Jawa 							 
						Administrator 			
		Posty:  4342 Rejestracja:  10 mar 2015, o 23:33Ranga:  Head AdminGG/Discord:  MxPl#7094Multikonta:  Sasame |  Sumi 
		
						
						
			
			
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Jawa  12 maja 2024, o 10:13 
			
			
			
			
			Sōma no Kō Tryby Tryb Uśpienie 
Opis  Domyślny tryb. Jeden z braci ma całkowitą kontrolę, drugi jest w stanie uśpienia.Wymagania Brak 
Inne  W trakcie tego trybu uśpiony bliźniak regeneruje 3% chakry co turęTryb Wybudzenie 
Opis  Drugi tryb. Obaj bracia współgrają ze sobą, będąc ze sobą połączeni. Wymagania Dziedzina klanowa na randze D 
D C B A S Inne  Otrzymanie rany średniej w tym trybie wymusza przejście w tryb RozłączeniaTryb Rozłączenie 
Opis  Trzeci tryb. Bracia dzielą się na dwóch.Wymagania Dziedzina klanowa na randze D 
D Szybkość 20PA Percepcja 20PA C Szybkość 30PA Percepcja 30PA B Szybkość 40PA Percepcja 40PA A Szybkość 50PA Percepcja 50PA S Szybkość 60PA Percepcja 60PA Inne  Notka 1:  Podwójny atak  - Ataki połącznych braci w trybie Wybudzenie zadają zwiększone obrażenia. Gdy obaj zaatakują ten sam cel, oprócz zadania zwyczajnej rany, zadają też jedną dodatkową o 1 poziom niższą (minimum lekka). Np. Gdy w zwykłym przypadku atak zadałby ranę średnią, to w Podwójnym ataku  zada on ranę średnią oraz lekką. W przypadku gdy atak nie zadałby rany, podwójny atak także jej nie zada.Notka 2:  Każdy z bliźniaków posiada połowę chakry. W trybie Wybudzenia mogą dowolnie wymieniać się chakrą i używać jej w dowolnych proporcjach do technik. W trybie Rozłączenia, każdy z bliźniaków ma swoją chakrę i z własnych zasobów używa technik.Notka 3:  Po śmierci bliźniaka należy odczekać 3 miesiące, aby z własnych komórek wytworzyć kolejnego. Przez ten czas zablokowane jest używanie trybu Wybudzenia i Rozłączenia.Notka 4:  Postacie nie posiadają wiedzy o technikach zakazanych dopóki nie uzyskają go fabularnie (np. od lidera, podczas wyprawy, itd.). Więcej szczegółów pod tym linkiem .Notka 5:  Bonusy do statystyk z technik klanowych oraz technik dowolnego stylu taijutsu nie łączą się.  Można używać technik jednocześnie, jeśli na to pozwala ruch, jednak aplikowany jest bonus tylko z jednej techniki (gracz wybiera z której).Notka 6:  Gdy Soma jest w trybie Uśpienia lub wybudzenia, genjutsu działa na obu bliźniaków jednocześnie. Gdy Soma jest w trybie Rozłączenia, każdy z bliźniaków traktowany jest osobno. Genjutsu, które działało na Somę przed Rozłączeniem, działa na obu bliźniaków.S pis jutsu:Ranga D:
 
Ranga C:
 
Ranga B:
 
Ranga A:
 
Ranga S:
 
Nazwa Sōma no Jutsu 
Ranga D 
Tryb Wybudzenie 
Pieczęci Brak 
Zasięg Bezpośredni 
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% 
Dodatkowe Siła +10 Opis  Technika pozwala na wspomaganie ataków jednego bliźniaka przez dodatkową siłę wybudzonego bliźniaka. Ataki każdego z nich wyprowadzane mogą być dowolnie.Kopiuj [tab=jutsu][timg=250]https://i.imgur.com/FP10HVf.png[/timg]
[tname=Nazwa]Sōma no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]D[/tname]
[tname=Tryb]Wybudzenie[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]Bezpośredni[/tname]
[tname=Koszt]E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%[/tname]
[tname=Dodatkowe][b][color=Green]Siła +10[/color][/b][/tname]
[topis=Opis]Technika pozwala na wspomaganie ataków jednego bliźniaka przez dodatkową siłę wybudzonego bliźniaka. Ataki każdego z nich wyprowadzane mogą być dowolnie.[/topis][/tab]Nazwa Tarenken 
Ranga C 
Tryb Wybudzenie 
Pieczęci Brak 
Zasięg Bezpośredni 
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% 
Dodatkowe Atak podwójny . Siła +20 Opis  Technika pozwala na wspomaganie ataków jednego bliźniaka przez dodatkową siłę wybudzonego bliźniaka. Uderzenia pięściami każdego z nich wyprowadzane mogą być dowolnie. W przypadku jednoczesnego ciosu pięściami jest to atak podwójny.Kopiuj [tab=jutsu][timg=300]https://i.imgur.com/toDDjIn.png[/timg]
[tname=Nazwa]Tarenken[/tname]
[tname=Ranga]C[/tname]
[tname=Tryb]Wybudzenie[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]Bezpośredni[/tname]
[tname=Koszt]E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%[/tname]
[tname=Dodatkowe][u]Atak podwójny[/u]. [b][color=Green]Siła +20[/color][/b][/tname]
[topis=Opis]Technika pozwala na wspomaganie ataków jednego bliźniaka przez dodatkową siłę wybudzonego bliźniaka. Uderzenia pięściami każdego z nich wyprowadzane mogą być dowolnie. W przypadku jednoczesnego ciosu pięściami jest to atak podwójny.[/topis][/tab]Nazwa Tarenkyaku 
Ranga B 
Tryb Wybudzenie 
Pieczęci Brak 
Zasięg Bezpośredni 
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% 
Dodatkowe Atak podwójny . Siła +30 Opis  Technika pozwala na wspomaganie ataków jednego bliźniaka przez dodatkową siłę wybudzonego bliźniaka. Kopnięcia każdego z nich wyprowadzane mogą być dowolnie. W przypadku jednoczesnego kopnięcie jest to atak podwójny.Kopiuj [tab=jutsu][timg=300]https://i.imgur.com/HJkIqOw.png[/timg]
[tname=Nazwa]Tarenkyaku[/tname]
[tname=Ranga]B[/tname]
[tname=Tryb]Wybudzenie[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]Bezpośredni[/tname]
[tname=Koszt]E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%[/tname]
[tname=Dodatkowe][u]Atak podwójny[/u]. [b][color=Green]Siła +30[/color][/b][/tname]
[topis=Opis]Technika pozwala na wspomaganie ataków jednego bliźniaka przez dodatkową siłę wybudzonego bliźniaka. Kopnięcia każdego z nich wyprowadzane mogą być dowolnie. W przypadku jednoczesnego kopnięcie jest to atak podwójny.[/topis][/tab]Nazwa Tarensenpū 
Ranga A 
Tryb Wybudzenie 
Pieczęci Brak 
Zasięg 5 metrów 
Koszt D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę) 
Dodatkowe Atak podwójny . Siła +40 Opis  Bracia zaczynają się obracać, tworząc trąbę powietrzną o dużej sile. Trąba jest w stanie odbić nadchodzący w nią atak lub zaatakować z dużą siłąKopiuj [tab=jutsu][timg=300]https://i.imgur.com/L4DISjU.png[/timg]
[tname=Nazwa]Tarensenpū[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Tryb]Wybudzenie[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]5 metrów[/tname]
[tname=Koszt]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)[/tname]
[tname=Dodatkowe][u]Atak podwójny[/u]. [b][color=Green]Siła +40[/color][/b][/tname]
[topis=Opis]Bracia zaczynają się obracać, tworząc trąbę powietrzną o dużej sile. Trąba jest w stanie odbić nadchodzący w nią atak lub zaatakować z dużą siłą[/topis][/tab]Nazwa Kisei Kikai no Jutsu 
Ranga S 
Tryb Rozłączenie 
Pieczęci Brak 
Zasięg Dotyk 
Koszt C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę) 
Statystyki Siła 200 Wytrzymałość Użytkownika Opis  Jeden z bliźniaków używając swojej chakry jest w stanie połączyć się z celem techniki. Następnie zaczyna pasożytować, przejmując części ich ciała i stopniowo wyniszcza organizm. Każda otrzymana rana przez cel techniki (nie będąca wynikiem Kisei Kikai no Jutsu) jest zadawana także bliźniakowi używającemu techniki. Otrzymuje on jednak podwójną ranę. Zadanie rany średniej celowy techniki wymusza rozłączenie.Kopiuj [tab=jutsu][timg=300]https://i.imgur.com/cqHjpAq.png[/timg]
[tname=Nazwa]Kisei Kikai no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[tname=Tryb]Rozłączenie[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]Dotyk[/tname]
[tname=Koszt]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,50]200[/tdial][tdial=Wytrzymałość,50]Użytkownika[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Opis]Jeden z bliźniaków używając swojej chakry jest w stanie połączyć się z celem techniki. Następnie zaczyna pasożytować, przejmując części ich ciała i stopniowo wyniszcza organizm. Każda otrzymana rana przez cel techniki (nie będąca wynikiem Kisei Kikai no Jutsu) jest zadawana także bliźniakowi używającemu techniki. Otrzymuje on jednak podwójną ranę. Zadanie rany średniej celowy techniki wymusza rozłączenie.[/topis][/tab]
	0  x
	
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
		
		
			
			
			
				
					Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość