Jawa
Administrator
Posty: 4172 Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi
Post
autor: Jawa » 12 maja 2024, o 10:15
Kurayami no sonata - Zdolności tego szczepu umożliwiają jego członkom wpływanie na umysły otaczających ich osób za pomocą melodii, które wykonują na wszelakich instrumentach. Jeżeli w wyniku działania naszej muzyki dostaniemy się do umysłu ofiary, jesteśmy w stanie manipulować nim zgodnie z właściwością odgrywanej melodii.
Demoniczny Pakt - Każdy członek tego klanu może nawiązać specjalny pakt linii krwi Mateki. Po nawiązaniu krwią więzi z demonicznym światem Yokai jesteśmy w stanie przyzywać słabe demony - Doki - których wola jest za słaba by oprzeć się naszej melodii. Takimi przywołańcami jesteśmy w stanie sterować za pomocą odpowiedniej melodii, tak aby doki wykonywały wszelkie zaplanowane przez nas ataki.
Demony - Demony nie mogą posiadać żadnych dziedzin ani jutsu, wszystkie PH jakie inwestujemy są wydawane pomiędzy siłę, szybkość i wytrzymałość. Po rozdaniu punktów w te statystyki, demon otrzymuje poziom konsekwencji równy średniej arytmetycznej wartości statystyk fizycznych. Aby kontrolować demona należy posiadać psychikę wyższą niż ich konsekwencja, aby te były podatne na używane przez nas genjutsu. Z racji, że to członek szczepu Mateki steruje demonami, potrzebuje on również posiadać odpowiednio dużo percepcji i szybkości, aby być w stanie wykorzystać ich pełny potencjał w walce. Demony są kontrolowane za pomocą Kurayami no sonata.
Templatka na Dokich
Imię Imię Dokiego (opcjonalne)
Ranga Ranga dziedziny klanowej postaci
Statystyki Siła X Wytrzymałość Y Szybkość Z
Konsekwencja (X + Y + Z)/3 = Konsekwencja
Rozmiar Wzrost Dokiego
Wygląd Opis wyglądu Dokiego, ewentualna broń za pomocą której on walczy (tylko z chanbary albo mokuzai).
Kopiuj [tab=kg][tname=Imię]Imię Dokiego (opcjonalne)[/tname]
[tname=Ranga]Ranga dziedziny klanowej postaci[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]X[/tdial][tdial=Wytrzymałość,33]Y[/tdial][tdial=Szybkość,33]Z[/tdial][/tbox]
[tname=Konsekwencja](X + Y + Z)/3 = Konsekwencja
[tname=Rozmiar]Wzrost Dokiego[/tname]
[topis=Wygląd]Opis wyglądu Dokiego, ewentualna broń za pomocą której on walczy (tylko z chanbary albo mokuzai).[/topis]
[/tab]
Notka 1: - Aby nauczyć się dziedziny klanowej należy mieć opanowane co najmniej Genjutsu D.
Notka 2: - Aby otworzyć pakt, należy posiadać dziedzinę klanową D, co umożliwia opracowanie pierwszego demona. Po zdobyciu rangi B uzyskuje się możliwość opracowania drugiego demona i zdobycia go na wyprawie rangi C. Na dziedzinie klanowej z rangą S Mateki może opracować trzeciego demona i zdobyć go na wyprawie rangi B.
Notka 3: - Na każdego kontrolowanego demona potrzeba 40 punktów percepcji (tj. 1 demon - 40 percepcji; 2 demony - 80 percepcji; 3 demony - 120 percepcji).
Notka 4: - Maksymalne statystyki fizyczne demonów są ograniczone przez poziom dziedziny klanowej. Każda ranga dziedziny zwiększa ten limit (tj. D - 60, C - 100, B - 140, A - 180, S - 220).
Notka 5: - Gra na instrumencie na pełnej głośności jest równoznaczna z korzystaniem z reberu przy pełnym skupieniu.
Skupienie
Do korzystania z pełnego potencjału używanego Reberu wymagane jest skupienie, czyli poświęcenie sporej części swojej koncentracji na aktualnie tworzone lub kontrolowane obiekty. Brak skupienia oznacza zmniejszone maksymalne zasięgi oraz wymiary Reberu o połowę. W przypadku utraty koncentracji działania poza obniżonym zasięgiem zostają wstrzymane - piach Sabaku i papier Kami będą leciały bezwładne lub po prostu opadną, a procesy tworzenia lodu przez Yuki i kryształu Kōseki zostaną zatrzymane. Podobnie dzieje się w przypadku przekroczenia objętości - nadwyżkowe ilości surowca przestaną być kontrolowane lub tworzone. Kiedy brak skupienia jest jedynie efektem chwilowym, to po powrocie do pełnej koncentracji przerwane akcje również będą wznowione (o ile plany postaci nie ulegną zmianie).
Czynniki powodujące brak skupienia:
Oberwanie silniejszym atakiem (może pomóc wysoka Wytrzymałość).
Posiadanie bardzo poważnych ran.
Konieczność wykonania gwałtownego uniku np. przed zagrożeniem, które niespodziewanie pojawiło się obok lub za plecami.
Przewrócenie, poślizgnięcie.
Mocne zdekoncentrowanie wywołane np. wybuchem notki świetlnej przed oczami.
Jednoczesne skupianie na innych działaniach, które wymagają dużej koncentracji, jak np. techniki wymagające kontrolowania (nie podtrzymywania).
S pis jutsu:
Ranga D:
Ranga C:
Ranga B:
Ranga A:
Ranga S:
Nazwa Kurayami no sonata: Reberu Di
Ranga D
Opis Pierwszy stopień Reberu jest zaledwie przedsmakiem dalszych zdolności. Po załapaniu pierwszych zasad, członek klanu Mateki jest w stanie kontrolować jednego demona, który dodatkowo nie jest zbyt silny. Tak czy inaczej, jest to ważny początkowy poziom.
Koszt Chakry E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 0,5% | S+: Niezauważalne (na turę)
Zasięg Cicha uliczna melodia 20 metrów Pełna głośność 35 metrów
Kopiuj [tab=kg][timg=200]http://i.imgur.com/Ar3dSSA.png[/timg]
[tname=Nazwa]Kurayami no sonata: Reberu Di[/tname]
[tname=Ranga]D[/tname]
[topis=Opis]Pierwszy stopień Reberu jest zaledwie przedsmakiem dalszych zdolności. Po załapaniu pierwszych zasad, członek klanu Mateki jest w stanie kontrolować jednego demona, który dodatkowo nie jest zbyt silny. Tak czy inaczej, jest to ważny początkowy poziom. [/topis]
[topis=Koszt Chakry]E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 0,5% | S+: Niezauważalne (na turę)[/topis]
[tname=Zasięg][tbox][tdial=Cicha uliczna melodia,50]20 metrów[/tdial][tdial=Pełna głośność,50]35 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[/tab]
Nazwa Suzu no Oto
Ranga D
Pieczęci Brak
Zasięg Zasięg słyszenia dzwoneczków
Cel Można złapać dowolnego wroga słyszącego dzwoneczki
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 1 cel)
Czas trwania 1 tura po zaprzestaniu emitowania dźwięku przez dzwoneczki. Poruszone pojedynczym ruchem dzwoneczki emitują dźwięk 1 turę, więc po typowym rzucie senbonem z dzwoneczkami technika trwa 2 tury, ale może zostać wydłużona poprzez dalsze wprawianie w ruch dzwoneczków, na przykład dzięki przymocowanej lince. Dodatkowe Wymaga użycia dzwoneczków.
Opis Nietypowa technika, bo wykorzystująca dość rzadki sposób łapania przeciwników w iluzję - za pomocą dźwięku dzwoneczków, które oczywiście muszą zostać usłyszane przez wybrane ofiary. Wprawione w ruch dzwoneczki (najczęściej doczepione do senbonów i ciśnięte w stronę rywala) emitują charakterystyczny dźwięk, który natychmiast mąci umysł celu i sprawia, że ten widzi kilkanaście idealnych sobowtórów zgromadzonych wokół autora techniki, powtarzających dokładnie jego zachowanie. Technika trwa tak długo, jak dzwoneczki wprawione są w ruch, a potem po krótkiej chwili ustaje.Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: ataki dystansowe (techniki, broń miotana) również są kopiowane w ramach wizualnej iluzji.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/11l3kMd.gif[/timg]
[tname=Nazwa]Suzu no Oto[/tname]
[tname=Ranga]D[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]Zasięg słyszenia dzwoneczków[/tname]
[tname=Cel]Można złapać dowolnego wroga słyszącego dzwoneczki[/tname]
[tname=Koszt]E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 1 cel)[/tname]
[topis=Czas trwania]1 tura po zaprzestaniu emitowania dźwięku przez dzwoneczki. Poruszone pojedynczym ruchem dzwoneczki emitują dźwięk 1 turę, więc po typowym rzucie senbonem z dzwoneczkami technika trwa 2 tury, ale może zostać wydłużona poprzez dalsze wprawianie w ruch dzwoneczków, na przykład dzięki przymocowanej lince.[/topis] [tname=Dodatkowe]Wymaga użycia dzwoneczków.[/tname]
[topis=Opis]Nietypowa technika, bo wykorzystująca dość rzadki sposób łapania przeciwników w iluzję - za pomocą dźwięku dzwoneczków, które oczywiście muszą zostać usłyszane przez wybrane ofiary. Wprawione w ruch dzwoneczki (najczęściej doczepione do senbonów i ciśnięte w stronę rywala) emitują charakterystyczny dźwięk, który natychmiast mąci umysł celu i sprawia, że ten widzi kilkanaście idealnych sobowtórów zgromadzonych wokół autora techniki, powtarzających dokładnie jego zachowanie. Technika trwa tak długo, jak dzwoneczki wprawione są w ruch, a potem po krótkiej chwili ustaje.[hr].[/hr][list][*][b]Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji:[/b] ataki dystansowe (techniki, broń miotana) również są kopiowane w ramach wizualnej iluzji.[/list][/topis][/tab]
Nazwa Kuchiyose no Jutsu: Mateki Akuma
Ranga D
Pieczęci Świnia → Pies → Ptak → Małpa → Baran
Zasięg Przywołuje demony do 5 metrów od przywołującego
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 1 demona)
Dodatkowe Wymagana jest krew przywoływacza oraz zawarcie paktu z Demonami
Opis Bardzo ważna technika szczepu Mateki, która wymaga uprzedniego stworzenia paktu z demonami, aby mogła być użyta. Jeżeli wymaganie to jest spełnione, shinobi nakłada na dłoń odrobinę swojej krwi (otrzymanej np. po rozgryzieniu palca lub dotknięciu rany), a następnie składa pieczęcie i dotyka jakiejś powierzchni. Aktywuje to technikę czasoprzestrzenną, która przywołuje do niego demona, by móc skorzystać z jego pomocy.
Kopiuj [tab=jutsu][timg=200]http://i.imgur.com/9pSpS5z.png[/timg]
[tname=Nazwa]Kuchiyose no Jutsu: Mateki Akuma[/tname]
[tname=Ranga]D[/tname]
[tname=Pieczęci]Świnia → Pies → Ptak → Małpa → Baran[/tname]
[tname=Zasięg]Przywołuje demony do 5 metrów od przywołującego[/tname]
[tname=Koszt]E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 1 demona)[/tname]
[topis=Dodatkowe]Wymagana jest krew przywoływacza oraz zawarcie paktu z Demonami[/topis]
[topis=Opis]Bardzo ważna technika szczepu Mateki, która wymaga uprzedniego stworzenia paktu z demonami, aby mogła być użyta. Jeżeli wymaganie to jest spełnione, shinobi nakłada na dłoń odrobinę swojej krwi (otrzymanej np. po rozgryzieniu palca lub dotknięciu rany), a następnie składa pieczęcie i dotyka jakiejś powierzchni. Aktywuje to technikę czasoprzestrzenną, która przywołuje do niego demona, by móc skorzystać z jego pomocy.[/topis][/tab]
Nazwa Kurayami no sonata: Reberu Shi
Ranga C
Opis W miarę rozwoju umiejętności członka klanu Mateki, rośnie zasięg, na który jest on w stanie kontrolować demony, a także potencjał jaki przywoływane przez niego demony mogą osiągnąć.
Demony Jesteśmy w stanie władać nad jednym demonem
Koszt Chakry E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 0,5% | S+: Niezauważalne (na turę)
Zasięg Cicha uliczna melodia 25 metrów Pełna głośność 45 metrów
Kopiuj [tab=kg][timg=200]http://i.imgur.com/0TyxGS4.png[/timg]
[tname=Nazwa]Kurayami no sonata: Reberu Shi[/tname]
[tname=Ranga]C[/tname]
[topis=Opis]W miarę rozwoju umiejętności członka klanu Mateki, rośnie zasięg, na który jest on w stanie kontrolować demony, a także potencjał jaki przywoływane przez niego demony mogą osiągnąć. [/topis]
[tname=Demony]Jesteśmy w stanie władać nad jednym demonem[/tname]
[topis=Koszt Chakry]E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 0,5% | S+: Niezauważalne (na turę)[/topis]
[tname=Zasięg][tbox][tdial=Cicha uliczna melodia,50]25 metrów[/tdial][tdial=Pełna głośność,50]45 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[/tab]
Nazwa Kurayami no sonata: Reberu Bi
Ranga B
Opis Pierwszy przełomowy poziom umiejętności Mateki. Nie dość, że jeszcze bardziej powiększa się zasięg wpływu na demony i ich potencjał, to dodatkowo Mateki jest również w stanie przywołać dwa demony w tym samym czasie.
Demony Jesteśmy w stanie władać nad dwoma demonami
Koszt Chakry E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 0,5% | S+: Niezauważalne (na turę)
Zasięg Cicha uliczna melodia 30 metrów Pełna głośność 60 metrów
Kopiuj [tab=kg][timg=200]http://i.imgur.com/wz7KpZR.png[/timg]
[tname=Nazwa]Kurayami no sonata: Reberu Bi[/tname]
[tname=Ranga]B[/tname]
[topis=Opis]Pierwszy przełomowy poziom umiejętności Mateki. Nie dość, że jeszcze bardziej powiększa się zasięg wpływu na demony i ich potencjał, to dodatkowo Mateki jest również w stanie przywołać dwa demony w tym samym czasie. [/topis]
[tname=Demony]Jesteśmy w stanie władać nad dwoma demonami[/tname]
[topis=Koszt Chakry]E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 0,5% | S+: Niezauważalne (na turę)[/topis]
[tname=Zasięg][tbox][tdial=Cicha uliczna melodia,50]30 metrów[/tdial][tdial=Pełna głośność,50]60 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[/tab]
Nazwa Kurayami no sonata: Reberu Ei
Ranga A
Opis Przedostatni poziom opanowania umiejętności klanu Mateki. Tak samo jak poprzednie, zwiększa on zasięg wpływu melodii oraz potencjalną siłę demonów, jednak dodatkowo umożliwia również wykorzystywanie demonów, na inny sposób niż do prostej walki w zwarciu.
Demony Jesteśmy w stanie władać nad dwoma demonami
Koszt Chakry E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 0,5% | S+: Niezauważalne (na turę)
Zasięg Cicha uliczna melodia 40 metrów Pełna głośność 70 metrów
Kopiuj [tab=kg][timg=200]http://i.imgur.com/UTtvyly.png[/timg]
[tname=Nazwa]Kurayami no sonata: Reberu Ei[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[topis=Opis]Przedostatni poziom opanowania umiejętności klanu Mateki. Tak samo jak poprzednie, zwiększa on zasięg wpływu melodii oraz potencjalną siłę demonów, jednak dodatkowo umożliwia również wykorzystywanie demonów, na inny sposób niż do prostej walki w zwarciu. [/topis]
[tname=Demony]Jesteśmy w stanie władać nad dwoma demonami[/tname]
[topis=Koszt Chakry]E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 0,5% | S+: Niezauważalne (na turę)[/topis]
[tname=Zasięg][tbox][tdial=Cicha uliczna melodia,50]40 metrów[/tdial][tdial=Pełna głośność,50]70 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[/tab]
Nazwa Makyō no Ran
Pieczęci Brak
Zasięg Reberu
Koszt E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (+1/2 na turę)
Statystyki Siła nd. Szybkość Równa szybkości Dokich Wytrzymałość nd.
Dodatkowe Ilość wyssanej chakry na turę oblicza się następująco: Ranga KC (D=1,C=2,B=3,A=4,S=5) x 1% . Dodatkowo ranga dziedziny klanowej A oraz S dają po 2%. Przykładowo na randze KC S i klanowej A, demony wysysają 7% chakry co turę.
Pokonanie Dokiego sprawi że duch również zniknie.
Opis Melodia jest pomyślana w taki sposób, aby obudzić specjalną chakrę znajdującą się w Dokich. Po rozpoczęciu jej z ust naszych demonów wydobywają się długie (bez większych ograniczeń) węże o wielu ostrych szczękach. Nie da się ich zranić, ponieważ są one niematerialne. Doki są całkowicie nieruchome podczas używania tej techniki, a polecenia wydawane za pomocą instrumentu zamiast tego kontrolują bestie chakry. Aby Doki mógł z powrotem się poruszać, bestia chakry musi zostać rozproszona, co dzieje się poprzez zaprzestanie podtrzymywania techniki.
Kopiuj [tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/9lFyAXt.png[/timg]
[tname=Nazwa]Makyō no Ran[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]Reberu[/tname]
[tname=Koszt]E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (+1/2 na turę)[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]nd.[/tdial][tdial=Szybkość,33]Równa szybkości Dokich[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd.[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Dodatkowe]Ilość wyssanej chakry na turę oblicza się następująco: Ranga KC (D=1,C=2,B=3,A=4,S=5) x 1% . Dodatkowo ranga dziedziny klanowej A oraz S dają po 2%. Przykładowo na randze KC S i klanowej A, demony wysysają 7% chakry co turę.
Pokonanie Dokiego sprawi że duch również zniknie.[/topis]
[topis=Opis]Melodia jest pomyślana w taki sposób, aby obudzić specjalną chakrę znajdującą się w Dokich. Po rozpoczęciu jej z ust naszych demonów wydobywają się długie (bez większych ograniczeń) węże o wielu ostrych szczękach. Nie da się ich zranić, ponieważ są one niematerialne. Doki są całkowicie nieruchome podczas używania tej techniki, a polecenia wydawane za pomocą instrumentu zamiast tego kontrolują bestie chakry. Aby Doki mógł z powrotem się poruszać, bestia chakry musi zostać rozproszona, co dzieje się poprzez zaprzestanie podtrzymywania techniki. [/topis][/tab]
Nazwa Kurayami no sonata: Reberu Esu
Ranga S
Opis Ostatni poziom umiejętności. Jego opanowanie skutkuje ogólnym rozwojem parametrów kontroli demonów, a dodatkowo dostajemy też możliwość kontrolowania trzeciego demona.
Demony Jesteśmy w stanie władać nad trzema demonami
Koszt Chakry E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 0,5% | S+: Niezauważalne (na turę)
Zasięg Cicha uliczna melodia 60 metrów Pełna głośność 90 metrów
Kopiuj [tab=kg][timg=200]http://i.imgur.com/93RYgiz.png[/timg]
[tname=Nazwa]Kurayami no sonata: Reberu Esu[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[topis=Opis]Ostatni poziom umiejętności. Jego opanowanie skutkuje ogólnym rozwojem parametrów kontroli demonów, a dodatkowo dostajemy też możliwość kontrolowania trzeciego demona.[/topis]
[tname=Demony]Jesteśmy w stanie władać nad trzema demonami[/tname]
[topis=Koszt Chakry]E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 0,5% | S+: Niezauważalne (na turę)[/topis]
[tname=Zasięg][tbox][tdial=Cicha uliczna melodia,50]60 metrów[/tdial][tdial=Pełna głośność,50]90 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[/tab]
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość