Takeda
: 10 lip 2015, o 22:34
Takeda
Możliwe do opanowania tylko posiadając styl walki Takeda
Wszystkie techniki można wykonywać zarówno przy użyciu Łuku jak i Kuszy.
Wszystkie techniki można wykonywać zarówno przy użyciu Łuku jak i Kuszy.

- Nazwa
- Takeda: Mokuteki no jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Zasięg broni strzeleckiej użytkownika.
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe Ranga D-C+10 Percepcji na czas wykonywania strzału.
Ranga B-S +20 Percepcji na czas wykonywania strzału. - Opis Podstawowa zdolność strzelecka polegająca na wykorzystaniu swojego skupienia i odpowiednim wycelowaniu by strzała mogła sięgnąć swojego celu. Wykonanie strzału i wycelowanie jest delikatnie wolniejsze niż prowadzony ostrzał bez celowania. Celowanie wymaga jednak stania w miejscu.
Od rangi B Takedy, łucznik jest w stanie dokonywać celowania, oraz jednocześnie brać poprawkę na zmianę własnej pozycji w trakcie walki, przez co jest w stanie wykonywać strzały z przycelowaniem w trakcie poruszania się.
- Nazwa
- Takeda: Mojiretsu no Saki
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Efektywny zasięg broni strzeleckiej i długość żyłki.
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% [1/2 na turę]
- Dodatkowe
- Wymagania: Ninjutsu E. Wymaga posiadania żyłki.
- Opis Za pomocą tej techniki użytkownik otrzymuje możliwość delikatnego kierowania lotem pocisku. Najpierw przywiązuje on żyłkę do strzały, a następnie wypuszcza pocisk w kierunku oponenta. Poprzez odpowiednie manipulowanie żyłką, owiniętą wokół nadgarstka łucznika, jest on w stanie nieznacznie zmienić tor lotu strzały. Odbywa się to przez przelanie na żyłkę chakry i wprawienie jej tym samym w ruch. Technika przydatna w przypadku wykonania uniku przez przeciwnika bądź naprawy własnej pomyłki podczas celowania. Technika nie pozwala zawrócić lotu strzały bądź kierować nią po ostrych łukach, możliwe są jedynie niewielkie modyfikacje toru lotu.
- Nazwa
- Takeda: Kageya no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Maksymalny zasięg broni strzeleckiej
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- +10 Percepcji na czas wykonywania strzału.
- Opis Użytkownik wystrzeliwuje z łuku dwie strzały na raz. Pierwsza leci normalnie, druga skrywa się natomiast w cieniu drugiej. Jeżeli przeciwnikowi uda się zbić z toru lotu ten widoczny pocisk, tego drugiego może nie dostrzec w odpowiednim czasie i zareagować.

- Nazwa
- Katon: Hiya
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Maksymalny zasięg broni strzeleckiej
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za 3 strzały
- Statystyki
- Dodatkowe
- Wymagania: Katon D.
- Opis Technika polega na przelaniu chakry żywiołu ognia na łuk/kuszę, przez co kilka kolejnych pocisków wystrzelonych z broni staje w ogniu. W trakcie lotu strzała przemiezamienia się w całości w ognisty pocisk. Sam lot pocisku nie jest w żaden sposób zmodyfikowany. Po trafieniu może podpalić łatwopalne obiekty. Gdy taki pocisk trafi w jakiś cel, to nie gaśnie natychmiastowo, płonie przez kilka chwil paląc i parząc trafionego.
- Nazwa
- Suiton: Shigamitsuku yajirushi
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za 3 strzały
- Dodatkowe
- Wymaganie: Suiton D.
- Opis Jutsu polegające na wzmocnieniu pocisku z broni strzeleckiej chakrą żywiołu wody pod postacią kleistej mazi. Pocisk przy trafieniu w cel pokrywa obszar 5m wokół cieczą o właściwościach Mizuame Nabara. Samo "odlepienie się" od podłoża wymaga siły na poziomie co najmniej 60. Użyte Suimen Hoko no Waza zapewnia ochronę przed przyklejeniem się, jednak musi ona zostać użyta PRZED nadepnięciem na maź.
- Nazwa
- Fuuton: Kaze no ya
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Maksymalny zasięg broni strzeleckiej
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za 3 strzały
- Dodatkowe
- Wymagania: Fuuton D.
- Opis Użytkownik skupia chakrę fuutonu na swojej dłoni i przelewa ją na strzałę, która rozchodzi się po jej całej powierzchni. Sam pocisk po wystrzeleniu nieznacznie zwiększa swoją prędkość i ostrość a co za tym idzie i siłę z jaką pocisk uderza w cel.
- Uwagi Siła techniki oscyluje na poziomie dolnej wartości z progu odpowiadającego randze techniki - Mierna (81). Jeżeli Siła pocisku wystrzelonego przez użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę pocisku użytkownika powiększoną o 10 punktów na potrzeby rozpatrywania sytuacji takich jak przebijanie się przez zasłony lub przełamywanie odporności na obrażenia celu. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika.
- Nazwa
- Doton: Iwa Katai ya
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Efektywny zasięg broni strzeleckiej
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za 3 strzały
- Dodatkowe +20 do siły trafienia strzały.
Wymagania: Doton D. - Opis Użytkownik skupia chakrę dotonu na swojej dłoni i przelewa ją na strzałę, która rozchodzi się po jej całej powierzchni zwiększając jej wagę i siłę obalającą. Dystans na jaki można ją wystrzelić jest mniejszy niż inne pociski ograniczając się jedynie do zasięgu efektywnego łucznika, po którym strzała zwyczajnie opadnie wytracając całą swoją siłę. Zwiększona waga strzały pozwala natomiast na uderzenie w cel ze znacznie większą fizyczną siłą.
- Nazwa
- Raiton: Kumo no su
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Maksymalny zasięg broni strzeleckiej
- Objętość
- Promień 5 metrów
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za 3 strzały
- Dodatkowe
- Wymagania: Raiton D.
- Opis Użytkownik skupia chakrę raitonu na swojej dłoni i przelewa ją na strzałę. Chakra raitonu znajdująca się na strzale, zostaje uwolniona w chwili gdy strzała doleci do swojego celu. Wtedy do okoła miejsca trafienia wystrzeliwują niewielkie błyskawice formujące się na kształt siatki. Ktokolwiek znajdzie się na jej obszarze zostaje porażony energią raitonu co z kolei może doprowadzić do paraliżu, bądź oszołomienia. Siatka wysyła jeden impuls po którym przestaje działać.
- Nazwa
- Genjutsu: Maboroshi no ya
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Specjalny gest techniki
- Zasięg
- Zasięg broni strzeleckiej użytkownika, maksymalnie 40 metrów.
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za 3 strzały
- Czas trwania
- 1 tura (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
- Dodatkowe Podczas wykonywania techniki: +10 Psychiki.
Wymagania: Genjutsu D. - Opis Użytkownik wciąga przeciwnika w iluzję której efektem jest zmiana aparycji wystrzelonej już strzały. Działa jedynie na wzrok celu. Technika posiada dwa warianty nakładanej iluzji:
- Pocisk zostawia za sobą kolorową łunę która ciągnie się od miejsca wystrzelenia, do miejsca trafienia strzały. Łuna jest widoczna dla celu przez czas trwania techniki.
- Pocisk może przybrać formę kolorowej poświaty która zwiększa "gabaryty" wizualne pocisku, potencjalnie mogącą sugerować użycie silnej techniki chakrowej, zwracając na pocisk większą uwagę, lub użycie innej - silniejszej techniki.
- Pocisk zostawia za sobą kolorową łunę która ciągnie się od miejsca wystrzelenia, do miejsca trafienia strzały. Łuna jest widoczna dla celu przez czas trwania techniki.
- Uwaga
- Przeciwnik musi dostrzec gest wyciągania strzały i naciągania cięciwy.
- Nazwa
- Fuinjutsu: Ya no ame
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Koszt
- Pojemność
- Plakietka ma pojemność małego zwoju
- Dodatkowe -20 do percepcji celu na poczet unikania deszczu strzał.
Wymagania: Kuchiyose: Raikō Kenka - Opis Przy wykorzystaniu Fuin no Jutsu i plakietki doczepionej do strzały shinobi pieczętuje strzały, które później może wykorzystać do tej techniki. Sama technika rozpoczyna się od wycelowania wysoko w górę swoją bronią i oddania strzału. Dopiero gdy strzała znajdzie się na wysokości określonej przez strzelającego, może on przelać na nią chakrę i dokonać odpieczętowania zapieczętowanych w plakietce strzał które pojawiają się w powietrzu i natychmiastowo nabierają prędkości jak wystrzelona przedtem w górę strzała. Opadają gwałtowanie na ziemię zalewając okoliczny teren salwą pocisków.
- Nazwa
- Takeda: Kinkyori no ya
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Połowa zasięgu efektywnego broni strzeleckiej
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe +20 do percepcji podczas strzału
Wymagania: 40 siły. - Opis Użytkownik wystrzeliwuje z łuku strzałę, wykorzystując maksymalną moc naciągu swojego łuku. Tak wystrzelona strzała zwiększa swoją siłę z którą trafia swój cel znajdujący się w połowie zasięgu efektywnego użytkownika. Jeśli cel znajduje się poza tym zasięgiem, strzała po pokonaniu odległości wytraca swoją dodatkową nabraną siłę pod wpływem naciągu i trafia w cel ze standardowym skutkiem.
- Nazwa
- Takeda: Shōtoshirīzu
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Efektywny zasięg broni strzeleckiej
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe +20 do szybkości wystrzału.
Wymagania: Szybkość 60. Dodatkowa strzała w dłoni podczas strzału. - Opis Najlepsi strzelcy są w stanie bardzo szybko wypuszczać ze swojej broni pociski. Korzystając ze swojej wprawy i doświadczenia shinobi wykorzystuje technikę szybkiego naciągu łuku, przy okazji wykorzystując strzałę trzymaną już przedtem w dłoni, by jak najszybciej wystrzelić obie w kierunku swojego celu w niewielkim odstępie czasowym.
- Nazwa
- Takeda: Daburu shotto
- Ranga
- C
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Efektywny zasięg broni strzeleckiej
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe +20 Percepcji na czas strzału.
Strzały zostają wystrzelone w kierunku tego samego celu.
Wymagania: 50 siły. W przypadku wykonywania za pomocą kuszy, wymaga przedmiotu stworzonego w Kuźni. - Opis Użytkownik wykorzystuje swoje zdolności łucznicze do wystrzelenia dwóch strzał jednocześnie w tym samym kierunku, nie ukrywa jednak żadnej z nich w cieniu drugiej i obie docierają do celu w tej samej chwili.

- Nazwa
- Ninjutsu: Chakura no ya
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Gest przejechania dłonią po całej strzale
- Zasięg
- Efektywny zasięg broni strzeleckiej
- Wielkość Max.
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% za 3 strzały
- Statystyki
- Dodatkowe
- Wymagania: Ninjutsu C.
- Opis Po wykonaniu gestu i dotknięciu strzały użytkownik przelewa na nią swoją chakrę która zaczyna otaczać pocisk niebieskawą poświatą. Tak wystrzelony pocisk zostaje wystrzelony z broni strzeleckiej, a nastepnie zamieniony w czysty strumień energii, który zadaje obrażenia na całej długości strzału.
- Nazwa
- Genjutsu: Kieru no ya
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Specjalny gest techniki
- Zasięg
- Zasięg broni strzeleckiej użytkownika, maksymalnie 60 metrów.
- Koszt
- E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% za 3 strzały
- Czas trwania
- 1 tura (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
- Dodatkowe Podczas wykonywania techniki: +20 Psychiki.
Wymaga: Genjutsu C. - Opis Po załadowaniu łuku i wystrzeleniu pocisku w kierunku oponenta, może on dostrzec delikatny rozbłysk po którym wystrzelona przez ninję strzała dla niego znika i również jej nie słychać. Pozostaje niewidzialna nawet po trafieniu w swój cel, pojawia się ponownie dopiero po upłynięciu czasu techniki.
- Uwaga
- Przeciwnik musi dostrzec gest wyciągania strzały i naciągania cięciwy.
- Nazwa
- Takeda: Hachidori hayai
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Efektywny zasięg broni strzeleckiej +30 metrów do zasięgu efektywnego.
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe
- Brak
- Opis Technika łucznicza wykorzystująca wysokość i miejsce z którego wykonywany jest strzał w celu zwiększenia zasięgu na jaki można efektywnie posłać strzałę. Wystrzelony pocisk leci pod kątem i opada liniowo z góry na dół na swój cel.
- Uwaga By wykonać technikę należy znaleźć się w punkcie wyższym niż nasz cel. Może ku temu posłużyć wzgórze lub na przykład dach budynku.
- Nazwa
- Takeda: Osuushi no ya
- Ranga
- B
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Maksymalny zasięg broni strzeleckiej
- Koszt
- Brak
- Czas naciągu
- Dodatkowe
- Wymagania: 80 siły.
- Opis Najsilniejsi z łuczników są w stanie wykorzystać maksymalną siłę swojego naciagu cięciwy by wystrzelić jednocześnie silny pocisk jak i taki lecący daleko. Dzięki tej technice odpowiednio przygotowany do strzału łucznik może wykorzystać swoją siłę i wytrzymałość łuku i cięciwy do granic możliwości, naciągając ją najmocniej jak to jest tylko możliwe, sprawiając, że naprężona strzała pognała w kierunku wybranym przez strzelca.
- Uwaga Czas "ładowania" liczony jest od chwili deklaracji wykonania techniki, gdzie chwila deklaracji jest pierwszą turą. W wybranych przypadkach MG ma prawo przyspieszyć czas trwania celowania (np. jeżeli cel nie jest w ogóle świadomy zagrożenia)

- Nazwa
- Takeda: Toripuru shotto
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Maksymalny zasięg broni strzeleckiej
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe +40 Percepcji na czas wykonywania techniki, strzały zostają wystrzelone w kierunku tego samego celu.
Wymagania: 80 siły, Wymaga trzech strzał/bełtów. W przypadku wykonywania za pomocą kuszy, wymaga przedmiotu stworzonego w Kuźni. - Opis Niektórzy łucznicy są w stanie wykorzystać swoje predyspozycje fizyczne by dokonywać nieprawdopodobnych rzeczy, jak choćby wystrzelenie trzech strzał jednocześnie, co wymaga nie lada siły by odpowiednio utrzymać każdą ze strzał na cięciwie oraz nie lada wprawnego oka by każda ze strzał dotarła w to samo miejsce miast zboczyć z kursu. Nie ukrywa jednak żadnej z nich w cieniu drugiej i wszystkie docierają do celu w tej samej chwili.
- Nazwa
- Genjutsu: Kakū no Ya
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Specjalny gest techniki
- Zasięg
- Efektywny zasięg broni strzeleckiej
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
- Czas trwania
- 2 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
- Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +30 Psychiki.
Wymagania: Genjutsu B. - Opis Użytkownik wyciągając strzałę z kołczanu wykonuje zamaszysty ruch nadgarstkiem, by następnie umiejscowić strzałę na łuku. Ten gest wciąga przeciwnika w iluzję. W momencie wystrzelenia strzały dla złapanego w iluzje pojawiają się wokoło niej niezliczone kopie które zmierzają do celu. Osobnik pod wpływem iluzji nie jest pewien, który pocisk jest prawdziwy bo każda z nich wydaje charakterystyczny świst towarzyszący wystrzeleniu normalnej strzały/bełtu. Kopie są w stanie zadać trafionemu ból gdy zostanie trafiony, póki jest pod wpływem iluzji.
Mechaniczne efekt ten jest rozpatrywany jako kara do Percepcji dla obserwowania nadlatującego pocisku, lub pocisków, na których została użyta iluzja. Kara dla osoby pod wpływem techniki zależna od posiadanej dziedziny Genjutsu:
- Ranga B: -40 Percepcji
- Ranga A: -50 Percepcji
- Ranga S: -60 Percepcji
- Uwaga
- Przeciwnik musi dostrzec gest wyciągania strzały i naciągania cięciwy.
- Nazwa
- Takeda: Sandan jū
- Ranga
- A
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Połowa zasięgu efektywnego broni strzeleckiej
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe +40 Szybkość strzału.
Wymagania: 120 szybkości, 80 Siła. Sześć strzał lub bełtów.
W przypadku wykonywania za pomocą kuszy, wymaga przedmiotu stworzonego w Kuźni. - Opis Technika której główną cechą jest szybkość wzniesiona ponad siłę i celność. Sedno techniki polega na naciągnięciu na cięciwę trzech pocisków i wystrzeleniu ich w jedną stronę, by zaraz błyskawicznie załadować drugą slawę i posłać ją w jakimś kierunku, faszerując wrogów strzałami.

- Nazwa
- Ninjutsu: Ōkī Chakura no ya
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Gest przejechania dłonią po całej strzale
- Zasięg
- Maksymalny zasięg broni strzeleckiej
- Wielkość Max.
- Koszt
- D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% za 3 strzały
- Statystyki
- Dodatkowe Ninjutsu rangi A. Znajomość ninjutsu: Chakura no ya
- Opis Technika jest swoistym ulepszeniem zwyczajnej chakrowej strzały. Po wykonaniu gestu i dotknięciu pocisku, użytkownik przelewa na strzałę/bełt chakrę, która zaczyna otaczać pocisk niebieskawą poświatą. Poświata zwiększa wielkość strzały tworząc z niej pocisk o znacznie większych rozmiarach i sile, będącej w stanie osiągnąć naprawdę spore rozmiary. Tak widocznego pocisku nie da się przegapić.
- Nazwa
- Ninjutsu: Ni Hōkō ichi Mokuhyō
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Maksymalny zasięg broni strzeleckiej
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% za 3 tury
- Dodatkowe +50 do Percepcji na czas wykonywania techniki.
Wymagania: Ninjutsu C - Opis Technika polega na przelaniu chakry do strzały. Dzięki tej czynności strzelec jest w stanie w trakcie lotu zmienić tor lotu strzału, maksymalnie o 180 stopni. Taki zabieg sprawia, że nawet potencjalne pudło użytkownik jest w stanie zamienić w trafienie.
- Uwaga Technika nie jest bezpośrednią kontrolą wystrzelonego pocisku. Może on zmienić kierunek w locie, ale tylko jeden raz. Strzała wystrzelona w ten sposób nie może zmienić toru lotu o więcej niż 180 stopni.
- Nazwa
- Takeda: Ōkibona ichiren no shotto
- Ranga
- S
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Efektywny zasięg broni strzeleckiej
- Koszt
- Brak
- Dodatkowe +50 do szybkości strzelania/ładownia.
Wymagania: 180 szybkości, minimum 10 strzał/7 bełtów. - Opis Zdolność jaką opanowują jedynie najwspanialsi ze strzelców. Polega ona na wykorzystaniu swojej wprawy w bardzo szybkim naciąganiu cięciwy, bądź ładowaniu broni strzeleckiej poprzez wykonanie doskonale opanowanej sekwencji ruchów polegających na natychmiastowym wyciąganiu i ładowaniu pocisków. Pociski wypuszczane z broni są w bardzo niewielkich odstępach czasu a ich ilość jest zastraszająca, tworząc swoisty grad pocisków skierowany na przeciwnika, bądź kilku obok siebie. Zdolność ta jest ograniczona głównie poprzez zapas przygotowanych wcześniej przez strzelca pocisków.