Opis Choć technika sama w sobie nie niesie zbyt wielkich walorów bojowych, to jest bardzo przydatna, gdyż może stanowić bazę do pozostałych zagrań klanu Sabaku. Polega na niczym innym jak na przesłaniu chakry do podłoża, by zamienić go w piach. Efekt przypomina piaskowe tsunami, jednakże w tym przypadku obszar jest mniejszy i porównać go można do powodzi. Jutsu tworzy bowiem sunącą naprzód, piaskową falę, która może wytrącić z równowagi. Jej wysokość sięga 3 metrów, natomiast szerokość 15 metrów. Piach po opadnięciu na obszar ma wysokość około pół metra, więc może zagrzebać oponenta do kolan, jeśli ten przed nim zawczasu nie ucieknie.
Opis Prosta, niewymagająca sporych umiejętności technika. Polega ona niczym innym, jak na stworzeniu z piasku pustych w środku kulek, w których można chować różne przedmioty (na przykład kartka z wiadomością, drobny oręż), dzięki czemu potem możemy je transportować za sprawą kontroli piasku. Oczywiście równie dobrze można twory te wykorzystać do ataku, jednakże same w sobie praktycznie nie wyrządzają żadnej krzywdy i łatwo się rozpadają. Mogą jednak przydać się podczas boju, na przykład do przeniesienia jakichś niedużych obiektów na polu walki. Prędkość przemieszczania się piaskowych kulek jest bardzo wysoka, adekwatna do poziomu Kekkei Genkai użytkownika. Rozmiar jest zależny od woli twórcy i może on wynosić kilka lub kilkanaście centymetrów średnicy w zależności od potrzeby w danej chwili. W przypadku ewentualnego pieczętowania, waga fūin pojedynczej kulki wynosi 1 (plus oczywiście waga konkretnego przedmiotu, jeśli jakiś został w niej umieszczony).
Opis Dosyć proste, ale bardzo użyteczne zagranie, zwiększające mobilność postaci. Polega na niczym innym, jak na stworzeniu niedużej fali piachu pod stopami, która sunąc po lądzie może stanowić za środek transportu o niezłej zwrotności. Powstała fala nie może oderwać się od podłoża, a co najwyżej urosnąć do wysokości dwóch metrów, o ile rzecz jasna posiada się odpowiednie zasoby piasku. Fala porusza się z szybkością Mierną (100).
Dodatkowe Wymaga broni miotanej (nie kunaia) i żyłki | Podczas wykonywania techniki: +40 Percepcji | Wymagana znajomość Kage Shuriken no Jutsu oraz Hokahikō
Opis Zaawansowany manewr będący połączeniem dwóch podstawowych. Do jego wykonania potrzebne są dwa shurikeny dowolnego typu, które połączone są żyłką. Użytkownik wyrzuca je równocześnie na dokładnie takiej samej zasadzie jak w Kage Shuriken no Jutsu, kryjąc jednego w drugim, jednakże nadaje im przeciwnych rotacji. W związku z tym bronie w końcowej fazie lotu rozchodzą się na boki, by ominąć cel z dwóch stron. Oponent zostaje trafiony żyłką, a shurikeny nią połączone są pociągnięte do tyłu, w efekcie czego zaczynają okrążać przeciwnika, by na samym końcu wbić się w ciało oplątanej już ofiary.
Technikę można wykonać na dwa sposoby. Pierwszym jest jednoczesny wyrzut shurikenów za pomocą obu rąk. Natomiast drugi, bardziej zaawansowany, polega na wykorzystaniu wyłącznie jednej ręki, którą oddaje się błyskawicznie jeden rzut po drugim, co do poprawnego wykonania wymaga 120 szybkości i 80 percepcji.