INFORMACJE: -brak
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI: Podstawowe informacje na temat klanu Inuzuka.
- Wiedza o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Inuzuka, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
- W Yusetsu zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Terumi - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Terumi, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
- Osoby niezawiązane ze szczepem wiedzą, iż Terumi to żywiołowy, jeden z bardziej rozbudowanych i znanych szczepów, podzielony na dwie części, niezaprzeczalnie skłócone
- Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
- Wiedza o Hōzuki – charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
- Wiedza o Kaguya – w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują tereny Sabishi
- Wiedza o Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
- Wiedza o Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
- Wiedza o Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
- Wiedza o Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
- Wiedza o Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika, mieszkają w Soso
POSTACIE: brak cumpli...[/ghide]
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Inushiru
NATURA CHAKRY: Futon
STYLE WALKI: Goken
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 5
WYTRZYMAŁOŚĆ 1
SZYBKOŚĆ 41
PERCEPCJA 21
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 68
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI::
- -Shikyaku no Jutsu ranga B: Szybkość +20, Siła +20
Za każde 10% wytrzymałości 1% chakry: 0% bonusu
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU Ranga E
GENJUTSU Ranga E
STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
ELEMENTARNE
- KATON Ranga E
SUITON -
FUUTON -
DOTON -
RAITON -
KLANOWE Ranga B
JUTSU:
- NINJUTSU
- Ranga E:
- -Bunshin no Jutsu
-Henge no Jutsu
-Kai
-Kawarimi no Jutsu
-Kinobori no Waza
-Suimen Hokō no Waza
-Nawanuke no Jutsu
GENJUTSU
TAIJUTSU
KLANOWE
- Ranga D:
- -Shikyaku no Jutsu
-Tsūga
-Dainamikkumakingu
-Jūjin Bunshin
Ranga C:
Ranga B:
ELEMENTARNE
[/ghide]
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): -
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):5 kunai i 5 shurikenów[/ghide]
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Bank
PH: Rozliczenia
MISJE: