Mokuzai
: 11 mar 2015, o 21:13
Mokuzai
Możliwe do opanowania tylko ze stylem walki

- Nazwa
- Gairaishū Kaiatari
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni, na długość broni
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Minimum 60 siły do próby rozcięcia przeciwnika na pół, +10 siła
- Opis Silny ruch dostępny już na początku drogi użytkownika mokuzai. Do jego poprawnego wykonania konieczne jest posiadanie kosy, ewentualnie innej broni z ostrzem (naginata, yari itp.). Uderzenie kijem też jest możliwe, a o połamanie kości przeciwnika nietrudno. Użytkownik bierze solidny zamach i wyprowadza szybki, horyzontalny cios. Jeśli ominie blok - lub go przełamie, o co nietrudno przy sile uderzenia - może nawet rozciąć słabszych przeciwników na pół.
- Nazwa
- Yosakugiri
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni, na długość broni
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- +10 szybkość
- Opis Użytkownik wykonuje krótki zamach swoją bronią wyprowadzjacym tym samym szybki i silny cios skierowany na niższe partie ciała przeciwnika. Atak za pomocą broni z ostrzem (kosa, naginata itp.) ma szansę skrócić przeciwnika, albo przynajmniej solidnie go poharatać. W przypadku uderzenia kijem efektem mogą być połamane kości, czy samo wytrącenie oponenta z równowagi. Z drugiej strony wystarczy podskoczyć by uniknąć obrażeń - o ile tylko jest się sprawniejszym od użytkownika.
- Nazwa
- Yōdō
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Bezpośredni
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki otrzymujemy +10 do siły
- Opis Prosta technika pozwalająca na wykorzystanie ataku przeciwnika. Gdy wróg naciera na nas wykonując pchnięcie swoją bronią, my lekko odsuwamy się na bok i ustawiamy bokiem do niego. W tym momencie uderzamy w jego oręż tak, by użyć przeciw niemu impet, jaki nadał ostrzu. Sztuczka ta sprawia, że oponent zostaje pociągnięty w miejsce, w którym staliśmy przed unikiem i traci równowagę odsłaniając plecy dla naszego cięcia. Można również podstawić nogę, by się wywrócił.

- Nazwa
- Gairaishū Chikaku
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Zależy od długości liny/łańcucha, maksimum 10 metrów
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- +20 szybkość
- Opis Technika pozwalająca atakować stylem mokuzai na dystans, a wszystko za pomocą przymocowania do broni łącznika. Jego rolę może pełnić łańcuch czy sznur, stalowa żyłka odpada bo jest za cienka. Użytkownik wysyła oręż w wybranym przed siebie kierunku i trzymając za drugi koniec łącznika kontroluje broń - nie jest to tak precyzyjne jak trzymanie jej w dłoni, ale pozwala zadać niespodziewany cios bez narażania się na atak. Nie można utrzymywać broni w powietrzu dłużej, niż na dwa ataki nadchodzące po sobie.
- Nazwa
- Gairaishū Rendan
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Długość broni
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- +20 siła
- Opis Gairaishū Rendan pozwala wyładować się na przeciwniku, zostawiając go w wielu drobnych kawałkach. Nie jest to konkretny ruch, a cała seria zadawanych chaotycznie ataków które, poza dużą szybkością są też dość silne. Jutsu świetnie sprawdza się w sytuacji gdzie potrzeba przełamać się przez blok, albo trafić zwinnego przeciwnika. Zależnie od użytej broni uzyskamy inne efekty, choć najlepszy rezultat, przynajmniej w teorii, przynosi kosa. Naginata też powinna posiekać przeciwnika, a kij połamać mu kości.
- Nazwa
- Ikioi
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Zasięg broni + 2 metry
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe Na czas używania techniki otrzymujemy +10 do szybkości, + 10 do siły. Technika możliwa do wykonania jedynie przy pomocy prostej broni drzewcowej, np. zwykły kij bądź naginata - odpadają za to wszelkie kosy itd.
- Opis Po ustawieniu się w pozycji odpowiedniej dla stylu czekamy na zbliżenie się przeciwnika. Gdy ten jest oddalony o 2m od zasięgu broni to wykonujemy jeden szybki krok w przód, a następnie czyste pchnięcie w krtań pochylając się odpowiednio, by wykorzystać całe ciało do ataku. Ta technika sprawia, że wykonujemy cios w grdykę wroga z niesamowitym impetem, dlatego zwykle przebija blok i ciężko zbić na bok naszą broń. Szybkość ataku zależy jednak od naszych możliwości ciała.

- Nazwa
- Iaigiri
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Zależy od długości ostrza
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Na czas używania techniki otrzymujemy +40 do siły
- Opis Odrębna wersja tej samej techniki wykonywanej przy pomocy katany. Po wykonaniu początkowej serii ciosów samuraj wykonuje bardzo potężne uderzenie z powietrza. Może się ono charakteryzować niezwykle dużą penetracją w przypadku broni takich jak np. Naginata, jednak jeśli zostanie wykonanie przy pomocy przykładowo młota bądź drzewca bez ostrza będzie to jedynie potężne uderzenie obuchowe.
- Uwaga Dostępne jedynie dla samurajów | Gracze nie będący mechanicznie samurajami mogą nauczyć się techniki od samuraja (gracza), bądź zdobyć technikę na Wyprawie rangi B (razem z techniką Yōjinbō (Chanbara))