Genjutsu

Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Genjutsu

Post autor: Support nr 5 »

0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Genjutsu

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Kasumi Jusha no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Pies → Tygrys
Zasięg
Klony nie mogą oddalić się o więcej niż 15m od użytkownika
Cel
Genjutsu obszarowe - zostaje rzucone na widziane cele w zasięgu 15m
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za dwa klony)
Czas trwania
2 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań.
Opis Jedna z prostszych technik genjutsu, która polega na wytworzeniu iluzji będących idealnym odzwierciedleniem naszego wyglądu. Iluzje te pojawiają się w okolicy - wychodzą zza drzew, skał lub innych elementów otoczenia, a następnie przepuszczają atak na przeciwnika. Technika oddziałuje jedynie na zmysł wzroku, a replikacje nie są w stanie wyrządzić żadnej krzywdy. Do zniszczenia fałszywego klona wystarczy lekki cios.
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: klon po zniszczeniu rozpada się na dwie replikacje.
Nazwa
Magen: Narakumi no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Wąż → Szczur
Zasięg
15 metrów
Cel
Technika rzucana na pojedynczy cel
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Czas trwania
2 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań.
Opis Jedna z podstawowych technik genjutsu. Technika wpływa na zmysł wzroku celu, zmieniając widziane przez niego obrazy, co w ostateczności skutkuje pokazaniem mu jego własnych, najbardziej skrytych lęków. Wizja jest bardzo realistyczna i łatwo się pomylić, jednak zależy ona od użytkownika, więc trzeba dobrze znać cel ataku - im lepiej znamy oponenta, tym skuteczniejsze jest jutsu, a jeśli go nie znamy, wtedy niestety technika po prostu może nie przynieść żadnego skutku, bo wymyślona iluzja nie poruszy ofiary.
Nazwa
Suzu no Oto
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Zasięg słyszenia dzwoneczków
Cel
Można złapać dowolnego wroga słyszącego dzwoneczki
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (za 1 cel)
Czas trwania 1 tura po zaprzestaniu emitowania dźwięku przez dzwoneczki. Poruszone pojedynczym ruchem dzwoneczki emitują dźwięk 1 turę, więc po typowym rzucie senbonem z dzwoneczkami technika trwa 2 tury, ale może zostać wydłużona poprzez dalsze wprawianie w ruch dzwoneczków, na przykład dzięki przymocowanej lince.
Dodatkowe
Wymaga użycia dzwoneczków.
Opis Nietypowa technika, bo wykorzystujący dość rzadki sposób łapania przeciwników w iluzję - za pomocą dźwięku dzwoneczków, które oczywiście muszą zostać usłyszane przez wybrane ofiary. Wprawione w ruch dzwoneczki (najczęściej doczepione do senbonów i ciśnięte w stronę rywala) emitują charakterystyczny dźwięk, który natychmiast mąci umysł celu i sprawia, że ten widzi kilkanaście idealnych sobowtórów zgromadzonych wokół autora techniki, powtarzających dokładnie jego zachowanie. Technika trwa tak długo, jak dzwoneczki wprawione są w ruch, a potem po krótkiej chwili ustaje.
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: ataki dystansowe (techniki, broń miotana) również są kopiowane w ramach wizualnej iluzji.
Nazwa
Konoha-Ryū Yanagi
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
5 metrów
Cel
Technika rzucana na pojedynczy cel (musi on widzieć ruch broni wykonawcy)
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Czas trwania
1 tura (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe
Należy mieć dowolny styl Bukijutsu dla broni białej na randze C.
Opis Specyficzne genjutsu służące do walki w zwarciu, które jest rzucane poprzez wprowadzenie dzierżonej broni w falisty ruch. Złapany w iluzję cel nie jest w stanie poprawnie określić ruchu tej broni, która dosłownie mnoży się w jego oczach. Wszystkie manewry przy pomocy użytego oręża w wydaniu użytkownika tej techniki zostają wizualnie zmultiplikowane i nakładają się na siebie z minimalnymi odstępami czasu, w związku z czym ofiara nie jest w stanie określić, który z wyprowadzonych ataków jest tym realnym, co wyraźnie utrudnia poprawne uniknięcie lub zablokowanie ciosu.
Mechaniczne efekt ten jest rozpatrywany jako kara do Percepcji dla obserwowania broni, na której została użyta iluzja. Kara zależna od posiadanej dziedziny Genjutsu:
  • Ranga D: -20 Percepcji
  • Ranga C: -30 Percepcji
  • Ranga B: -40 Percepcji
  • Ranga A: -50 Percepcji
  • Ranga S: -60 Percepcji

  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: kara do Percepcji zwiększa się o 20.
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Genjutsu

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Kyakubu Satsu
Ranga
C
Pieczęci
Tygrys → Baran
Zasięg
20 metrów
Cel
Technika rzucana na pojedynczy cel
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Czas trwania
2 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +10 Psychiki.
Opis Jutsu mające za cel ograniczenie ruchów przeciwnika. Po wykonaniu techniki i złapania w nią ofiarę, ta w trakcie trwania iluzji odnosi wrażenie utknięcia po kostki w grząskim gruncie. Technika wizualnie przystosowuje się do otaczającego krajobrazu i w zależności od terenu może przybrać postać na przykład ruchomych piasków lub grząskiego błota (jest to efekt niezależny, użytkownik nie wybiera sobie rodzaju efektu). Dzięki temu mobilność złapanej postaci spada do minimum - możliwe jest co najwyżej bardzo powolne brodzenie, postawienie kilku pojedynczych kroków. Siła fizyczna ofiary nie jest w stanie w żaden sposób wspomóc wyrwania się z iluzji. Spętane są jedynie nogi. Ofiara pochwycona w genjutsu w biegu niemal natychmiast wytraca swój pęd i zostaje zatrzymana w miejscu.
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: efekt ugrzęźnięcia jest silniejszy - ofiara w iluzji zapada się po kolana i nie jest w stanie jakkolwiek poruszyć nogami, a zatrzymanie w biegu jest natychmiastowe.
Nazwa
Hana Kahen Tonsou
Ranga
C
Pieczęci
Wąż → Małpa
Zasięg
20 metrów
Cel
Technika rzucana na pojedynczy cel
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Czas trwania
3 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +10 Psychiki.
Opis Użytkownik tworzy iluzję, w której pojawiają się setki kwiatów otaczających przeciwnika. Kwiaty te nie stanowią żadnej fizycznej przeszkody, jednak utrudniają percepcję, przysłaniając widok, a w szczególności działania wykonawcy techniki. W trakcie tej iluzji użytkownik wydaje mi się przemykać między kwiatami, więc jego działania są trudniejsze do wychwycenia. Iluzja dotyczy przemieszczania się i ruchów wykonywanych przez autora jutsu, ale nie obejmuje ataków (techniki, broń miotana, zwarcie).
Mechaniczne efekt ten jest rozpatrywany jako kara do Percepcji dla obserwowania ruchów użytkownika techniki. Kara zależna od posiadanej dziedziny Genjutsu:
  • Ranga C: -30 Percepcji
  • Ranga B: -40 Percepcji
  • Ranga A: -50 Percepcji
  • Ranga S: -60 Percepcji
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: kara do Percepcji zwiększa się o 20.
Nazwa
Jigoku Koka no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Wąż → Tygrys → Małpa → Świnia → Koń → Baran
Zasięg
20 metrów
Cel
Technika rzucana na pojedynczy cel
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Czas trwania 2 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi) Kula ognia dociera do celu w ciągu jednej tury
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +10 Psychiki.
Opis Dość silna jak na ten poziom technika, bo wpływająca na zmysły wzroku, słuchu oraz dotyku. Po aktywacji techniki, pojawia się duża iluzja kuli ognia, która spada z nieba lub zostaje wystrzelona przez autora genjutsu (do wyboru na etapie wykonywania techniki), a następnie mknie w dużą szybkością w kierunku oponenta. Po zbliżeniu się do celu pocisk wybucha, a ofiara widzi otaczający ją płaszcz płomieni, słyszy szum ognia, czuje wysoką temperaturę, co może wywołać dezorientację lub nawet panikę. W rzeczywistości zaś technika nie wywołuje żadnych obrażeń fizycznych. Jako że pieczęcie przypominają te od żywiołu ognia, może to wprawić w konfuzję nawet użytkowników Katonu.
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: gorąc nacierającej kuli jest tak duży, że wydaje się aż przytłaczający, a po wybuchu ofiara ma wrażenie, że odniosła poparzenia.
Nazwa
Kori Shinchu no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Tygrys → Wąż → Baran
Zasięg
50 metrów
Cel
Technika rzucana na grupę wybranych osób
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za grupę do 10 osób)
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +10 Psychiki.
Czas trwania
4 godziny (+1 godzina za każde 40 Psychiki przewagi)
Opis Jedna z pożyteczniejszych technik genjutsu o niebojowym zastosowaniu. Polega na złapaniu wybranych osób w iluzję, przez którą ci postrzegają okolicę w taki sposób, że trakcie podróży nieświadomie zataczają błędne koło, cały czas wędrując po tym samym obszarze. Genjutsu wpływa przede wszystkim na wyczucie kierunku i orientację w terenie, przez co złapany w nią cel jest przekonany, że wciąż porusza się naprzód, chociaż tak naprawdę pokonuje te same, zapętlone krajobrazy. Technika nadaje się więc świetnie do zatrzymania osób w danym miejscu oraz zmęczenia ich bezproduktywną wędrówką.
Nazwa
Kokoni Arazu no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
40 metrów
Cel
Technika rzucana na obszar
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Czas trwania Genjutsu w danym miejscu jest zastawione przez godzinę. Czas trwania po aktywacji: 2 godziny (+1 godzina za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +10 Psychiki.
Opis Technika polegająca na zmianie wyglądu przedmiotu na który narzuciliśmy iluzję. Dzięki temu możemy zmienić przykładowo cyfrę bądź treść na tabliczce. Iluzję można narzucić również na większe przedmioty co jednak może zaowocować mało realistyczną iluzją. Iluzja na wybranym miejscu jest zastawiona przez godzinę, a ofiarą jej jest każdy, kto znajduje się lub wejdzie w jej pobliże (na jedną osobę zadziała tylko jeden raz).
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Genjutsu

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Kurama Himo Baindo
Ranga
B
Pieczęci
Pies → Królik → Wąż → Baran
Zasięg
20 metrów
Cel
Technika rzucana na pojedynczy cel
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Czas trwania
2 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +20 Psychiki.
Opis Jutsu mające za cel unieruchomienie ciała przeciwnika, co przekłada się na czasowe wykluczenie go z walki. Po wykonaniu techniki i złapania w nią ofiarę, ta w trakcie trwania iluzji zostaje otoczona pnączami roślin, które po krótkiej chwili atakują ją i ściśle obwiązują całe ciało. Rośliny widziane przez ofiarę iluzji są typowe dla otaczającego krajobrazu (jest to efekt niezależny, użytkownik nie wybiera sobie rodzaju efektu). Pojmany oponent zostaje zatrzymany w miejscu, a jego ruchy poszczególnymi kończynami są ograniczone do minimum. Możliwe jest lekki ruch ręką, nogą, nadgarstkiem lub palcami, jednak składanie pieczęci oburącz nie wchodzi w grę.
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: ciało ofiary jest na tyle mocno spętane, że nawet drobne ruchy są niemożliwe.
Nazwa
Magen: Jubaku Satsu
Ranga
B
Pieczęci
Pies → Wąż → Małpa → Wół → Tygrys
Zasięg
20 metrów
Cel
Technika rzucana na pojedynczy cel
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Czas trwania 1 tura (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi) - podejście wroga powinno mieścić się w pierwszej turze, dalszy czas trwania dotyczy jedynie gałęzi ograniczających mobilność ofiary
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +20 Psychiki.
Opis Technika stosowana do eliminowania pojedynczych celów. Efektem techniki jest iluzja, podczas której użytkownik na oczach ofiary dosłownie rozpływa się w powietrzu, a zaraz po tym tuż za ofiarą wyrasta drzewo, którego gałęzie starają się ograniczyć mobilność celu techniki. Drzewo widziane przez ofiarę iluzji jest typowe dla otaczającego krajobrazu (jest to efekt niezależny, użytkownik nie wybiera sobie rodzaju efektu). W czasie, gdy oponent jest przytrzymywany przez gałęzie, użytkownik pod osłoną niewidzialności zbliża się do wroga i dopiero tuż przy nim się ujawnia. Jeżeli zajdzie wroga od tyłu, to podczas iluzji wyłania się on z drzewa. Wykonawca techniki znajduje się więc w lepszej pozycji do wyprowadzenia kolejnego ataku. Oprócz zaskoczenia wyłonieniem się użytkownika genjutsu, ofiara cały czas musi borykać się z gałęziami, które krępują dolne partie ciała i nie pozwalają na zmianę położenie. Możliwe jest uchylanie się, składanie pieczęci czy nawet próbowanie kontrataku, jednakże inicjatywa leży i tak po stronie wykonawcy iluzji.
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: wyrastające z drzewa gałęzie skuteczniej krępują również wyższe partie ciała i zmniejszają możliwy zakres ruchów ofiary, tym samym zmniejszając jej szanse na unik.
Nazwa
Kuroichi
Ranga
B
Pieczęci
Smok → Królik → Małpka →Wąż | Sharingan - Brak pieczęci
Cel
Technika rzucana na pojedynczy cel
Zasięg
25 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Czas trwania
3 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe Sharingan - można złapać za pomocą wzroku. Podczas wykonywania techniki: +20 Psychiki.
Opis Użyteczna technika w walce, polegająca na stworzeniu w umyśle przeciwnika swojej wiernej kopi, która może poruszać się zgodnie z wolą stwórcy, mówić oraz wykonywać różne gesty. Klon ten jednak służy wyłącznie do dywersji, nie można nim atakować, a w momencie jego zniszczenia iluzja zostaje rozproszona. Co istotne, w postrzeganiu przeciwnika kopia zastępuje swojego stwórcę - pojawia się w jego miejscu, a z kolei ten prawdziwy wykonawca techniki staje się niewidoczny i pod osłoną niewidzialności może podejmować swoje dalsze akcje. W momencie wykonania ofensywnej akcji genjutsu zostaje jednak zakończone. Zakończenie techniki, czy to poprzez zniszczenie klona, czy atak autora, objawia się poprzez rozpadnięcie się sobowtóra na węże. Iluzja niewidzialności działa tylko na zmysł wzroku, w związku z czym kroki lub inne dźwięki wywoływane przez autora techniki nie są wyciszone.
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: klon może imitować akcje ofensywne i nie ulega wtedy rozproszeniu, może nacierać na wroga, atakować go w zwarciu lub posiadaną pod ręką zwyczajną bronią miotaną. Wszelkie obrażenia zadawane przez klona są jednak ledwie odczuwalne.
Nazwa
Raigen Raikochu
Ranga
B
Pieczęci
Baran → Koń → Wąż → Tygrys
Zasięg
25 metrów
Cel
Technika rzucana na jeden lub kilka celów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za 1 cel)
Czas trwania
3 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +20 Psychiki.
Opis Silna technika genjutsu, wpływająca bezpośrednio na zmysł wzroku oponenta. Po złapaniu przeciwnika w jutsu, widzi on przepływający przez użytkownika potężne wyładowanie elektryczne, które w jednej chwili wytwarza oślepiające światło. Cel zostaje niemal całkowicie pozbawiony zmysłu wzroku, bo na tle jarzącej beli jest w stanie dostrzec jedynie niewyraźne kontury większych obiektów lub smugi przemieszczających się osób, których nie da się zidentyfikować. W takim stanie możliwości ofiary - zarówno ofensywne jak i defensywne - zostają ograniczone, o ile nie potrafi się walczyć na ślepo.
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: oślepienie jest silniejsze i całkowicie pozbawia ofiary zmysłu wzroku.
Nazwa
Nehan Shōja no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Tygrys | Brak
Zasięg
Promień od używającego - 20/40/80 metrów | Bezpośredni
Cel
Wszyscy na obszarze techniki | Pojedynczy
Koszt Zależny od obszaru: Bezpośredni - E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% 20 metrów - E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% 40 metrów - D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% 80 metrów - C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Czas trwania
2 godziny (+1 godzina za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +20 Psychiki.
Opis Technika powodująca senność lub nawet uśpienie sporej ilości osób. Warunkiem jest spojrzenie na cząstkę iluzji - w tym wypadku opadających na obszar działania techniki białych piór - które powodują uśpienie przeciwnika po 3 turach. Genjutsu w związku z tym działa tylko na osoby znajdujące się w tej samej przestrzeni. Ofiary, które nie przełamią wpływu iluzji, czują natychmiastowy przypływ senności, tracą wigor, a ich ciała stają się ociężałe. Istnieje również alternatywne wykonanie tej techniki oparte na bezpośrednim kontakcie. W takiej sytuacji wystarczy dotknąć ofiarę i utrzymać z nią kontakt przez kilka kolejnych sekund (2 tury), podczas których ofiara zapada w senność aż wreszcie zasypia.
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: w obszarowej wersji efekt senności jest silniejszy i powoduje zaśnięcie postaci po 2 turach, z kolei przy bezpośrednim wykonaniu techniki ofiara zasypia po 1 turze.
Nazwa
Jigyaku no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Cel
Technika rzucana na pojedynczy cel
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (1/2 na turę)
Czas trwania
Do momentu przerwania techniki przez wykonawcę lub rozproszenia iluzji
Dodatkowe Użytkownik musi trzymać głowę rozproszonego celu. Podczas wykonywania techniki: +20 Psychiki.
Opis Jutsu używane głównie przez śledczych i szpiegów, aktywowana poprzez dotknięcie głowy. Użytkownik przesyła wtedy prosto do mózgu celu własną chakrę, zaczynając manipulować umysłem oponenta. Jeżeli jest to wykonywane odpowiednio zręcznie i subtelnie, użytkownik jest w stanie zmusić cel techniki do udzielenia mu szczerej odpowiedzi na każde pytanie, jakiekolwiek tylko zada manipulujący. Odpowiedzi są udzielane w formie potwierdzenia lub zaprzeczenia na otrzymane pytanie: tak lub nie.
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: ofiara udziela odpowiedzi pełnym zdaniem, więc autor techniki może próbować pytać o różne informacje.
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Genjutsu

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Kokuangyo no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
35 metrów
Cel
Technika rzucana na grupę wybranych osób
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (za grupę do 5 osób)
Czas trwania
3 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +30 Psychiki.
Opis Jedna z potężniejszych technik genjutsu, podczas której w oczach przeciwnika (lub grupy przeciwników) całe otoczenia zostaje pokryte absolutnią, pochłaniającą jakiekolwiek światło czernią. Nie ma nic oprócz głębokiej ciemności, w związku z czym pozbawiona wzroku ofiara zostaje zmuszona do polegania na pozostałych zmysłach, co znacząco ogranicza możliwości bojowe, zarówno w ataku jak i w obronie.
Nazwa
Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Jak bazowa technika
Zasięg
Jak bazowa technika
Cel
Jak bazowa technika
Koszt
Podwójny koszt bazowej techniki
Czas trwania
Jak bazowa technika
Dodatkowe Wymagania jak bazowa technika. Technikę rzuca się jeden raz - dokładnie tak samo jak bazową. Podczas wykonywania techniki: +30 Psychiki (zastępuje bonus bazowej techniki).
Opis Technika dzięki której użytkownik Genjutsu może czuć się pewniej w swoich sztuczkach. Dzięki temu Jutsu jesteśmy w stanie nałożyć dwie te same iluzje. Z tą różnicą, że druga aktywuje się dopiero po wyjściu z pierwszej. Przykład: użytkownik Genjutsu rzuca technikę iluzji rangi B, wykorzystując Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu. Zasady rzucania i działania zduplikowanej techniki są identyczne, przy czym cały ten manewr płaci dwa razy więcej chakry. Następnie ofiara techniki dezaktywuje iluzję za pomocą Kai i może wydawać się jej, że już nie jest pod wpływem żadnej techniki tego typu, jednak wtedy aktywuje się Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu, nakładając znów użyte wcześniej jutsu. Aby wyjść z Magen: Nijū Kokoni Arazu no Jutsu trzeba po prostu znów postarać się dezaktywować technikę.
Nazwa
Utakata
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
15 metrów
Cel
Technika rzucana na pojedynczy cel
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Czas trwania
3 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi)
Dodatkowe Łapiemy za pomocą wyraźnego gestu dłonią - wskazanie palcem celu. Podczas wykonywania techniki: +30 Psychiki.
Opis Utakata to niezwykła technika, nie tylko z powodu specyficznego sposobu łapania nią w ofiarę, ale również przez swoje efekty. Żeby rzucić na kogoś to Genjutsu potrzeba wykonać gest, a nasz ruch dłonią musi zostać dostrzeżony przez ofiarę. Kiedy cel spojrzy na ten ruch, zostaje złapany w bardzo silną iluzję wpływającą na wszystkie zmysły. Użytkownik techniki może modyfikować (lecz nie tworzyć od zera) otaczający świat wedle swoich upodobań. Może sprawić, by przeciwnika zaatakowały korzenie pobliskich drzew, pojawiło się nacierające na ofiarę stado kruków lub by zagroziły mu jakieś inne, żywe lub martwe, elementy otoczenia. Wszystko zależy od wyobraźni użytkownika techniki. Ofiara w trakcie iluzji nie jest unieruchomiona.
  • Jeżeli Psychika większa o 40 od Konsekwencji: autor techniki w ramach iluzji wpływa nie tylko na otoczenie, ale również na ciało swojej ofiary, np. wprowadzając deformacje.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki takowych, zawierających tę wiedzę.
  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Genjutsu

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Kuro Kuukan Goumon
Ranga
S
Pieczęci
Tygrys → Smok
Zasięg
40 metrów
Cel
Technika rzucana na jeden lub kilka celów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (za 1 cel)
Czas trwania 3 tury (+1 tura za każde 40 Psychiki przewagi) Możliwe jest podtrzymanie techniki - każda kolejna tura to 1/2 kosztu za osobę.
Dodatkowe
Podczas wykonywania techniki: +40 Psychiki.
Opis Użytkownik genjutsu zamyka swoją ofiarę (lub ofiary) w swoim świecie iluzji, w którym kontroluje wszystkie wizje i obrazy. Jest to kwintesencja użytkowników tej dziedziny, bowiem jedyne co nas ogranicza w tej technice to własny umysł, który nie będzie mógł sobie czegoś wyobrazić. Przykładowo, można całkowicie zmienić krajobraz, stworzyć las tam, gdzie go nie ma, przywołać do istnienia zwierzę lub nawet straszną kreaturę, zmienić wygląd innych osób. Możliwe jest również umieszczenie celu w całkowicie abstrakcyjnym świecie i kreatywność użytkownika jest jedynym ograniczeniem. Ofiara tej iluzji odbiera wykreowany świat wszystkimi zmysłami i w rzeczywistości zachowuje się normalnie (porusza się, atakuje, choć użytkownik genjutsu może starać się ograniczać jej działania różnymi tworami), w związku z czym przy odpowiednio kreatywnie stworzonej wizji można spowodować, że ofiara wyrządzi szkodę sobie samej lub innym osobom, na przykład wchodząc w przepaść lub atakując swojego sojusznika.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki takowych, zawierających tę wiedzę.
  Ukryty tekst
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Genjutsu”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości