DANE PERSONALNE
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Oeoe0Trl0RQ [/youtube]
IMIĘ: Ginjiro
NAZWISKO: Hōzuki
KLAN: Hōzuki
WIEK [DATA URODZENIA]: 17 [368 R.]
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 179 | 68
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Na nieszczęście Ginjiro od wczesnego dzieciństwa był nierzadko mylony z płcią żeńską, wszystko to za sprawą delikatnych rys twarzy oraz nieskazitelnie białych jak płatki śniegu włosów. Takowy stan rzeczy utrzymał się aż po dziś. W połączeniu z jego jasnymi, purpurowymi oczami bywają sytuacje, gdy jest zmuszony do słuchania irytujących docinek ze strony rówieśników. Jakby tego było mało, nie pomaga mu fakt posiadania wyjątkowo jasnej karnacji. W żadnym wypadku nie posiada bujnego zarostu, o którym marzy od lat. Poza swoimi charakterystycznymi cechami twarzy jest on szczupłym nastolatkiem jak wielu w jego wieku. Jedynie na klatce piersiowej można dostrzec delikatny zarys mięśni, które stara się często pielęgnować, jednak zazwyczaj znajduje jakąś wymówkę, aby uciec przed pracą fizyczną.
UBIÓR: Codzienne ubranie Ginjiro nie wyróżnia się na tle reszty mieszkańców Morskich Klifów. Jeśli cokolwiek miałoby przyciągać uwagę, to jest to długi do kolan płaszcz w kolorze ciemnoniebieskim z jasnymi elementami przy zapięciach. Oplatany jest on w pasie cienkim materiałem, przez co w trakcie wysiłku fizycznego tkanina nie jest w stanie krępować ruchów młodego Hōzukiego. Tuż za plecami przywiązana jest niewielka torba na różnorakie drobiazgi, a obok niej swobodnie oraz stabilnie zwisa naszyjnik ze skromnym podobieństwem Watatsumiego. Charakterystycznie dla większości członków klanu Hōzuki, zawsze nosi ze sobą manierkę pełną lodowatej wody. Nie jest ona za każdym razem przypięta do pasa. Młodzieniec stara się ją trzymać jak najbliżej dłoni, przez co w przypadku zorientowania się, że nie czuje swojego "skarbu", wpada w panikę. Gin nienawidzi obcisłych ubrań, przez co praktycznie nigdy nie zakłada wszelkich koszulek, czy marynarek. Jego dłonie są osłonięte przez płócienne, niebieskawe karwasze w linie, zachodzą one aż po śródręcze zostawiając odkryte palce. Jak w zwyczaju Gina, szare spodnie z dwoma kieszeniami luźno zwisają na jego biodrach. Elementem wieńczącym ubiór młodego hazardzisty są wykonane z identycznego materiału co karwasze, ochraniacze na nogi oraz klapki z cienką podeszwą. Cała ta kombinacja pozwala mu swobodnie i bez zbędnego obciążenia poruszać się po świecie.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Zęby jak u rekina | Dziewczęca uroda
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Ginjiro jest... nietuzinkowy? Nie, to złe słowo. On jest po prostu... wybuchowy? Jakkolwiek by go nazwać, nie można mu odmówić braku specyficznego "charakterku". Rekinozębny młodzieniec jest na co dzień beztroskim marzycielem. Snującym o stworzeniu własnego orężu, potężniejszego od każdego innego, które nawiedziło świat Shinobi. Niestety na myśleniu się kończy, nie kiwnie nawet palcem, aby postawić, chociażby jeden krok w kierunku swojego upragnionego celu. Jemu nigdzie się nie śpieszy, często powtarza, że na wszystko przyjdzie pora. Biada temu kto wypomni lenistwo prosto w oczy Ginjiro, mając dobry dzień najzwyczajniej odegra się serią docinek w kierunku "adwersarza", zaś mając gorszy po prostu rzuci się na niego z chęcią spowodowania poważnego uszczerbku na zdrowiu. Potrafi spędzić całe dnie i noce na zagrywaniu się w kości lub karty, cokolwiek, na czym mógłby zarobić... lub stracić bez większego wkładu własnych pieniędzy. Interesującym faktem jest jego ogromne przywiązanie do nabytych dóbr materialnych, aktualnie nie wyobraża sobie ruszyć się gdziekolwiek bez osobistej manierki na wodę oraz skromnego łańcuszka z wizerunkiem Watatsumiego. Młokos oprócz swojego gdzieniegdzie pikantnego zachowania ujawnia imponujące skłonności do modlitw ku czci boga mórz i mądrości. Stara się chłodno patrzeć na otaczający go świat, co oczywiście nie zawsze mu wychodzi. W codziennych rozmowach potrafi być do bólu sarkastyczny, jednak ogólnie sprawia wrażenie dobrego chłopaka, który ma wyraźne problemy z wiarą we własne umiejętności, a na wszelką pomoc z zewnątrz reaguje niewyjaśnioną agresją. W stosunkach do rówieśników stara się trzymać ich na dystans, głównie z powodu ryzyka na ewentualne zaczepki w jego kierunku z powodu swojej urody.
NAWYKI: Pije wodę przy każdej możliwej okazji | Co jakiś czas zaczesuje włosy | Hazardzista, uwielbia gry o dużą stawkę
NINDO: Szczęście ma wielu przyjaciół.
HISTORIA: Obudził się zimną nocą na wyspie, wyciągnął dłoń próbując dotknąć księżyca w pełni. Wiatr zawył przerażająco w akompaniamencie morskich fal, przez ciało młodzieńca aż przeszły dreszcze. Nie frasował się jednak urodzony i wychowany na Morskich Klifach przywykł do niecodziennych anomalii pogodowych. Wręcz stały się dla niego normalnością, czymś, co towarzyszyło mu od postawienia pierwszych kroków na świecie. Majestatyczne światło księżyca zostało przyćmione przez odległy błysk, czy ktoś się zbliża? Sekundy później rozległ się oszałamiający grzmot, jakby Watatsumi zstąpił na ziemie w ostatecznym akcie apokalipsy. Spanikowany nastolatek poderwał swe ciało z piachu, rozejrzawszy się dookoła sprawdził, czy nie zagraża mu niebezpieczeństwo. Nie, to tylko piorun. Nadchodzi burza, chłopaczyna przewiesił plecak jednym ramiączkiem na barku, upijając łyka lodowatej wody skrzywił kąciki ust w niemalże niewidocznym uśmiechu. Nieczęsty to widok, a gdy się już pojawia to najprawdopodobniej mają z tym związek pieniądze. Nad horyzontem zawisł ponury obłok, samotnie przemierzał gwieździste niebo. Minęło kilka chwil, gdy reszta "braci" dołączyła do niego, zaś Hōzuki niczym sparaliżowany, przyglądał się gromadzącym chmurom oczekując pierwszych kropel deszczu. Czekał i czekał i czekał, wydawałoby się jakby minęły miesiące, a one dalej skrywały się przed Ginjiro. Dostrzegł jednak coś innego, coś na co z początku nie zwracał uwagi. Mroczne obłoki jakby stworzyły okrąg wokół bohatera, czy to aby na pewno chmury? Młodzieniec zamachnął się obszernie próbując rozwiać tajemnicze zjawisko. Czy to mgła? Wtem spośród nich wypełzła niewielka postać niczym nieznajomy klon. Stąpając w kierunku białowłosego stawała się coraz większa i większa, nie tylko jej rozmiar ulegał zmianie. Twarz istoty poczęła się ohydnie wykręcać, wręcz przeistaczać się z niepozornie wyglądającej postaci w potwora rodem z innego wymiaru. Wszystko to działo się zbyt szybko, Gin nie miał prawa zareagować. Poczuł jedynie delikatne muśnięcie policzka...
- Ginjiro!? Zamierzasz spać cały dzień?! Weź się w końcu do roboty, Twój ojciec w Twoim wieku już dawno wyruszał na misję. Przysięgam, kiedyś prześpisz własną śmierć!
Chłopaczyna poderwał się z łóżka, wbrew wszystkiemu, co się wydarzyło, pierwsze co zrobił to spojrzał w kierunku okna. Przez wnęki dostrzegł promienie zachodzącego słońca. Już się ściemnia, czyżby znowu to się stało? Wracając wzrokiem do swojego pokoju, ujrzał mignięcie błękitnego materiału. Ulubiona sukienka matki, czasami współczuł jej tylu domowych obowiązków, użerania się z jego młodszym rodzeństwem oraz rygorystycznej dyscypliny ojca. Przerzucił spojrzenie na pamiątkowe zdjęcie rodzinne, zaś utkwił wzrok w najstarszym z jego braci. Ciekawe co teraz robi Kengetsu, minęły cztery lata odkąd wyruszył w podróż. Zapewne nauczył się wielu niesamowitych technik, pomimo licznych sporów, które przeżyliśmy... Po licu młodzieńca spłynęła łza, wtem dobiegł do niego matczyny wrzask.
- Ile mamy na Ciebie czekać?! Kolacja gotowa, zejdź na dół, bo wystygnie!
Przetarłszy łzy z twarzy, zarzucił na siebie ulubione kimono. Nie chcąc narażać się na gniew rodzicielki, zszedł błyskawicznie do jadalni i zasiadł za stołem razem z dwójką braci. Zjadłszy posiłek wrócił momentalnie do pokoju, zapakował potrzebne rzeczy do torby i ruszył żwawym krokiem w kierunku miasta.
Przechodząc przez oświetlone latarniami centrum osady, spostrzegł nareszcie światło wychodzące z jego ulubionego baru. Nie zastanawiając się chwili dłużej, pognał ile sił w nogach do restauracji. Rozsiadł się przy szczęśliwym stoliku, zaś rozrzucił na nim kości. Oczekując pierwszego rywala zauważył trójkę podejrzanych mężczyzn, wszyscy ubrani jednakowo. Niebieska zbroja, niczym u prawdziwego samuraja, o których słyszał w większości zmyślone historyjki. Potężne miecze zawieszone na plecach, w ich blasku można było ujrzeć własne odbicie. Jednak to, co najbardziej ich wyróżniało, to krwistoczerwona opaska z czarną niczym smoła ilustracją rekina. Ginjiro niczym zahipnotyzowany wpatrywał się w nieznajomych jegomościów, wpadł wręcz w trans, w którym nie zauważył dosiadającego się mężczyzny.
- Hej, panienko. Grasz czy czekasz na innego samuraja?
Na sali rozbrzmiał donośny rechot gości, młodzieniec momentalnie zerwał się z miejsca i spojrzał na nieznajomego. Uniósł brew spostrzegając identyczny pancerz jak u poprzedniej trójki, jedyne co go różniło od reszty to miecz ze zdobioną rękojeścią oraz maska przysłaniająca całkowicie twarz dowcipnisia. Gin parsknął suchym śmiechem, zaś rzucił na stół kilka banknotów. Gdyby nieznajomy nie posiadał maski, zgromadzeni mogliby spostrzec szelmowski uśmiech wojownika. Ten bez żadnych oporów przebił dwukrotnie kwotę młodocianego. Rozpoczęła się gra, która zmieniła podejście Hōzukiego na zawsze.
Potyczka na kości trwała aż do samego poranka, przez okno lokalu zaczęły dobijać się promyki słońca. Gin wyraźnie zadowolony ze sposobu, w jaki zarobił ogromną ilość pieniędzy, oświadczył, że kończy na dzisiaj i możliwe, że jeszcze się spotkają.
- Dam Ci się odegrać następnym razem, szczęście ma wielu przyjaciół, panienko.
- Nie tak prędko, szczęściarzu...
Mężczyźni w akcie zemsty za przegrane pieniądze lidera, wynieśli nastolatka z baru i siłą zaciągnęli w ciemną uliczkę. Na miejscu czekała już reszta paskudnej bandy, mimo dzielnej postawy i prób utrzymania się na nogach spuścili mu łomot, który zapamiętał na wieki. Łomot, który zmobilizował go do pracy nad samym sobą. Pytanie brzmi, na jak długo będzie wystarczająco zdeterminowany?
WIEDZA
INFORMACJE: Brak
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Hōzuki mają charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni
Osoby niezawiązane ze szczepem Hoshigaki wiedzą, że jego członkowie posiadają często niebieską skórę oraz oskrzela, świetnie manipulują wodą
Osoby niezawiązane ze szczepem Shabondama wiedzą, że nie mają oni charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne
Wiedza o Aburame - ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
Wiedza o Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
Wiedza o Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
Wiedza o Nara - przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
Wiedza o Ranmaru - szczep, który zjednoczył się z klanem Yuki i zamieszkuje wyspę Hyuo, specjalizują się w technikach ocznych, które przy aktywacji przebierają czerwoną, intensywną barwę
Wiedza o Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
Wiedza o Yuki - ród samotników, izoluje się od reszty klanów, nie wtrąca w nie swoje sprawy, członek tego klanu to często cichy, ale skuteczny zabójca, potrafią manipulować lodem
POSTACIE: Brak
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Suika Kawari
NATURA CHAKRY: Suiton
STYLE WALKI: Chanbara
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT: Brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 50
WYTRZYMAŁOŚĆ 30
SZYBKOŚĆ 40
PERCEPCJA 25
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 20
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 145
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 103%
MNOŻNIKI: Brak?
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI 1 (dziedzina E)
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KATON E
SUITON E
FUUTON E
DOTON E
RAITON E
KLANOWE E
JUTSU:
Nazwa Fūin no Jutsu
Pieczęci Przy pieczętowaniu Tygrys, przy odpieczętowaniu brak
Zasięg Bezpośredni
Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny(jednorazowe pieczętowanie)
Dodatkowe Użytkownik musi stać obok zwoju (i takowy posiadać, rzecz jasna)
Opis Podstawowa technika specjalistów w pieczętowaniu, wymagająca użycia zwoju. Ninja staje w pobliżu papirusu i nakłada na papier (lub obok, jeżeli przedmiot jest za duży) to, co ma zostać zapieczętowane wewnątrz. Następnie przelewa do obu - przedmiotu i zwoju - swoją chakrę i składa pieczęć tygrysa. Efektem jest zamknięcie wewnątrz papieru docelowego przedmiotu, który następnie można w każdej chwili ponownie odpieczętować.
Uwaga -Pieczętowanie materiałów organicznych (m.in. materiałów do przeszczepu) możliwe jest przy pomocy tej techniki dopiero od Fūinjutsu C.
-Na randze E z Fūinjutsu możemy pieczętować przedmioty tylko w małych zwojach.
-W przypadku samurajów technika jest dostępna od Fūinjutsu rangi D
Nazwa Bunshin no Jutsu
Pieczęci Baran › Wąż › Tygrys
Zasięg Obszar danej prowincji, w której znajduje się gracz
Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny (za 2 iluzje)
Dodatkowe Brak własnej woli; niematerialne
Opis Prosta technika Ninjutsu, która polega na stworzeniu iluzji nas samych. Przy jej pomocy – w zależności od Kontroli Chakry – jesteśmy w stanie stworzyć od jednej do kilkunastu iluzji, które wyglądają jak my i wykonują nasze polecenia wydawane drogą mentalną. Oczywiście iluzje nie są materialne, więc każde uderzenie w nie kończy się ich rozwianiem w małym, błyskawicznie znikającym obłoku dymu. Warto również zauważyć, że iluzje nie wydają żadnych dźwięków, dodatkowo nie rzuca swym "niematerialnym" ciałem cienia, a także nie potrafią poruszać żadnych przedmiotów.
Nazwa Henge no Jutsu
Pieczęci Pies › Świnia › Baran
Zasięg Na ciało
Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny (+1/2 na turę)
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Pomocna technika przy pomocy której użytkownik może przybrać wygląd innej osoby bądź obiektu. W przypadku zmiany w inną osobę to zmieniona zostaje aparycja wraz z ubraniem, a dodatkowo głos pozostanie zmutowany do tego, jaki miała udawana przez nas osoba. Zmiana w przedmiot jest możliwa jeśli przedmiot jest wielkości porównywalnej z rozmiarem użytkownika, a dodatkowo nie zyskuje on żadnych właściwości przedmiotu w który się zmieni, np. zmieniając się w betonowy mur nie zyskamy jego trwałości. Technikę łatwo rozpoznać, ponieważ chakra użytkownika pozostaje niezmieniona, przez co shinobi o zdolnościach sensorycznych i Ci posiadający Doujutsu z łatwością przejrzą przygotowany fortel. Henge no jutsu zostaje przerwane po zranieniu użytkownika, a także w chwili zebrania przez niego chakry do jakiejkolwiek techniki.
Nazwa Kai
Pieczęci Baran
Zasięg Dowolny
Koszt Brak
Dodatkowe Na czas użycia dodaje 65 konsekwencji
Opis Kai to jedna z podstawowych technik shinobi, często niedoceniania - i niesłusznie. Jutsu to polega na chwilowym odcięciu dopływu chakry do mózgu, dzięki czemu jakiekolwiek impulsy - również te narzucone zewnętrznie - przestają działać. Efektem tego jest uwolnienie użytkownika z dużej ilości prostszych technik genjutsu. Niestety, te silniejsze dalej będą na nas oddziaływać i trzeba je dezaktywować innym sposobem.
Nazwa Kawarimi no Jutsu
Pieczęci Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż
Zasięg Max. 30 metrów
Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia
Opis Kolejna pomocna technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Otóż jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną podmianą z beczką, kłodą bądź innym przedmiotem który znajduje się luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą nie przekracza 1 naszego ciała. Kolejnym ograniczeniem techniki jest świadomość nadchodzącego ciosu. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak. Wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zajmuje przedmiot wcześniej przez nas wybrany do podmiany.
Nazwa Kinobori no Waza
Pieczęci Brak
Zasięg Na ciało
Koszt Minimalny, nieodczuwalny
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Kolejna z podstawowych jutsu, które potrafią wykorzystać nawet największe świeżaki spomiędzy ninja. Technika ta pozwala na odpowiednią kontrolę i kumulację chakry w z góry określonym miejscu - tu są to stopy. Dzięki temu shinobi jest w stanie poruszać się po powierzchniach pionowych, a nawet poziomych (tylko w sprzeczności z grawitacją), czyli prościej - po ścianach i sufitach, drzewach, gałęziach, i po czym tylko nam przyjdzie ochota - nie wliczając wody.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.</span>
Nazwa Suimen Hoko no Waza
Pieczęci Brak
Zasięg Na ciało
Koszt Minimalny, nieodczuwalny
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis <span style="display: block; margin: 0; padding: 0; text-align: justify;">Rozwinięcie Kinobori no Waza, rozszerzająca nasze możliwości kontroli chakry i poruszania się po powierzchniach wszelakich. Tym razem do naszego wachlarza podłoży możliwych do użytkowania dołącza tafla wody - użytkownik tego jutsu po prostu kumuluje chakrę w stopach, a następnie cały czas zmienia powłokę energii na podeszwie - pozwala to utrzymać się na falującej wodzie.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.</span>
Nazwa Nawanuke no Jutsu
Pieczęci Brak
Zasięg Na ciało
Koszt E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedno z najprostszych ninjutsu, pierwsze z tych które poznają najmłodsi adepci sztuki ninpo. Technika ta służy do uwolnienia siebie/kogoś z więzów, poprzez przesłanie swojej chakry do samego materiału wiążącego - sznurka, żyłki lub czegokolwiek innego. Po chwili technika powoduje poluzowanie wszelkich knebli, uwalniając spętanego. Można użyć tej techniki, jeżeli samemu jest się związanym.
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Torba niedużej wielkości zaczepiona do paska na plecach | Manierka pełna zimnej wody | Wielki Kunai zawieszony na plecach
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Kunai x5 | Shuriken x5
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: KONTO BANKOWE
PH: KONTO PH
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: