Jūgo

Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Jūgo

Post autor: Sans »

Obrazek


Stara wersja:
Obrazek
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 237
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Jūgo

Post autor: Brook »

Obrazek
Nazwa
Senninka: Saisho no Henkaku
Ranga
D
Poziom
Klątwa / Przemiana / Przeobrażenie
Pieczęci
Brak
Zasięg
Ciało użytkownika
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (na turę)
Dodatkowe +20 punktów atrybutów na czas trwania techniki. Możliwe do rozdania pomiędzy siłę, szybkość i wytrzymałość.
Opis Pierwszy etap modyfikacji dostępnych dla użytkownika Senninki. Jugo jest w stanie zmienić budowę swojego ciała, czyniąc je silniejszym, szybszym lub bardziej wytrzymałym. Forma może się zmieniać z każdym użyciem, pozwalając użytkownikowi na dopasowanie się do potrzeb i sytuacji. Jest to podstawowa technika, która nie pozwala na zbyt inwazyjne modyfikacje ciała.
0 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 237
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Jūgo

Post autor: Brook »

Obrazek
Nazwa
Senninka: Teashi no Kakuchō
Ranga
C
Poziom
Klątwa / Przemiana / Przeobrażenie
Pieczęci
Brak
Zasięg
Ramiona użytkownika; wydłużenie do 15 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
Opis Technika pozwalająca na wydłużanie ramion przy zachowaniu pełnej mobilności. Po wykonaniu jutsu wydłużają się one i pozwalają na swobodne chwytanie lub oplatanie celu. Możliwe jest łączenie tej techniki z technikami Senninka: Saisho no Henkaku i Senninka: Daini no Henkaku.
Nazwa
Senninka: Saisho no Henkaku
Ranga
C
Poziom
Klątwa / Przemiana / Przeobrażenie
Pieczęci
Brak
Zasięg
Ciało użytkownika
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (na turę)
Dodatkowe +40 punktów atrybutów na czas trwania techniki. Możliwe do rozdania pomiędzy siłę, szybkość i wytrzymałość.
Opis Wzmocnienie modyfikacji dostępnej na randze D. Użytkownik może jeszcze bardziej wzmocnić swoje ciało, jednak wraz ze zwiększoną dawką chakry natury, wzrost możliwości fizycznych jest większy, tak samo jak wpływ na formę modyfikacji. Mięśnie mogą zwiększać się w zauważalny sposób, zmiana budowy rąk czy nóg może ulec zmianie na bardziej zwierzęce lub drapieżne, w zależności od charakteru Senninki użytkownika.
0 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 237
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Jūgo

Post autor: Brook »

Obrazek
Nazwa
Senninka: Daini no Henkaku
Ranga
B
Poziom
Przemiana / Przeobrażenie
Pieczęci
Brak
Zasięg
Ciało użytkownika
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (na turę)
Dodatkowe +60 punktów atrybutów na czas trwania techniki. Możliwe do rozdania pomiędzy siłę, szybkość i wytrzymałość.
Opis Kolejne rozwinięcie transformacji Senninki dostępne jest już tylko podczas trwania minimum Przemiany. Użytkownik jest w stanie wytwarzać bardziej skomplikowane modyfikacje, które mogą na przykład zwiększyć powierzchnię blokowania lub wspomóc w walce w inny sposób. Zamiana kończyn w śmiercionośne bronie nie stanowi problemu, tak samo jak pokrycie ciała wytrzymałą warstwą futra lub łusek.
0 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 237
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Jūgo

Post autor: Brook »

Obrazek
Nazwa
Senninka: Dai san no Henkaku
Ranga
A
Poziom
Przeobrażenie
Pieczęci
Brak
Zasięg
Ciało użytkownika
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (na turę)
Dodatkowe +80 punktów atrybutów do zmodyfikowanych części ciała na czas trwania techniki. Możliwe do rozdania pomiędzy siłę, szybkość i wytrzymałość.
Opis Najbardziej zaawansowany poziom Senninki pozwala na wytwarzanie dysz odrzutowych w dowolnym miejscu na ciele. Napędzane czystą chakrą dają użytkownikowi eksplozywną siłę i szybkość, którą można wzmocnić się do niespotykanych poziomów. Pełna kontrola nad przepływem chakry pozwala na lepsze manewrowanie oraz sprawniejsze wyprowadzanie ciosów. Niektórzy użytkownicy poświęcają jednak część tej energii na skupieniu się na większej wytrzymałości, co pozwala lepiej balansować atak i obronę. Obecność dysz chakry w tej technice nie jest obowiązkowa, lecz często jest znakiem rozpoznawczym tych, którzy osiągnęli ten poziom zaawansowania Senninki.
Nazwa
Senninka: Karada ni Kyūshū
Ranga
A
Poziom
Klątwa / Przemiana / Przeobrażenie
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Opis Shinobi może wytworzyć ze swojego ciała długą, grubą igłę o długości około 20 cm. Igłę tę wbija w ciało innego człowieka, niezależnie czy jest on żywy, czy pożegnał się już z tym światem (maksymalnie dobę po zgonie). Następnie za pomocą tego narzędzia pochłaniamy ciało celu. Znika ono bez śladu, a pozyskane siły witalne pozwalają Jugo wyleczyć rany - maksymalnie do jednej rany ciężkiej (lub równoważnych niższych poziomów). Jeżeli Jugo skorzystał wcześniej z Sēji wa Naoru, wraca również do formy sprzed skorzystania z jutsu. Technika nie pochłania ubrania ani ekwipunku, tylko materię organiczną.
0 x
Awatar użytkownika
Brook
Moderator
Posty: 237
Rejestracja: 6 kwie 2024, o 13:44
Aktualna postać: Souei

Re: Jūgo

Post autor: Brook »

Obrazek
Nazwa
Senninka: Dai san no Henkaku
Ranga
S
Poziom
Przeobrażenie
Pieczęci
Brak
Zasięg
Ciało użytkownika
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (na turę)
Dodatkowe +100 punktów atrybutów do zmodyfikowanych części ciała na czas trwania techniki. Możliwe do rozdania pomiędzy siłę, szybkość i wytrzymałość.
Opis Ostatnia ewolucja techniki transformacji ciała, opierająca się na tych samych założeniach co wersja z rangi A, lecz zapewnia odrobinę większe możliwości, choć za znacznie większy wydatek chakry. Wersja dla tych, którzy chcą osiągnąć limit swoich możliwości nie licząc się z kosztami.
Nazwa
Senninka: Sēji wa Naoru
Ranga
S
Poziom
Klątwa / Przemiana / Przeobrażenie
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe Możliwe do użycia tylko na innej osobie; po przemianie w dziecko -100 pkt. do wszystkich statystyk fizycznych
Opis Użytkownik przykłada dłoń do rannego miejsca na ciele poszkodowanego, a następnie przekazuje mu część własnych tkanek nasyconych chakrą natury. Powoduje to natychmiastową regenerację rany i może uratować komuś życie - możliwe jest wyleczenie rany śmiertelnej powstałej z dwóch ciężkich, jednak tylko do stanu z jedną ciężką raną. Proces znacząco obciąża użytkownika, powodując jego przemianę do formy dziecka do końca trwania wątku fabularnego lub do użycia techniki Karada ni Kyūshū. W formie dziecka niemożliwe jest korzystanie z jutsu klanowych modyfikujących ciało.
Nazwa
Senninka: Misairuchakura
Ranga
S
Poziom
Przeobrażenie
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (za 10 pocisków)
Statystyki
Opis Najpotężniejsza, a zarazem jedyna dystansowa technika klanu Jugo. Podczas aktywnego Przeobrażenia, z ciała użytkownika wyrasta duża ilość dysz, skierowanych bądź wygiętych w stronę celu. Zaczynają one gromadzić chakrę w postaci sporych, świecących kul. Proces ten trwa ułamek sekundy, po którym energia zostaje uwolniona w postaci potężnego promienia, a właściwie całej serii pocisków. Mogą być rozproszone po obszarze bądź skupione w jednym punkcie, wypuszczone naraz lub jako seria. Użytkownik ma tutaj pełną dowolność, lecz zgromadzona energia musi zostać uwolniona niemal natychmiast po jej zgromadzeniu.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującemu się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest wyprawa rangi A. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Klanowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Daisuke i 4 gości