Mateki

Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4172
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Mateki

Post autor: Jawa »

Obrazek
Nazwa
Kurayami no sonata: Reberu Di
Ranga
D
Opis Pierwszy stopień Reberu jest zaledwie przedsmakiem dalszych zdolności. Po załapaniu pierwszych zasad, członek klanu Mateki jest w stanie kontrolować jednego demona, który dodatkowo nie jest zbyt silny. Tak czy inaczej, jest to ważny początkowy poziom.
Koszt Chakry E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 0,5% | S+: Niezauważalne (na turę)
Zasięg
Nazwa
Suzu no Oto
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Zasięg słyszenia dzwoneczków
Cel
Można złapać dowolnego wroga słyszącego dzwoneczki
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 1 cel)
Czas trwania 1 tura po zaprzestaniu emitowania dźwięku przez dzwoneczki. Poruszone pojedynczym ruchem dzwoneczki emitują dźwięk 1 turę, więc po typowym rzucie senbonem z dzwoneczkami technika trwa 2 tury, ale może zostać wydłużona poprzez dalsze wprawianie w ruch dzwoneczków, na przykład dzięki przymocowanej lince.
Dodatkowe
Wymaga użycia dzwoneczków.
Opis Nietypowa technika, bo wykorzystująca dość rzadki sposób łapania przeciwników w iluzję - za pomocą dźwięku dzwoneczków, które oczywiście muszą zostać usłyszane przez wybrane ofiary. Wprawione w ruch dzwoneczki (najczęściej doczepione do senbonów i ciśnięte w stronę rywala) emitują charakterystyczny dźwięk, który natychmiast mąci umysł celu i sprawia, że ten widzi kilkanaście idealnych sobowtórów zgromadzonych wokół autora techniki, powtarzających dokładnie jego zachowanie. Technika trwa tak długo, jak dzwoneczki wprawione są w ruch, a potem po krótkiej chwili ustaje.
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: ataki dystansowe (techniki, broń miotana) również są kopiowane w ramach wizualnej iluzji.
Nazwa
Kuchiyose no Jutsu: Mateki Akuma
Ranga
D
Pieczęci
Świnia → Pies → Ptak → Małpa → Baran
Zasięg
Przywołuje demony do 5 metrów od przywołującego
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 1 demona)
Dodatkowe Wymagana jest krew przywoływacza oraz zawarcie paktu z Demonami
Opis Bardzo ważna technika szczepu Mateki, która wymaga uprzedniego stworzenia paktu z demonami, aby mogła być użyta. Jeżeli wymaganie to jest spełnione, shinobi nakłada na dłoń odrobinę swojej krwi (otrzymanej np. po rozgryzieniu palca lub dotknięciu rany), a następnie składa pieczęcie i dotyka jakiejś powierzchni. Aktywuje to technikę czasoprzestrzenną, która przywołuje do niego demona, by móc skorzystać z jego pomocy.
Obrazek
Nazwa
Kurayami no sonata: Reberu Shi
Ranga
C
Opis W miarę rozwoju umiejętności członka klanu Mateki, rośnie zasięg, na który jest on w stanie kontrolować demony, a także potencjał jaki przywoływane przez niego demony mogą osiągnąć.
Demony
Jesteśmy w stanie władać nad jednym demonem
Koszt Chakry E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 0,5% | S+: Niezauważalne (na turę)
Zasięg
Obrazek
Nazwa
Kurayami no sonata: Reberu Bi
Ranga
B
Opis Pierwszy przełomowy poziom umiejętności Mateki. Nie dość, że jeszcze bardziej powiększa się zasięg wpływu na demony i ich potencjał, to dodatkowo Mateki jest również w stanie przywołać dwa demony w tym samym czasie.
Demony
Jesteśmy w stanie władać nad dwoma demonami
Koszt Chakry E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 0,5% | S+: Niezauważalne (na turę)
Zasięg
Obrazek
Nazwa
Kurayami no sonata: Reberu Ei
Ranga
A
Opis Przedostatni poziom opanowania umiejętności klanu Mateki. Tak samo jak poprzednie, zwiększa on zasięg wpływu melodii oraz potencjalną siłę demonów, jednak dodatkowo umożliwia również wykorzystywanie demonów, na inny sposób niż do prostej walki w zwarciu.
Demony
Jesteśmy w stanie władać nad dwoma demonami
Koszt Chakry E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 0,5% | S+: Niezauważalne (na turę)
Zasięg
Nazwa
Makyō no Ran
Pieczęci
Brak
Zasięg
Reberu
Koszt
E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5% (+1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe Ilość wyssanej chakry na turę oblicza się następująco: Ranga KC (D=1,C=2,B=3,A=4,S=5) x 1% . Dodatkowo ranga dziedziny klanowej A oraz S dają po 2%. Przykładowo na randze KC S i klanowej A, demony wysysają 7% chakry co turę.
Pokonanie Dokiego sprawi że duch również zniknie.
Opis Melodia jest pomyślana w taki sposób, aby obudzić specjalną chakrę znajdującą się w Dokich. Po rozpoczęciu jej z ust naszych demonów wydobywają się długie (bez większych ograniczeń) węże o wielu ostrych szczękach. Nie da się ich zranić, ponieważ są one niematerialne. Doki są całkowicie nieruchome podczas używania tej techniki, a polecenia wydawane za pomocą instrumentu zamiast tego kontrolują bestie chakry. Aby Doki mógł z powrotem się poruszać, bestia chakry musi zostać rozproszona, co dzieje się poprzez zaprzestanie podtrzymywania techniki.

Obrazek
Nazwa
Kurayami no sonata: Reberu Esu
Ranga
S
Opis Ostatni poziom umiejętności. Jego opanowanie skutkuje ogólnym rozwojem parametrów kontroli demonów, a dodatkowo dostajemy też możliwość kontrolowania trzeciego demona.
Demony
Jesteśmy w stanie władać nad trzema demonami
Koszt Chakry E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: 0,5% | S+: Niezauważalne (na turę)
Zasięg
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Klanowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość