Raiton

Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Raiton

Post autor: Support nr 5 »

0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Raiton

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Raiton: Dendō Hando
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za cios)
Statystyki
Dodatkowe
Paraliż
Opis Podstawowa technika Raitonu, idealna dla shinobi, którzy dodatkowo specjalizują się w Taijutsu. Użytkownik przesyła chakrę Raitonu do swoich pięści lub nóg, a następnie uwalnia ją. Efektem tego jest wzmocnienie za pomocą błyskawic kończyn użytkownika, dzięki czemu podczas walki wręcz zadaje się obrażenia nie tylko fizyczne, ale również elektryczne, które mogą wywołać paraliż. Bardzo niebezpieczne przeciwko użytkownikom Suitonu.
Nazwa
Raiton: Hiraishin
Ranga
D
Pieczęci
Uniesienie ręki w górę
Zasięg
5 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Statystyki
Dodatkowe
Paraliż
Opis Jedna z pierwszych technik z natury Raiton. Jest stosunkowo prosta, gdyż działa na podobnej zasadzie co Dendō Hando. Ninja unosi rękę nad głowę ładując energię elektryczną, która następnie rozchodzi się wzdłuż jego ciała aż do stóp, skąd płynie w stronę przeciwnika.
Kontakt z techniką kończy się niemałym bólem, jaki i nawet oparzeniami.
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Raiton

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Raiton: Amigumo
Ranga
C
Pieczęci
Pies → Smok → Szczur → Baran → Przyciśnięcie dłoni do ziemi (podtrzymanie)
Zasięg
10 metrów promień
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Paraliż
Opis Użytkownik składa odpowiednią ilość pieczęci, a następnie przykłada dłonie do ziemi. Po chwili na podłożu pojawia się siatka z Raitonu przypominająca pajęczynę. Ktokolwiek znajdzie się na jej obszarze zostanie porażony prądem, który może wywołać chwilowy paraliż. Jeżeli użytkownik oderwie ręce od ziemi technika zostanie natychmiast przerwana, a sieć zniknie. Wytworzona siatka jest widoczna gołym okiem w postaci elektrycznych wiązek rozpostartych na ziemi.
Nazwa
Raiton: Raikyū
Ranga
C
Pieczęci
Uniesienie dwóch broni nad głowę
Zasięg Max.
10 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga posiadania dwóch metalowych broni
Opis Najprostsza technika dystansowa użytkowników Uwolnienia Błyskawic, wymagająca posiadania dwóch metalowych broni - np. kunai. Użytkownik ustawia oba narzędzia obok siebie, przesyłając w ich stronę chakrę Raitonu. Po chwili wyładowania tworzą pomiędzy nimi kulę błyskawic, którą można następnie miotnąć w kierunku oponenta.
Nazwa
Raiton: Ikazuchi no Utage
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
Wiązka 5 metrów od broni, bronie 10 metrów od użytkownika
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe Wymaga 2 metalowych broni, bronie mogą uwolnić do dwóch wiązek na turę, bronie muszą się znajdować maksymalnie metr od siebie.
Opis Użytkownik krzyżuje obie bronie, które ładuje za pomocą chakry raitonu, po czym wbija je w ziemię. Bronie muszą się znajdować maksymalnie metr od siebie. Następnie może uwolnić zgromadzoną w nich energię pod postacią wiązek elektryczności rażących ofiarę w swoim zasięgu. Ważną cechą jutsu jest to, że w czasie uwalniania błyskawic, obie bronie nie są trzymane przez użytkownika i ma on wolne ręce, tak więc może posłać kolejne jutsu, lub rzucić broń miotaną.
Nazwa
Raiton: Sandāboruto
Ranga
C
Pieczęci
Tygrys → Wąż → Tygrys → Ptak → Tygrys → Baran
Zasięg
5 metrów promień
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Brak
Opis Po wykonaniu ostatniej pieczęci użytkownik rozpościera ręce na boki. Na dłoniach pojawiają się wtedy wyładowania przypominające wyglądem spore kule błyskawic. Z nich wystrzeliwują wiązki elektryczności zdolne mogące porazić i oparzyć ofiarę. Technika atakuje każdy cel, który znajdzie się w jej zasięgu.
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Raiton

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Raiton: Ikazuchi no Kiba
Ranga
B
Pieczęci
Uniesienie dwóch broni nad głowę
Zasięg
20 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Dodatkowe Wymaga posiadania dwóch metalowych broni, wymaga minimalnego zachmurzenia
Opis Użytkownik wyciąga ręce do góry, w których to trzyma kunai lub jakieś inne ostrze. Kumuluje chakrę, która zbiera się w dłoniach, by następnie wystrzelić ją do nieba w postaci dwóch piorunów. Kiedy tylko to się stanie trzeba czekać jedną turę na efekt. Wysłane wiązki powoduje, że na niebie natychmiastowo gromadzą się chmury burzowe. Użytkownik posiada władzę nad pierwszym wyładowaniem atmosferycznym, którym może wycelować gdzie chce w zasięgu techniki. Trafienie piorunem powoduje paraliż oraz ból spowodowany porażeniem prądem.
Wywołana w ten sposób burza utrzymuje się trzy tury w promieniu czterdziestu metrów.
Nazwa
Raiton: Denpō Sekka
Ranga
B
Pieczęci
Królik→ Szczur→ Koń→ Baran
Zasięg Max.
10 metrów
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% - wersja 1 osobawa
E: 9% | D: 7% | C: 5% | B: 4% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% - w wersji 4 osobowej
Statystyki
Dodatkowe
Można wykonać za pomocą trzech klonów cienia, Paraliż
.
Opis Po złożeniu sekwencji pieczęci, użytkownik dotyka ziemi dłonią naładowaną energią elektryczną. Po poprawnym wykonaniu pojawiają się charakterystyczne wyładowania tuż przy dłoni użytkownika, następnie w przeciwnika zostaną skierowane cztery pioruny, które wyłonią się spod ziemi, zamykając oponenta w szczelnej klatce. Osoba znajdująca się w środku zostaje wtedy porażona przez wyładowania. Technika potrafi doprowadzić do paraliżu.
Jutsu można wykonać w inny sposób – wraz z 3 towarzyszami (lub klonami ciania). Każdy z użytkowników techniki przesyła sojusznikowi ładunek chakry raitonu składająć 1 kolejną pieczęć, po czym osoba która złożyła ostatnią dotyka ziemi kumulując przy tym chakrę w jednej z dłoni. Dalszy efekt jest taki sam jak w bazowej formie jutsu.
Nazwa
Raiton: Raigeki no Yoroi
Ranga
B
Pieczęci
Uniesienie dwóch broni nad głowę
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga posiadania dwóch metalowych broni, Paraliż.
Opis Jedna z nielicznych technik defensywnych w naturze chakry Raiton. Użytkownik krzyżuje nad swoją głową parę metalowych broni. Następnie gromadzi w nich niebieską energię. Po ułamku sekundy oręż nabiera błękitnego koloru, a wokół niego tworzą się wyładowania błyskawic. Następnie energia rozszerza się, by spłynąć na całe ciało użytkownika w postaci elektrycznej zbroi. Technika sama w sobie nie stanowi bariery, lecz razi przeciwnika za każdym razem dawką prądu w momencie kontaktu bezpośredniego powodując oparzenia i paraliż.
Nazwa
Raiton: Gian
Ranga
B
Pieczęci
Wąż
Zasięg Max.
10 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Uniwersalna technika ofensywna, mająca w sobie prawie wszystko, czego oczekuje użytkownik Raitonu. Jutsu to bowiem nie wymaga pieczęci, co za tym idzie jest szybkie w swym tworzeniu. Zmieszanie chakry skutkuje wystrzeleniem z ust prostej wiązki elektryczności. Następnie piorun leci po linii w kierunku przeciwnika. Otrzymanie tego uderzenia na ciało może skutkować oparzeniami.
Nazwa
Raiton: Kage Bunshin
Ranga
B
Pieczęci
Specjalna pieczęć
Koszt
Pokłady zawsze dzielą się równo między użytkownika i klony.
Klon
Eksplozja
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Kage Bunshin no Jutsu, Max 5 klonów.
Opis Wariacja techniki Kage Bunshin no Jutsu, dodająca od siebie budulec jakim jest czysta element Rationu. Klon w całości stworzony jest z uformowanego pioruna o dużej mocy, który uwalnia się dopiero podczas jego zniszczenia. Zasięg porażenia może nie jest imponujący, ale wystarczy podejść klonem odpowiednio blisko i elektryczny dodatek staje się zabójczo skuteczny. Oprócz tego klon posiada wszystkie cechy Kage Bunshina włącznie z podziałem chakry, przekazywaniem doświadczenia, dokładnie skopiowanym podstawowym ekwipunkiem i możliwością używania wszelkich technik. Po zniszczeniu 2/3 niewykorzystanej chakry wraca ona do wykonawcy. Klon jest interesujący również dlatego, że nie znika natychmiastowo po zadaniu obrażeń, pozostaje jeszcze przez krótki moment.
Klon Klon posiada własną wolę i zdolność mowy. Z tego względu jest podatny na genjutsu, a jego działania nie są w pełni uzależnione od woli twórcy, klon potrafi sam podejmować decyzje. Twór słucha się poleceń oryginału.
Nazwa
Raiton: Jibashi
Ranga
B
Pieczęci
Świnia → Baran → Wąż → Koń → Smok
Zasięg Max.
5 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Objętość
Statystyki
Dodatkowe
Paraliż
Opis Po złożeniu sekwencji pieczęci, użytkownik posyła z palców wiązki błyskawic przypominających szeroką na trzy metry falę, która leci w stronę wroga w celu porażenia go prądem. Oponent który znajdzie się w polu rażenia umiejętności jest narażony na niemały ból i oparzenia elektryczne.
Nazwa
Raiton: Kaminari Shibari
Ranga
B
Pieczęci
Wół → Koń → Smok
Zasięg
20 metrów (zasięg aktywacji)
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Objętość
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga trzech metalowych przedmiotów, Paraliż.
Opis Jutsu o sporym potencjale, jeśli ktoś chciałby uniemożliwić jakiejś jednostce poruszanie się. Potrzebujemy do tego trzech metalowych przedmiotów, które posłużą za przekaźniki. Maksymalna odległość między nimi może wynosić 5 metrów. Po rozstawianiu przechodzimy do sekwencji pieczęci, a także kumulowaniu chakry, by następnie wysłać ją prosto do naszych przekaźników. Efektem będzie pojawienie się trójkątnej elektrycznej bariery z dachem wysokości 4 metrów zamykającej oponenta lub oponentów w środku. Bariera jest śmiertelnie niebezpieczna, gdyż każdy kontakt z nią powoduje przeskok energii elektrycznej, która parzy i paraliżuje ofiarę. Zniszczenie któregokolwiek z przekaźników rozprasza technikę.
Nazwa
Raiton: Kangekiha
Ranga
B
Pieczęci
Królik → Pies → Świnia → Baran → Szczur
Zasięg Max.
5 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Paraliż
Opis Po złożeniu sekwencji pieczęci użytkownik utrzymując dłonie w ostatnim symbolu generuje nieprzerwanie wyładowania elektryczne lecące w wybranym kierunku. Technika jednak jest wyjątkowa, bowiem przy ciągłym wysyłaniu chakry do aktywowanej techniki nie przeszkadza ona w żadnym stopniu na wykonanie innej techniki. Jedyne co nas ogranicza, to w tym przypadku brak możliwości wykonania pieczęci. Więc technika całkiem nieźle nadaje się do wzmacniania na przykład technik Suitonu.
W przypadku zastosowania z techniką Suitonu, zasięg i prędkość równe są zasięgowi i prędkości techniki Suitonu.
Nazwa
Raiton: Rērugan
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (od przedmiotu, 1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe Koniecznie ostro zakończony przedmiot np. ołówek, nóż, senbon, miecz etc.
Opis Użytkownik pokrywa broń chakrą Raitonu, zwiększając jej możliwości penetracyjne poprzez wprowadzenie oręża w wibrację. W zależności od siły użytkownika, pokryty techniką przedmiot przebija się przez bariery, a także przez nawet ciężkie pancerze. Ponadto może przeciwstawiać się innym chakra flow do rangi B włącznie. Podobnie jak w przypadku techniki Hien, możemy pasywnie utrzymywać technikę na przedmiocie. W przypadku wyrzucenia przedmiotu, aura znika w ciągu tury od opuszczenia dłoni przez broń (do momentu wygaśnięcia zwiększa właściwości penetracyjne broni). UWAGA: W sytuacji wyrzucenia pokrytej chakrą broni technika staje się obosieczna - grozi porażeniem osoby chcącej na powrót ją podnieść (w trakcie działania techniki).
Uwaga Jeżeli Siła użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę użytkownika powiększoną o 20 punktów na potrzeby rozpatrywania sytuacji takich jak przebijanie się przez zasłony lub przełamywanie odporności na obrażenia celu. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
Nazwa
Raiton: Chidori
Ranga
B
Pieczęci
Małpa → Smok → Szczur → Ptak → Wół → Wąż → Pies → Tygrys → Małpa
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga percepcji powyżej 160 lub aktywnego Doujutsu.
Opis Sztandarowa technika penetracyjna Raitonu. Po złożeniu wymaganej ilości pieczęci użytkownik stojąc w miejscu w charakterystycznej postawie zbiera ogromne ilości chakry w swojej dłoni, która wydaje przy tym dźwięk podobny do śpiewu ptaków. Tak skondensowana energia jest w stanie przebić się przez większość osłon i technik defensywnych. Technika jest jednak ryzykowna, ponieważ wymaga bezpośredniego uderzenia w cel i bardzo dużej szybkości natarcia. Aby była skuteczna, szarżę i uderzenie należy wyprowadzić po linii prostej, co często powoduje wizję tunelową i naraża użytkownika na ataki z różnych stron, których podczas biegu może po prostu nie zauważyć. Aby zniwelować tę wadę należy posiadać Tsujitengana, Byakugana lub Sharingana albo mieć Percepcję na odpowiednio wysokim poziomie.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieje jedynie 3 sztuki zawierająca tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Raiton: Kuroi Kaminari
Ranga
B
Pieczęci
Do wzmocnionej techniki na koniec dokładana jest pieczęć Barana
Koszt
Poniższy koszt przedstawia już wzmocnioną wersję jutsu.
Ranga D
E: 18% | D: 16% | C: 13% | B: 10% | A: 8% | S: 5% | S+: 3%
Ranga C
E: 31% | D: 23% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Ranga B
E: 47% | D: 36% | C: 26% | B: 21% | A: 16% | S: 10% | S+: 5%
Ranga A
D: 59% | C: 46% | B: 33% | A: 20% | S: 13% | S+: 7%
Ranga S
C: 65% | B: 52% | A: 39% | S: 26% | S+: 13%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kuroi Kaminari jest ciekawą i rzadko widywaną umiejętnością, pozwalającą na zwiększenie mocy technik raitonu użytkownika. Przekazywana od pokoleń w klanie Kaminari dla jego najlepszych członków, ale też innych, zasłużonych zdaniem Lidera shinobi. Posiadanie tej zdolności związane jest zazwyczaj z wytatuowanym znakiem 雷 oznaczającym raiton. Techniki wzmocnione za pomocą Kuroi Kaminari zadają większe obrażenia niż normalnie (siła technik traktowana jak o jeden próg wyżej, czyli 40 punktów), a ich szybkość nie ulega zmianie. Ponadto wszystkie jutsu przybierają czarną barwę.
Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującego się w posiadaniu lidera klanu Kaminari. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeninów wymagana jest misja rangi B. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją. Możliwy do opanowania dla kogoś spoza klanu.
  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Raiton

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Raiton: Bakurai
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
15 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga posiadania mieczy Kiba.
Opis Po przelaniu chakry do mieczy Kiba, elektryczność ta przybiera formę nagłego wyładowania, które niemal natychmiast zostaje uwolnione w wybranym przez postać kierunku. Wytworzona błyskawica uderza w przeciwnika i kieruje się ku ziemi. Stojącego na twardym gruncie przeciwnika technika silnie porazi i może wywołać poparzenia całego ciała. Gdy uderzymy jutsu w cel znajdujący się w powietrzu, oprócz opisanych obrażeń powstałe wyładowanie strąci go na ziemię, mocno wbijając w podłoże.
Nazwa
Raiton: Raigeki
Ranga
A
Pieczęci
Tygrys → Wąż → Pies
Zasięg Max.
15 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Statystyki
Dodatkowe
Brak
Opis Stosunkowo prosta ale skuteczna technika Raitonu. Użytkownik po złożeniu sekwencji pieczęci wyciąga przed siebie dłoń z wyprostowanym palcem wskazującym. Z ręki wystrzeliwuje w wybranym kierunku wiązka błyskawic. Technice tej brakuje nadmiernej finezji i cel jest bez zbędnych upiększeń rażony prądem. Powoduje to rozległe oparzenia i niemały ból.
Nazwa
Raiton: Raiso Gekishin
Ranga
A
Pieczęci
Małpa → Wół → Świnia → Tygrys
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 6 pocisków)
Statystyki
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań.
Opis Technika, która pozwala zasypać przeciwnika gradem pocisków. Użytkownik po złożeniu sekwencji pieczęci i zmieszaniu chakry wystrzeliwuje w wybranym przez siebie kierunku kilka kulistych ładunków elektryczności. Wszystkie impulsy należy wystrzelić na raz lecz mogą lecieć w kierunku innych celów. Każdy z nich po trafieniu w przeszkodę lub cel wywołuje małą eksplozję prądu, która powoduje oparzenia i rozrywa ciało. W jednej salwie mieści się do 12 pocisków.
Nazwa
Raiton: Rairyū no Tatsumaki
Ranga
A
Pieczęci
Szczur → Ptak → Wół → Wąż
Zasięg Max.
20 metrów kontroli od użytkownika | 5 metrów od użytkownika wytworzenie.
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Objętość
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga burzy. Smok utrzymuje się dwie tury.
Opis Korzystając z istniejącej (lub wywołanej przez siebie) burzy, użytkownik ściąga na swoje ciało 3 błyskawice, które formuje wokół niego wielkiego, stworzonego z wirującej energii elektrycznej smoka, który razi prądem każdego, kto stanie na jego drodze.
Trafienie smoka odpowiednio silnym atakiem (minimum 140 Siły) prowadzi do jego zniszczenia i anulowania techniki.
Nazwa
Raiton: Chidori Eisō
Ranga
A
Pieczęci
Gest wyciągnięcia przed siebie ręki
Zasięg
Maksymalnie 5 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Chidori.
Opis Wariacja Chidori. Opiera się na skumulowaniu chakry w opuszkach palców, a następnie zebraniu jej w jedną całość tworząc z Raitonu swego rodzaju włócznię. Potrafi ona przeciąć większość materiałów, ludzkie ciało nie stanowi dla niego wyzwania. Nie tworzy się ono od razu na pełną długość lecz stopniowo.
Nazwa
Raiton: Chidori Senbon
Ranga
A
Pieczęci
Gest machnięcia ręką.
Zasięg Max.
15 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 10 senbonów)
Statystyki
Dodatkowe Wymaga znajomości Chidori, podczas użycia techniki można stworzyć dwa razy więcej pocisków za podwójny koszt.
Opis Kolejna z technik wymagających znajomości Chidori. Użytkownik wytwarza z własnej chakry senbony, które po szerokim wymachu ręką lecą chmarą w wybranym przez uzytkownika kierunku by wbić się w ofiarę. Senbony znikają moment po trafieniu.
Nazwa
Raiton: Chidori Kōken
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
10 metrów, (20 metrów na wodzie)
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Chidori, Paraliż
Opis Kolejna technika, stworzona na bazie Chidori. W tym wypadku użytkownik falę wyładowań elektrycznych po okolicy. Technika ma przyzwoity zasięg i może atakować wiele celów naraz, co sprawia że jest ona całkiem użyteczna. Dodatkowo, jeżeli użycie tej techniki na tafli wody znacząco zwiększa jej zasięg.
Nazwa
Chidori Nagashi
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
2 metry
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Chidori
Opis Kolejne jutsu bazujące na Chidori. Polega ono na stworzeniu płaszcza błyskawic, które otaczają nas tak, by uniemożliwić podejście przeciwnikowi. Wyładowania elektryczne są śmiertelnie groźne dla każdego kto zechce nas zaatakować z bliska powodując rozległe oparzenia i zaburzając jego pracę mięśni.
Nazwa
Chidorigatana
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Kilka centymetrów więcej niż długość ostrza broni
Wzmocnienie
Statystyki
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Wymaga znajomości Chidori, Wymaga posiadania metalowej broni.
Opis Użytkownik przekierowuje energię elektryczną do broni, przez co staje się ona katalizatorem techniki Chidori - zwiększa to możliwości penetracyjne poprzez naładowanie skoncentrowaną elektrycznością i wprowadzenie ostrza w intensywne wibracje. Sprawia to, że praktycznie nie ma powierzchni której nie można przeciąć przy użyciu tego flow, np. metale i głazy nie stanowią najmniejszego problemu, o ludzkim ciele nawet nie wspominając. Wbicie ostrza w żywy organizm skutkuje silnym porażeniem, trwającym tak długo jak miecz przebija cel. W przypadku wyrzucenia przedmiotu, aura znika w ciągu tury od opuszczenia dłoni przez broń.
Uwaga Jeżeli Siła użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę użytkownika powiększoną o 40 punktów na potrzeby rozpatrywania sytuacji takich jak przebijanie się przez zasłony lub przełamywanie odporności na obrażenia celu. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
Nazwa
Raiton: Kuropansa
Ranga
A
Pieczęci
Baran
Zasięg Max.
20 metrów kontroli od użytkownika | 5 metrów od użytkownika wytworzenie.
Koszt
D: 67% | C: 52% | B: 37% | A: 22% | S: 15% | S+: 7% (za 1 panterę)
Objętość
Statystyki
Dodatkowe Wymaga znajomości Raiton: Kuroi Kaminari. Na jedną serię pieczęci można stworzyć maksymalnie 2 pantery za podwójny koszt. Pantera utrzymuje się dwie tury.
Opis Zabójcza technika bazująca na Kuroi Kaminari. Po złożeniu jednej pieczęci z użytkownika uwalnia się chakra kształtująca postać czarnej pantery. Stworzenie te jest niezwykle szybkie i razi prądem wszystkich znajdujących się w bezpośrednim zasięgu. Skupienie całej energii pantery na jednym celu niemal na pewno skończy się śmiercią ofiary i dezaktywacją jutsu.
Trafienie pantery odpowiednio silnym atakiem (minimum 140 Siły) prowadzi do jej zniszczenia i anulowania techniki.
Nazwa
Raiton: Raikiri
Ranga
A
Pieczęci
Wół → Królik → Małpa
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Chidori, Kontrola Chakry na randze B
Opis Rozwinięta wersja Chidori, która oprócz mniejszej ilości pieczęci, a więc skrócenia czasu przygotowania, pozwala również na pełną skuteczność ataku bez konieczności wspomagania go szarżą na przeciwnika. Podczas zbierania chakry w dłoni wciąż konieczne jest przybranie charakterystycznej pozycji. Oprócz wspomnianych zalet, wraz z większa ilością skondensowanej chakry zwiększają się również możliwości penetracyjne techniki.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierającą tę wiedzę.
  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Raiton

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Raiton: Denkō Noroshi
Ranga
S
Pieczęci
Tygrys → Wół → Pies → Smok → Świnia → Tygrys
Zasięg Max.
25 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Statystyki
Dodatkowe
Brak
Opis Bardzo silna, lecz prosta w założeniu technika uwolnienia błyskawicy. Użytkownik po wykonaniu pieczęci i zmieszaniu chakry z dłoni wystrzeliwuje potężny piorun który wywołuje niszczycielską eksplozję elektryczności po trafieniu w cel. Błyskawica jest w stanie spopielić większość przeszkód na swojej drodze wraz z przeciwnikami, którzy na nie liczyli.
Ciekawostką jest możliwość wystrzelenia tej techniki również w niebo. W takim wypadku eksplozja może przyjąć na ułamek sekundy prosty symbol krzyża i w ten sposób dać widoczny z dużej odległości znak dla sojuszników.
Nazwa
Raiton: Ibuki
Ranga
S
Pieczęci
Owca → Wół → Małpa
Zasięg Max.
15 metrów promień (30 na tafli wody)
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Statystyki
Opis Silna technika Raitonu, która jest bardzo użyteczna, gdy przeciwnicy nadchodzą ze wszystkich stron. Po uformowaniu pieczęci i przelaniu chakry do ręki, wykonawca jutsu uderza dłonią o podłoże wywołując eksplozję elektryczności. Na wszystkie strony mknie fala błyskawic rażąc wszystko na swojej drodze. Trafieni przeciwnicy są oparzeni i sparaliżowani.
Interesującą właściwością tej techniki jest podwojony zasięg w przypadku użycia na zbiorniku wodnym.
Nazwa
Raiton: Jigokuzuki
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt 4 palce
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Koszt 3 palce
C: 60% | B: 48% | A: 36% | S: 24% | S+: 12%
Koszt 2 palce
C: 70% | B: 56% | A: 42% | S: 28% | S+: 14%
Koszt 1 palec
C: 80% | B: 64% | A: 48% | S: 32% | S+: 16%
Statystyki
Dodatkowe
Techniki nie można wzmocnić za pomocą Raiton: Kuroi Kaminari.
Opis Bardzo brutalne jutsu, które polega na pokryciu dłoni chakrą Raitonu. Technika ma ciekawą właściwość - można ją wykonać korzystając z czterech, trzech, dwóch lub jednego palca. Z każdym razem moc ataku wzrasta z powodu stężenia chakry w jednym punkcie. Niestety wzrasta również koszt gdyż utrzymanie takich ilości chakry w jednym punkcie jest coraz trudniejsze.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Raiton: Raiju Hashiri no Jutsu
Ranga
S
Pieczęci
Wół → Królik → Małpa
Zasięg
25 metrów kontroli od użytkownika | 5 metrów od użytkownika wytworzenie.
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Raikiri. Wilk utrzymuje się dwie tury. Paraliż.
Opis Użytkownik tworzy w dłoniach Raikiri, które następnie "wybiega" z jego ręki pod postacią wilka z błyskawicy, który atakuje wroga. Stwór ten może walczyć przez daną walkę. Jest bardzo szybki, przez co trudno jest uniknąć jego ciosów, które są w stanie sparaliżować przeciwnika. Wilk pozostaje stale połączony z dłonią użytkownika z której wybiegł za pomocą elektrycznej “smyczy”.
Trafienie wilka odpowiednio silnym atakiem (minimum 180 Siły) prowadzi do jego zniszczenia i anulowania techniki.
Nazwa
Raiton: Kirin
Ranga
S
Pieczęci
Gest machnięcia dłonią w dół.
Zasięg Max.
50 metrów | 10 metrów promienia eksplozji
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga burzy w miejscu użycia.
Opis Jednorazowy pocisk, mogący osiągnąć zawrotne prędokości. Kirin jest techniką czerpiącą pokłady chakry z powietrza, a nie z ciała jej użytkownika. Żeby ją wykonać, muszą być obecne chmury burzowe. Mając odpowiednie warunki, użytkownik zaczyna formować czystą energię pochodzącą z nieba. W ten sposób nad nim tworzy się niewyobrażalna moc, która dobrze wycelowana w oponenta naraża go na śmiertelnie groźne rany. Lecący prosto w dół z niebios pocisk przypomina smoka, a uderzając w ziemię wywołuje przerażającą eksplozję błyskawic o promieniu rażenia do 10 metrów.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Raiton: Raimu Raito
Ranga
S
Pieczęci
Baran
Zasięgi
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (od osoby)
Statystyki
Dodatkowe Wymaga współpracy czterech osób, które muszą znać tę technikę (mogą być to klony).
Opis Potężna technika masowego rażenia. Cztery osoby muszą stanąć na planie krzyża i poprawnie wykonać tą technikę. Wtedy od każdego z nich uwalniane są wyładowania które łączą się około 5 metrów nad ziemią. Gdy te połączą się nad celem wywołują straszliwą eksplozje elektryczności mogącą pochłonąć wiele istnień.
Kluczowa w wykonaniu techniki jest synchronizacja każdego z użytkowników jutsu. Nawet niewielkie opóźnienie może doprowadzić do porażki w wykonaniu techniki.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Raiton no Yoroi
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 na turę)
Dodatkowe Wymaga Kontroli Chakry S, Wymaga 160 Wytrzymałości
+80 Siły, +80 Szybkości, +80 Percepcji na czas użytkowania techniki.
Opis Technika wspomagająca polegająca na pokryciu całego ciała chakrą pioruna. Użyta w ten sposób technika nie tylko tworzy wokół użytkownika ochronny płaszcz błyskawic rażący jakiegokolwiek przeciwnika, który wejdzie z nim w kontakt. Jednocześnie jutsu pobudza układ nerwowy użytkownika zwiększając jego wytrzymałość, refleks i szybkość. Niestety sam shinobi musi wykazać się pewną krzepą by wytrzymać stres jaki wywołuje przebywanie w tej technice, w przeciwnym razie ryzykuje różnymi stopniami ran.
Uwaga Technika zajmuje miejsce na wspomagacz.
Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Żywiołowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość