytkownik chroniony jest także od dołu gdyż unosi się po prostu we wnętrzu swojego Susanoo na wysokości klatki piersiowej. Szybkość poruszania się Susanoo jest po prostu szybkością użytkownika, gdyż stanowi ono jedynie defensywę. Natomiast szybkość ruchów rękoma stoi na poziomie Ponadprzeciętnym (180) przy Mangekyō Sharingan oraz Wielkim (220) przy Eien no Mangekyō Sharingan. W przypadku użycia Susanoo z nogami szybkość jego poruszania jest taka sama jak ruchów rękoma. Oprócz tego dochodzi szybkość jego aktywacji, która jest ściśle uzależniona od poziomu Kontroli Chakry użytkownika. Przy KC A musi on aktywować wszystkie poziomy po kolei przy czym na każdy przypada tura. Czyli najpierw pojawiają się same żebra, potem cały szkielet, następnie szkielet pokrywa się skórą, a na sam koniec może on zostać pokryty pancerzem. Przy KC S. Można przeskakiwać o 2 poziomy, czyli najszybszym sposobem będzie pojawienie się szkieletu, a następnie opancerzonej wersji. W przypadku KC S+ nie posiadamy żadnych ograniczeń i możemy aktywować od razu dowolny poziom.
Uwaga Uszkodzenie wzroku:
  • Żebra lub jedna ręka - 0,5% na turę (dla obojga oczu)
  • Pełny szkielet bez "skóry" - 1% na turę (dla obojga oczu)
  • Szkielet pokryty "skórą" - 1,5% na turę (dla obojga oczu)
  • Szkielet pokryty "skórą" z nogami - 2% na turę (dla obojga oczu)
  • Pełna forma - 2,5% na turę (dla obojga oczu)
  • Pełna forma z nogami - 3% na turę(dla obojga oczu)
Nazwa
Kanryō Susanoo
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dookoła ciała
Koszt
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15% (co turę)
Dodatkowe Należy znać podstawowe Susanoo (opanowane wszystkie poziomy), należy mieć dwoje oczu z Mangekyō Sharinganem, wymaga Kontroli Chakry rangi A. | Każdy użytkownik posiada własną wersję Susanoo, którą należy opracować w WT. Szczegóły w mechanice klanu.
Opis Jedna z najbardziej desktruktywnych broni w historii shinobi. Użytkownik dzięki wyspecjalizowaniu się w swoim Susanoo jest w stanie stworzyć jego perfekcyjną formę. Porównywanie po poprzednich byłoby co najmniej nie na miejscu. Dlaczego? Wystarczy spojrzeć na rozmiary oraz moc stworzonego monstrum. Nawet sporych rozmiarów budynki wydają się być małe w porównaniu z perfekcyjną formą Susanoo. Od pełnej formy różni się parą nóg, na których kolos się utrzymuje, w pełni uformowaną zbroją, oraz mocą. Nie bez powodu ta forma została nazwana niszczycielem gór. Jedno uderzenie miecza wystarczy, aby przecinać góry. Nawet ogoniaste bestie poddają się mocy Kanryō Susanoo. Jeżeli chodz o Uchihę, podczas wykonywania techniki znajduje się w miejscu na czole (w specjalnym krysztale) z góry spoglądając na swoich wrogów. Szybkość ruchów Susanoo stoi na poziomie Ponadprzeciętnym (200) przy Mangekyō Sharingan oraz Wielkim (240) przy Eien no Mangekyō Sharingan. Oprócz tego dochodzi szybkość jego aktywacji, która jest ściśle uzależniona od poziomu Kontroli Chakry użytkownika. Przy KC A musi on aktywować wszystkie poziomy zwykłego Susanoo po kolei przy czym na każdy przypada tura, a następnie jego ostateczną wersję. Czyli najpierw pojawiają się same żebra, potem cały szkielet, następnie szkielet pokrywa się skórą, następnie pancerz, a na sam koniec można użyć jego perfekcyjnej formy. Przy KC S. Można przeskakiwać o 2 poziomy, czyli najszybszym sposobem będzie pojawienie się szkieletu, a następnie opancerzonej wersji, a na sam koniec kompletnej formy. W przypadku KC S+ nie posiadamy żadnych ograniczeń i możemy aktywować od razu kompletną formę.
Uwaga
Uszkodzenie wzroku: 4% na turę (dla obojga oczu)
Nazwa
Isō: Susanoo
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
Bezpośredni
Koszt
Zmniejsza koszt utrzymania Kanryō Susanoo do 1/2
Dodatkowe
Aktywne Kanryō Susanoo, kontrola bijū/ewentualnie na summona
Opis Bardzo zaawansowana umiejętność do formowania perfekcyjnego Susanoo jako zbroi zamiast osobnego bytu. Pozwala na pokrycie nim ogoniastej bestii pod naszą kontrolą bądź jakiegoś ogromnego stworzenia. Perfekcyjne Susanoo nie traci wtedy na swojej mocy, a jedynie służy jako swoisty bardzo trudny do zniszczenia pancerz dla stworzenia, które osłania. Oprócz tego nie trzeba na nie poświęcać, aż tak ogromnych ilości chakry gdyż nie musimy kontrolować jego ruchów. Robi to za nas osłonięta istota.
Uwaga
Uszkodzenie wzroku: 4% na turę (dla obojga oczu)
Nazwa
Kyōsō Enbu
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
300m (wybuch=średnica 200m)
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Należy znać Yasaka no Magatama, aktywne Isō: Susanoo, kontrola bijū
Opis Bardzo zaawansowana technika pozwalająca na połączenie bijūdamy w postaci kuli z techniką Yasaka no Magatama. Znacznie zwiększa to jej zasięg jak i ogólną moc. Niestety wymaga to ogromnych pokładów chakry, ale efekt jest tego wart. Pojedyncze użycie tej techniki zdolne jest doszczętnie zniszczyć całą wioskę. Zanim jednak będziemy mogli jej użyć wymagane jest przejęcie kontroli nad bestią przy pomocy Genjutsu: Sharingan. Niekontrolowany demon nie będzie z nami współpracować w skutek czego nie uda się połączyć tak ogromnej ilości skoncentrowanej chakry z Yasaka no Magatama.
Uwaga
Uszkodzenie wzroku: 2% za wytworzenie (dla obojga oczu)
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Klanowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości