Ninjutsu

Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Ninjutsu

Post autor: Support nr 5 »

0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Ninjutsu

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Bunshin no Jutsu
Ranga
E
Pieczęci
Baran → Wąż → Tygrys
Zasięg
Obszar danej prowincji, w której znajduje się gracz
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny (za 2 iluzje)
Statystyki
Dodatkowe
Brak własnej woli; niematerialne
Opis Prosta technika, która polega na stworzeniu iluzji nas samych. Przy jej pomocy jesteśmy w stanie stworzyć iluzje, które wyglądają jak my i wykonują nasze polecenia wydawane drogą mentalną. Oczywiście iluzje nie są materialne, więc każde uderzenie w nie kończy się ich rozwianiem w małym, błyskawicznie znikającym obłoku dymu. Iluzje nie wydają żadnych dźwięków, dodatkowo nie rzuca swym "niematerialnym" ciałem cienia, a także nie potrafią poruszać żadnych przedmiotów.
Nazwa
Henge no Jutsu
Ranga
E
Pieczęci
Pies → Świnia → Baran
Zasięg
Na ciało
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny (+1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika kamuflażu, dzięki której użytkownik może przybrać wygląd znajomej osoby lub obiektu, maksymalnie odbiegającego o 1/3 rozmiarami od użytkownika. Skuteczność iluzji zależna jest od tego, jak dobrze znamy wygląd danej postaci - im mniej znamy daną postać, tym stworzona przez nas iluzja jest mniej dokładna i łatwiejsza do przejrzenia. Dodatkowo technika nie wpływa na zmianę naszego głosu. Podczas używania techniki chakra użytkownika pozostaje niezmieniona, przez co sensorzy i ninja posiadający Doujutsu z łatwością przejrzą przygotowany fortel. Henge no jutsu zostaje przerwane po zranieniu lub uderzeniu użytkownika, a także w chwili mieszania chakry do jakiejkolwiek innej techniki. Również sięganie po ukryte pod iluzją bronie, tudzież przedzieranie się w tłumie prowadzi do przerwania jutsu.
Nazwa
Kai
Ranga
E
Pieczęci
Baran
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Brak
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jutsu to polega na chwilowym odcięciu dopływu chakry do mózgu, dzięki czemu jakiekolwiek impulsy - również te narzucone zewnętrznie - przestają działać. Efektem tego jest uwolnienie użytkownika z dużej ilości prostszych technik genjutsu. Niestety, te silniejsze dalej będą na nas oddziaływać i trzeba je dezaktywować innym sposobem.
  • Kai (bonus zależny od Kontroli Chakry)
  • +60 konsekwencji dla KC od E do B
  • +70 konsekwencji dla KC A
  • +80 konsekwencji dla KC S
  • +90 konsekwencji dla KC S+
Nazwa
Kawarimi no Jutsu
Ranga
E
Pieczęci
Tygrys → Świnia → Wół → Pies → Wąż
Zasięg Max.
10 metrów
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Statystyki
Dodatkowe
W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia
Opis Kolejna pomocna technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Otóż jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną beczką, kłodą bądź innym przedmiotem, który znajduje się luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą jest zbliżony do naszego ciała. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak - wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zajmuje przedmiot wcześniej przez nas wybrany do podmiany. Podmiany nie można dokonać będąc unieruchomionym za pomocą innych technik bądź zamknięty w miejscu bez drogi ucieczki.
Jeśli przeciwnik jest dwukrotnie szybszy od użytkownika technika nie będzie mogła być użyta. Jeśli percepcja przeciwnika będzie wynosiła połowę szybkości użytkownika to zauważy miejsce przenoszenia, jeśli jego percepcja jest równa lub większa od szybkości użytkownika to będzie umiał przewidzieć, dokąd następuje podmiana.
Nazwa
Kinobori no Waza
Ranga
E
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
Minimalny, nieodczuwalny
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika pozwala na odpowiednią kumulację chakry, dzięki czemu ninja może się poruszać po powierzchniach niedostępnych dla normalnych ludzi - w zakres tych umiejętności wchodzi zarówno chodzenie po ścianach i sufitach, jak i chodzenie po wodzie. Technika nie pozwala na unikanie technik wymagających wejścia w nie.
Nazwa
Nawanuke no Jutsu
Ranga
E
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika ta służy do uwolnienia siebie lub kogoś z więzów, poprzez przesłanie swojej chakry do samego materiału wiążącego - sznurka, żyłki lub czegokolwiek innego. Po chwili technika powoduje poluzowanie wszelkich knebli, uwalniając spętanego. Można użyć tej techniki, jeżeli samemu jest się związanym.
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Ninjutsu

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Suienzou no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg
Zależy od długości żyłki
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Statystyki
Dodatkowe
Należy mieć minimum 2 metry żyłki/łańcucha
Opis Technika polega na napełnieniu swoją chakrą liny, łańcucha lub żyłki, a następnie wskazanie celu za pomocą dwóch palców. Żyłka po chwili sama rusza w kierunku wskazanego celu, mocno go oplatając. Taki osobnik zostaje wtedy związany.
Nazwa
Utsusemi no Jutsu
Ranga
D
Pieczęci
Baran
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Statystyki
Dodatkowe
Trzeba utrzymywać pieczęć
Opis Technika mająca na celu zmylenie, bądź nawiązanie kontaktu z celem. Dzięki niej możemy emitować każdego rodzaju odgłos jaki siedzi nam w łbie, czy to ćwierkanie ptaków, wybuchy notek, ryk lew lub innego człeka głos. Dźwięk atakuje dany cel z każdej strony, nie dając mu szansy na zlokalizowanie użytkownika, no chyba że ten stoi na widoku. Dany odgłos jest nadawany cały czas, do momentu kiedy dana pieczęć nie zostanie rozłączona.
Nazwa
Hikari no gijutsu-kyu
Ranga
D
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
5 m
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny (1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Brak
Opis Użytkownik gromadzi chakrę w postaci skoncentrowanej kuli światła, która unosi się nad jego dłonią, oświetlając otoczenie. Siłą tego światła przypomina typową latarkę, więc nie jest w stanie nikogo oślepić, a jedynie oświetlić nam drogę.
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Ninjutsu

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Kawara Shuriken
Ranga
C
Pieczęci
Tygrys → Smok → Szczur → Koń → Tygrys
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (koszt za 10 pocisków)
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Po sekwencji pieczęci mniejsze przedmioty z otoczenia zostają po prostu naszą bronią miotaną. Dachówki, mniejsze kamienie i tego typu wagi i wielkości przedmioty są miotane na przeciwnika z nienaganną siłą i prędkością, oczywiście nie jest to w stanie zabić naszego oponenta jednym uderzenia czy też wyrządzić mu większych szkód, jednak kilkukrotne trafienie może być kłopotliwe dla ofiary.
Nazwa
Konbi Henge no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Odwrócony Baran
Zasięg
Na ciało użytkowników
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Statystyki
Dodatkowe
Nadal obowiązują zastrzeżenia techniki Henge no Jutsu
Opis Bardziej zaawansowana wersja techniki Henge no Jutsu, która polega na przekształceniu wyglądu dwóch osób w osobę trzecią. W technice zazwyczaj jedna strona dostarcza chakrę, natomiast druga składa odpowiednie pieczęcie. Obie osoby w trakcie wykonywania techniki muszę się stykać jakąś częścią ciała.
Nazwa
Kuchiyose no Jutsu
Ranga
C
Pieczęci
Świnia → Pies → Ptak → Małpa → Baran
Zasięg
Dowolny
Koszt
Zależny od rangi przywoływanego summona
Statystyki
Dodatkowe Wymagana jest krew przywoływacza oraz zawarcie paktu ze zwięrzetami
Opis Shinobi nakłada na dłoń odrobinę swojej krwi (otrzymanej np. po rozgryzieniu palca lub dotknięciu rany), a następnie składa pieczęcie i dotyka jakiejś powierzchni. Aktywuje to technikę czasoprzestrzenną, która przywołuje do niego jedno ze stworzeń z paktu, by móc skorzystać z jego pomocy.
Uwaga UWAGA: Kuchiyose no Jutsu może być używane przez Mędrców i Liderów paktu w celach fabularnych, by przyzwać powiernika paktu. Nie ma możliwości "przypadkowego" wezwania postaci w czasie przegrywanej walki, jako ostatni ratunek od ran czy innej formy pomocy na życzenie gracza. Trzeba uwzględnić też, że technika teleportuje nas do Siedziby summonów oddalonej najczęściej o wiele kilometrów i po jej wykonaniu niemożliwy jest powrót do prowadzonego przez nas wcześniej wątku w najbliższych postach, bez uwzględnienia czasu potrzebnego na przebycie dzielącej nas odległości.
Nazwa
Hari Jizo
Ranga
C
Pieczęci
Tygrys → Koń → Świnia → Baran → Szczur → Wąż
Zasięg
Na ciało
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika polega na szybkim utwardzeniu naszych włosów, które następnie gwałtownie się rozrastają dzięki czemu możemy się nimi nawet otoczyć. W momencie gdy nas otoczą, chakra nadaje włosom właściwości ostrych igieł przez co spotkanie z nimi skończyć się może dla przeciwników nieciekawie.
Nazwa
Hari Jigoku
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 20 senbonów)
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Hari Jizo
Opis Po utwardzeniu swoich włosów, użytkownik stroszy je i nastawia w kierunku, który sam wybierze. Następnie za pomocą chakry wystrzeliwuje je z ogromną prędkością. Dzięki tym czynnikom, ostre jak brzytwa i twarde jak stal igły z zastraszającą szybkością przeszywają ludzkie ciało, przechodząc przez nie jak ciepły nóż przez masło. Pomimo swojej ostrości, nie przebiją mocniejszych pancerzy, choćby zbroi.
Nazwa
Tachihou Houtai
Ranga
C
Pieczęci
Brak
Zasięg
15 metrów
Koszt E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za kontrolę nad 2 bandażami 15m, + 1/2 na turę
Statystyki
Dodatkowe
Wymagane zabandażowane ręce
Opis Użytkownik przelewa chakrę do bandaży będących w kontakcie z jego rękoma. Utwardza je to i nadaje właściwości tnące równe metalowym broniom, jak również zapewnia nad nimi pełną kontrolę. Dzięki temu możliwe jest wyprowadzanie cięć na dystans, jak również unieruchamianie przeciwnika przez obwiązanie. Same bandaże nie mogą być kontrolowane i przemieszczane pod powierzchnią ziemi. Mimo użycia chakry i nadania bandażom właściwości ostrzy, sam materiał nie jest wzmacniany i przegrywa bezpośrednią walkę z metalowymi broniami.
Nazwa
Hitei Musho
Ranga
C
Pieczęci
Połowa pieczęci Barana
Zasięg Max.
20m
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 60 pocisków)
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Użytkownik przesyła chakrę do swojej jamy ustnej, a następnie formuje ją w miniaturowe igiełki, które gromadzi w ustach i przełyku. Następnie, po złożeniu odpowiedniej pieczęci, wyzwala wszystkie pociski, kierując je na swojego oponenta. Może nie są wybitnie celne, ale zazwyczaj jest ich na tyle dużo, że na pewno coś trafi.
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Ninjutsu

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Shunshin no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Baran / Brak (wtedy zasięg jest o połowę mniejszy)
Zasięg Max.
75 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Dodatkowe
Szybkość zależna od szybkości użytkownika, wybieramy wariant korzystniejszy
Opis Specjalna technika Ninjutsu, która pozwala na wykonanie błyskawicznego przeskoku z jednego miejsca na drugie. Ograniczeniem tej techniki jest linia poruszania, która musi przebiegać w linii prostej. Szybkość z jaką się poruszamy przy tej technice jest praktycznie nie do zauważenia dla innych, przez co technika często jest wykorzystywana w celu szybkiego przemknięcia niezauważonym pod samym nosem oponenta. Dla uzyskania efektu zaskoczenia miejsce zniknięcia oraz miejsce dotarcia przysłania kłębek dymu stwarzając wrażenie wykonania teleportacji choć w rzeczywistości jest to skok.
Uwagi W przypadku posiadania przez użytkownika percepcji poniżej wymaganej (1/2 szybkości z bonusem), użytkownik po skoku jest skołowany i nie będzie zdolny do płynnego przejścia do dalszego działania
Nazwa
Kuchiyose: Aian Meiden
Ranga
B
Pieczęci
Świnia → Pies → Ptak → Tygrys
Zasięg
15 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Dodatkowe Posiadanie utworzonej żelaznej dziewicy w kuźni (dowolnego kształtu)
Opis Technika wymagająca uprzedniego przygotowania oraz posiadania specjalnego przedmiotu. Poprzez wykorzystanie techniki Kuchiyose no Jutsu, spod przeciwnika wyrasta otwarta żelazna dziewica i zamyka go w środku. Po tym następuje obwiązanie więzienia łańcuchami i ponowne wciągnięcie pod ziemię. Techniki można użyć na sobie czy sojusznikach, lecz w takim wypadku lepiej nie tworzyć kopuły z kolcami we wnętrzu.
Nazwa
Kage Bunshin no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Specjalna pieczęć
Zasięg
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (za klona)
Statystyki
Dodatkowe
Max 5 klonów;
Opis Po złożeniu pojedynczej pieczęci występującej tylko w tej technice i jej pochodnych, możliwym jest stworzenie materialnego klona o własnej świadomości. Jest on stworzony wyłącznie z chakry użytkownika, która dzieli się równo pomiędzy klonami i oryginałem. Przykładowo stworzenie jednego Bunshina dzieli chakrę użytkownika na dwa, co daje 50%. Pod względem zmęczenia wywołanego zużyciem chakry, to podzielone na dwoje 50% traktowane jest jak 100% (jedną dużą pełną miseczkę dzielimy na dwie mniejsze, ale równie pełne miseczki) i dopiero od zmniejszonego zasobu, w trakcie korzystania z chakry, liczone jest proporcjonalne procentowe zmęczenie związane z jej użytkowaniem. Im więcej kopii, tym mniejsze zasoby chakry ma pojedyncza jednostka. Co ważne, klony posiadają własną wolę i samodzielnie podejmują działania. Bunshiny można zniszczyć zadając im jakiekolwiek obrażenia. Po zniszczeniu niewykorzystana chakra wraca do wykonawcy, podobnie jak doświadczenia i zmęczenie klonów. Bunshin może wykonywać wszelkie techniki znane oryginałowi (poza drobnymi wyjątkami), skopiowaniu ulega również ekwipunek który znika wraz z klonem, do którego należał (jedynie podstawowy, bez notek i bombek). Klon jest interesujący również dlatego, że nie znika natychmiastowo po zadaniu obrażeń, pozostaje jeszcze przez krótki moment. Element zaskoczenia idący za tym manewrem może być kluczowy w naszej strategii. Dodatkowo, po zniszczeniu doświadczenia klona przechodzą na oryginał. Z racji identycznych pokładów chakry, jedynie Mangekyou Sharingan będzie w stanie odróżnić repliki od oryginału. W przypadku zbierania przez klona chakry natury możemy używać maksymalnie dwóch innych z racji ogromnego skupienia potrzebnego do zbierania chakry natury.
Uwaga Aktualne pokłady chakry dzielą się równo między użytkownika i klony
Uwaga Zasady zbierania chakry natury przez KBnJ opisane są w temacie traktującym o Sennin Modō. Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Gama Daira Kage Ayatsuri no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Cień danej postaci
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Dodatkowe
W przypadku jeżeli przeciwnikma siłę ponad 140 kotrola trwa jedną turę
Opis Jutsu o charakterze infiltracji, pozwalająca nam dosłownie wejść w cień danej osoby, a następnie w pewnym stopniu kontrolować ciało ofiary. Aby technika była efektywna przeciwnik musi być w jakiś sposób osłabiony, na przykład poprzez znajdowanie się pod wpływem iluzji, w innym przypadku będzie walczyć i w przeciągu od dwóch do kilku tur uwolni się spod wpływu techniki (ustala prowadzący). Kontrolując ciało ofiary jesteśmy w stanie poruszać się i porozumiewać, ale wykonanie jakichkolwiek technik wymagających użycie chakry natychmiast dezaktywuje technikę.
Nazwa
Hijutsu Ishibari
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Zależny od żyłki i kunaia
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%(1/2 za turę)
Statystyki
Dodatkowe
Gdy przeciwnik ma siłę wyższą niż 160 kontrola trwa jedną turę
Opis Technika polega na rzuceniu w przeciwnika kunai z doczepionymi stalowymi żyłkami poprzez które przesyłamy naszą chakrę, która powoduje paraliż przeciwnika. Paraliż trwa do chwili w której skończy nam się chakra bądź wyciągniemy kunai. W trakcie używania techniki nie jesteśmy w stanie wykonywać innych jutsu.
Nazwa
Ranjishigami no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Wąż
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% (+1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Hari Jizo
Opis Rozwinięcie techniki Hari Jizo, które pozwala na utwardzenie i manipulowanie włosami w dowolnym stopniu. Warunkiem tego jest nieodłączność tworu z czupryną użytkownika - po stracie kontaktu z głową twór zmienia się w stos zwykłych włosów. Włosy wydłużają się ponadto, zgodnie z życzeniem użytkownika. Daje to dodatkowe możliwości ofensywne związane z większym zasięgiem. Włosy są wzmocnione do tego stopnia, że bez problemu stanowią osłonę przed stalą, a ich możliwości (zmiana w kolce, tarcze, obwiązywanie celów bądź imitowanie wielkiego węża) czynią z niej uniwersalną technikę ofensywno-defensywną.
Nazwa
Kuchiyose: Rashomon
Ranga
B
Pieczęci
Świnia → Pies → Ptak → Małpa → Baran (jak w Kuchiyose)
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Odmiana Kuchiyose no Jutsu, po złożeniu specjalnych pieczęci pozwala na przywołanie w swojej okolicy ogromnej bramy z bardzo wytrzymałych materiałów.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Shoushagan no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika pozwala na wykorzystanie twarzy martwej osoby. Dzięki jutsu potrafimy odpowiednio dopasować twarz martwego do naszej co pozwala skutecznie się pod daną osobę podszyć. Kolejnym atutem jest to, że wraz z twarzą zmarłego przybieramy jego barwę głosu. Technika nie jest jednak w stanie oszukać sensorów, którzy – w przypadku gdy znali zmarłego – wyczują odmienną chakrę.
Nazwa
Chakra Yokusei Gijutsu
Ranga
B
Pieczęci
Połowa Barana
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
Brak
Statystyki
Dodatkowe
Tylko dla bezklanowców z umiejętnościami Sensora
Opis Łącząc swoje wrodzone zdolności oraz wysoką kontrolę chakry sensor jest w stanie ukryć zupełnie swoją sygnaturę chakry przed innymi sensorami (jednak nie ukrywa swojej sylwetki przed dojutsu czy zapachu przed Inuzuka!), stając się dla nich zupełnie niewykrywalnymi. Używanie tej umiejętności obarczone jest takimi samymi limitami jak normalne korzystanie ze zdolności sensorycznych. Każde użycie chakry nawet w znikomych ilościach, jak chodzenie po wodzie czy ścianach, w "trybie ukrywania" natychmiast go przerywa. To samo dotyczy używania umiejętności sensorycznych. Nie ogranicza to natomiast w żaden sposób możliwości poruszania się.
Nazwa
Kemonogakure no Jutsu
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
Bezpośredni
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4% za godzinę ukrycia
Statystyki
Dodatkowe
Zawarty pakt ze zwierzętami
Opis Specyficzna technika dostępna dla shinobi, którzy zawarli pakt z jakimiś zwierzętami. Ninja jest w stanie ukryć się wewnątrz przyzwanego stworzenia i w ten sposób uniknąć potencjalnego wykrycia. Zaskakującą właściwością tej techniki jest możliwość schowania się w zwierzęciu o wielkości znacznie mniejszej od naszej własnej np.: człowiek jest w stanie ukryć się w średniej wielkości ropusze. Dodatkową korzyścią tej techniki jest uniknięcie wykrycia przez sensorów i użytkowników doujutsu. Nie jesteśmy w stanie kontrolować bestii w której jesteśmy, przez co dobrym pomysłem jest wcześniejsze poinformowanie jej gdzie chcemy się udać. Wchodzenie i wychodzenie ze zwierzęcia jest dosyć długotrwałe, więc technika nie jest użyteczna podczas walki.
Nazwa
Rasengan
Ranga
B
Pieczęci
Brak
Zasięg
Zasięg ciosu
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Niebezpieczna technika, która polega na skondensowaniu chakry w dłoni, a następnie wprawieniu jej w ruch, przez co technika przybiera postać wirującej kuli chakry. Technika bez problemu może zniszczyć skałę, miecz, ściany, a nawet mocniejsze bariery nie wspominając już o organizmie przeciwnika.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Ninjutsu

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Kumoshin no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Baran
Zasięg
Maksymalnie 150 metrów
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Użyteczna technika, pozwalająca na teleportację w dowolne miejsce w promieniu 150 metrów. Po złożeniu pieczęci, użytkownik wyzwala pod swoimi stopami niewielki obłok dymu, w którym całkowicie znika. W dokładnie taki sam sposób pojawia się w miejscu docelowym. Technika, ze względu na wymagane skupienie obejmujące kilka sekund, rzadko nadaje się do wykorzystania w trakcie trwania walki. Uwaga: materializacja w miejscu docelowym następuję tak samo szybko jak zniknięcie. Po pojawieniu się ninja może podejmować dalsze działania niezależnie od posiadanej percepcji.
Nazwa
Bodi Hoen no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Do 1 km
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Odmienna wersja techniki teleportacyjnej w której znikamy poprzez „wypalanie” się ciała, a nie zniknięcia w obłoku dymu jak to jest w przypadku Kumoshin no Jutsu. Wadą techniki jest z pewnością stosunkowo długi czas spalania się naszego ciała przez co przeciwnicy mają dość czasu na zadanie nam ciosu, którego nie będziemy w stanie uniknąć. Pomimo jednak tej niedogodności technika jest bardzo ceniona wśród shinobich gdyż pozwala na teleportowanie się na znacznie większe odległości (od 500 do 1km). Co więcej, dzięki tej technice możemy przeteleportować ze sobą do kilku osób na raz. Uwaga: materializacja w miejscu docelowym następuje równie powoli jak zniknięcie, przy czym materializacja rozpoczyna się tak jak przeniesienie - od stóp. Po pełnym zmaterializowaniu się ninja może podejmować dalsze działania niezależnie od posiadanej percepcji.
Uwaga Jest to technika zapomniana, możliwa do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Meisaigakure no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Doskonała technika kamuflażu, która pozwala na idealne wtopienie się w otoczenie przez co przeciwnicy przechodząc nawet tuż obok nas nie są świadomi naszej obecności. Pomimo tego, że zwykli oponenci będą mieli ogromne trudności ze znalezieniem nas to podobnego kłopotu nie będą mieli wszelcy sensorzy bądź osoby z dojutsu, gdyż od razu dostrzegą oni nasz przepływ chakry.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Wół → Pies → Smok → Szczur → Pies → Świnia → Wąż → Tygrys
Zasięg
Rzutu
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Kage Bunshin no Jutsu
Opis Po rzuceniu w kierunku przeciwnika broni miotanej, użytkownik składa serię pieczęci - skutkiem tego jest pojawienie się setek kopii rzuconych broni na obszarze wokoło oryginału, mających tą samą siłę, prędkość i kierunek. Dopóki wyrzucona broń jest w powietrzu, jutsu może być na niej wykonane. Odpowiednio użyte, jest w stanie zalać przeciwnika gradem zabójczych pocisków i uniemożliwić unik przez samą ilość broni. Atak należy traktować jak technikę obszarową. Technika kopiuje jedynie zwykłe właściwości fizyczne broni, bez trucizn, chakra flow czy innych dodatków pokroju doczepionych żyłek.
Nazwa
Taju Kage Bunshin no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Specjalna pieczęć
Zasięg
Dowolny
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Kage Bunshin no Jutsu i posiadania KC S/S+
Opis Technika ta jest rozszerzeniem Kage Bunshin no Jutsu i powoduje stworzenie setek klonów pozostawiając nas po wszystkim praktycznie bez chakry. Każdy z klonów posiada własny zasób chakry i może walczyć niczym oryginał. Tylko osoby posiadające ogromne pokłady chakry będą mogły po wykonaniu tej techniki nadal walczyć. Oprócz tego technika ta rządzi się tymi samymi prawami, co pierwowzór. Zarówno klon jak i oryginał posiadają po jednym procencie chakry, przez co nie mogą korzystać z żadnych technik.
Uwaga Aktualne pokłady chakry dzielą się równo między użytkownika i klony
Nazwa
Kuchiyose: Sanju Rashomon
Ranga
A
Pieczęci
Pieczęci Kuchiyose
Zasięg
Dowolny
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Kuchiyose: Rashomon
Opis Jest to ulepszona wersja techniki Kuchiyose: Rashomon. W tym przypadku zamiast jednej potężnej bariery tworzymy aż trzy, która stojąc jedna za drugą dają nam nieporównywalnie większą ochronę i tym samym czyni nam praktycznie nietykalnym na wypuszczone w nas ataki. Pomimo swojej niewątpliwej wytrzymałości bariery nie są w stanie jednak powstrzymać Bijudamy.
Nazwa
Kanashibari no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Statystyki
Dodatkowe
Użytkownik musi mieć wyższą Kontrole Chakry niż cel
Opis Przy pomocy tej techniki jesteśmy w stanie skutecznie unieruchomić przeciwnika poprzez sparaliżowanie jego układu nerwowego. Wykonujemy to koncentrując chakrę w koniuszkach palców, które następnie przykładamy do szyi oponenta i utrzymać z nią kontakt przez dwie sekundy (1 tura). Niestety aby technika zadziałała należy pamiętać, że nasza Kontrola Chakry musi być wyższa niż u przeciwnika. W przeciwnym wypadku nie przyniesie ona żadnych efektów.
Nazwa
Kekkai: Tengai Hojin
Ranga
A
Pieczęci
Klaśnięcie w dłonie i złożenie dłoni.
Zasięg
Bariera o średnicy 40 metrów, gdzie centrum stanowi użytkownik
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5% (1/2 na turę)
Statystyki
Dodatkowe
Podtrzymywanie złożoną pieczęcią
Opis Jutsu polega na stworzeniu specyficznej bariery w kształcie "bańki", która rozrasta się, mając za swoje centrum użytkownika. Bańka działa na zasadzie radaru, który ujawnia w świadomości jego twórcy każdą istotę żywą, która wejdzie z nią w kontakt bądź jest w jej obszarze, niezależnie czy to zwierzę, czy shinobi kryjący się za pomocą techniki, czy stoi nieruchomo, czy jest w ruchu, czy też za przeszkodą lub pod ziemią. W świadomości użytkownika bariery pojawi się lokacja danego organizmu. Gdy użytkownik jest w ruchu, bariera przemieszcza się razem z nim. Aby bariera działała należy trzymać złączone dłonie. Bariera widoczna jest jedynie dla posiadaczy doujutsu, natomiast posiadacze odpowiednich zdolności sensorycznych mogą wyczuć sferyczną powłokę chakry, która roztacza się wokół wykonawcy.
Nazwa
Gentoshin no Jutsu
Ranga
A
Pieczęci
Baran
Zasięg
Bez ograniczeń
Koszt
D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 15% | S: 10% | S+: 5%
Statystyki
Dodatkowe Odbiorca wiadomości musi posiadać wiedzę o tym sposobie porozumiewania się, aby mógł komunikować się z nadawcą.
Opis Zaawansowana technika, która pozwala na komunikowanie się na znaczne odległości poprzez projekcje astralne naszego ciała. Aby możliwe było wykonanie jutsu, konieczne jest duże skupienie i nieruchoma postawa, a także ciągłe utrzymywanie złożonej pieczęci. Następnie wysyłamy swoją chakrę w dowolne miejsce na świecie, a projekcja naszego ciała pojawia się w danej lokacji. Projekcja nie ma jednak żadnego wpływu na otoczenie, jest niematerialna, nieruchoma i posiada charakterystyczny wygląd "hologramu". Trzeba jednak pamiętać o tym, że to użytkownik decyduje o miejscu gdzie pojawi się jego projekcja i musi to zrobić precyzyjnie, aby projekcja nie pojawiła się np. w ścianie czy pokoju obok. Dlatego aby przeprowadzić z kimś rozmowę trzeba zgrać się ze swoim celem w czasie i przestrzeni, tak samo jak przy zwykłym spotkaniu. Aby odbiorca wiadomości mógł usłyszeć przekaz i odpowiedzieć użytkownikowi, również musi złożyć pieczęć barana. W przeciwnym wypadku przekaz zwrotny nie nastąpi. Warto nadmienić, że projekcja nie jest w stanie widzieć ani słyszeć w miejscu utworzenia, a służy jedynie do komunikacji z osobami, które poprzez złożenie pieczęci dołączą do rozmowy za przyzwoleniem wykonującego technikę.
0 x
Awatar użytkownika
Support nr 5
Support
Posty: 294
Rejestracja: 14 sty 2021, o 16:46
GG/Discord: Mashi#6385

Re: Ninjutsu

Post autor: Support nr 5 »

Obrazek
Nazwa
Ōdama Rasengan
Ranga
A
Pieczęci
Brak
Zasięg
Zasięg ciosu
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Statystyki
Dodatkowe
Znajomość Rasengana
Opis Rozwinięcie Rasengana. W tej wersji do jego stworzenia wykorzystuje się więcej chakry, co poza zwiększeniem siły techniki sprawia, że jest ona także znacznie większa.
Nazwa
Kuchiyose: Gojū Rashōmon
Ranga
S
Pieczęci
Pieczęci Kuchiyose
Zasięg
Dowolny
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Kuchiyose: Rashomon
Opis Jest to kolejna ulepszona wersja techniki Kuchiyose: Rashomon. W tym przypadku zamiast jednej potężnej bariery tworzymy aż pięć, które stojąc jedna za drugą dają nam nieporównywalnie większą ochronę i tym samym czyni nam praktycznie nietykalnym na wypuszczone w nas ataki.
Nazwa
Raigo: Senjusatsu
Ranga
S
Pieczęci
Specjalna pieczęć
Zasięg
10 metrów - przed użytkownikiem
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Potężna technika, która uosabia siłę naszego ducha. Po uformowaniu odpowiednich pieczęci jesteśmy w stanie stworzyć Boginię 1000 Uderzeń, która pojawia się nad nami i atakuje przeciwnika gradem rozżarzonych pięści, która zazwyczaj kończy się kompletnym zniszczeniem przeciwnika.
Nazwa
Tenso no Jutsu
Ranga
S
Pieczęci
Baran
Zasięg
Dowolny
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Statystyki
Dodatkowe
Nie można teleportować samego siebie
Opis Technika polega na przeteleportowaniu jakiegoś obiektu z jednego miejsce na drugie niezależnie od dzielącej dwa punkty odległości. Technikę zaleca się do stosowania na obiektach nieożywionych gdyż prędkość z jaką następuje przeniesienie jest szybkością zdolną rozerwać na strzępy każdą żywą istotę. Jedynie osoby o wytrzymałości minimum 180 są w stanie przeżyć teleportację.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi B) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Hiraishin no Jutsu
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Zależy od położenia znacznika
Koszt
Statystyki
Dodatkowe
Szybkość zależna od szybkości użytkownika, wybieramy wariant korzystniejszy
Opis Niezwykle pożyteczna technika czasoprzestrzenna, która pozwala na błyskawiczne przeniesienie się z jednego miejsca na drugie. Jedynym wymaganiem jest specjalna pieczęć, która musi znaleźć się na obiekcie do którego chcemy się przenieść. Dzięki Hiraishin no Jutsu możemy niespodziewanie zaatakować przeciwnika bądź wspomóc naszego sojusznika.
Uwaga Jest to zapomniana technika, możliwa do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Jikukan Kekkai
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga znajomości Hiraishin no Jutsu
Opis Rozszerzenie techniki Hiraishin no Jutsu, wymagające znajomości powyższego. Poprzez użycie kunai ze specjalnie przygotowanymi notkami wyżej wymienionej techniki czasoprzestrzennej (bądź poprzez przygotowanie pieczęci Hiraishin w inny sposób) użytkownik jutsu jest w stanie przenieść w dowolne inne miejsce (w którym również są pieczęcie Hiraishin) jutsu oponenta. Można za pomocą tej techniki przenosić również tak silne techniki, jak chociażby Bijuudama.
Nazwa
Kuchiyose: Edo Tensei
Ranga
S
Pieczęci
Tygrys → Wąż → Pies → Smok → Klaśnięcie
Zasięg
Dowolny
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10%
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Niezwykła technika często wśród członków klanów nazywana zakazaną. Otóż Kuchiyose: Edo Tensei polega na wskrzeszeniu zmarłych, którzy są wobec przyzywającego posłuszni. Przyzwane osoby są nieśmiertelne i mogą zostać wykorzystane do walki z naszymi przeciwnikami. Technika ta jest bardzo zaawansowana i wymaga kilku warunków spełnienia:
  1. Użytkownik musi posiadać DNA osoby przyzywanej.
  2. Dusze osób przyzywanych muszą znajdować się w czystym świecie (oznacza to, że dusze osób których przyzwiemy nie mogli zostać uprzednio ofiarami Pieczęci Boga Śmierci (Shiki Fujin) lub być zapieczętowane innymi technikami.
  3. Potrzebna jest żywa osoba, która posłuży jako naczynie do przyzwania zmarłej osoby.
  4. Posiadanie dużego zwoju.
  5. Posiadanie trumien poprzez które będą przyzywane zmartwychwstałe osoby.
Gdy powyższe wymagania zostaną spełnione, nasze żywe ofiary umieszcza się na zwoju i po odpowiednim złożeniu pieczęci ich ciało pokrywa pył, która po opadnięciu przekształca dane osoby w persony które chcemy wskrzesić. Przyzwane osoby poprzez technikę Kuchiyose: Edo Tensei przechowywane są w trumnach. Jako ciała do Edo Tensei mogą się posłużyć jedynie ciała innych graczy, bądź istniejących w fabule NPC (chociażby liderzy rodów), wliczają się w to także NPC na eventach (za zgodą prowadzącego).
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi S) - na świecie istnieje jedynie 1 sztuka zawierająca tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Chakra Chen Shoheki
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Maksymalnie 50 metrów
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% (1/2 za turę)
Statystyki
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Specyficzna technika, która może służyć zarówno do ataku, jak i obrony. Jutsu to pozwala nam przekształcić naszą chakrę w specjalne, eteryczne łańcuchy. Następnie wyzwala się je w kierunku przeciwnika. Jutsu ma wiele różnych zastosowań - można za ich pomocą spętać przeciwnika, przywiązać się do czegoś, smagnąć oponenta... na dłuższą metę, głównym ograniczeniem jest chakra i wyobraźnia.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 3 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
Nazwa
Senpo: Myojinmon
Ranga
S
Pieczęci
Klaśnięcie dłońmi
Zasięg
Dowolny
Koszt
C: 50% | B: 40% | A: 30% | S: 20% | S+: 10% za 2 bramy
Statystyki
Opis Silna technika, pozwalająca na zadanie sporych obrażeń, a także unieruchomienie przeciwnika -użytkownik jest w stanie stworzyć ze swojej chakry ogromne bramy torii, które następnie spadają z nieba i przygważdżają cel do ziemi. Torii są na tyle wytrzymałe, że pozwalają na unieruchomienie nawet tak silnego celu, jak ogoniaste bestie.
Nazwa
Shoten no Jutsu
Ranga
S
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
B: 60% | A: 45% | S: 30% | S+: 15%
Statystyki
Dodatkowe
Wymaga kontrolę chakry rangi B
Opis Niezwykła technika, która pozwala na przetransmitowanie chakry wybranej osoby do innej żywej jednostki. Gdy to nastąpi dana jednostka przybiera wygląd, umiejętności a nawet Kekkei Genkai osoby, której dostała chakrę. Moc tej osoby odpowiednio proporcjonalna jest do ilości chakry jaka została przekazana np. 30% przekazanej chakry pozwala danej osobie posiąść 30% mocy (siły, wytrzymałości itd.) danej osoby. W momencie śmierci danego „klona” umiera także osoba, która przyjęła formę użytkownika techniki.
Uwaga Jest to kinjutsu, możliwe do nauki tylko ze specjalnego, zdobycznego zwoju (wyprawa Rangi A) - na świecie istnieją jedynie 2 sztuki zawierające tę wiedzę.
  Ukryty tekst
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ninjutsu”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość