Katon

Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Katon

Post autor: Support nr 5 »

Stara wersja:
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Katon

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Katon: Hōsenka no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Szczur → Tygrys → Pies → Wół → Królik → Tygrys
Zasięg Max.
35 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 6 kul)
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Najprostsza technika Katonu. Polega ona na zmieszaniu w chakry z powietrzem i wypluciu z ust pewnej ilości kul ognia o małej wielkości. Same kule nie są wyjątkowo silne, ale przytłaczają swoją szybkością i ilością. Jeden niewłaściwy ruch ze strony wroga może skończyć się trafieniem.
Nazwa
Katon: Endan
Ranga
D
Pieczęci
Smok
Zasięg Max.
10 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Statystyki
Dodatkowe
Brak
Opis Jutsu polega na stworzeniu płomienia w ustach i wypuszczenia go w formie prostej kuli ognia, bardzo podobnej do tej tworzonych w technikach wyższych rangą. Zaletą tej techniki jest ewidentnie szybkość wykonania powiązana z niewielką ilością pieczęci do złożenia - pozwala to na użycie pocisku jako ataku z zaskoczenia, do dopełnienia w walce kontaktowej albo do szybkiego wykonania z innymi jutsu. Technika jest jednak znacznie słabsza i nie posiada niszczycielskich właściwości innych technik tej rangi.
Stara wersja:
Obrazek
Nazwa
Katon: Hōsenka no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Szczur → Tygrys → Pies → Wół → Królik → Tygrys
Zasięg Max.
35 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 4 kule)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Najprostsza technika Katonu. Polega ona na nabraniu powietrza i wypluciu pewnej ilości kul ognia o małej wielkości. Ogromną zaletą techniki jest to, że w pociskach można ukryć mniejsze bronie, np. shurikeny, co sprawia, że pomimo małej rangi Jutsu to może sprawić wiele kłopotów. Jednak nic nie trwa wiecznie i po wykonaniu jednej salwy kul ognia trzeba nabrać powietrza na następną. W jednej salwie mieści się do 16 pocisków. Przerwa między salwami trwa mniej więcej tyle co długi oddech, a następnie można wykonać kolejną salwę, bez składania pieczęci.
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Katon

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Katon: Ryūka no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Wąż → Smok → Królik → Tygrys
Zasięg
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za przedłużenie)
Statystyki
Dodatkowe
Należy posłać ją po przedłużeniu, np. lince
Opis Bardzo silne Jutsu, pozwalające na precyzyjne używanie normlanie chaotycznego i destrukcyjnego żywiołu. Polega na wypluciu z ust bardzo krótkiego, ale gorącego płomienia. Ogień następnie, po kontakcie z przedłużeniem (żyłki chakry, stalowe linki, łańcuchy, itd.) zajmuje go i bardzo szybko przemieszcza się wzdłuż niego i obejmuje całą jego długość. Sam ogień prowadzony przedłużeniami jest znacznie silniejszy i szybszy, niż inne techniki tego poziomu. Bez przedłużenia technika nie ma praktycznego zastosowania bojowego.
Nazwa
Kaengiri
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na broń
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (+1/2 na turę)
Dodatkowe
Chakra flow; Oparzenie I
Opis Specyficzna technika dająca możliwość łączenia technik szermierczych z żywiołem ognia. Użytkownik jest w stanie pokryć ogniem wybraną część dowolnej broni (najczęściej ostrza), bez względu na jej kształt czy materiał, z którego jest wykonana. Płonąca broń jest znacznie bardziej skuteczna od jej zwykłego odpowiednika - rany nią zadane są znacznie poważniejsze, a płomień potrafi podpalić łatwopalne substancje. Wymagany jest przy tym stały kontakt z bronią, a w przypadku jego braku jutsu zostaje przerwane, a płomień znika.
Uwaga Siła techniki oscyluje na poziomie dolnej wartości z progu odpowiadającego randze techniki - Mierna (81). Jeżeli Siła użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę użytkownika powiększoną o 20 punktów na potrzeby rozpatrywania sytuacji takich jak przebijanie się przez zasłony lub przełamywanie odporności na obrażenia celu. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
Nazwa
Kumo-Ryū Kaengiri
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
5 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Statystyki
Dodatkowe Wymaga znajomości i aktywacji Katon: Kaengiri; Użycie jutsu anuluje aktywne Katon: Kaengiri
Opis Po pokryciu swojej broni ogniem, użytkownik wykonuje nią jeden, horyzontalny wymach. Ogień odczepia się od broni i mknie po łuku we wskazanym kierunku, szybko tworząc ognisty krąg wokoło użytkownika. Ten może określić jego wielkość podczas wymachu, jednak nie może mieć więcej, niż 5m promienia w dowolnym miejscu. Ściana ognia jest wysoka na 2m i gaśnie po jednej turze liczonej od stworzenia ściany. Użyta na łatwopalnym podłożu znika po dwóch turach.
Nazwa
Katon: Kaen Senpū
Ranga
C
Pieczęci
Małpa → Ptak → Pies → Baran
Zasięg Max.
15 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Po złożeniu pieczęci spod stóp użytkownika wystrzeliwują płomienie, które następnie otaczają go z każdej strony na około 50cm w formie kopuły. Nie czynią przy tym krzywdy jemu ani osobom blisko niego. Ogień następnie jest wysyłany w wybranym przez użytkownika kierunku w formie pojedynczego, wirującego pocisku. Jest to więc jutsu ofensywno-defensywne, pozwalające na zapobiegnięciu fizycznemu kontaktowi z przeciwnikiem i wykonaniu kontrataku.
Nazwa
Katon: Gōkakyū no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Wąż → Baran → Małpa → Świnia → Koń → Tygrys
Zasięg Max.
15 metrów (mała kula) / 25 metrów (duża kula)
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za większą 2x koszt)
Statystyki
Statystyki
Dodatkowe
Kontrola Chakry C (duża kula); Oparzenie I
Opis Jedno z najbardziej znanych Jutsu Katonu. Polega ono na wykonaniu pieczęci, a następnie nabraniu powietrza. Potem "wypluwamy" je, a ono przybiera postać ogromnej kuli ognia, która leci do przodu podpalając co znajdzie na swojej drodze. Siła i zasięg techniki mogą zostać zwiększone przez użycie dodatkowych pokładów chakry, czyniąc z niej pełnoprawną technikę rangi B, zarówno pod względem zasięgu, jak i siły i prędkości ognia. Technika jest utożsamiana głównie z rodem Uchiha i to im przypisuje się jej stworzenie. Dodatkowo umiejętność wykonania tej techniki jest w ich kulturze znakiem dojrzałości i wejścia w dorosłość.
Nazwa
Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Wąż → Baran → Małpa → Tygrys
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Statystyki
Dodatkowe
Oparzenie I
Opis Po złożeniu pieczęci, użytkownik wypluwa z ust kłęby dymu zmieszanego z gazem. Ma on szarą barwę i do złudzenia przypomina dym z granatu dymnego. Poza ograniczeniem widoczności przeciwnika, jest on dodatkowo łatwopalny. Wystarczy jedna iskra albo niewielki płomień, by podpalić gaz i stworzyć unoszącą się w powietrzu chmurę ognia. Przy używaniu jutsu trzeba brać pod uwagę istniejące już źródła ognia, by jutsu nie "odpaliło się" w niewłaściwym momencie. Sam dym utrzymuje się przez trzy tury, także po podpaleniu.
Nazwa
Katon: Kitsunebi
Ranga
C
Pieczęci
Wąż → Baran → Małpa → Dzik → Ptak → Tygrys
Zasięg Max.
10 metrów
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za 10 pocisków (+1/2 na turę za kontrolę)
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Użytkownik tworzy dziesięć niewielkich kul ognia w swoim najbliższym otoczeniu. Następnie, za pomocą prostych ruchów rękoma w określonym kierunku, jest w stanie posłać je w wyznaczoną stronę w formie niezwykle szybkich, ale mało destrukcyjnych pocisków. Twórca może też kontrolować je bez wypuszczania, przykładowo wirując nimi albo ustawiając w odpowiadających sobie pozycjach w odległości max. 50cm od siebie. Po kontakcie z przeszkodą, kontrolowane kule ognia znikają, oczywiście powodując przy tym szkody dla przeciwnika. Jutsu nie wymaga przytrzymywania pieczęci, jest więc idealnym suplementem do walki kontaktowej.
Stara wersja:
Obrazek
Nazwa
Katon: Ryūka no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Wąż → Smok → Królik → Tygrys
Zasięg
Zależny wyłącznie od długości przedłużenia
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Należy posłać ją po przedłużeniu, np. lince
Opis Bardzo silne Jutsu, nawet jak na rangę C w Katonie. Polega ono na stworzeniu ogromnego płomienia, który początkowo znajduje się przed nami, a potem leci w stronę przeciwnika. Może on spalić w zasadzie mnóstwo rzeczy, drewno, ludzi, zwierzęta. Ma jednak jedną wadę, która osłabia znacznie tą technikę. Aby płomień poleciał do przodu, musi znaleźć przedłużenie, czyli coś po czym będzie mógł się przemieścić. Mogą być to, np. linki z chakry, stalowe linki, albo coś podobnego. Jeśli użyjemy tego Jutsu bez przedłużenia to wyjdzie nam tylko płomień ognia lecący niezbyt precyzyjnie.
Nazwa
Kaengiri
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na broń
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (+1/2 na turę)
Dodatkowe
Wymaga posiadania broni
Opis Specyficzna technika dająca możliwość łączenia technik szermierczych z żywiołem ognia. Użytkownik pokrywa ostrze swojej broni chakrą tego właśnie elementu tworząc ognistą powłokę. Każdy atak zadany taką bronią powoduje intensywny ból wywołany wysoką temperaturą, zaś w bliskich starciach żar ognia może szybko pozbawić rywala sił jeśli ten nie dysponuje co najmniej Słabą wytrzymałością.
Nazwa
Kumo-Ryū Kaengiri
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
5 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Kaengiri
Opis Shinobi wykorzystując swoje ostrze wysyła falę płomieni tworząc ognisty krąg wokół niego. Użytkownik może określić wielkość okręgu jednak nie może przekraczam 5m średnicy zaś sama ściana płomieni sięga około dwóch metrów. Idealna technika kiedy chcemy odgrodzić się od otaczających nas przeciwników. Płomienna ściana gaśnie po kilku sekundach.
Nazwa
Katon: Kaen Senpū
Ranga
C
Pieczęci
Małpa → Ptak → Pies → Baran
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna z silnych technik Katonu. Polega ona na stworzeniu ognistej kuli, która kręci się przybierając kształt wiru. Następnie leci w kierunku celu, a potem rozszerza się i wybucha. Technika może spowodować ogromne obrażenia, ale posiada pewną wadę. Jest nią stosunkowo mały zasięg kuli ognia, przez co przydaje się ona tylko na średnio - bliskim kontakcie z przeciwnikami.
Nazwa
Katon: Gōkakyū no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Wąż → Baran → Małpa → Świnia → Koń → Tygrys
Zasięg Max.
10 metrów (mała kula) / 25 metrów (duża kula)
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za większą 2x koszt)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedno z najbardziej znanych Jutsu Katonu. Polega ono na wykonaniu pieczęci, a następnie nabraniu powietrza. Potem "wypluwamy" je, a ono przybiera postać ogromnej kuli ognia, która leci do przodu podpalając co znajdzie na swojej drodze. Technika ta jest typowa dla klanu Uchiha i to właśnie im przypisuje się jej stworzenie. Można powiedzieć, że każdy przedstawiciel klanu osiąga poziom dorosłości, gdy się jej nauczy. Jutsu to ma to do siebie, że można mniej więcej samemu określić czy chcemy za więcej chakry stworzyć większą i lepsza kulę, czy nie bawić się w takie rzeczy.
Nazwa
Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Wąż → Baran → Małpa → Tygrys
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Prosta technika, mająca na celu ułatwienie sobie pokonania przeciwnika. Początkowo trzeba złożyć pieczęci, a następnie wypluć z ust kłęby dymu zmieszanego z gazem. Ma on szarą barwę i ma dwa wspaniałe zastosowania. Pierwsze - może zmylić przeciwnika, przecież trudno jest znaleźć kogoś w takich kłębach dymu. Drugie - idealnie nadaje się do podpalenia. Oczywistą sprawą jest teraz to, że najpierw używa się tej techniki, a potem poprawia ją dowolną wykorzystującą ogień, aby podpalić kłęby gazu. Wystarczy mała iskierka, aby powstał ogień.
Nazwa
Katon: Endan
Ranga
C
Pieczęci
Wąż → Baran → Małpa → Świnia → Koń → Tygrys
Zasięg Max.
25 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo przydatna technika Katonu. Polega ona na złożeniu pieczęci, a następnie wystrzeleniu ogromnej kuli ognia, która mknie na przeciwnika. Jutsu jest bardzo proste w nauce i wykonaniu, a jego efekty są zadowalające, nawet jak na tą rangę. Ciekawostką jest to, że Endan osiąga bardzo duże rozmiary, co nie zmniejsza jego prędkości, a nawet wizualnie zwiększa jej prędkość. W rzeczywistości i tak wszystko zależy od Kontroli Chakry używającego.
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Katon

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Katon: Dai Endan
Ranga
B
Pieczęci
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Endan; Oparzenie II
Opis Jedno z ulepszeń Katon: Endan. Użytkownik po zgromadzeniu chakry w ustach wypuszcza ją pod postacią szerokiego płomienia przypominającego napalm, który leci w kierunku celu. Nie jest to pojedynczy pocisk, a stały strumień, co pozwala na pokrycie ogniem większego obszaru i korektę strumienia w przypadku uniku przeciwnika albo w formie defensywnej - do spopielenia lecących w naszym kierunku pocisków.
Nazwa
Katon: Karyū Endan
Ranga
B
Pieczęci
Baran → Koń → Wąż → Smok → Szczur → Wół → Tygrys
Zasięg Max.
25 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Endan; Oparzenie I
Opis Jedno z ulepszeń Katon: Endan. Użytkownik wciąga powietrze, a następnie wydycha je z dużymi ilościami chakry. W ten sposób wytwarza ogromny strumień ognia w kształcie lecącego smoka. Jest węższy niż w przypadku Katon: Dai Endan, ma jednak większy zasięg, szybkość i siłę ognia. Jego tor lotu można korygować przez odpowiednie ruchy głową do nawet kilkunastu stopni, co dodatkowo pomaga w trafieniu wyjątkowo zwinnych oponentów.
Nazwa
Katon: Hōsenka Tsumabeni
Ranga
B
Pieczęci
Szczur → Tygrys → Pies → Wół → Królik → Tygrys → Małpa
Zasięg
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (od 6 podpalonych broni)
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Hōsenka no Jutsu; Wymaga użycia broni miotanych
Opis Wariacja Katon: Hōsenka no Jutsu, polegająca na wzmocnieniu broni miotanych. Po złożeniu pieczęci użytkownik tworzy przed sobą stosunkowo szeroki i wolno lecący płomień krótkiego zasięgu. Broń miotana, która przez ten płomień przeleci, zostaje pokryta płomieniami. Zyskuje przy tym na szybkości, leci dalej, a trafienie nią jest bardziej dotkliwe dla przeciwnika, niż standardowymi pociskami. Nie ma przy czym ograniczenia materiału czy rozmiaru pocisku - może być to nawet duży shuriken zrobiony z drewna, a i tak zostanie odpowiednio wzmocniony.
Nazwa
Katon: Benijigumo
Ranga
B
Pieczęci
Tygrys → Koń → Szczur → Pies → Tygrys
Zasięg
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Dodatkowe
Oparzenie I
Opis Po złożeniu pieczęci użytkownik wypluwa prostą kulę ognia, którą celuje w przeciwnika czy też podłoże. Po trafieniu celu ogień formuje się w kształt wielkiego, ognistego pająka, który następnie kieruje się w stronę wybranego przeciwnika. Rozmiarami przewyższa człowieka dwukrotnie, a jego główną siłą jest możliwość jego dowolnej kontroli przez twórcę. Sam twór nie posiada umiejętności skakania, wspinania, samodzielnej reakcji ani wlasnych zmysłów. Opiera się w całości na decyzjach twórcy, nie uznając komend warunkowych, pozwalając jedynie prostą kontrolę. Pająk utrzymuje się 3 tury.
Nazwa
Katon: Haisekishō
Ranga
B
Pieczęci
Wąż → Szczur → Wąż → Tygrys
Zasięg Max.
30 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Dodatkowe
Oparzenie II
Opis Jutsu podobne do Kasumi Enbu no Jutsu. Tak samo jak w niej tworzymy w ustach chmurę dymu i wydmuchujemy go na wskazany obszar. Tutaj jednak dym nie pali się po kontakcie z ogniem, a wybucha. Silę wybuchu można porównać do notki wybuchowej - obecnej na ogromnym obszarze, pochłaniającej żarem z każdej strony, notki wybuchowej. Eksplozja jest w stanie rozerwać co słabsze ofiary na strzępy, a nawet silniejsi wrogowie dotkliwie odczują skutki bezpośredniej styczności z wybuchem. Co ważne, użytkownik podczas wypuszczania gazu z ust i podpalenia go nie odczuje skutków wybuchu blisko własnej twarzy.
Nazwa
Katon: Hibashiri
Ranga
B
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Oparzenie I
Opis Technika polega na stworzeniu na swojej nodze niewielkiego płomienia, który bardzo szybko przechodzi na ziemię i wyznacza po niej krąg, podpalając teren i tworząc na nim wysoki płomień. Kręgu można użyć zarówno do zamknięcia siebie i przeciwnika w środku, tworząc tym samym arenę, jak również zamknąć w pierścieniu tylko wroga. Twórca na bieżąco może zmieniać wysokość ognia w poszczególnych miejscach, gasząc go całkowicie albo zwiększając do wysokości nawet 5m w górę. Sama ściana nie jest fizyczna i nie może zablokować pocisków czy osoby wychodzącej, ale groźba zranienia się podczas przechodzenia jest wystarczającym argumentem do nie opuszczania kręgu w bezpośredni sposób. Technika, jeśli użyta na łatwopalnym podłożu pokroju drewna, nie wymaga podtrzymywania do utrzymania swojego kształtu, nie można jednak manipulować wysokością ściany.
Nazwa
Katon: Tenrō Kaken
Ranga
B
Pieczęci
Smok → Tygrys
Zasięg Max.
1.5m
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (+ 1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Oparzenie II; Technika penetrująca
Opis Specyficzna technika Katonu, polegająca na emisji skoncentrowanego strumienia ognia z jednej z dłoni użytkownika. Efektem jest stały płomień o kształcie przypominającym ostrze. Działa on niczym jak potężny palnik krótkiego zasięgu - jest w stanie ciąć drzewa, skały, obiekty martwe, a przede wszystkim ludzkie ciało. Można nim blokować ostrza, odbijać bronie miotane albo podpalać łatwopalne obiekty. Twórca może stworzyć krótsze ostrze, jednak nie może zmienić rozmiaru raz stworzonego.
Nazwa
Katon: Hobakuen
Ranga
B
Pieczęci
Smok
Zasięg Max.
10 metrów (długość bicza)
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (+ 1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Brak
Opis Użytkownik formuje pomiędzy dłoniami cienki i długi strumień ognia, o kształcie przypominającym linę. Jest ona całkowicie fizycznym obiektem i utrzymuje się tak długo, jak jej twórca ma z nią kontakt. Jej użyteczność jest bezpośrednio związana z umiejętnością walki tego typu broniami (styl Chēn) i stanowi doskonałe zastępstwo dla łańcuchów czy biczy, także w ramach technik Bukijutsu. Można za jej pomocą łapać wroga, obwiązać go, odbijać pociski, wymierzać precyzyjne ciosy. Temperatura samego bicza wystarcza do podpalania łatwopalnych substancji, a sam użytkownik może być w kontakcie z biczem bez zagrożenia o swoje zdrowie.
Stara wersja:
Obrazek
Nazwa
Katon: Dai Endan
Ranga
B
Pieczęci
Smok → Tygrys → Wąż → Smok
Zasięg Max.
25 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Endan
Opis Lepsza wersja Endanu. Użytkownik po zgromadzeniu chakry w ustach, wypuszcza ją pod postacią wielkiego płomienia przypominającego napalm, który leci w kierunku celu. Warto dodać, że płomień ma dużą szerokość, dzięki czemu może zająć całą szerokość danego pomieszczenia, np. wypełnić korytarz. Siła ognia w tym przypadku potrafi zabić, a także swą palacą siłą spopielić nadchodzące pociski i techniki (techniki materialne typu kamienne lub drewniane kolce). Ważne: Aktywny tryb Sage Mode pozwala wykonać technikę bez konieczności zmieszania czakry przy pomocy pieczęci!
Nazwa
Katon: Karyū Endan
Ranga
B
Pieczęci
Baran → Koń → Wąż → Smok → Szczur → Wół → Tygrys
Zasięg Max.
25 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Endan
Opis Bardzo silna technika, potrafiąca unicestwić przeciwników. Użytkownik wciąga powietrze, a następnie wydycha je z dużymi ilościami chakry. W ten sposób wytwarza ogromny pocisk ognia, który leci w stronę przeciwnika. Siła tej techniki jest ogromna, o czym świadczą rozmiary płomienia, albo jego barwa, która świadczy o ogromnym skupieniu chakry.
Nazwa
Katon: Karyūdan
Ranga
B
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo dobra technika, jeśli chodzi o spełnienie kilku roli. Karyūdan polega na złożeniu pieczęci i wystrzeleniu ognistego promienia, o dosyć niezłym zasięgu. Technika ma jednak pewną zaletę. Mianowicie, nadaje się wprost idealnie do podpalenia jakichś broni, pocisków, czegokolwiek, a i przy okazji zaatakowania przeciwnika. Można więc wyrzucić shurikeny, zapalić je, a następnie zdzielić przeciwnika płomieniem i przedmiotami.
Nazwa
Katon: Hōsenka Tsumabeni
Ranga
B
Pieczęci
Szczur → Tygrys → Pies → Wół → Królik → Tygrys → Małpa
Zasięg Max.
35 metrów
Koszt E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (od 4 podpalonych broni)
Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Hōsenka no Jutsu
Opis Wspaniałe Jutsu, będące ulepszeniem jednej z najprostszych technik Katonu. Hōsenka Tsumabeni jest lepszą wersją zwyczajnej Hōsenki, z tym że tutaj użytkownik skupia się na wyrzuceniu broni, a potem podpaleniu ich. Te, zajęte ogniem zwiększają swoje obrażenia i szybkość lotu. Doskonałe Jutsu, jeśli chcemy zaskoczyć przeciwnika szybszym lotem broni, a także podpaleniem.
Nazwa
Katon: Benijigumo
Ranga
B
Pieczęci
Tygrys → Koń → Szczur → Pies → Tygrys
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika Katonu wyróżniająca się trochę od reszty, mianowicie nie polega tylko na zadaniu obrażeń, lecz na wytworzeniu wielkiego pająka. Stwór ten jest całkowicie ognisty, co czyni go niezwykle groźnym w kontakcie fizycznych z innymi przeciwnikami. Niestety, równie przez to jest słaby w starciach z Suitonem. Powstawaniu pająka towarzyszy ogień, który rozchodzi się dookoła, może to rozproszyć lub zranić nasz cel. Dzięki temu możemy najpierw uszkodzić przeciwnika, a potem unicestwić pająkiem.
Nazwa
Katon: Haisekishō
Ranga
B
Pieczęci
Wąż → Szczur → Wąż → Tygrys
Zasięg Max.
30 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo przydatna technika, polegająca na zmieszaniu w ustach chakry z prochem bądź popiołem. Wypluwamy tą mieszankę, tworząc ogromną chmurę dymu, do której wpuszczamy przeciwnika. Następnie wystarcza tylko jedna, malutka iskierka, a chmura eksploduje, rozrywając nasz cel na kilkanaście kawałków. Technika bardzo niebezpieczna i śmiertelna.
Nazwa
Katon: Hibashiri
Ranga
B
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Potężna technika, wymagająca tylko jednej pieczęci. Użytkownik wytwarza dzięki niej płomień, który początkowo znajduje się na jego ciele. Następnie posyła go w formie ognistej linii, aby otoczyła przeciwnika, tworząc ogniste koło. Okrąg ten może zwiększać swoją wysokość, aby przeciwnikowi nie udało się z niego wyskoczyć. Technika jest bardzo silna i trudno się z niej wydostać, szczególnie, że można samemu wytwarzać dodatkowe linie płomieni.
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Katon

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Katon: Onidōrō
Ranga
A
Pieczęci
Pies → Koń → Tygrys
Zasięg Max.
30 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 15 kul)
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Kitsunebi; Oparzenie I
Opis Rozwinięcie techniki Katon: Kitsunebi, polegające na utworzeniu wokoło siebie licznych ognistych kul wielkości głowy człowieka. Same w sobie nie są potężne czy śmiercionośne, jednak ich siła tkwi w ilości. Użytkownik jest w stanie swobodnie kontrolować je na ogromnym obszarze wokoło siebie. Może posłać je w formie kontrolowanych pocisków o dużym zasięgu, wzniecać ogień w wielu punktach jednocześnie, bądź korzystać z nich do ochrony przed nadchodzącymi przeciwnikami. Ogromna ilość kul zapewnia znacznie większe taktyczne możliwości, niż w przypadku innych pociskowych jutsu.
Nazwa
Katon: Gōryūka no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Max.
35 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Statystyki
Dodatkowe Wymaga znajomości Katon: Ryūka no Jutsu; Oparzenie II; Technika penetracyjna
Opis Jutsu polega na wypluciu sporych rozmiarów kuli ognia w kształcie głowy smoka i posłanie jej przed siebie. Głowa posiada wyjątkowo destrukcyjne właściwości, mogąc przebijać na wylot ściany budynków, dachy czy naturalne formacje skalne i nie straci przy tym na swojej morderczości. Przypomina w tym rozpędzony taran, który przy bezpośrednim uderzeniu potrafi pozbawić zdolności do walki nawet bardzo wytrzymałe ofiary. Jutsu skierowane w ziemię jest w stanie wydrążyć w niej głęboki krater w formie tunelu, jutsu więc idealnie nadaje się do odkrywania i atakowania podziemnych celów.
Nazwa
Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Max.
35 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 3 kule)
Statystyki
Dodatkowe
Oparzenie I; Technika penetracyjna
Opis Pokrewna technika Gōryūka no Jutsu. W jej przypadku, polega ona jednak nie na stworzeniu ogromnej kuli ognia, lecz kilku mniejszych, na jednym wydechu powietrza. Dzięki temu wytwarzamy kilka ognistych pocisków, które mkną ku przeciwnikowi. Posiadają one takie same właściwości, co oryginał - włącznie z właściwościami penetracyjnymi i ogromna temperaturą.
Nazwa
Katon: Suyaki no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Szczur → Smok → Świnia
Zasięg Max.
25 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Statystyki
Dodatkowe
Oparzenie II
Opis Po złożeniu pieczęci, spod stóp użytkownika wystrzeliwuje wiązka skoncentrowanej chakry katonu w postaci widocznego gołym okiem, niewielkiego płomienia. Płomień ten podąża do celu w linii prostej, a po dotarciu do niego następuje bardzo szybkie powiększenie się płomieni, które niemal natychmiast obejmują obszar o średnicy i wysokości 5 metrów. Jest to technika idealna do operacji skrytobójczych, szczególnie wewnątrz zamkniętych przestrzeni. Nie ma możliwości zmiany miejsca docelowego wykonania techniki po rozpoczęciu jej wykonywania, tzn. wystrzelona w kierunku przeciwnika linia płomieni nie może zmienić swojej trasy.
Nazwa
Katon: Hiuchi Yagura
Ranga
A
Pieczęci
Pies → Dzik → Tygrys
Zasięg Max.
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga użycia istniejącego ognia; Oparzenie I
Opis Nietypowe jutsu polegające na użyciu już istniejącego ognia, czy to z innych technik Katon, czy stworzonego innymi sposobami. Po stworzeniu pieczęci i skupieniu się na wybranym płomieniu, możliwe jest jego gwałtowne wzmocnienie. Ogień natychmiastowo wybucha w kierunku/kierunkach wybranych przez wykonującego jutsu na max. 20m, nabierając dodatkowo na intensywności i tym samym sile. Jutsu pozwala więc zmienić dowolny ogień w zasięgu, nawet ten pochodzący z zapalonej świeczki, w niezwykle groźną broń.
Stara wersja:
Obrazek
Nazwa
Katon: Onidōrō
Ranga
A
Pieczęci
Pies → Koń → Tygrys
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 2 kule)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo silna technika, polegająca na wytworzeniu ognistych kul. Mają one kształt głowy demona, przez co nazwa techniki jest taka, a nie inna. Kule ognia lecą na przeciwnika, aby go zaatakować. Ogromną zaletą tego Jutsu jest to, że pociski same lecą na przeciwnika, samo się naprowadzając. Dzięki temu mamy pewność, że cel zostanie zaatakowany.
Nazwa
Katon: Gōryūka no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Max.
35 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Katon: Ryūka no Jutsu
Opis Jutsu, polegające na wytworzeniu głowy smoka z ognistej chakry, która leci w linii prostej. Potrafi on pokonać znaczną odległość, nawet do 35 metrów. Czołowe zderzenie z czymś takim zazwyczaj oznacza śmierć. Technika, dzięki ilości i gęstości skoncentrowanej chakry, bliższa jest taranowi pozwalającemu roztrzaskać stojące na drodze ściany czy zapory, niż zwykłemu ognistemu pociskowi.
Nazwa
Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Max.
35 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za 3 kule)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Pokrewna technika Gōryūka no Jutsu. W jej przypadku, polega ona jednak nie na stworzeniu ogromnej kuli ognia, lecz kilku mniejszych, na jednym wydechu powietrza. Dzięki temu wytwarzamy kilka ognistych pocisków, które mkną ku przeciwnikowi. Ogromną zaletą techniki jest fakt, że temperatura dookoła kul jest wielka, a jeśli lecą obok siebie to nie muszą trafić, aby poparzyć przeciwnika. W jednej salwie można zmieścić 5 ognistych pocisków. Przerwa między salwami trwa mniej więcej tyle co długi oddech, a następnie można wykonać kolejną salwę, bez składania pieczęci.
Nazwa
Katon: Suyaki no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Szczur → Smok → Świnia
Zasięg Max.
25 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Po złożeniu pieczęci, spod stóp użytkownika wystrzeliwuje wiązka skoncentrowanej chakry katonu w postaci widocznego gołym okiem, niewielkiego płomienia. Płomień ten podąża do celu w linii prostej, a po dotarciu do niego następuje bardzo szybkie powiększenie się płomieni, które niemal natychmiast obejmują obszar o średnicy i wysokości 5 metrów. Prędkość wędrowania płomienia do celu i rozprzestrzeniania się ognia stoi na poziomie ponadprzeciętnym (180), a wytworzenie w ten sposób płomienie są na tyle intensywne, że jakakolwiek chwila zwłoki ofiary może oznaczać jej zgon. Nie ma możliwości zmiany miejsca docelowego wykonania techniki po rozpoczęciu jej wykonywania, tzn. wystrzelona w kierunku przeciwnika linia płomieni nie może zmienić swojej trasy.
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Katon

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Katon: Gōka Messhitsu
Ranga
S
Pieczęci
Szczur → Wół → Pies → Koń → Małpa → Świnia → Tygrys
Zasięg Max.
100 metrów
Koszt
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%
Statystyki
Dodatkowe
Oparzenie III
Opis Kolejna potężna technika Katonu. Jutsu polega na wypuszczeniu strumienia ognia, który po kontakcie z dowolną przeszkodą rozszerza się na długość 50m w obydwie strony i mknie dalej przed siebie. Imponujący zasięg tego jutsu i niesamowicie gorący płomień pozwalają na spopielenie ogromnych połaci terenu i wszystkiego, co się na nim znajduje. Technika z łatwością jest w stanie stopić nawet kamienie, metalowe przedmioty czy inne materiały w normalnych warunkach odporne na działanie gorąca. Technika może zostać uznana za szczyt możliwości żywiołu Katon.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Katon: Zukokku
Ranga
S
Pieczęci
Szczur → Pies → Tygrys
Zasięg
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Statystyki
Dodatkowe Oparzenie III; Zasięgi rosną dwukrotnie po wzmocnieniu Fuutonem rangi A wzwyż.
Opis Jedna z najsilniejszych technik Uwolnienia Ognia. Polega ona na stworzeniu pojedynczego pocisku o dużych rozmiarach, który sam w sobie posiada niszczycielską siłę. Przy kontakcie z dowolną przeszkodą albo podłożem, kula ognia gwałtownie się rozszerza i pochłania wszystko, co znajduje się w promieniu 50m od miejsca uderzenia. Za pomocą tej techniki można więc wyprowadzić precyzyjny atak dalekiego zasięgu, który spopiela ogromne połacie terenu w każdym kierunku. Dodatkowo technika niezwykle dobrze współgra z technikami Futonu, znacząco zwiększając swój zasięg pod jego wpływem.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Katon: Gōka Mekkyaku
Ranga
S
Pieczęci
Koń
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Statystyki
Dodatkowe
Oparzenie III; Trafione techniki Suiton mają -40 do każdej statystyki
Opis Jedna z najpotężniejszych technik Katonu. Za pomocą jednej pieczęci możliwe jest stworzenie ściany ognia o ogromnych rozmiarach i prędkości, której uniknięcie jest równie trudne, co jej zablokowanie albo ugaszenie. Jej szczególnie mocne płomienie wyparowują część lecących w jej stronę technik Suiton jeszcze zanim wejdą ze sobą w kontakt. Jutsu mogą ugasić więc jedynie techniki Suiton najwyższego kalibru albo wzmożone wysiłki kilku biegłych w sztuce Suitonu ninja.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Katon: Gōenka
Ranga
S
Pieczęci
Koń → Baran → Wąż → Ptak → Tygrys
Zasięg
50 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (za 4 pociski)
Statystyki
Dodatkowe
Oparzenie II
Opis Po złożeniu pieczęci, użytkownik wydmuchuje z ust maksymalnie 8 kul ognia, każda o średnicy około 5 metrów. Poza prostym bezpośrednim wypluciem ich w przeciwnika, technikę da się także wykorzystać w inny sposób - wydmuchując kule ognia w górę. Te opadają na pole bitwy w formie ognistego, niszczycielskiego deszczu. Po uderzeniu w solidną przeszkodę albo w przeciwnika, kula "rozlewa się" na obszar 10m wokoło miejsca uderzenia, przez co nawet nietrafienie może zakończyć się powodzeniem techniki.
Stara wersja:
Obrazek
Nazwa
Katon: Gōka Messhitsu
Ranga
S
Pieczęci
Szczur → Wół → Pies → Koń → Małpa → Świnia → Tygrys
Zasięg Max.
100 metrów
Koszt
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna potężna technika Katonu. Polega ona na wytworzeniu ogromnego płomienia, który leci w kierunku przeciwnika tak, aby spopielić go całkowicie. Jest on dosyć szeroki, ale i tak jego największą cechą jest jego długość. Może pokonywać bardzo długie odległości, aby dostać się do ofiary i zniszczyć ją. Jakikolwiek kontakt z techniką zazwyczaj kończy się śmiercią.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Katon: Zukokku
Ranga
S
Pieczęci
Szczur → Pies → Tygrys
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z najsilniejszych technik Uwolnienia Ognia. Polega ona na wytworzeniu początkowo małego płomyczka, który rozrasta się do ogromnych wielkości. Jeśli wspomożemy tą technikę żywiołem wiatru to można dodatkowo zwiększyć jej moc kilkukrotnie, przez co stanie się wielkim ognistym huraganem, który niszczy wszystko w promieniu kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu metrów.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Katon: Gōka Mekkyaku
Ranga
S
Pieczęci
Koń
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z najpotężniejszych technik Katonu. Polega ona na stworzeniu ogromnej ściany ognia, która przemieszcza się w kierunku celu z dużą prędkością. Dzięki temu może unicestwić wiele istnień. Najprawdopodobniej, najlepsza technika Uwolnienia Ognia, jeśli chodzi o eksterminację kilkunastu bądź kilkudziesięciu osób naraz. Jedynie silne techniki Suitonu są w stanie ugasić ten ogień, ale i tak nie od razu. Ściana jest szeroka na 25 metrów.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieje jedynie jedna sztuka zawierająca tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Katon: Gōenka
Ranga
S
Pieczęci
Koń → Baran → Wąż → Ptak → Tygrys
Zasięg
50 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Po złożeniu pieczęci, użytkownik wydmuchuje z ust maksymalnie 10 kul ognia, każda o średnicy około 5 metrów. Kule wydmuchuje się przed siebie w dowolnym miejscu na obszarze 180 stopni wokół postaci. Technikę można też zastosować jako deszcz ognia, wypuszczając pociski ku górze, by po chwili opadły one na pole walki. Każda kula przy kontakcie z przeszkodą, rozlewa się na obszar 10 metrów wokół, paląc wszystko na swej drodze.
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Techniki Żywiołowe”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość