- Koszt
- Wygląd Niektórych może zaskoczyć to że mimo posiadanej pozycji w klanie, Gethh jest wężem którego wielkość można oceniać w granicach pięciu metrów. Swe zielone łuski, wpadające w blasku słońca w brązowy odcień, nie wyróżniają go zbytnio z tłumu. Odziedziczył jednak po swych krewniakach inną zdolność, której nie sposób mu było odmówić. Wspaniała substancja która wydobywała się z jego kłów, przy każdym ukąszeniu mającym na celu przyniesienie śmierci. Porównać można to było z paraliżem. Gethh jako krewnakiem najbardziej jadowitych węży, odznaczył się wieloma zadaniami odbytymi na terenach innych wielkich rodzin. Niemal białe oczy, ujawniały swą złotą barwę dopiero w chwili ataku, gdy wzrok ofiary odbijał się centralnie w nich.
- Charakter W swej rodzinie nazywany jest "Shizukana", co w prostym tłumaczeniu znaczy cichy. Istota naznaczona wieloma sekretami przez wielkich rodu. Posiadająca w swej pamięci wszystkie istotne fakty, mające wpływ na rozwój własnego środowiska. Setki martwych istnień, które wiły się podczas gdy On patrzył na nie bez emocji. Stał się narzędziem swej rodziny, a później swego powiernika... Nikt w istocie nie potrafi stwierdzić czy to co siedzi w jego umyśle jest odzwierciedlone prawdziwie... Wzywając na pomoc zabójcę węży, należy pamiętać że takie miecze bywają obusieczne.
- Ukryty tekst
- Umiejętności
- Ukryty tekst
- Ukryty tekst
- WYPOSAŻENIE
- Kły jadowe- Trucizna powodująca wiotczenie kończyny w którą zostanie wprowadzona[Czas działania: 2 tury ][Czas aktywacji trucizny w ciele przeciwnika: Po upływie jednej tury/efekt nie działa na istoty ludzkie]
- Koszt
- Wygląd Sadi jest wężem o gabarytach które nie wyróżniają go na tle innych pobratymców. Pięciometrowy gad, posiada zielone zabarwienie ciała, przechodzące w biel na brzuchu gdzie łuska jest rzadsza. Osobnik pochodzący z rodziny kobrowatych, ukazuje po otwarciu paszczy dwa zakrzywione kły... Typowe dla tego właśnie gatunku. Jak reszta swej rodziny, wąż przechowuje w swych gruczołach niebezpieczną truciznę, która po wstrzyknięciu działa nieco inaczej niż u reszty wężowatych.
- Charakter Sadi jest praktycznie niemy... Być może wielu uzna to za cechę negatywną. Jednak w przypadku tego stworzenia, jest to wynik specjalnie przyjęty[co tu dużo gadać, ten wąż nie lubi zbędnej paplaniny]. Wie że tylko osoba posiadająca mocny charakter, jest w stanie podpisać pakt z tak niepewnymi stworzeniami. Na polu walki wykazuje w stu procentach posłuszeństwo swemu powiernikowi, dając z siebie wszystko do czasu aż przeciwnik nie skończy w jego żołądku. Zielony gad stara się sprostać wyzwaniu, które każdego dnia rzucają mu pod nogi starsi z gatunku... Być może kiedyś sam stanie się jednym z wielkich gadów.
- Ukryty tekst
- Umiejętności
- Ukryty tekst
- Ukryty tekst
- WYPOSAŻENIE
- Kły jadowe- Trucizna która po wstrzyknięciu, powoduje delikatne omamy [ Wąż <użytkownik trucizny> wydaje się być szybszy niż wcześniej, w rzeczywistości jednak to percepcja osoby zainfekowanej spada... Powodując sekundowe opóźnienie] [Czas działania: 3 tury][Czas aktywacji: Po upływie jednej tury od zainfekowania]
- Koszt
- Wygląd Xion i Jix, jest to jedna z hybryd wężowej rodziny. Potężny gad o dwóch głowach, połączony ogonem w połowie ciała. Większość sądzi że Xion i Jinx to nieudany eksperyment jednego z powierników paktu, jednak nigdy nie udowodniono prawidłowości tej tezy. Jeśli mówić o samym jego wyglądzie, wąż posiada zielone zabarwienie ciała od dołu, oraz czerwony grzbiet. Świdrującym wzrokiem zwabia swe ofiary, które niemal jak zombie wchodzą wprost do własnego grobu. Wąż posiada dość długie ciało o masywnej budowie, bowiem w pełnej okazałości sięga niemal ośmiu metrów. Jego pole łowieckie to zazwyczaj wyschnięte stepy, i spalona słońcem pustynia,gdzie czerwona barwa zlewa się z piaskiem.
- Charakter Dopiero tutaj zaczynają się schody... Xion i Jix to nic innego jak dwa węże w jednym ciele. Mimo że od wielu lat ,walczą razem i nie mają sobie równych. To w przypadku gdy dochodzi do podejmowania decyzji innych niż sposób zabicia przeciwnika, stają się niemal nie do wytrzymania. Ich kłótnie mogą trwać całymi tygodniami, a dojście do zgody to cud... Całe szczęście oba gady okazują wierność swemu powiernikowi, raczej nie wydziwiając gdy przychodzi do wypełniania rozkazów. Prawdziwa siła, dla ludzi posiadających wystarczające pokłady cierpliwości.
- Ukryty tekst
- Umiejętności
- Ukryty tekst
- Ukryty tekst
- WYPOSAŻENIE
- Kły jadowe- Trucizna która powoduje przeraźliwe pieczenie ugryzionego miejsca <efekt przypomina kwas siarkowy> [Czas działania: 3 tury][Czas aktywacji: Po upływie jednej tury od zainfekowania]
- Koszt
- Wygląd Kobra Królewska, jeden z pierwszych przedstawicieli rasy który zgodził się na bycie sługą paktu. Zielony gad, przejawiający niezwykłe upodobanie do zagrzebywania się w bagnach okalających samotną górę. Trudno mówić o wyglądzie czegoś co w głównej mierze składa się z błota i glonów. Każdy kto przeżył spotkanie z gadem przyznawał jedno. Żółty blask ślepi, dwa zwierciadła które wyłaniały się z wody by pochwycić swą zdobycz, na powrót wracając w odmęty swej siedziby. Mud jest stworzeniem które posiada twardą łuskę na całym ciele. Jej brudny odcień niemal zlewa się z krajobrazem, dla węża nie jest to jednak żadna ujma... Poświęca wszystko byle tylko zyskać na precyzji własnego działania.
Samo ciało bestii jest ogromne, gdyby ktoś miał szczęście i zmierzył jego długość... Z pewnością wahała by się w granicach dziesięciu metrów. - Charakter Mud to podły gad o morderczym nastawieniu. Chcesz zostać jego kumplem, postaraj się pozbawiać dziennie więcej żyć niż On. Wąż jest zapatrzony we własne dzieło<Czyt. Uwielbia oglądać dzieło swego zniszczenia>, nienawidzi gdy ktoś przerywa jego rozrywkę, a samo przywołanie akceptuje tylko jeśli czeka go za to swoista nagroda. Mud wykazuje niemal widoczne upodobanie do upuszczania krwi swym przeciwnikom... Bawiąc się ofiarą czeka na chwilę gdy w oczach przeciwnika pojawia się beznadziejne pogodzenie się z losem. Wtedy ukazuję swą litość, zatapiając kły w ciele pokonanego. Prawdziwy cholernik którego raczej wypada unikać podczas wszelkich wypraw... Nie polecam.
- Ukryty tekst
- Umiejętności
- Ukryty tekst
- Ukryty tekst
- WYPOSAŻENIE
- Kły jadowe- Trucizna powoduje zmęczenie organizmu, wprowadzona w ciało działa na całym obszarze powodując efekt wysokiej gorączki. [Czas działania: 3 tur] Tym lepiej im przeciwnik wykonuje więcej wzmożonych ruchów. Trucizna zaczyna działać po pierwszej turze od wstrzyknięcia.