Kujaku
: 12 maja 2024, o 10:14


- Nazwa
- Kujaku Myōhō: Di
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Specjalna pieczęć
- Zasięg
- 15
- Statystyki
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
- Dodatkowe Musi być używana w większości przypadków, jeżeli chcemy używać kolejnych technik klanowych.
- Opis Podstawowa technika klanu Kujaku. Z pleców użytkownika wyrasta manifestacja chakry, która przypomina pawi ogon. Ogon może być wykorzystywany do obrony przed pociskami, uderzeniami, a także być używany do ofensywy celem uderzenia lub przebicia na wylot wroga. Podczas wykorzystywania innych technik, Kujaku Myōhō zmienia swoją formę i aby powrócić do podstawowej formy, trzeba anulować dodatkową technikę.
- Nazwa
- Chakura no Nawa
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 15
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Statystyki
- Dodatkowe
- Nie wymaga używania Kujaku Myōhō
- Opis Użytkownik używa swojej chakry, by manipulować jej manifestacją i wytworzyć z niej linę. Wyjątkowo, technika wytwarzana jest z ręki i przypomina bicz, którym można coś złapać. Technika nie może służyć do przyciągnięcia się przez użytkownika.
- Nazwa
- Piko Kuteru
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- +10
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
- Statystyki
- Dodatkowe
- Wymagane użycie Kujaku Myōhō
- Opis Użytkownik formuje manifestację chakry do postaci jednego ogona, którym może wydłużyć działanie swojej techniki i złapać przeciwnika. Oplecenie szyi skutkuje duszeniem wroga. Jeśli przeciwnik nie pozbędzie się go jakimś sposobem, to padnie na ziemię nieprzytomny z braku powietrza. Dużą rolę odgrywa tutaj wytrzymałość duszonego, który może próbować anulować technikę, przykładowo dążąc do przerwania fizycznego kontaktu.

- Nazwa
- Kujaku Myōhō: Shi
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Specjalna pieczęć
- Zasięg
- 15
- Statystyki
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
- Dodatkowe Musi być używana w większości przypadków, jeżeli chcemy używać kolejnych technik klanowych. Koszt Gwiezdnego Blasku jest liczony za technikę podstawową (Kujaku Myōhō) i dodatkowe jutsu.
- Opis Podstawowa technika klanu Kujaku. Z pleców użytkownika wyrasta manifestacja chakry, która przypomina pawi ogon. Ogon może być wykorzystywany do obrony przed pociskami, uderzeniami, a także być używany do ofensywy celem uderzenia lub przebicia na wylot wroga. Podczas wykorzystywania innych technik, Kujaku Myōhō zmienia swoją formę i aby powrócić do podstawowej formy, trzeba anulować dodatkową technikę.
- Nazwa
- Kujaku Myōhō: Kemono
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Specjalna pieczęć
- Zasięg
- +20
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
- Statystyki
- Dodatkowe
- Wymagane użycie Kujaku Myōhō
- Opis Chakra zmienia swoją formę z trybu pawia do formy zwierzęcia. Zwierzę przypominać może tygrysa, wilka lub podobnego zwierzaka. W tej formie działanie techniki sprawia, że można używać jej na dalszy zasięg, a także jest silniejsza od podstawowej formy.

- Nazwa
- Kujaku Myōhō: Bi
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Specjalna pieczęć
- Zasięg
- 15
- Statystyki
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Dodatkowe Musi być używana w większości przypadków, jeżeli chcemy używać kolejnych technik klanowych. Koszt Gwiezdnego Blasku jest liczony za technikę podstawową (Kujaku Myōhō) i dodatkowe jutsu.
- Opis Podstawowa technika klanu Kujaku. Z pleców użytkownika wyrasta manifestacja chakry, która przypomina pawi ogon. Ogon może być wykorzystywany do obrony przed pociskami, uderzeniami, a także być używany do ofensywy celem uderzenia lub przebicia na wylot wroga. Podczas wykorzystywania innych technik, Kujaku Myōhō zmienia swoją formę i aby powrócić do podstawowej formy, trzeba anulować dodatkową technikę.
- Nazwa
- Kujaku Myōhō: Kemono Go
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Specjalna pieczęć
- Zasięg
- 50
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Statystyki
- Dodatkowe Wymagane użycie Kujaku Myōhō. Wymagane użycie przez dwie postacie jednocześnie.
- Opis Ulepszona wersja formy zwierzęcia. Tym razem dwóch członków klanu Kujaku jest w stanie połączyć swoje siły by wytworzyć jedną dużą bestię z chakry. Siła takiej techniki potrafi zaskoczyć niejednego wroga, ponieważ z dwóch technik mamy jedną. Technikę można wykonać również swoimi klonami.
- Nazwa
- Chakura no Hoshoku
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Specjalna pieczęć
- Zasięg
- +30
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Wymagane użycie Kujaku Myōhō.
- Opis Użytkownik jest w stanie wytworzyć wir, który wciąga chakrę innego klanowicza Kujaku, by odnowić stan swojej Gwiezdnego Blasku. Jeżeli przeciwnik oddaje swoje zasoby pokojowo, wtedy sam może zdecydować ile chce przekazać Gwiezdnego Blasku swojemu towarzyszowi. Jeżeli jednak technika nie jest robiona dobrowolnie, wtedy napastnik musi mieć Kontrolę Chakry na poziomie o jeden wyższym niż broniący się; wsysa wtedy co turę 10% Gwiezdnego Blasku wroga. Każde SC więcej od przeciwnika wysysa dodatkowo 1%.

- Nazwa
- Kujaku Myōhō: Ei
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Specjalna pieczęć
- Zasięg
- 15
- Statystyki
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
- Dodatkowe Musi być używana w większości przypadków, jeżeli chcemy używać kolejnych technik klanowych. Koszt Gwiezdnego Blasku jest liczony za technikę podstawową (Kujaku Myōhō) i dodatkowe jutsu.
- Opis Podstawowa technika klanu Kujaku. Z pleców użytkownika wyrasta manifestacja chakry, która przypomina pawi ogon. Ogon może być wykorzystywany do obrony przed pociskami, uderzeniami, a także być używany do ofensywy celem uderzenia lub przebicia na wylot wroga. Podczas wykorzystywania innych technik, Kujaku Myōhō zmienia swoją formę i aby powrócić do podstawowej formy, trzeba anulować dodatkową technikę.
- Nazwa
- Yoku
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Specjalna pieczęć
- Zasięg
- Brak
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na 3 tury)
- Statystyki
- Dodatkowe
- Wymagane użycie Kujaku Myōhō
- Opis Użytkownik przekształca ogon w powłokę dla swojego ciała, który przypomina ważkę. Dzięki temu jest w stanie latać przez 3 tury. Dopuszcza się przenoszenie innej osoby podczas wykonywania techniki. Po upływie 3 tur należy ponownie zapłacić koszt chakry. Podczas używania tego trybu, można walczyć, jednakże nie można korzystać z innych technik klanu Kujaku. Wysokość graniczna latania to 60m.
- Nazwa
- Zan
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Specjalna pieczęć
- Zasięg
- +40
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
- Statystyki
- Dodatkowe
- Wymagane użycie Kujaku Myōhō
- Opis Jedno z najlepszych rozwinięć podstawowej techniki klanu Kujaku. Użytkownik skupia swoją energię na jednym z ogonów by móc go wydłużyć, a także zwiększyć siłę zadawanych ciosów i wytrzymałość.

- Nazwa
- Kujaku Myōhō: Esu
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Specjalna pieczęć
- Zasięg
- 15
- Ranga S
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
- Dodatkowe Musi być używana w większości przypadków, jeżeli chcemy używać kolejnych technik klanowych. Koszt Gwiezdnego Blasku jest liczony za technikę podstawową (Kujaku Myōhō) i dodatkowe jutsu.
- Opis Podstawowa technika klanu Kujaku. Z pleców użytkownika wyrasta manifestacja chakry, która przypomina pawi ogon. Ogon może być wykorzystywany do obrony przed pociskami, uderzeniami, a także być używany do ofensywy celem uderzenia lub przebicia na wylot wroga. Podczas wykorzystywania innych technik, Kujaku Myōhō zmienia swoją formę i aby powrócić do podstawowej formy, trzeba anulować dodatkową technikę.
- Nazwa
- Kujaku no Ryo
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Specjalna pieczęć
- Zasięg
- +50
- Koszt
- S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
- Statystyki
- Pocisk
- Zasięg Pocisku
- 100
- Koszt Pocisku
- S: 20% | S+: 10%
- Dodatkowe Wymagane użycie Kujaku Myōhō. Gwiezdny Blask konieczny do użycia techniki jest większy o 100%. Wymagany wszczepiony meteoryt w ciało.
- Opis Końcowa i ostateczna technika klanu Kujaku. Użytkownik zmienia wygląd swojego chakrowego ogona w gigantycznego smoka. Smok ten jest w stanie również używać specjalnej techniki dystansowej, jednakże każde użycie pocisku sprawia, że płaci się dodatkowy koszt Chakry i Gwiezdnego Blasku (jako dodatkową technikę, oprócz płaconych kosztów za Kujaku Myōhō i Kujaku no Ryo). Zasięg techniki pociskowej wynosi 100 metrów, a statystyki takiego pocisku są równe sile smoka.
- Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją. [/topis]