Opis Z wyglądu jest to spory wachlarz (mający około 1,5 m wysokości) typu gunbai o zdobionej, srebrnej rękojeści (o długości ok. 35 cm). Większość powierzchni Bashōsena ma kształt czerwono-białych piór, przytroczonych do srebrnego kółka przy rękojeści. Wygląd ten ma przypominać kształt liści bananowca. Inaczej nazywany także Dłonią Bananowego Wachlarza.
WłaściwościYōso no Maki - osoba, która dzierży ten legendarny wachlarz, jest w stanie wytwarzać wszystkie pięć żywiołów poprzez zwykłe machanie nim. Zależnie od sposobu machnięcia, potrafi on wykonywać techniki poszczególnych ścieżek:
Hi no Maki - zwój ognia, wytwarzany przez gwałtowne, pojedyncze machnięcia od dołu do góry. Każde z takowych wytwarza falę ognia.
Mizu no Maki - zwój wody, wykonywany poprzez spokojne machnięcia na boki. Po każdym machnięciu powstaje spora fala wody, lecąca z dużą szybkością.
Kaze no Maki - zwój wiatru, tworzony szybkimi machnięciami we wszystkich kierunkach. Działa tak jak Fuuton: Kakeami, nie wymaga jednak znajomości techniki.
Tsuchi no Maki - zwój ziemi, wykonywany silnymi zamachami od góry do dołu. Wytwarza się w ten sposób wielkie filary z ziemi, które wystrzeliwują w górę.
Kaminari no Maki - zwój błyskawic, używany poprzez ruch obrotowy nad głową zakończony machnięciem z góry w dół. W takim wypadku z wachlarza wystrzeliwuje kilka silnych piorunów porównywalnych do Raiton: Gian.
Wszystkie zwoje mają zasięg 30 metrów.
Trzeba przy tym zaznaczyć, że każde machnięcie płaci się 30% chakry - jest to bardzo chakrożerne, i tylko bardzo wytrzymali shinobi mogą sobie pozwolić na poważniejsze korzystanie z Bashōsenu.
Dodatkowo, Bashōsen może zostać wykorzystany jako tarcza przeciw technikom żywiołowym, jako że jest on swoistym rdzeniem takowych.
Wymagania
Zdobycie
Wyprawa rangi S
Dowiedzenie się o istnieniu tego artefaktu z Biblioteki Oświecenia
Duży udział fabularny postaci gracza
Zgodę na dowiedzenie się o artefakcie wydaje Administracja w formie postu fabularnego (przy pisaniu prośby postać gracza musi się znajdować w Bibliotece).
Nazwa
Hiramekarei
Typ
Ostrze długie
Styl
Chanbara
Rozmiary
Właściciel
Ukryty tekst
Opis Wykonany z bardzo wytrzymałego metalu, z wyglądu miecz ten przypomina flądrę - nie tylko ma nietypowy kształt, ale też dwa otwory w górnej części ostrza. Poza parą "oczu" jest też para rękojeści - Hiramekarei jest bowiem dwoma mieczami scalonymi w jeden, stąd jego druga nazwa: Bliźniaczy Miecz. W swojej podstawowe, "uśpionej" formie nie przedstawia wielkich atutów bojowych - duży, mało mający wspólnego z typowymi ostrzami - nawet jego krawędzie są obłe. Dlatego uderzając nim bez aktywacji trzeba nastawić się na rany miażdżone i obuchowe, a nie cięte. W tej formie najczęściej ukryty jest pod bandażami.
WłaściwościHiramekarei Kaihō - po wymówieniu tej komendy i użyciu chakry szermierz aktywuje Hiramekarei. Bandaże się rozwijają, a ostrze zostaje otoczone chakrą zyskując tym samym na ostrości standardowej broni. Jest to jednak dopiero początek możliwości tego miecza, choć kolejne modyfikacje niosą ze sobą dalsze koszta. Możliwości dostosowywania broni do sytuacji są naprawdę olbrzymie - od wprowadzenia niewielkich zmian, przez rozerwanie Hiramekarei na dwa osobne ostrza, po wytworzenie olbrzymich broni zdolnych zniszczyć wroga jednym ciosem. Jakby tego było mało, użytkownik może wydłużyć swoją broń na znaczny dystans - działa to tylko przez chwilę, ale taka niespodzianka często wystarczy do zakończenia pojedynku. Trzeba pamiętać, że ostrze dopiero po aktywacji staje się ostre, a wytwarzane energią modyfikacje nie wpływają na obciążenie szermierza (gigantyczny młot nie podniesie wymogu siły o 150 punktów).
Atak dużą formą niesie ze sobą znacznie większą siłę niż przy poprzednich formach. Ostrość zaliczana jest do chakra flow rangi A - Siła techniki 180 lub Siła użytkownika wyższa o 40 punktów (stosowana wersja korzystniejsza dla użytkownika).
Koszt
Koszt
Koszt
Koszt
Koszt
Wymagania
Zdobycie
Wyprawa rangi A
Nazwa
Kubikiribōchō
Typ
Ostrze długie
Styl
Chanbara
Rozmiary
Właściciel
Ukryty tekst
Opis Kubikiribōchō, nazywany też Ostrzem Kata, jest powiększonym mieczem-tasakiem o kształcie wielkiego noża rzeźnickiego, stworzony w pełni z czystego żelaza (nie wliczając wzmacnianej stalą drewnianej rękojeści). Ostrze posiada też dwa otwory, mające funkcję zarówno estetyczną, jak i pozwalającą na torturowanie oponentów poprzez blokowanie w nich kończyn lub przytrzymanie przy ścianach.
WłaściwościSaisei - to właśnie dzięki tej zdolności Ostrze Kata jest w stanie istnieć od niepamiętnych czasów w stopniu właściwie nienaruszonym. Broń ta poprzez kontakt z jakąkolwiek krwią jest w stanie wydobyć z niej wszystkie możliwe cząsteczki żelaza - i za ich pomocą odtworzyć ubytki w mieczu, niezależnie od ich wielkości lub struktury. Zaczynając od zwykłych szczerb i pęknięć, przechodząc przez głębsze nacięcia, aż do pełnego złamania ostrza - wystarczy odpowiednia ilość krwi wylanej na chociaż pozostały ułamek przyłączony do rękojeści, by ostrze zregenerowało się w pełni, do idealnie tego samego kształtu które miało uprzednio. W ten sam sposób utrzymuje dużą ostrość, która pozwala przeciąć nawet spore kamienne bloki.
Wymagania
Zdobycie
Wyprawa rangi B, duży udział fabularny postaci gracza
Nazwa
Kiba
Typ
Ostrza długie
Styl
Chanbara
Rozmiary
Właściciel
Brak
Opis Kiba, inaczej Kły, z wyglądu są to dwa dość długie ostrza ze stali, zdobione dwoma solidnymi hakami na długości, mającymi przywodzić na myśl pazury. Całość jest osadzona na drewnianych rękojeściach, oddzielonych od ostrzy geoidalnymi tsubami.
WłaściwościRaitō - cecha specyficzna dla mieczy Kiba, którą wielokrotnie próbowano skopiować, lecz jak na razie - udało się to tylko w niewielkim stopniu. Ostrza tych narzędzi są bardzo podatne na energię Raitonu, mogąc nawet ją wytwarzać przy kontakcie ze zwykłą chakrą. Lecz, co ważniejsze, miecze te pod wpływem energii zyskują rozszerzone właściwości tnące - poprzez wpływ chakry, ostrza zostają wprowadzone w delikatne wibracje, co drastycznie zwiększa ich siłę - mawia się nawet, że są to najostrzejsze narzędzia bojowe w historii ludzkości, mogąc bez problemu przeciąć nawet głazy, stal... praktycznie wszystko. Każde uderzenie tymi ostrzami z aktywnym Raitō kosztuje 3% chakry.
Wymagania
Zdobycie
Wyprawa rangi A
Nazwa
Kusanagi no Tsurugi
Typ
Ostrze długie
Styl
Chanbara
Rozmiary
Właściciel
Brak
Opis Kusanagi no Tsurugi ma wygląd modyfikowanego miecza taiji, skonstruowanego tak, by broń była obosieczna - dzięki temu zwiększa się możliwa powierzchnia tnąca, jak również wzmacnia się czubek w celu wykonywania pchnięć. Posiada on również zdobiony jelec z szafirem. Znany jest też pod mianem Miecza Tnącego Trawę.
WłaściwościKū no Tachi - Kusanagi no Tsurugi jest ostrzem o historii głęboko zakorzenionej w świadomości ludzi, głównie ze względu na jego pojawianie się raz na jakiś czas podczas większych wydarzeń (wielu najlepszych szermierzy w historii dzierżyło to ostrze), a także na jego niezwykłe umiejętności. Obosieczny Miecz Tnący Trawę posiada bowiem dwie niezwykłe umiejętności - pierwszą jest możliwość wydłużenie ostrza nawet na około 15 metrów bez zwiększania jego masy ani wywołania dysbalansu (inna sprawa, że machanie 15-metrowym mieczem może być trudne). Drugą zaś jest... możliwość walki nim, nawet nie dotykając rękojeści - poprzez przesłanie chakry do ostrza, zaczyna się ono świecić na błękitny kolor. I od tej pory można nim swobodnie manipulować. Warto też zaznaczyć, że Kusanagi jest potwornie ostre - jest on w stanie nawet ciąć diament. Wydłużenie ostrza kosztuje 8% chakry, a manipulacja ostrzem w powietrzu - 5% za turę.
Wymagania
Zdobycie
Tylko przez event
Nazwa
Gunbai
Typ
Wachlarz
Styl
Mokuzai/Chen
Rozmiary
Właściciel
Brak
Opis Gunbai, czy też Służby Wojskowa, to artefakt mający wygląd szerokiego, drewnianego nieskładanego wachlarza typu gunbai, ozdobionego kilkoma tomoe i osadzonym na długim, zabandażowanym trzonku. Dodatkowo do tejże rękojeści jest przymocowany łańcuch, który można albo przypiąć do broni (wtedy łatwiej się nim posługiwać jako tarczą), albo do pasa/rękawicy łańcuchowej - w takim przypadku można się nim posługiwać jak biczem i postawić bardziej na ofensywę.
WłaściwościMukō-ka - właściwość, która sprawia że Gunbai staje się niezwykle niebezpiecznym narzędziem. Otóż jest on w stanie przekształcać chakrę, która ma zaraz się z nim zetknąć, na chakrę natury Fuuton - czego efektem jest odbicie techniki (w o połowę słabszej formie) z powrotem w kierunku oponenta (nie działa na techniki Fuutonu). Dodatkowo, można za jego pomocą wykonywać techniki wachlarzowe ze zmniejszonym o 1/2/3/4/5% (zależy od rangi techniki) kosztem. Warto też zaznaczyć, że jest on bardzo wytrzymały i może służyć jako tarcza.
Wymagania
Zdobycie
Wyprawa rangi S, duży udział fabularny postaci gracza
Nazwa
Samehada
Typ
Ostrze długie / żywa istota
Styl
Chanbara
Rozmiary
Właściciel
Brak
Opis Samehada jest to wielki miecz, którego powierzchnię stanowią setki twardych, dość dużych rekinich łusek. Rękojeść miecza zrobiona jest z twardego splotu wiklinowego, na którego końcu znajduje się niewielka, ludzka czaszka. Do końca rękojeści przymocowany jest również sznurek z koralikami, z których każdy pomieścić może jedną kroplę krwi zabitego przeciwnika. Jest to jedyny na świecie przedmiot, który prawdopodobnie został złączony z duszą żywej istoty. Pośród tych, którzy wierzą w taką wersję powstania miecza, znaczna część jest przekonana, że był to oczywiście rekin lub członek klanu Hoshigaki, skąd nazywany jest także Skórą Rekina. Dzięki tej właściwości, Samehada zachowuje się niczym zwierzę, które ma swoje uczucia, wyraża pewne emocje oraz wchodzi w interakcje z innymi istotami.
WłaściwościAbsorpcja chakry - Samehada posiada niezwykle rozwiniętą zdolność pochłaniania chakry. Może tego dokonać na różne sposoby, z których każdy charakteryzuje się inną ilością pobranej energii:
przebywanie w pobliżu (max. 1 m od celu) - pochłania chakrę w ilości do 5% na turę. Uniemożliwia wykonywanie technik osobom, których kontrola chakry jest na poziomie E-D.
kontakt fizyczny (np. dotknięcie, oparcie się o cel) - pochłania chakrę w ilości do 10% na turę. Uniemożliwia wykonywanie technik osobom, których kontrola chakry jest na poziomie E-C.
wgryzienie się w cel - pochłania chakrę w ilości do 25% na turę. Tak duży ubytek chakry w tak krótkim czasie może powodować nawet omdlenie. Uniemożliwia wykonywanie technik osobom, których kontrola chakry jest na poziomie E-B.
Uwaga: Pobieranie chakry jest niezależne od tego, w jakiej jest ona formie. Może to być chakra znajdująca się w ciele człowieka lub przemieniona w technikę. W drugim przypadku Samehada zwyczajnie pochłonie chakrę, niwelując całą technikę lub jej część w przypadku technik obszarowych. Absorbowanie chakry sprawia, że Samehada staje się bardziej masywna, a jej łuski stają się bardziej nastroszone. Maksymalny rozmiar miecza pozwala połknąć w całości przeciętną, dorosłą osobę.
Chakra, którą wchłania Samehada może być na bieżąco przekazywana użytkownikowi, o ile ten trzyma rękojeść miecza. Dzięki temu może on uzupełniać własne jej zasoby oraz leczyć własne rany. Ilość przekazywanej chakry to jednak 50% tego, co zostanie pobrane od celu, zaś reszta stanowi źródło pokarmu dla Broni.
Poruszanie się - Samehada jako istota żywa, posiada zdolność poruszania się, jednak z racji swojej budowy są to ruchy bardzo ograniczone. Z reguły są to zwykłe wygięcia, którymi miecz może wykonywać uniki, które mają zmylić wroga lub doprowadzić do bliższego kontaktu czyli ostatecznie do pobrania większej ilości chakry.
Samoobrona - Samehada niczym zwierze, przywiązuje się do właściciela i w przypadku, gdy ktoś inny próbuje ją chwycić, uwalnia z rękojeści ostre kolce, która ranią ofiarę. Przywiązanie do właściciela może ulec zmianie w okolicznościach, w których nowy pretendent do dzierżenia broni, dysponuje niebanalną chakrą, potężniejszą i "smaczniejszą". Jak na rekina przystało, Samehada uwielbia ośmiornice, dlatego posiadacz Hachibiego jest dla niej najbardziej smakowitym żywicielem, którego nie opuści z własnej woli.
Fuzja - Samehada jako miecz posiadający rekinią duszę, może dokonać połączenia z inną istotą, w której żyłach płynie krew rekina. Dzięki fuzji, posiadacz Samehady przybiera postać jeszcze bardziej przypominającą rekina, zyskuje możliwość absorbowania chakry (tylko poprzez ugryzienie, jednak pobiera całość dla siebie) zaś jego prędkość poruszania się w wodzie wzrasta (szybkość x 2).
Wymagania
Zdobycie
Wyprawa rangi S, duży udział postaci w fabule
Nazwa
Raijin no Ken (雷神の剣)
Typ
Ostrze długie
Styl
Chanbara
Rozmiary
Właściciel
Brak
Opis Broń na pierwszy rzut oka niepozorna – jest to bowiem przypominająca ceremonialne berło rękojeść, której jeden koniec przypomina głowę owada o rozwartych żuwaczkach, natomiast z drugiej strony znajduje się ażurowe wykończenie przypominające serce. Całość wykonana jest z nieznanego, idealnie wypolerowanego ciemnego metalu i wydaje się być pusta w środku, ale to tylko pozory.
WłaściwościRaijin no Ken – prawdziwa natura tej broni objawia się po przelaniu na nią chakry użytkownika, która konwertowana jest w długie na około 90 centymetrów, szerokie złote ostrze wykonane z czystej energii elektrycznej, któremu towarzyszy dźwięk przypominający bzyczenie.
Tak stworzone ostrze zachowuje się jak zwykły miecz pokryty techniką typu chakra flow natury Raiton z A, przez co jest wstanie zadawać rany zarówno członkom klanu Hōzuki jak i rozbrajać twory Dōhito.
Co więcej, elektryczna klinga bez trudu może przecinać techniki stworzone ze zwykłej chakry, takie jak Rasengan i jemu podobne do rangi A włącznie. Można go również zastosować do zasłonięcia się przed innymi technikami dowolnej natury, jak mieczem pokrytym chakra flow Raitonu (wytrzymuje też inne chakra flow do A włącznie, w przypadku Fuutonu, do rangi B włącznie).
Ponad to, za koszt dodatkowej chakry posiadacz Raijin no Tsurugi może porazić trafionego mieczem przeciwnika wyładowaniami elektrycznymi które otaczają jego ciało pod postacią złotych błyskawic.
Stworzenie ostrza – 10% chakry na turę
Porażenie przeciwnika – 5% (odpowiednik jutsu rangi C)
Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że mimo wielu zalet, raitonowa klinga nie jest w stanie przecinać metalowych broni, a samą rękojeść można uszkodzić jak każdy metalowy przedmiot.
Dodatkowe Siła klingi oscyluje na poziomie dolnej wartości z progu odpowiadającego randze techniki A - Ponadprzeciętna (161). Jeżeli Siła użytkownika jest odpowiednio wysoka, to zamiast bazowej wartości uznaje się Siłę użytkownika powiększoną o 40 punktów na potrzeby rozpatrywania sytuacji takich jak przebijanie się przez zasłony lub przełamywanie odporności na obrażenia celu. Stosowana jest korzystniejsza wersja dla użytkownika. Miecza nie można bardziej wzmacniać innymi technikami chakra flow.
Wymagania
Zdobycie
Wyprawa rangi A
Nazwa
Kabutowari
Typ
Topór/Młot
Styl
Chanbara lub Mokuzai
Rozmiary Topór
Rozmiary Młot
Długość linki
150 cm
Właściciel
Brak
Opis Mamy tutaj do czynienia z połączeniem szerokiego, dobrze wyważonego topora oraz dużego wzmacnianego stalą młota. Obydwie bronie są wobec siebie niezależne. Łączący je materiał pozwala na swobodę ruchów obydwojgiem z nich, będąc również niebywałej wytrzymałości, jest również dość elastyczna
WłaściwościDontō - W chwili uderzenia młotem w topór siła wykonanego uderzenia zostaje powiększona o 60 punktów na potrzeby rozpatrywania sytuacji takich jak przebijanie się przez zasłony lub przełamywanie odporności na obrażenia celu.
Hakaimono - Przelanie odrobiny chakry do młota i wykonanie za jego pomocą uderzenia w ziemię wprawia ją w wibracje, co może zachwiać równowagę osób znajdujących się na zasięgu do 10 metrów, w kształcie stożka, od miejsca uderzenia. Koszt Hakaimono: E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Wymagania
Zdobycie
Wyprawa rangi A
Nazwa
Nuibari
Typ
Ostrze długie
Styl
Chanbara lub Chen
Rozmiary
Właściciel
Brak
Opis Miecz wykonany do nietypowego stylu walki przypomina raczej gigantyczne narzędzie szwacza, niżeli coś, co miałoby się znaleźć na polu bitwy. Jedyną ostrą częścią miecza jest sam jego czubek, z tego względu nie nadaje się do cięć, a jedynie do pchnięć. Rękojeść jest owinięta cienką skórą rekina, zaś nieznacznie dalej znajduje się odpowiednio powiększone ucho igielne, przez które powinno się przewlec dużą nić.
CechyKiyō - Ostrze z powodu swojego specyficznego kształtu i specjalistycznego przeznaczenia nie może wykorzystać siły dzierżącego tak samo jak inne miecze. Jego wyjątkową cechą jest zrobienie odpowiedniego użytku z percepcji użytkownika i wiedzy jak trafić i gdzie, by zadać jak najbardziej przyprawiające o ból rany. Z tego względu wszelkie rany zadawane tą bronią nie są zależne od siły a od percepcji walczącego. (Próg percepcji użytkownika odpowiada tożsamemu progowi siły w chwili trafienia)
Sentsū - Przeznaczeniem igły jest przeszywanie ciał swoich wrogów. Pozwala na to zgromadzona w mieczu chakra. Owa chakra w chwili trafienia uwalnia się na tyle, by umożliwić przebicie się przez każde ciało i wszelkie wytwory skórzane i podobne (nie wliczają się w to pancerze specjalne i pochodne stalowych), bez żadnej trudności, zupełnie jakby przebijał się przez niczym niechronione ciało.
Ito- Jak każda igła, ta również jest sparowana z żyłką. Miecz jest jednak wyjątkowy, bowiem wymaga od shinobiego przelania na ostrze jego własnej chakry do wytworzenia jednej nitki. Nić jest ledwo widoczna w świetle i odpowiednio naciągnięta może posłużyć za niezwykle brutalną pułapkę zdolną nawet do odcinania kończyn lub zszywania odpowiednio trafionych przeciwników razem.
W przypadku kiedy nić zetknie się z ciałem przeciwnika jest to liczone niczym cięcie równe atakowi o sile 60, każde kolejne oplecenie nicią dodaje 60 do maksymalnej siły ataku, kończąc się na sile 240 w przypadku czterech warstw napierających na przeciwnika/kończynę. Nić można zwinąć, lub odesłać impulsem chakry, naciągnąć do wykonania ataku należy ręcznie, można też wykorzystać broń do ataków na odległość.
Koszt Ito: E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% do 15 metrów (1/2 na turę) Pełny koszt za wytworzenie nici. Koszt podtrzymania zwiększa się co każde piętnaście metrów używanej nici.
Opis Nihongou to yari stworzona na bazie kosy Shinku Ame. Drzewiec został wykonany z drzewa żelaznego, natomiast grot z wysokiej jakości stali. Obie części broni wzmacniane są diamentem, co znacznie zwiększyło ich wytrzymałość. Całość utrzymana jest w czarnej kolorystyce i oprócz tego nie wyróżnia się wyglądem.
Drzewiec mierzy 170 centymetrów i ma zachowaną fakturę normalnego drewna, zatem jego chwyt jest pewny, a sama broń lekka. Grot ma długość 30 centymetrów. Jest wąski, smukły i wykonany w typie hira sankaku yari (kształt), przez co poprawiona jest jego stabilność podczas pchnięć i zdolności penetracyjne, natomiast nie ma on krawędzi tnącej i próby ataku siecznego zostaną odczute przez ofiarę prawie tak samo jak bronią obuchową.
WłaściwościKari-te – ostrość ostrzy broni zwiększa się za każdym razem, gdy dotkną one krwi różnych celów. Za każdą krew, którą się przeleje za pomocą tego narzędzia, staje się ono znacznie niebezpieczniejsze (łatwiej penetruje wszelkie pancerze i zadaje większe obrażenia). Przy zadaniu rany dziesięciu celom broń zyskuje możliwość przebijania nawet ciężkich pancerzy, technik chroniących przed technikami B z penetracją, grubych drzew i głazów. Efekt zanika po zakończeniu udziału w wątku.
Wymagania
Zdobycie
Wyprawa rangi B
Nazwa
Kirimaru
Typ
Ostrze długie
Styl
Chanbara
Rozmiary
Właściciel
Brak
Opis Z wyglądu miecz ten jest podobny do katany, jednak znacznie dłuższym ostrzu - bo długości mniej-więcej metra, wykuwanym w taki sposób, by nadać mu idealnie prosty kształt. Wykuty on został z czarnego tamahagane, co daje mu olbrzymią wytrzymałość i dobrą jakość, nadając mu też specyficzny, węglowoczarny kolor. Ciekawostką jest, że ostrze zostało stworzone w taki sposób, by obie strony były naostrzone. Uzupełnieniem jest tsuba w kształcie prostokąta z symbolami kruka oraz rękojeść z drewna wiśniowego i czarnym splotem ito.
WłaściwościRei no musaboru – ostrze jest w stanie pochłonąć z nadchodzących technik 1/2/3/4/5% chakry i przekazać je użytkownikowi. Nie zmniejsza przy tym obrażeń, a pochłonięcie chakry wymaga kontaktu ostrza z jutsu. Chakry nie można naładować ponad limit. Dodatkowo, zadanie komuś śmiertelnego ciosu tymże ostrzem pochłania część jego duszy, zmniejszając jego siłę przy ewentualnej reinkarnacji (kara PH na nową postać rośnie z -20 do -30%), i jednorazowo zwraca dzierżącemu 15% chakry.
Wymagania
Zdobycie
Wyprawa rangi B
Nazwa
Onikirimaru
Typ
Ostrze długie
Styl
Chanbara
Rozmiary
Właściciel
Brak
Opis W teorii, Onikirimaru wygląda bardzo podobnie jak w swojej podstawowej formie, czyli Kirimaru. No właśnie - tylko w teorii. Po pochłonięciu duszy pierwszego właściciela, miecz zyskuje nowe właściwości - odpada od niego tsuba, będąca do tej pory pieczęcią możliwości miecza. Do tego samo ostrze przybiera błękitną poświatę, która wzmacnia się za każdym razem, gdy miecz pochłonie jakąkolwiek chakrę.
WłaściwościAkuma no modori – dostępne dopiero po pochłonięciu duszy pierwszego właściciela miecza. Siła pochłaniania chakry wzrasta do 2/4/6/8/10%, a przy przebiciu oponenta odzyskuje się 25% chakry. Można ładować w ten sposób chakrę ponad limit, lecz maksymalnie do poziomu 150%. Pochłaniana energia jest chakrą natury – osoba zaczyna stopniowo rosnąć w siłę (za każde 10% chakry otrzymuje się 5 punktów siły i wytrzymałości, max. 10 stacków), lecz ich ciało zaczyna się degenerować (przypomina niekompletną transformację Juugo i nadaje wygląd Yoma no Oni) i sprawia cierpienie użytkownikowi. Wykorzystanie nabytej chakry zmniejsza statystyki, lecz i tłumi ból. Po zakończeniu wątku lub wykorzystaniu całości pochłoniętej energii, statystyki wracają do normalności (a użytkownik przestaje czuć ból), lecz mutacje wyglądu pozostają.
Dodatkowe
Przez blokadę duszy jest niemożliwy do zapieczętowania w zwoju i pochodnych
Wymagania
Zdobycie
Tylko przez event, wymaga posiadania Kirimaru
Nazwa
Shiki
Typ
Karwasz
Styl
Takeda
Rozmiary
Właściciel
Brak
Opis Szeroka, bogato zdobiona bransoleta ze skóry, podszywana złotymi nićmi i wzmacniana kilkoma cienkimi blachami z nieznanego stopu metali (aluminium) między warstwami głównego materiału. Głównym elementem jest złoty pierścień z kryształową igłą przechodzącą przez środek, mającą symbolizować kompas. Jest ona głównym źródłem energii zasilającej Shiki.
WłaściwościHou Yi – użytkownik zyskuje możliwość tworzenia strzał stworzonych z czystej chakry. Musi przy tym być zaawansowanym użytkownikiem Takedy. Strzały są całkowicie materialne i działają jak zwyczajne odpowiedniki. Posiadają jednak możliwości penetracyjne pozwalające na przebijanie się przez defensywy rożnego rodzaju, dodatkowo mogą lecieć dalej niż zwykłe pociski (+25% zasięgu łuku). Strzały rozpraszają się kilka sekund po zatrzymaniu, znikając całkowicie.
Wymagania
Zdobycie
Wyprawa rangi B
Nazwa
Akusho
Typ
Rękawice
Styl
Jakiekolwiek taijutsu
Rozmiary
Właściciel
Brak
Opis Są to pancerne rękawice z kolczastymi zdobieniami, mającymi na celu wzmocnienie struktury i zmaksymalizowanie zadawanych obrażeń. Całość została wykonana z bardzo wysokiej jakości blachy z nieznanego, metalowego materiału. Dzięki specjalnym żebrowaniom na zgięciach nie utrudniają one mobilności kończyn.
WłaściwościOni no ude – użytkownik może zwiększyć siłę swoich uderzeń pięściami o 40 za koszta chakry o wysokości 8%. Za koszt 16% chakry może on zmienić swoje ataki wręcz na dystansowe – w powietrzu pokazują się powiększone wersje pięści użytkownika, wytworzone z chakry, które następnie mogą zostać wystrzelone w dowolnym kierunku, by zadać duże obrażenia - przy czym maksymalny zasięg wynosi 10 metrów. Za koszt 24% wytworzona w podobny sposób jak w poprzednim wariancie eteryczna ręka może zostać użyta do chwytania oponentów, przyciągania ich do siebie lub przyciągania siebie do obiektów, na odległość ok. 20 metrów. Efekty można mieszać, a utrzymanie go następną turę kosztuje połowę kosztu inicjacyjnego.
Wymagania
Zdobycie
Wyprawa rangi A, wymaga wizyty w Satori no Bunko
Nazwa
Yōso no Kagi
Typ
Amulet
Styl
Techniki żywiołowe
Rozmiary płatka
Rozmiary całego
Właściciel
Ukryty tekst
Opis Z wyglądu jest to wisiorek w kształcie kwiatu o pięciu płatkach, w których to zostało umiejscowione pięć kamieni szlachetnych. Każdy z nich ma kolor odpowiadający za żywioł, który wzmacnia.
WłaściwościKousei – każda odnoga wisiorka odpowiada za inny żywioł chakry, i posiadanie jej zwiększa skuteczność technik żywiołowych. Wykonywane techniki ze wzmocnionego żywiołu są traktowane tak, jakby ich użytkownik miał Siłę Chakry wyższą o 30 punktów. Mieszanie żywiołu z innym (Kekkei Genkai żywiołowe) neutralizuje efekt, chyba że posiada się dwie odnogi odpowiadające za żywioły składowe – wtedy się aplikuje. Połączenie pięciu amuletów daje dostęp do klucza żywiołów, mogącego – wedle legendy – otworzyć pewną starożytną świątynię. Położenie takowej można odnaleźć tylko dzięki Bibliotece Oświecenia.
Wymagania
Zdobycie Wyprawa rangi B za każdy fragment (gracz może wykonać max. dwie takie wyprawy)
0 x
Support i twórca najlepszego ramen w świecie shinobi
Historia
Toshaiki Fukuro, przeklęty ronin, przywódca Yoake no yūgure (Zmierzch Świtu) człowiek dzierżący Shinku no Tsume. Gdyby nie owe przeklęte miecze, najpewniej zostałby wytarty z kart historii by zapaść w zapomnienie, na które zasłużył. Niestety mimo prób wielu kowali nie zdołano zniszczyć tej broni dlatego postanowiliśmy ją ukryć i zapisać jako ostrzeżenie historie o nim. By nikt więcej nie postanowił go dobyć i skierować przeciwko samurajom. Jedynym sukcesem kowali, było pozbawienie demonów oczu, przez co cztery rubiny zostały ukryte w innym miejscu. Liczymy iż w ten sposób pozbawiliśmy go choćby części sił.
Wiele lat temu, Toshaiki był jednym z najbardziej uzdolnionych szermierzy jacy chodzili po świecie, błyskawicznie wręcz przerósł swego mistrza w Dojo i sam tam też zaczął nauczać. Jednak zła dusza tego człowieka dała o sobie znać i skradł on cnotę córki swego Pana Shimatsu. Nasłani na niego ludzie polegli z jego miecza, a młoda panienka zmarła na wskutek hańby, która ją spotkała. Na kilka lat wieści o nim zaginęły, lecz w końcu wrócił wraz z kilkoma sobie podobnymi ludźmi. Dzierżąc już wtedy dwa płonące miecze, wyglądające niczym szpony demonów. Sam on miał bladą skórę i szaleństwo w oczach. Widać było iż ten człowiek postradał rozum w momencie dobycia tych mieczy. Bez trudu zniszczył posiadłość Pana Shimatsu i wybrał człowieka z gminu, niegodnego wręcz na objęcie stanowiska zarządcy tych ziemi. To doprowadziło do upadku posiadłości Yugemi.
Pan Feudalny wyznaczył nagrodę za śmierć Ronina Fukuro, ten czyn był godny i wielu samurajów próbowało, jednak nikt nie zdołał tego dokonać. Postanowiono nająć Shinobi, gdyż jego chęć siania zniszczenia powodowała upadek kolejnych wspaniałych i godnych Panów. Wielu samurajów padało z rąk jego samego, gdy podpalał on swój miecz. Ranienie jego mieczem powodowało śmierć nawet po kilku dniach. To były czarne czasy, dlatego uzasadnione było posłanie Shinobi, jednak Ci również polegli, a ich niegodne praktyki na zawsze będą skazą na naszym honorze.
Ostatecznie, sam mistrz samurajskiego zakonu Asa no Hana Hatori Hayabusa stanął przeciwko Toshaiki Fukuro. Walczyli oni dwa dni, a walka była na tyle ciężka iż mistrz Hatori utracił w jej czasie rękę. Jednak ostatecznie pokonał on Toshaikiego, a miecz został w naszych rękach. Nie zdołaliśmy go zniszczyć, dlatego postanowiliśmy go ukryć i strzec. Miejmy nadzieje iż nigdy więcej nie zostanie on ponownie wyciągnięty na światło dzienne wraz z oczami demonów.
Opis
Kagutsuchi no shinku no tsume (カグツチの真紅の爪)[Karmazynowe Szpony Kagu-tsuchi - zwane również po prostu - Shinku no tsume. To dwa ostrza przypominające wielkie kunaje połączone łańcuchem z ustami demonów, znajdujących się na bransoletce, wciskającej się w skórę, osoby która je założy.
Opis Ostrzy
Oba ostrza są identyczne względem siebie, wykonane z czarnego tamahagane, co daje im dużą wytrzymałość oraz dobrą jakość. Nadaje to ostrzą też czarną barwę, poznaczoną tylko czerwonymi znakami z nazwą ostrza. Z głowicy miecza wychodzi łańcuch, łączący się z "Głową Demona"
Głowy Demonów
Dwie bransolety z których wychodzi łańcuch, łączący się z rękojeściami ostrzy. Bransolety są szerokie, jednak dostosowują one swój rozmiar do ramienia właściciela, lekko się w nią wpinając. Na ich bokach znajdują się rzeźbione ze srebra głowy demonów o pustych oczodołach. Wyglądają jakby coś tam się kiedyś znajdowało.
Właściwości
Pojemnik - Obie bransolety są pojemnikami, w których kryje się cała długość łańcucha oraz same ostrza, gdy są nie używane. By przyzwać broń z wnętrza bransolet, wystarczy musnąć oczy demonów (bransolet[Uwolnienie]). Ten ruch powoduje wystrzelenie ostrzy, ostrzem do przodu, a rękojeścią na końcu. Łańcuch dostosowuje swoją początkową długość do długości ręki użytkownika (Czyli jeżeli ręka człowieka ma 40 cm, to łańcuch też ma taką początkową długość). Wykonywanie rzutów, pozwala wydłużyć ten łańcuch do znaczniejszych długości[Łańcuch]. Powrót do komór następuje równie błyskawicznie, jednak dopiero specjalna pieczęć, powoduje ukrycie się w pełni ostrzy[Krycie Mieczy] znowu w bransoletach.
Uwolnienie Dotknięcie oczu demona (bransolet), powoduje wystrzelenie obu mieczy(Rękojeść wychodzi ostatnia), wylatują tak by użytkownik mógł sprawnie je pochwycić. By ponownie się ukryły, wystarczy wykonać specjalną pieczęć. Technika działa podobnie do Kuchiyose: Raikō Kenka
Łańcuch Łańcuchy podczas rzutów wysuwają się bez żadnego oporu, aż do swojej krańcowej długości z ust demonów (bransolet). Chwilę po rzucie, starają się one natychmiastowo wrócić do swojego leża będącego głową demonów. W zależności od woli użytkownika potrafi ich zostać odpowiednia długość na zewnątrz, umożliwiając nimi swobodną walkę.
Dodatkowo
Przez zdolność pojemnika, niemożliwe jest zapieczętowania w zwoju.