KEKKEI GENKAI:Senninka - niespotykana umiejętność, możliwa
tylko dla niektórych ludzi. Umożliwia ona pobieranie chakry natury w tak ogromnych ilościach,
że trudne jest jej kontrolowanie. Przez to każdy użytkownik tej zdolności podczas jej aktywacji
staje się jak bestia, maszyna do zabijania, kieruje się swoimi instynktami tak jak zwierzęta.
Warto wspomnieć, że każdy ze szczepu Jūgo potrafi rozmawiać z każdym rodzajem zwierząt.
Dodatkowo Senninka wzmacnia atrybuty fizyczne postaci, przez co staje się ona niezwykle silna,
nawet jak na Ninja.
NATURA CHAKRY:Fuuton
STYLE WALKI:Kenjutsu (Chanbara) - styl walki bazujący głównie na szybkości i
sile. Kenjutsu polega na walce mieczami - niezależnie jakimi. Czy ostrze jest
długie/średnie/krótkie, to należy kierować się tym stylem walki, by zwiększyć swoje zdolności
szermierki. Większość użytkowników tej sztuki szkoli u siebie podstawowe zasady walki bronią
białą, a także wykształca charakterystyczne cechy Kenjutsu - "Lepiej zasypać przeciwnika gradem
ciosów tak, aby był całkowicie pocięty". (+10 Siła +10 Szybkość)
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA: 20 + 10(Kenjutsu) = 30
WYTRZYMAŁOŚĆ1
SZYBKOŚĆ31 + 10(Kenjutsu) = 41
PERCEPCJA16
PSYCHIKA1
KONSEKWENCJA1
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 100%
MNOŻNIKI: Kenjutsu(+10 Siła +10 Szybkość)
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPO:
- NINJUTSU
GENJUTSU
TAIJUTSU D
BUKIJUTSU
- KENJUTSU
SHURIKENJUTSU
KUSARIJUTSU
KIJUTSU
IRYoJUTSU
FuINJUTSU
ELEMENTARNE
- KATON
SUITON
FUUTON D
DOTON
RAITON
KLANOWE
JUTSU:
NinJutsu:
E: Bunshin no Jutsu, Henge no Jutsu, Kai, Kawarimi no Jutsu, Kinobori no
Waza, Suimen Hokō no Waza, Nawanuke no Jutsu
Fuuton
D: Enshō No Kaze, Fūsajin, Gōkūhō
TaiJutsu
D: Dainamikku Akushyon, Dainamikku Entorī