Yamanaka

Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Yamanaka

Post autor: Sans »

Obrazek
Obrazek
Nazwa
Chakra Heāt
Ranga
D
Pieczęci
Przelanie chakry do przekaźnika
Zasięg
Zależny od długości przekaźnika, nie większy, niż 20 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Kontakt przewodnika (włosy, liny etc.) z przeciwnikiem
Opis Prosta technika, będąca w niewielkim stopniu związana z umiejętnością przejmowania ciała, opanowaną przez klan Yamanaka. Użytkownik dzięki nasyceniu swoją chakrą lino podobnego przedmiotu (dobrze przewodzące chakrę, np. własne włosy, żyłki, sznury i łańcuchy - trzy ostatnie możliwe do stworzenia w kuźni) a następnie schwytaniu nim przeciwnika zaczyna finalny etap technik. Jest to skrępowanie ruchów oponenta na tak długo, jak Yamanaka będzie przelewał chakrę przez przekaźnik. Wadą jutsu jest konieczność stania w miejscu, inaczej technika zostanie anulowana, nie wyklucza to jednak używania innych jutsu klanowych. Przy równym poziomie KC wykonawcy i celu, ofiara ma szansę odzyskać wolność, jednak dopiero po turze walki. By mieć pewność wyrwania się z pułapki, ofiara musi mieć wyższą (co najmniej o poziom) KC od użytkownika, bądź gwałtownie uwolnić duże ilości chakry (aktywacja AnK, SM, bijuu itd.), inaczej będzie zdana na łaskę telepaty.
Obrazek
[section=2][/section]
Nazwa
Shintenshin no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Specjalna pieczęć techniki
Zasięg
Linia prosta o dowolnej odległości
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z najpotężniejszych technik klanu Yamanaka. Otóż technika poprzez złożenie odpowiednich pieczęci pozwala na przeniesienie swojego umysłu do ciała przeciwnika. Dzięki temu mamy całkowitą kontrolę nad przeciwnikiem, który zmuszony jest poddawać się naszej woli. Ogromną wadą tej techniki jest fakt, że każde uszkodzenie ciała przeciwnika w którym znajduje się nasz umysł, powoduje przeniesienie obrażeń na nasze prawdziwe ciało, które w ten czas jest bezwładne. W przypadku otrzymania ran przez oryginalne ciało, umysł Yamanaki odczuwa skutki tych ran w czasie rzeczywistym. W przypadku nie trafienia w cel, Yamanaka traci świadomość na czas dwóch tur. Technice przeciwstawić się można na dwa sposoby. Pierwszym jest posiadanie wyższego poziomu konsekwencji od psychiki użytkownika, im większa różnica, tym łatwiej się wyrwać, a przy 40 punktach przewagi, bez problemu zwalczamy efekt jutsu, nawet go nie zauważając. Drugim zaś jest wsparcie alter ego, bijuu, lub innej, ukrytej wewnątrz ofiary osobowości, która wyprze świadomość Yamanaki. Yamanaka ma możliwość przejęcia ciała zwierząt (traktuje się je, jako posiadające konsekwencję równą 1) ale również summonów i ninkenów.
Nazwa
Kanchi Denden
Ranga
C
Pieczęci
Przyłożenie dłoni do kogoś
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak
Opis Technika bardzo przydatna podczas walki w grupie, ale znajduje też czysto fabularne zastosowanie. Po przyłożeniu dłoni do czyjejś głowy, Yamanaka przekazuje owej osobie swoją zdolność wykrywania chakry. Na krótką chwilę osoba ta ma więc zdolności sensora przy pełnym skupieniu (zasięg Yamanaki) i może skorzystać z tej wiedzy jak tylko zechce, może bowiem w tym czasie używać wszystkich znanych mu technik. Wadą techniki jest konieczność ciągłego kontaktu fizycznego z drugą osobą i niezdolność do używania w tym samym czasie innych jutsu niż pozostałe klanowe. Yamanaka w tym czasie zachowuje zdolność sensoryczną.
Nazwa
Terepashī Sanchū
Ranga
C
Pieczęci
Baran
Zasięg
Zasięg umiejętności sensorycznej
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 za turę mówienia/odbioru)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Niezwykle pomocna technika, która pozwala członkom klanu Yamanaka na niewerbalną komunikację. Dzięki temu użytkownik techniki potrafi porozumieć się z inną osobą nawet, gdy znajdują się od siebie w znacznej odległości. Jedynym warunkiem jest wyczucie chakry osoby, z którą chcemy się skontaktować, czy to dzięki własnym zdolnościom sensorycznym, czy też specjalnym wzmocnieniom pokroju Kanchi Suikyū. Technika zawiera w sobie zdolność sensoryczną (nie trzeba przy niej trzymać połowy pieczęci Szczura, aby móc wyczuwać chakrę). Uwaga: Dzięki specjalnym mechanizmom, członek klanu Yamanaka jest w stanie połączyć się ze znaczną liczbą osób. Nawet całą armią. Wiąże się to jednak z ciężkim obciążeniem organizmu, co może skutkować krwotokiem z nosa, a nawet utratą przytomności na dłuższą chwilę (w przypadku gdy już byliśmy w nie najlepszej kondycji).
Obrazek
[section=5][/section]
Nazwa
Doku Shinjutsu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dotyk
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Ciągły kontakt fizyczny
Opis Pożyteczna technika, która pozwala na zbadanie umysłu przeciwnika poprzez dotyk dłoni. Użytkownik techniki po dotknięciu głowy przeciwnika, a następnie skupieniu się na nim jest w stanie wejść do podświadomości wroga i wyciągnąć z jego głowy wszelkie interesujące nas informacje. Ze względu na potrzebne skupienie – technika raczej nie nadaje się do wykorzystania na polu walki. Żeby oprzeć się temu procesowi, ofiara musi być przytomna i posiadać przynajmniej 20 punktów konsekwencji więcej, od punktów psychiki wykonawcy. Ponadto jutsu może być wykonane na zwłokach, w tym wypadku Yamanaka otrzymuje dostęp do wszystkich wspomnień zmarłego, o ile nie zostały one zablokowane bądź wymazane.
Nazwa
Shinranshin no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Specjalna pieczęć techniki
Zasięg Max.
15 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jest to rozwinięcie techniki Shintenshin no jutsu z tym, że opiera się na przejęciu władzy nad ciałem przeciwnika, nie natomiast nad jego umysłem. Dzięki takiemu rozwiązaniu, nasze ciało nie ląduje nieprzytomnie na ziemi, a sami możemy dowolnie kontrolować ruchy swojego przeciwnika tak długo, jak utrzymujemy pieczęć. Zaletą jutsu jest też brak przenoszenia ran celu na użytkownika, można więc zabawić się nim wedle własnego uznania bez obaw o uszczerbek na zdrowiu. Jednak i tym razem istnieje szansa na wyrwanie się z telepatycznego więzienia. Pierwszym sposobem jest posiadanie wyższego poziomu konsekwencji od psychiki użytkownika, im większa różnica, tym łatwiej się wyrwać, a przy 50 punktach przewagi, bez problemu zwalczamy efekt jutsu, nawet go nie zauważając. Drugim zaś jest wsparcie alter ego, bijuu, lub innej, ukrytej wewnątrz ofiary osobowości, która wyprze świadomość Yamanaki.
Obrazek
[section=7][/section]
Nazwa
Shinten Kugutsu Juin no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Cel musi zaatakować/zostać zaatakowanym przez kukiełkę
Opis Technika ta jest odmianą Shintenshin no jutsu i pozwala na przeniesienie umysłu przeciwnika bez naszej osobistej ingerencji. Otóż do wykorzystania tej techniki wymagana jest kukła z specjalną notką, która aktywuje się w momencie gdy przeciwnik wda się z nią w walkę. Wtedy to następuje przeniesienie umysłu przeciwnika do kukły, a nasza świadomość zajmuje miejsce tej wypartej. Warto tutaj zauważyć, że tak jak w technice Shintenshin no jutsu, każde obrażenie zadane ciału wroga gdy się w nim znajdujemy zostaje przeniesione na nasze macierzyste ciało przez co jesteśmy zmuszeni przerwać kontakt na chwilę przed zadaniem ostatecznego ciosu. Uwięzienie trwa do chwili anulowania techniki, pozbawienia użytkownika świadomości, bądź upłynięciu dwóch godzin w fabule. UWAGA: Kukłę wraz z notką wykonujemy osobiście jak trening techniki rangi B, do notki wymagane jest opanowanie fuinjutsu na randze D.
Nazwa
Shinten Bunshin no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Wąż → Wół → Tygrys → Szczur
Zasięg
10 metrów od użytkownika
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Maksymalnie można kontrolować dwa klony
Opis Technika polega na opanowaniu nieprzytomny lub martwych ciał (a nawet marionetek podobnych do ludzi) i posłużenia się nimi jak swojego rodzaju klonami. Ciała te mają fizyczne statystyki równe tym które miały za życia. Jedyną wadą jutsu jest to ,że "Klony" nie mogą używać żadnych technik poza taijutsu, a sam wykonawca musi cały czas trzymać złożoną ostatnią pieczęć. Jednak technika ma też parę mocnych zalet. Najlepszą jej częścią jest to, że obrażenia otrzymane przez kontrolowane istoty nie przechodzą na użytkownika i będą funkcjonować tak długo, jak nie zostaną poważne uszkodzone, np. poćwiartowanie, bądź kompletnie zniszczone. Dodatkowo wykonawca słyszy i widzi to, co jego "klony". Ważne! Przy kontroli jednego ciała koszt jest o połowę mniejszy.
Obrazek
[section=9][/section]
Nazwa
Shinran Enbu no Jutsu
Ranga
S
Pieczęci
Specjalna pieczęć
Zasięg
15 metrów wokół użytkownika
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
Opis Najpotężniejsze istniejące kiedykolwiek rozwiniecie Shinranshin no Jutsu. Dzięki niemu użytkownik może kontrolować wszystkich wokół siebie, bez żadnych ograniczeń odnośnie ilości kontrolowanych celów. Jednak największą zaletą tego jutsu jest fakt, że Yamanaka nie otrzymuje obrażeń ponoszonych przez ofiary jego techniki. Dzięki temu może sobie spokojnie stać i patrzeć, jak przeciwnicy zabijają się wzajemnie. Jednak i tym razem istnieje szansa na wyrwanie się z telepatycznego więzienia. Pierwszym sposobem jest posiadanie wyższego poziomu konsekwencji od psychiki użytkownika, im większa różnica, tym łatwiej się wyrwać, a przy 70 punktach przewagi, bez problemu zwalczamy efekt jutsu, nawet go nie zauważając. Drugim zaś jest wsparcie alter ego, bijuu, lub innej, ukrytej wewnątrz ofiary osobowości, która wyprze świadomość Yamanaki.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
0 x
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Klanowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Kubomi i 3 gości