- Nazwa
- Raiton: Dendō Hando
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za cios)
- Statystyki
- Dodatkowe
- Paraliż
- Opis Podstawowa technika Raitonu, idealna dla shinobi, którzy dodatkowo specjalizują się w Taijutsu. Użytkownik przesyła chakrę Raitonu do swoich pięści lub nóg, a następnie uwalnia ją. Efektem tego jest wzmocnienie za pomocą błyskawic kończyn użytkownika, dzięki czemu podczas walki wręcz zadaje się obrażenia nie tylko fizyczne, ale również elektryczne, które mogą wywołać paraliż. Bardzo niebezpieczne przeciwko użytkownikom Suitonu.
Raiton
- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
Re: Raiton
- Nazwa
- Raiton: Hiraishin
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Uniesienie ręki w górę
- Zasięg
- 5 metrów
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Statystyki
- Dodatkowe
- Paraliż
- Opis Jedna z pierwszych technik z natury Raiton. Jest stosunkowo prosta, gdyż działa na podobnej zasadzie co Dendō Hando. Ninja unosi rękę nad głowę ładując energię elektryczną, która następnie rozchodzi się wzdłuż jego ciała aż do stóp, skąd płynie w stronę przeciwnika.
Kontakt z techniką kończy się niemałym bólem, jaki i nawet oparzeniami.
0 x
- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
Re: Raiton
- Nazwa
- Raiton: Amigumo
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Pies → Smok → Szczur → Baran → Przyciśnięcie dłoni do ziemi (podtrzymanie)
- Zasięg
- 10 metrów promień
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
- Statystyki
- Dodatkowe
- Paraliż
- Opis Użytkownik składa odpowiednią ilość pieczęci, a następnie przykłada dłonie do ziemi. Po chwili na podłożu pojawia się siatka z Raitonu przypominająca pajęczynę. Ktokolwiek znajdzie się na jej obszarze zostanie porażony prądem, który może wywołać chwilowy paraliż. Jeżeli użytkownik oderwie ręce od ziemi technika zostanie natychmiast przerwana, a sieć zniknie. Wytworzona siatka jest widoczna gołym okiem w postaci elektrycznych wiązek rozpostartych na ziemi.
- Nazwa
- Raiton: Raikyū
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Uniesienie dwóch broni nad głowę
- Zasięg Max.
- 10 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
- Statystyki
- Dodatkowe
- Wymaga posiadania dwóch metalowych broni
- Opis Najprostsza technika dystansowa użytkowników Uwolnienia Błyskawic, wymagająca posiadania dwóch metalowych broni - np. kunai. Użytkownik ustawia oba narzędzia obok siebie, przesyłając w ich stronę chakrę Raitonu. Po chwili wyładowania tworzą pomiędzy nimi kulę błyskawic, którą można następnie miotnąć w kierunku oponenta.
- Nazwa
- Raiton: Ikazuchi no Utage
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- Wiązka 5 metrów od broni, bronie 10 metrów od użytkownika
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
- Statystyki
- Dodatkowe Wymaga 2 metalowych broni, bronie mogą uwolnić do dwóch wiązek na turę, bronie muszą się znajdować maksymalnie metr od siebie.
- Opis Użytkownik krzyżuje obie bronie, które ładuje za pomocą chakry raitonu, po czym wbija je w ziemię. Bronie muszą się znajdować maksymalnie metr od siebie. Następnie może uwolnić zgromadzoną w nich energię pod postacią wiązek elektryczności rażących ofiarę w swoim zasięgu. Ważną cechą jutsu jest to, że w czasie uwalniania błyskawic, obie bronie nie są trzymane przez użytkownika i ma on wolne ręce, tak więc może posłać kolejne jutsu, lub rzucić broń miotaną.
- Nazwa
- Raiton: Sandāboruto
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Tygrys → Wąż → Tygrys → Ptak → Tygrys → Baran
- Zasięg
- 5 metrów promień
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
- Statystyki
- Dodatkowe
- Brak
- Opis Po wykonaniu ostatniej pieczęci użytkownik rozpościera ręce na boki. Na dłoniach pojawiają się wtedy wyładowania przypominające wyglądem spore kule błyskawic. Z nich wystrzeliwują wiązki elektryczności zdolne mogące porazić i oparzyć ofiarę. Technika atakuje każdy cel, który znajdzie się w jej zasięgu.
0 x
- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
Re: Raiton
- Nazwa
- Raiton: Ikazuchi no Kiba
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Uniesienie dwóch broni nad głowę
- Zasięg
- 20 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Statystyki
- Dodatkowe Wymaga posiadania dwóch metalowych broni, wymaga minimalnego zachmurzenia
- Opis Użytkownik wyciąga ręce do góry, w których to trzyma kunai lub jakieś inne ostrze. Kumuluje chakrę, która zbiera się w dłoniach, by następnie wystrzelić ją do nieba w postaci dwóch piorunów. Kiedy tylko to się stanie trzeba czekać jedną turę na efekt. Wysłane wiązki powoduje, że na niebie natychmiastowo gromadzą się chmury burzowe. Użytkownik posiada władzę nad pierwszym wyładowaniem atmosferycznym, którym może wycelować gdzie chce w zasięgu techniki. Trafienie piorunem powoduje paraliż oraz ból spowodowany porażeniem prądem.
Wywołana w ten sposób burza utrzymuje się trzy tury w promieniu czterdziestu metrów.
- Nazwa
- Raiton: Denpō Sekka
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Królik→ Szczur→ Koń→ Baran
- Zasięg Max.
- 10 metrów
- Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% - wersja 1 osobawa
E: 9% | D: 7% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% - w wersji 4 osobowej - Statystyki
- Dodatkowe
- Można wykonać za pomocą trzech klonów cienia, Paraliż .
- Opis Po złożeniu sekwencji pieczęci, użytkownik dotyka ziemi dłonią naładowaną energią elektryczną. Po poprawnym wykonaniu pojawiają się charakterystyczne wyładowania tuż przy dłoni użytkownika, następnie w przeciwnika zostaną skierowane cztery pioruny, które wyłonią się spod ziemi, zamykając oponenta w szczelnej klatce. Osoba znajdująca się w środku zostaje wtedy porażona przez wyładowania. Technika potrafi doprowadzić do paraliżu.
Jutsu można wykonać w inny sposób – wraz z 3 towarzyszami (lub klonami ciania). Każdy z użytkowników techniki przesyła sojusznikowi ładunek chakry raitonu składająć 1 kolejną pieczęć, po czym osoba która złożyła ostatnią dotyka ziemi kumulując przy tym chakrę w jednej z dłoni. Dalszy efekt jest taki sam jak w bazowej formie jutsu.
- Nazwa
- Raiton: Raigeki no Yoroi
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Uniesienie dwóch broni nad głowę
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Statystyki
- Dodatkowe
- Wymaga posiadania dwóch metalowych broni, Paraliż.
- Opis Jedna z nielicznych technik defensywnych w naturze chakry Raiton. Użytkownik krzyżuje nad swoją głową parę metalowych broni. Następnie gromadzi w nich niebieską energię. Po ułamku sekundy oręż nabiera błękitnego koloru, a wokół niego tworzą się wyładowania błyskawic. Następnie energia rozszerza się, by spłynąć na całe ciało użytkownika w postaci elektrycznej zbroi. Technika sama w sobie nie stanowi bariery, lecz razi przeciwnika za każdym razem dawką prądu w momencie kontaktu bezpośredniego powodując oparzenia i paraliż.
- Nazwa
- Raiton: Gian
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Wąż
- Zasięg Max.
- 10 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Statystyki
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Uniwersalna technika ofensywna, mająca w sobie prawie wszystko, czego oczekuje użytkownik Raitonu. Jutsu to bowiem nie wymaga pieczęci, co za tym idzie jest szybkie w swym tworzeniu. Zmieszanie chakry skutkuje wystrzeleniem z ust prostej wiązki elektryczności. Następnie piorun leci po linii w kierunku przeciwnika. Otrzymanie tego uderzenia na ciało może skutkować oparzeniami.
- Nazwa
- Raiton: Kage Bunshin
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Specjalna pieczęć
- Koszt
- Pokłady zawsze dzielą się równo między użytkownika i klony.
- Klon
- Eksplozja
- Statystyki
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Kage Bunshin no Jutsu, Max 5 klonów.
- Opis Wariacja techniki Kage Bunshin no Jutsu, dodająca od siebie budulec jakim jest czysta element Rationu. Klon w całości stworzony jest z uformowanego pioruna o dużej mocy, który uwalnia się dopiero podczas jego zniszczenia. Zasięg porażenia może nie jest imponujący, ale wystarczy podejść klonem odpowiednio blisko i elektryczny dodatek staje się zabójczo skuteczny. Oprócz tego klon posiada wszystkie cechy Kage Bunshina włącznie z podziałem chakry, przekazywaniem doświadczenia, dokładnie skopiowanym podstawowym ekwipunkiem i możliwością używania wszelkich technik. Po zniszczeniu 2/3 niewykorzystanej chakry wraca ona do wykonawcy. Klon jest interesujący również dlatego, że nie znika natychmiastowo po zadaniu obrażeń, pozostaje jeszcze przez krótki moment.
- Klon Klon posiada własną wolę i zdolność mowy. Z tego względu jest podatny na genjutsu, a jego działania nie są w pełni uzależnione od woli twórcy, klon potrafi sam podejmować decyzje. Twór słucha się poleceń oryginału.
- Nazwa
- Raiton: Jibashi
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Świnia → Baran → Wąż → Koń → Smok
- Zasięg Max.
- 5 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Objętość
- Statystyki
- Dodatkowe
- Paraliż
- Opis Po złożeniu sekwencji pieczęci, użytkownik posyła z palców wiązki błyskawic przypominających szeroką na trzy metry falę, która leci w stronę wroga w celu porażenia go prądem. Oponent który znajdzie się w polu rażenia umiejętności jest narażony na niemały ból i oparzenia elektryczne.
- Nazwa
- Raiton: Kaminari Shibari
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Wół → Koń → Smok
- Zasięg
- 20 metrów (zasięg aktywacji)
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Objętość
- Statystyki
- Dodatkowe
- Wymaga trzech metalowych przedmiotów, Paraliż.
- Opis Jutsu o sporym potencjale, jeśli ktoś chciałby uniemożliwić jakiejś jednostce poruszanie się. Potrzebujemy do tego trzech metalowych przedmiotów, które posłużą za przekaźniki. Maksymalna odległość między nimi może wynosić 5 metrów. Po rozstawianiu przechodzimy do sekwencji pieczęci, a także kumulowaniu chakry, by następnie wysłać ją prosto do naszych przekaźników. Efektem będzie pojawienie się trójkątnej elektrycznej bariery z dachem wysokości 4 metrów zamykającej oponenta lub oponentów w środku. Bariera jest śmiertelnie niebezpieczna, gdyż każdy kontakt z nią powoduje przeskok energii elektrycznej, która parzy i paraliżuje ofiarę. Zniszczenie któregokolwiek z przekaźników rozprasza technikę.
- Nazwa
- Raiton: Kangekiha
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Królik → Pies → Świnia → Baran → Szczur
- Zasięg Max.
- 5 metrów
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
- Statystyki
- Dodatkowe
- Paraliż
- Opis Po złożeniu sekwencji pieczęci użytkownik utrzymując dłonie w ostatnim symbolu generuje nieprzerwanie wyładowania elektryczne lecące w wybranym kierunku. Technika jednak jest wyjątkowa, bowiem przy ciągłym wysyłaniu chakry do aktywowanej techniki nie przeszkadza ona w żadnym stopniu na wykonanie innej techniki. Jedyne co nas ogranicza, to w tym przypadku brak możliwości wykonania pieczęci. Więc technika całkiem nieźle nadaje się do wzmacniania na przykład technik Suitonu.
W przypadku zastosowania z techniką Suitonu, zasięg i prędkość równe są zasięgowi i prędkości techniki Suitonu.
- Nazwa
- Raiton: Rērugan
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (od przedmiotu, 1/2 na turę)
- Statystyki
- Dodatkowe Koniecznie ostro zakończony przedmiot np. ołówek, nóż, senbon, miecz etc.
- Opis Użytkownik pokrywa broń chakrą Raitonu, zwiększając jej możliwości penetracyjne poprzez wprowadzenie oręża w wibrację. W zależności od siły użytkownika, pokryty techniką przedmiot przebija się przez bariery, a także przez nawet ciężkie pancerze. Ponadto może przeciwstawiać się innym chakra flow do rangi B włącznie. Podobnie jak w przypadku techniki Hien, możemy pasywnie utrzymywać technikę na przedmiocie. W przypadku wyrzucenia przedmiotu, aura znika w ciągu tury od opuszczenia dłoni przez broń (do momentu wygaśnięcia zwiększa właściwości penetracyjne broni). UWAGA: W sytuacji wyrzucenia pokrytej chakrą broni technika staje się obosieczna - grozi porażeniem osoby chcącej na powrót ją podnieść (w trakcie działania techniki).
- Uwaga Jeżeli Siła użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę użytkownika powiększoną o 20 punktów na potrzeby rozpatrywania sytuacji takich jak przebijanie się przez zasłony lub przełamywanie odporności na obrażenia celu. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
[tab=jutsu][timg=200]https://imgur.com/NKsOI3e.png[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton: Rērugan[/tname]
[tname=Ranga]B[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]Bezpośredni[/tname]
[topis=Koszt]E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (od przedmiotu, 1/2 na turę)[/topis]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]160[/tdial][tdial=Szybkość,33]Użytkownika[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial]
[tname=Wzmocnienie][tbox][tdial=Wzmocnienie broni,100]+20 do wytrzymałości broni[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Dodatkowe]Koniecznie ostro zakończony przedmiot np. ołówek, nóż, senbon, miecz etc.[/topis] [topis=Opis]Użytkownik pokrywa broń chakrą Raitonu, zwiększając jej możliwości penetracyjne poprzez wprowadzenie oręża w wibrację. W zależności od siły użytkownika, pokryty techniką przedmiot przebija się przez bariery, a także przez nawet ciężkie pancerze. Ponadto może przeciwstawiać się innym chakra flow do rangi B włącznie. Podobnie jak w przypadku techniki Hien, możemy pasywnie utrzymywać technikę na przedmiocie. W przypadku wyrzucenia przedmiotu, aura znika w ciągu tury od opuszczenia dłoni przez broń (do momentu wygaśnięcia zwiększa właściwości penetracyjne broni). [color=red]UWAGA:[/color] W sytuacji wyrzucenia pokrytej chakrą broni technika staje się obosieczna - grozi porażeniem osoby chcącej na powrót ją podnieść (w trakcie działania techniki).[/topis] [topis=Uwaga]Jeżeli Siła użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę użytkownika powiększoną o 20 punktów na potrzeby rozpatrywania sytuacji takich jak przebijanie się przez zasłony lub przełamywanie odporności na obrażenia celu. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Raiton: Chidori
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Małpa → Smok → Szczur → Ptak → Wół → Wąż → Pies → Tygrys → Małpa
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Statystyki
- Siła
- 180
- Szybkość
- Użytkownika
- Wytrzymałość
- nd
- Dodatkowe
- Wymaga percepcji powyżej 160 lub aktywnego Doujutsu.
- Opis Sztandarowa technika penetracyjna Raitonu. Po złożeniu wymaganej ilości pieczęci użytkownik stojąc w miejscu w charakterystycznej postawie zbiera ogromne ilości chakry w swojej dłoni, która wydaje przy tym dźwięk podobny do śpiewu ptaków. Tak skondensowana energia jest w stanie przebić się przez większość osłon i technik defensywnych. Technika jest jednak ryzykowna, ponieważ wymaga bezpośredniego uderzenia w cel i bardzo dużej szybkości natarcia. Aby była skuteczna, szarżę i uderzenie należy wyprowadzić po linii prostej, co często powoduje wizję tunelową i naraża użytkownika na ataki z różnych stron, których podczas biegu może po prostu nie zauważyć. Aby zniwelować tę wadę należy posiadać Tsujitengana, Byakugana lub Sharingana albo mieć Percepcję na odpowiednio wysokim poziomie.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieje jedynie 3 sztuki zawierająca tę wiedzę.
Ukryty tekst
[tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/zZF3zEl.png[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton: Chidori[/tname]
[tname=Ranga]B[/tname]
[tname=Pieczęci]Małpa → Smok → Szczur → Ptak → Wół → Wąż → Pies → Tygrys → Małpa[/tname]
[tname=Zasięg]Bezpośredni[/tname]
[tname=Koszt]E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]180[/tdial][tdial=Szybkość,33]Użytkownika[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tname]
[tname=Dodatkowe]Wymaga percepcji powyżej 160 lub aktywnego Doujutsu. [/tname]
[topis=Opis]Sztandarowa technika penetracyjna Raitonu. Po złożeniu wymaganej ilości pieczęci użytkownik stojąc w miejscu w [url=https://media.tenor.com/images/e8e7ee4c32eb07efe1ec6683d9e915b1/tenor.gif]charakterystycznej postawie[/url] zbiera ogromne ilości chakry w swojej dłoni, która wydaje przy tym dźwięk podobny do śpiewu ptaków. Tak skondensowana energia jest w stanie przebić się przez większość osłon i technik defensywnych. Technika jest jednak ryzykowna, ponieważ wymaga bezpośredniego uderzenia w cel i bardzo dużej szybkości natarcia. Aby była skuteczna, szarżę i uderzenie należy wyprowadzić po linii prostej, co często powoduje wizję tunelową i naraża użytkownika na ataki z różnych stron, których podczas biegu może po prostu nie zauważyć. Aby zniwelować tę wadę należy posiadać Tsujitengana, Byakugana lub Sharingana albo mieć Percepcję na odpowiednio wysokim poziomie.[/topis] [topis=Uwaga][color=red]Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieje jedynie 3 sztuki zawierająca tę wiedzę.[/color][/topis][/tab]
- Nazwa
- Raiton: Kuroi Kaminari
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Do wzmocnionej techniki na koniec dokładana jest pieczęć Barana
- Koszt
- Poniższy koszt przedstawia już wzmocnioną wersję jutsu.
- Ranga D
- E: 18% | D: 16% | C: 13% | B: 10% | A: 8% | S: 5% | S+: 3%
- Ranga C
- E: 31% | D: 23% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
- Ranga B
- E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5%
- Ranga A
- D: 59% | C: 46% | B: 33% | A: 20% | S: 13% | S+: 7%
- Ranga S
- C: 65% | B: 52% | A: 39% | S: 26% | S+: 13%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Kuroi Kaminari jest ciekawą i rzadko widywaną umiejętnością, pozwalającą na zwiększenie mocy technik raitonu użytkownika. Przekazywana od pokoleń w klanie Kaminari dla jego najlepszych członków, ale też innych, zasłużonych zdaniem Lidera shinobi. Posiadanie tej zdolności związane jest zazwyczaj z wytatuowanym znakiem 雷 oznaczającym raiton. Techniki wzmocnione za pomocą Kuroi Kaminari zadają większe obrażenia niż normalnie (siła technik traktowana jak o jeden próg wyżej, czyli 40 punktów), a ich szybkość nie ulega zmianie. Ponadto wszystkie jutsu przybierają czarną barwę.
- Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującego się w posiadaniu lidera klanu Kaminari. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeninów wymagana jest misja rangi B. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją. Możliwy do opanowania dla kogoś spoza klanu.
Ukryty tekst
[tab=jutsu][timg=200]https://i.imgur.com/fexvbMy.png[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton: Kuroi Kaminari[/tname]
[tname=Ranga]B[/tname]
[tname=Pieczęci]Do wzmocnionej techniki na koniec dokładana jest pieczęć Barana[/tname]
[tname=Koszt] Poniższy koszt przedstawia [u]już wzmocnioną[/u] wersję jutsu. [/tname]
[tname=Ranga D] E: 18% | D: 16% | C: 13% | B: 10% | A: 8% | S: 5% | S+: 3% [/tname]
[tname=Ranga C] E: 31% | D: 23% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% [/tname]
[tname=Ranga B] E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5% [/tname]
[tname=Ranga A] D: 59% | C: 46% | B: 33% | A: 20% | S: 13% | S+: 7% [/tname]
[tname=Ranga S] C: 65% | B: 52% | A: 39% | S: 26% | S+: 13% [/tname]
[tname=Dodatkowe]Brak dodatkowych wymagań [/tname]
[topis=Opis]Kuroi Kaminari jest ciekawą i rzadko widywaną umiejętnością, pozwalającą na zwiększenie mocy technik raitonu użytkownika. Przekazywana od pokoleń w klanie Kaminari dla jego najlepszych członków, ale też innych, zasłużonych zdaniem Lidera shinobi. Posiadanie tej zdolności związane jest zazwyczaj z wytatuowanym znakiem 雷 oznaczającym raiton. Techniki wzmocnione za pomocą Kuroi Kaminari zadają większe obrażenia niż normalnie (siła technik traktowana jak o jeden próg wyżej, czyli 40 punktów), a ich szybkość nie ulega zmianie. Ponadto wszystkie jutsu przybierają czarną barwę.[/topis] [topis=Uwaga][color=red]Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującego się w posiadaniu lidera klanu Kaminari. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeninów wymagana jest misja rangi B. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją. Możliwy do opanowania dla kogoś spoza klanu.[/color][/topis][/tab]
0 x
- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
Re: Raiton
- Nazwa
- Raiton: Bakurai
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 15 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Statystyki
- Siła
- 180
- Szybkość
- 180
- Wytrzymałość
- nd
- Dodatkowe
- Wymaga posiadania mieczy Kiba.
- Opis Po przelaniu chakry do mieczy Kiba, elektryczność ta przybiera formę nagłego wyładowania, które niemal natychmiast zostaje uwolnione w wybranym przez postać kierunku. Wytworzona błyskawica uderza w przeciwnika i kieruje się ku ziemi. Stojącego na twardym gruncie przeciwnika technika silnie porazi i może wywołać poparzenia całego ciała. Gdy uderzymy jutsu w cel znajdujący się w powietrzu, oprócz opisanych obrażeń powstałe wyładowanie strąci go na ziemię, mocno wbijając w podłoże.
[tab=jutsu][timg=156]https://imgur.com/arjHrYf.png[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton: Bakurai[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]15 metrów[/tname]
[tname=Koszt]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]180[/tdial][tdial=Szybkość,33]180[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]Wymaga posiadania mieczy Kiba.[/tname]
[topis=Opis]Po przelaniu chakry do mieczy Kiba, elektryczność ta przybiera formę nagłego wyładowania, które niemal natychmiast zostaje uwolnione w wybranym przez postać kierunku. Wytworzona błyskawica uderza w przeciwnika i kieruje się ku ziemi. Stojącego na twardym gruncie przeciwnika technika silnie porazi i może wywołać poparzenia całego ciała. Gdy uderzymy jutsu w cel znajdujący się w powietrzu, oprócz opisanych obrażeń powstałe wyładowanie strąci go na ziemię, mocno wbijając w podłoże.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Raiton: Raigeki
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Tygrys → Wąż → Pies
- Zasięg Max.
- 15 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Statystyki
- Siła
- 180
- Szybkość
- 180
- Wytrzymałość
- nd
- Dodatkowe
- Brak
- Opis Stosunkowo prosta ale skuteczna technika Raitonu. Użytkownik po złożeniu sekwencji pieczęci wyciąga przed siebie dłoń z wyprostowanym palcem wskazującym. Z ręki wystrzeliwuje w wybranym kierunku wiązka błyskawic. Technice tej brakuje nadmiernej finezji i cel jest bez zbędnych upiększeń rażony prądem. Powoduje to rozległe oparzenia i niemały ból.
[tab=jutsu][timg=313]https://i.imgur.com/8u9Wggb.jpg[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton: Raigeki[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Pieczęci]Tygrys → Wąż → Pies[/tname]
[tmax=Zasięg]15 metrów[/tmax]
[tname=Koszt]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]180[/tdial][tdial=Szybkość,33]180[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]Brak[/tname]
[topis=Opis]Stosunkowo prosta ale skuteczna technika Raitonu. Użytkownik po złożeniu sekwencji pieczęci wyciąga przed siebie dłoń z wyprostowanym palcem wskazującym. Z ręki wystrzeliwuje w wybranym kierunku wiązka błyskawic. Technice tej brakuje nadmiernej finezji i cel jest bez zbędnych upiększeń rażony prądem. Powoduje to rozległe oparzenia i niemały ból.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Raiton: Raiso Gekishin
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Małpa → Wół → Świnia → Tygrys
- Zasięg Max.
- 20 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 6 pocisków)
- Statystyki
- Siła
- 80 + 20 za dodatkowe pociski
- Szybkość
- 200
- Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań.
- Opis Technika, która pozwala zasypać przeciwnika gradem pocisków. Użytkownik po złożeniu sekwencji pieczęci i zmieszaniu chakry wystrzeliwuje w wybranym przez siebie kierunku kilka kulistych ładunków elektryczności. Wszystkie impulsy należy wystrzelić na raz lecz mogą lecieć w kierunku innych celów. Każdy z nich po trafieniu w przeszkodę lub cel wywołuje małą eksplozję prądu, która powoduje oparzenia i rozrywa ciało. W jednej salwie mieści się do 12 pocisków.
[tab=jutsu][timg=313]https://i.imgur.com/ECqt3Dr.jpg[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton: Raiso Gekishin[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Pieczęci]Małpa → Wół → Świnia → Tygrys[/tname]
[tmax=Zasięg]20 metrów[/tmax]
[tname=Koszt]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 6 pocisków)[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,50]80 + 20 za dodatkowe pociski[/tdial][tdial=Szybkość,50]200[/tdial][/tbox]
[topis=Dodatkowe]Brak dodatkowych wymagań.[/topis]
[topis=Opis]Technika, która pozwala zasypać przeciwnika gradem pocisków. Użytkownik po złożeniu sekwencji pieczęci i zmieszaniu chakry wystrzeliwuje w wybranym przez siebie kierunku kilka kulistych ładunków elektryczności. Wszystkie impulsy należy wystrzelić na raz lecz mogą lecieć w kierunku innych celów. Każdy z nich po trafieniu w przeszkodę lub cel wywołuje małą eksplozję prądu, która powoduje oparzenia i rozrywa ciało. W jednej salwie mieści się do 12 pocisków.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Raiton: Rairyū no Tatsumaki
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Szczur → Ptak → Wół → Wąż
- Zasięg Max.
- 20 metrów kontroli od użytkownika | 5 metrów od użytkownika wytworzenie.
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Objętość
- Wysokość smoka
- 2 metry
- Długość smoka
- 10 metrów
- Szerokość smoka
- 2 metry
- Statystyki
- Siła
- 180
- Szybkość
- 180
- Wytrzymałość
- nd
- Dodatkowe
- Wymaga burzy. Smok utrzymuje się dwie tury.
- Opis Korzystając z istniejącej (lub wywołanej przez siebie) burzy, użytkownik ściąga na swoje ciało 3 błyskawice, które formuje wokół niego wielkiego, stworzonego z wirującej energii elektrycznej smoka, który razi prądem każdego, kto stanie na jego drodze.
Trafienie smoka odpowiednio silnym atakiem (minimum 140 Siły) prowadzi do jego zniszczenia i anulowania techniki.
[tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/i1o02yF.png[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton: Rairyū no Tatsumaki[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Pieczęci]Szczur → Ptak → Wół → Wąż[/tname]
[tmax=Zasięg]20 metrów kontroli od użytkownika | 5 metrów od użytkownika wytworzenie.[/tmax]
[tname=Koszt]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%[/tname]
[tname=Objętość][tbox][tdial=Wysokość smoka,33]2 metry[/tdial][tdial=Długość smoka,33]10 metrów[/tdial][tdial=Szerokość smoka,34]2 metry[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]180[/tdial][tdial=Szybkość,33]180[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]Wymaga burzy. Smok utrzymuje się dwie tury.[/tname]
[topis=Opis]Korzystając z istniejącej (lub wywołanej przez siebie) burzy, użytkownik ściąga na swoje ciało 3 błyskawice, które formuje wokół niego wielkiego, stworzonego z wirującej energii elektrycznej smoka, który razi prądem każdego, kto stanie na jego drodze.
Trafienie smoka odpowiednio silnym atakiem (minimum 140 Siły) prowadzi do jego zniszczenia i anulowania techniki.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Raiton: Chidori Eisō
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Gest wyciągnięcia przed siebie ręki
- Zasięg
- Maksymalnie 5 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
- Statystyki
- Siła
- 220
- Szybkość tworzenia
- 180
- Wytrzymałość
- nd
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Chidori.
- Opis Wariacja Chidori. Opiera się na skumulowaniu chakry w opuszkach palców, a następnie zebraniu jej w jedną całość tworząc z Raitonu swego rodzaju włócznię. Potrafi ona przeciąć większość materiałów, ludzkie ciało nie stanowi dla niego wyzwania. Nie tworzy się ono od razu na pełną długość lecz stopniowo.
[tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/J9vMTbL.png[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton: Chidori Eisō[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Pieczęci]Gest wyciągnięcia przed siebie ręki[/tname]
[tname=Zasięg]Maksymalnie 5 metrów[/tname]
[tname=Koszt]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]220[/tdial][tdial=Szybkość tworzenia,33]180[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]Wymaga znajomości Chidori.[/tname]
[topis=Opis]Wariacja Chidori. Opiera się na skumulowaniu chakry w opuszkach palców, a następnie zebraniu jej w jedną całość tworząc z Raitonu swego rodzaju włócznię. Potrafi ona przeciąć większość materiałów, ludzkie ciało nie stanowi dla niego wyzwania. Nie tworzy się ono od razu na pełną długość lecz stopniowo. [/topis][/tab]
- Nazwa
- Raiton: Chidori Senbon
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Gest machnięcia ręką.
- Zasięg Max.
- 15 metrów
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 10 senbonów)
- Statystyki
- Siła
- 90 + 10 za dodatkowe pociski
- Szybkość
- 200
- Dodatkowe Wymaga znajomości Chidori, podczas użycia techniki można stworzyć dwa razy więcej pocisków za podwójny koszt.
- Opis Kolejna z technik wymagających znajomości Chidori. Użytkownik wytwarza z własnej chakry senbony, które po szerokim wymachu ręką lecą chmarą w wybranym przez uzytkownika kierunku by wbić się w ofiarę. Senbony znikają moment po trafieniu.
[tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/o7X8wAy.png[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton: Chidori Senbon[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Pieczęci]Gest machnięcia ręką.[/tname]
[tmax=Zasięg]15 metrów[/tmax]
[tname=Koszt]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 10 senbonów)[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,50]90 + 10 za dodatkowe pociski[/tdial][tdial=Szybkość,50]200[/tdial][/tbox]
[topis=Dodatkowe]Wymaga znajomości Chidori, podczas użycia techniki można stworzyć dwa razy więcej pocisków za podwójny koszt.[/topis]
[topis=Opis]Kolejna z technik wymagających znajomości Chidori. Użytkownik wytwarza z własnej chakry senbony, które po szerokim wymachu ręką lecą chmarą w wybranym przez uzytkownika kierunku by wbić się w ofiarę. Senbony znikają moment po trafieniu.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Raiton: Chidori Kōken
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 10 metrów, (20 metrów na wodzie)
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
- Statystyki
- Siła
- 160
- Szybkość
- 180
- Wytrzymałość
- nd
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Chidori, Paraliż
- Opis Kolejna technika, stworzona na bazie Chidori. W tym wypadku użytkownik falę wyładowań elektrycznych po okolicy. Technika ma przyzwoity zasięg i może atakować wiele celów naraz, co sprawia że jest ona całkiem użyteczna. Dodatkowo, jeżeli użycie tej techniki na tafli wody znacząco zwiększa jej zasięg.
[tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/QiYBk4v.png[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton: Chidori Kōken[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tmax=Zasięg]10 metrów, (20 metrów na wodzie)[/tmax]
[tname=Koszt]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]160[/tdial][tdial=Szybkość,33]180[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]Wymaga znajomości Chidori, [color=#FFBF00]Paraliż[/color][/tname]
[topis=Opis]Kolejna technika, stworzona na bazie Chidori. W tym wypadku użytkownik falę wyładowań elektrycznych po okolicy. Technika ma przyzwoity zasięg i może atakować wiele celów naraz, co sprawia że jest ona całkiem użyteczna. Dodatkowo, jeżeli użycie tej techniki na tafli wody znacząco zwiększa jej zasięg. [/topis][/tab]
- Nazwa
- Chidori Nagashi
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 2 metry
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
- Statystyki
- Siła
- 180
- Szybkość tworzenia
- 200
- Wytrzymałość
- nd
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Chidori
- Opis Kolejne jutsu bazujące na Chidori. Polega ono na stworzeniu płaszcza błyskawic, które otaczają nas tak, by uniemożliwić podejście przeciwnikowi. Wyładowania elektryczne są śmiertelnie groźne dla każdego kto zechce nas zaatakować z bliska powodując rozległe oparzenia i zaburzając jego pracę mięśni.
[tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/THhtNPH.gif[/timg]
[tname=Nazwa]Chidori Nagashi[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tmax=Zasięg]2 metry[/tmax]
[tname=Koszt]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]180[/tdial][tdial=Szybkość tworzenia,33]200[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]Wymaga znajomości Chidori[/tname]
[topis=Opis]Kolejne jutsu bazujące na Chidori. Polega ono na stworzeniu płaszcza błyskawic, które otaczają nas tak, by uniemożliwić podejście przeciwnikowi. Wyładowania elektryczne są śmiertelnie groźne dla każdego kto zechce nas zaatakować z bliska powodując rozległe oparzenia i zaburzając jego pracę mięśni. [/topis][/tab]
- Nazwa
- Chidorigatana
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Kilka centymetrów więcej niż długość ostrza broni
- Wzmocnienie
- Wzmocnienie broni
- +40 do wytrzymałości broni
- Statystyki
- Siła
- 200
- Szybkość
- Użytkownika
- Wytrzymałość
- nd
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Chidori, Wymaga posiadania metalowej broni.
- Opis Użytkownik przekierowuje energię elektryczną do broni, przez co staje się ona katalizatorem techniki Chidori - zwiększa to możliwości penetracyjne poprzez naładowanie skoncentrowaną elektrycznością i wprowadzenie ostrza w intensywne wibracje. Sprawia to, że praktycznie nie ma powierzchni której nie można przeciąć przy użyciu tego flow, np. metale i głazy nie stanowią najmniejszego problemu, o ludzkim ciele nawet nie wspominając. Wbicie ostrza w żywy organizm skutkuje silnym porażeniem, trwającym tak długo jak miecz przebija cel. W przypadku wyrzucenia przedmiotu, aura znika w ciągu tury od opuszczenia dłoni przez broń.
- Uwaga Jeżeli Siła użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę użytkownika powiększoną o 40 punktów na potrzeby rozpatrywania sytuacji takich jak przebijanie się przez zasłony lub przełamywanie odporności na obrażenia celu. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
[tab=jutsu][timg=300]https://imgur.com/BFLpYEQ.png[/timg]
[tname=Nazwa]Chidorigatana[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]Kilka centymetrów więcej niż długość ostrza broni[/tname]
[tname=Wzmocnienie][tbox][tdial=Wzmocnienie broni,100]+40 do wytrzymałości broni[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]200[/tdial][tdial=Szybkość,33]Użytkownika[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial]
[tname=Koszt]D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)[/tname]
[tname=Dodatkowe]Wymaga znajomości Chidori, Wymaga posiadania metalowej broni.[/tname]
[topis=Opis]Użytkownik przekierowuje energię elektryczną do broni, przez co staje się ona katalizatorem techniki Chidori - zwiększa to możliwości penetracyjne poprzez naładowanie skoncentrowaną elektrycznością i wprowadzenie ostrza w intensywne wibracje. Sprawia to, że praktycznie nie ma powierzchni której nie można przeciąć przy użyciu tego flow, np. metale i głazy nie stanowią najmniejszego problemu, o ludzkim ciele nawet nie wspominając. Wbicie ostrza w żywy organizm skutkuje silnym porażeniem, trwającym tak długo jak miecz przebija cel. W przypadku wyrzucenia przedmiotu, aura znika w ciągu tury od opuszczenia dłoni przez broń.[/topis][topis=Uwaga]Jeżeli Siła użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę użytkownika powiększoną o 40 punktów na potrzeby rozpatrywania sytuacji takich jak przebijanie się przez zasłony lub przełamywanie odporności na obrażenia celu. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Raiton: Kuropansa
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Baran
- Zasięg Max.
- 20 metrów kontroli od użytkownika | 5 metrów od użytkownika wytworzenie.
- Koszt
- D: 67% | C: 52% | B: 37% | A: 22% | S: 15% | S+: 7% (za 1 panterę)
- Objętość
- Wysokość
- 2 metry
- Długoś
- 3 metry
- Szerokość
- 1 metr
- Statystyki
- Siła
- 220
- Szybkość
- 180
- Wytrzymałość
- nd
- Dodatkowe Wymaga znajomości Raiton: Kuroi Kaminari. Na jedną serię pieczęci można stworzyć maksymalnie 2 pantery za podwójny koszt. Pantera utrzymuje się dwie tury.
- Opis Zabójcza technika bazująca na Kuroi Kaminari. Po złożeniu jednej pieczęci z użytkownika uwalnia się chakra kształtująca postać czarnej pantery. Stworzenie te jest niezwykle szybkie i razi prądem wszystkich znajdujących się w bezpośrednim zasięgu. Skupienie całej energii pantery na jednym celu niemal na pewno skończy się śmiercią ofiary i dezaktywacją jutsu.
Trafienie pantery odpowiednio silnym atakiem (minimum 140 Siły) prowadzi do jej zniszczenia i anulowania techniki.
[tab=jutsu][timg=200]https://i.imgur.com/ZIkg99R.png[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton: Kuropansa[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Pieczęci]Baran[/tname]
[tmax=Zasięg]20 metrów kontroli od użytkownika | 5 metrów od użytkownika wytworzenie.[/tmax]
[tname=Koszt]D: 67% | C: 52% | B: 37% | A: 22% | S: 15% | S+: 7% (za 1 panterę)[/tname]
[tname=Objętość][tbox][tdial=Wysokość,33]2 metry[/tdial][tdial=Długoś,33]3 metry[/tdial][tdial=Szerokość,34]1 metr[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]220[/tdial][tdial=Szybkość,33]180[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Dodatkowe]Wymaga znajomości Raiton: Kuroi Kaminari. Na jedną serię pieczęci można stworzyć maksymalnie 2 pantery za podwójny koszt. Pantera utrzymuje się dwie tury.[/topis]
[topis=Opis]Zabójcza technika bazująca na Kuroi Kaminari. Po złożeniu jednej pieczęci z użytkownika uwalnia się chakra kształtująca postać czarnej pantery. Stworzenie te jest niezwykle szybkie i razi prądem wszystkich znajdujących się w bezpośrednim zasięgu. Skupienie całej energii pantery na jednym celu niemal na pewno skończy się śmiercią ofiary i dezaktywacją jutsu.
Trafienie pantery odpowiednio silnym atakiem (minimum 140 Siły) prowadzi do jej zniszczenia i anulowania techniki.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Raiton: Raikiri
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Wół → Królik → Małpa
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Statystyki
- Siła
- 220
- Szybkość
- nd
- Wytrzymałość
- nd
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Chidori, Kontrola Chakry na randze B
- Opis Rozwinięta wersja Chidori, która oprócz mniejszej ilości pieczęci, a więc skrócenia czasu przygotowania, pozwala również na pełną skuteczność ataku bez konieczności wspomagania go szarżą na przeciwnika. Podczas zbierania chakry w dłoni wciąż konieczne jest przybranie charakterystycznej pozycji. Oprócz wspomnianych zalet, wraz z większa ilością skondensowanej chakry zwiększają się również możliwości penetracyjne techniki.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierającą tę wiedzę.
Ukryty tekst
[tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/3BoqG6g.png[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton: Raikiri[/tname]
[tname=Ranga]A[/tname]
[tname=Pieczęci]Wół → Królik → Małpa[/tname]
[tname=Zasięg]Bezpośredni[/tname]
[tname=Koszt]B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]220[/tdial][tdial=Szybkość,33]nd[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]Wymaga znajomości Chidori, Kontrola Chakry na randze B[/tname]
[topis=Opis]Rozwinięta wersja Chidori, która oprócz mniejszej ilości pieczęci, a więc skrócenia czasu przygotowania, pozwala również na pełną skuteczność ataku bez konieczności wspomagania go szarżą na przeciwnika. Podczas zbierania chakry w dłoni wciąż konieczne jest przybranie [url=https://media.tenor.com/images/e8e7ee4c32eb07efe1ec6683d9e915b1/tenor.gif]charakterystycznej pozycji[/url]. Oprócz wspomnianych zalet, wraz z większa ilością skondensowanej chakry zwiększają się również możliwości penetracyjne techniki.
[/topis] [topis=Uwaga][color=red]Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierającą tę wiedzę.[/color][/topis][/tab]
0 x
- Support nr 5
- Support
- Posty: 294
- Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
- GG/Discord: Mashi#6385
Raiton
- Nazwa
- Raiton: Denkō Noroshi
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Tygrys → Wół → Pies → Smok → Świnia → Tygrys
- Zasięg Max.
- 25 metrów
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Statystyki
- Siła
- 220
- Szybkość
- 220
- Wytrzymałość
- nd
- Dodatkowe
- Brak
- Opis Bardzo silna, lecz prosta w założeniu technika uwolnienia błyskawicy. Użytkownik po wykonaniu pieczęci i zmieszaniu chakry z dłoni wystrzeliwuje potężny piorun który wywołuje niszczycielską eksplozję elektryczności po trafieniu w cel. Błyskawica jest w stanie spopielić większość przeszkód na swojej drodze wraz z przeciwnikami, którzy na nie liczyli.
Ciekawostką jest możliwość wystrzelenia tej techniki również w niebo. W takim wypadku eksplozja może przyjąć na ułamek sekundy prosty symbol krzyża i w ten sposób dać widoczny z dużej odległości znak dla sojuszników.
[tab=jutsu][timg=313]https://i.imgur.com/cGadap6.jpg[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton: Denkō Noroshi[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[tname=Pieczęci]Tygrys → Wół → Pies → Smok → Świnia → Tygrys[/tname]
[tmax=Zasięg]25 metrów[/tmax]
[tname=Koszt]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]220[/tdial][tdial=Szybkość,33]220[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]Brak[/tname]
[topis=Opis]Bardzo silna, lecz prosta w założeniu technika uwolnienia błyskawicy. Użytkownik po wykonaniu pieczęci i zmieszaniu chakry z dłoni wystrzeliwuje potężny piorun który wywołuje niszczycielską eksplozję elektryczności po trafieniu w cel. Błyskawica jest w stanie spopielić większość przeszkód na swojej drodze wraz z przeciwnikami, którzy na nie liczyli.
Ciekawostką jest możliwość wystrzelenia tej techniki również w niebo. W takim wypadku eksplozja może przyjąć na ułamek sekundy prosty symbol krzyża i w ten sposób dać widoczny z dużej odległości znak dla sojuszników.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Raiton: Ibuki
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Owca → Wół → Małpa
- Zasięg Max.
- 15 metrów promień (30 na tafli wody)
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Statystyki
- Siła
- 200
- Szybkość
- 220
- Wytrzymałość
- nd
- Opis Silna technika Raitonu, która jest bardzo użyteczna, gdy przeciwnicy nadchodzą ze wszystkich stron. Po uformowaniu pieczęci i przelaniu chakry do ręki, wykonawca jutsu uderza dłonią o podłoże wywołując eksplozję elektryczności. Na wszystkie strony mknie fala błyskawic rażąc wszystko na swojej drodze. Trafieni przeciwnicy są oparzeni i sparaliżowani.
Interesującą właściwością tej techniki jest podwojony zasięg w przypadku użycia na zbiorniku wodnym.
[tab=jutsu][timg=312]https://i.imgur.com/Yir4icR.jpg[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton: Ibuki[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[tname=Pieczęci]Owca → Wół → Małpa[/tname]
[tmax=Zasięg]15 metrów promień (30 na tafli wody)[/tmax]
[tname=Koszt]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]200[/tdial][tdial=Szybkość,33]220[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial]
[tname=Dodatkowe][color=#FFBF00]Paraliż[/color][/tname]
[topis=Opis]Silna technika Raitonu, która jest bardzo użyteczna, gdy przeciwnicy nadchodzą ze wszystkich stron. Po uformowaniu pieczęci i przelaniu chakry do ręki, wykonawca jutsu uderza dłonią o podłoże wywołując eksplozję elektryczności. Na wszystkie strony mknie fala błyskawic rażąc wszystko na swojej drodze. Trafieni przeciwnicy są oparzeni i sparaliżowani.
Interesującą właściwością tej techniki jest podwojony zasięg w przypadku użycia na zbiorniku wodnym.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Raiton: Jigokuzuki
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt 4 palce
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Koszt 3 palce
- C: 60% | B: 48% | A: 36% | S: 24% | S+: 12%
- Koszt 2 palce
- C: 70% | B: 56% | A: 42% | S: 28% | S+: 14%
- Koszt 1 palec
- C: 80% | B: 64% | A: 48% | S: 32% | S+: 16%
- Statystyki
- Siła
- 220/240/260/280
- Szybkość
- nd
- Wytrzymałość
- nd
- Dodatkowe
- Techniki nie można wzmocnić za pomocą Raiton: Kuroi Kaminari.
- Opis Bardzo brutalne jutsu, które polega na pokryciu dłoni chakrą Raitonu. Technika ma ciekawą właściwość - można ją wykonać korzystając z czterech, trzech, dwóch lub jednego palca. Z każdym razem moc ataku wzrasta z powodu stężenia chakry w jednym punkcie. Niestety wzrasta również koszt gdyż utrzymanie takich ilości chakry w jednym punkcie jest coraz trudniejsze.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.
Ukryty tekst
[tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/B0zexBo.png[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton: Jigokuzuki[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]Bezpośredni[/tname]
[tname=Koszt 4 palce]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%[/tname]
[tname=Koszt 3 palce]C: 60% | B: 48% | A: 36% | S: 24% | S+: 12%[/tname]
[tname=Koszt 2 palce]C: 70% | B: 56% | A: 42% | S: 28% | S+: 14%[/tname]
[tname=Koszt 1 palec]C: 80% | B: 64% | A: 48% | S: 32% | S+: 16%[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]220/240/260/280[/tdial][tdial=Szybkość,33]nd[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]Techniki nie można wzmocnić za pomocą Raiton: Kuroi Kaminari.[/tname]
[topis=Opis]Bardzo brutalne jutsu, które polega na pokryciu dłoni chakrą Raitonu. Technika ma ciekawą właściwość - można ją wykonać korzystając z czterech, trzech, dwóch lub jednego palca. Z każdym razem moc ataku wzrasta z powodu stężenia chakry w jednym punkcie. Niestety wzrasta również koszt gdyż utrzymanie takich ilości chakry w jednym punkcie jest coraz trudniejsze.[/topis]
[topis=Uwaga][color=red]Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.[/color][/topis][/tab]
- Nazwa
- Raiton: Raiju Hashiri no Jutsu
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Wół → Królik → Małpa
- Zasięg
- 25 metrów kontroli od użytkownika | 5 metrów od użytkownika wytworzenie.
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Statystyki
- Siła
- 240
- Szybkość
- 220
- Wytrzymałość
- nd
- Dodatkowe
- Wymaga znajomości Raikiri. Wilk utrzymuje się dwie tury. Paraliż.
- Opis Użytkownik tworzy w dłoniach Raikiri, które następnie "wybiega" z jego ręki pod postacią wilka z błyskawicy, który atakuje wroga. Stwór ten może walczyć przez daną walkę. Jest bardzo szybki, przez co trudno jest uniknąć jego ciosów, które są w stanie sparaliżować przeciwnika. Wilk pozostaje stale połączony z dłonią użytkownika z której wybiegł za pomocą elektrycznej “smyczy”.
Trafienie wilka odpowiednio silnym atakiem (minimum 180 Siły) prowadzi do jego zniszczenia i anulowania techniki.
[tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/F2zajTp.png[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton: Raiju Hashiri no Jutsu[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[tname=Pieczęci]Wół → Królik → Małpa[/tname]
[tname=Zasięg]25 metrów kontroli od użytkownika | 5 metrów od użytkownika wytworzenie.[/tname]
[tname=Koszt]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]240[/tdial][tdial=Szybkość,33]220[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]Wymaga znajomości Raikiri. Wilk utrzymuje się dwie tury. [color=#FFBF00]Paraliż[/color].[/tname]
[topis=Opis]Użytkownik tworzy w dłoniach Raikiri, które następnie "wybiega" z jego ręki pod postacią wilka z błyskawicy, który atakuje wroga. Stwór ten może walczyć przez daną walkę. Jest bardzo szybki, przez co trudno jest uniknąć jego ciosów, które są w stanie sparaliżować przeciwnika. Wilk pozostaje stale połączony z dłonią użytkownika z której wybiegł za pomocą elektrycznej “smyczy”.
Trafienie wilka odpowiednio silnym atakiem (minimum 180 Siły) prowadzi do jego zniszczenia i anulowania techniki.[/topis][/tab]
- Nazwa
- Raiton: Kirin
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Gest machnięcia dłonią w dół.
- Zasięg Max.
- 50 metrów | 10 metrów promienia eksplozji
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
- Statystyki
- Siła
- 260
- Szybkość
- 260
- Wytrzymałość
- nd
- Dodatkowe
- Wymaga burzy w miejscu użycia.
- Opis Jednorazowy pocisk, mogący osiągnąć zawrotne prędokości. Kirin jest techniką czerpiącą pokłady chakry z powietrza, a nie z ciała jej użytkownika. Żeby ją wykonać, muszą być obecne chmury burzowe. Mając odpowiednie warunki, użytkownik zaczyna formować czystą energię pochodzącą z nieba. W ten sposób nad nim tworzy się niewyobrażalna moc, która dobrze wycelowana w oponenta naraża go na śmiertelnie groźne rany. Lecący prosto w dół z niebios pocisk przypomina smoka, a uderzając w ziemię wywołuje przerażającą eksplozję błyskawic o promieniu rażenia do 10 metrów.
- Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.
Ukryty tekst
[tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/1cFJxD4.png[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton: Kirin[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[tname=Pieczęci]Gest machnięcia dłonią w dół.[/tname]
[tmax=Zasięg]50 metrów | 10 metrów promienia eksplozji[/tmax]
[tname=Koszt]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]260[/tdial][tdial=Szybkość,33]260[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Dodatkowe]Wymaga burzy w miejscu użycia.[/tname]
[topis=Opis]Jednorazowy pocisk, mogący osiągnąć zawrotne prędokości. Kirin jest techniką czerpiącą pokłady chakry z powietrza, a nie z ciała jej użytkownika. Żeby ją wykonać, muszą być obecne chmury burzowe. Mając odpowiednie warunki, użytkownik zaczyna formować czystą energię pochodzącą z nieba. W ten sposób nad nim tworzy się niewyobrażalna moc, która dobrze wycelowana w oponenta naraża go na śmiertelnie groźne rany. Lecący prosto w dół z niebios pocisk przypomina smoka, a uderzając w ziemię wywołuje przerażającą eksplozję błyskawic o promieniu rażenia do 10 metrów. [/topis] [topis=Uwaga][color=red]Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.[/color][/topis][/tab]
- Nazwa
- Raiton: Raimu Raito
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Baran
- Zasięgi
- Odległość od celu
- do 100 metrów
- Promień rażenia
- 15 metrów
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (od osoby)
- Statystyki
- Siła
- 260
- Szybkość
- 220
- Wytrzymałość
- nd
- Dodatkowe Wymaga współpracy czterech osób, które muszą znać tę technikę (mogą być to klony).
- Opis Potężna technika masowego rażenia. Cztery osoby muszą stanąć na planie krzyża i poprawnie wykonać tą technikę. Wtedy od każdego z nich uwalniane są wyładowania które łączą się około 5 metrów nad ziemią. Gdy te połączą się nad celem wywołują straszliwą eksplozje elektryczności mogącą pochłonąć wiele istnień.
Kluczowa w wykonaniu techniki jest synchronizacja każdego z użytkowników jutsu. Nawet niewielkie opóźnienie może doprowadzić do porażki w wykonaniu techniki. - Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
Ukryty tekst
[tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/R7AwDRU.png[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton: Raimu Raito[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[tname=Pieczęci]Baran[/tname]
[tname=Zasięgi][tbox][tdial=Odległość od celu ,50]do 100 metrów[/tdial][tdial=Promień rażenia,50]15 metrów[/tdial][/tbox][/tname]
[tname=Koszt]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (od osoby)[/tname]
[tname=Statystyki][tbox][tdial=Siła,33]260[/tdial][tdial=Szybkość,33]220[/tdial][tdial=Wytrzymałość,34]nd[/tdial][/tbox][/tname]
[topis=Dodatkowe]Wymaga współpracy czterech osób, które muszą znać tę technikę (mogą być to klony).[/topis]
[topis=Opis]Potężna technika masowego rażenia. Cztery osoby muszą stanąć na planie krzyża i poprawnie wykonać tą technikę. Wtedy od każdego z nich uwalniane są wyładowania które łączą się około 5 metrów nad ziemią. Gdy te połączą się nad celem wywołują straszliwą eksplozje elektryczności mogącą pochłonąć wiele istnień.
Kluczowa w wykonaniu techniki jest synchronizacja każdego z użytkowników jutsu. Nawet niewielkie opóźnienie może doprowadzić do porażki w wykonaniu techniki.[/topis] [topis=Uwaga][color=red]Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.[/color][/topis][/tab]
- Nazwa
- Raiton no Yoroi
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
- Dodatkowe Wymaga Kontroli Chakry S, Wymaga 160 Wytrzymałości
+80 Siły, +80 Szybkości, +80 Percepcji na czas użytkowania techniki. - Opis Technika wspomagająca polegająca na pokryciu całego ciała chakrą pioruna. Użyta w ten sposób technika nie tylko tworzy wokół użytkownika ochronny płaszcz błyskawic rażący jakiegokolwiek przeciwnika, który wejdzie z nim w kontakt. Jednocześnie jutsu pobudza układ nerwowy użytkownika zwiększając jego wytrzymałość, refleks i szybkość. Niestety sam shinobi musi wykazać się pewną krzepą by wytrzymać stres jaki wywołuje przebywanie w tej technice, w przeciwnym razie ryzykuje różnymi stopniami ran.
- Uwaga Technika zajmuje miejsce na wspomagacz.
Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.Ukryty tekst
[tab=jutsu][timg]http://i.imgur.com/5K6VC1q.png[/timg]
[tname=Nazwa]Raiton no Yoroi[/tname]
[tname=Ranga]S[/tname]
[tname=Pieczęci]Brak[/tname]
[tname=Zasięg]Bezpośredni[/tname]
[tname=Koszt]C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)[/tname]
[topis=Dodatkowe]Wymaga Kontroli Chakry S, Wymaga 160 Wytrzymałości
[color=#00BF00]+80 Siły, +80 Szybkości, +80 Percepcji[/color] na czas użytkowania techniki.[/topis]
[topis=Opis]Technika wspomagająca polegająca na pokryciu całego ciała chakrą pioruna. Użyta w ten sposób technika nie tylko tworzy wokół użytkownika ochronny płaszcz błyskawic rażący jakiegokolwiek przeciwnika, który wejdzie z nim w kontakt. Jednocześnie jutsu pobudza układ nerwowy użytkownika zwiększając jego wytrzymałość, refleks i szybkość. Niestety sam shinobi musi wykazać się pewną krzepą by wytrzymać stres jaki wywołuje przebywanie w tej technice, w przeciwnym razie ryzykuje różnymi stopniami ran.[/topis]
[topis=Uwaga][color=red]Technika zajmuje miejsce na wspomagacz.
Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.[/color][/topis][/tab]
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość