DANE PERSONALNE
IMIĘ: Burizādo
NAZWISKO: Yuki
KLAN: Yuki
WIEK : 17 lat
PŁEĆ: Mężczyzna
WZROST: 183cm
WAGA: 74kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD:
Resztki nastoletniej młodości wciąż przebijają się przez dorosły już wygląd Burizādo, zawsze wyprostowanego i z głową podniesioną wysoko. Sporadycznie porośnięty młodzieńczą szczeciną, z reguły elegancko ogolony, z zadbanymi paznokciami i błyszczącymi włosami. Ciemno-niebieskie oczy kontrastują z bladą cerą, typową dla klanu Yuki, skupiając uwagę na jego dość prostej i przeciętnej twarzy. Z dumą nosi swoje długie do pasa włosy, zawsze zadbane, często też uformowane w różne modne fryzury. Najczęściej jednak nosi je albo kompletnie rozpuszczone, albo w zapięte w koński ogon na czubku głowy, albo splecione w dwa solidne warkocze z tyłu głowy. W kolorystyce są dość unikalne, jako, że od czoła mają barwę niebieską, wpadając w ciemniejsze tony czym dalej w tył głowy, aż w niemalże atramentowy na plecach.
Posturę ma dość smukłą, nie wybijającą się poza przeciętnego shinobi w jego wieku. Poza godziwym wzrostem, ciężko nazwać jego fizyczność wyjątkową pod jakimkolwiek względem w świecie sabotażystów i zabójców, acz u przeciętnych cywili podziw budzić swą sprężystością i wyrobionym ciałem jak najbardziej może.
W jego wyglądzie, czy też bardziej prezencji, zwracają uwagę jego ruchy. Gdy coś podnosi, dźwiga, chodzi, czy biega, zawsze dostosowuje odpowiednią postawę. Nie idzie nigdy na skróty, nie jest leniwcem, dbając o swoje ciało. Przykładowo, gwoli objaśnienia, gdy dźwiga ciężki pakunek, nie schyla się po prostu, a ustawia nogi po obydwu stronach, zgina w kolanach i podnosi z wyprostowanymi plecami.
UBIÓR:
Zazwyczaj nosi tradycyjny strój z matowych materiałów. Kimono z szerokimi rękawami w fiołkowym kolorze, ciemno-fioletowe spodnie hakama, na to ciemno-niebieski płaszczyk haori ze zdobieniami ze złotych nici. Strój kompletują kolorowe ozdoby we włosach, oraz sandały geta. W wyjątkowych sytuacjach, gdy nie może sobie pozwolić na klekotanie sandałów, ubiera cichsze obuwie.Strój
Jeżeli z jakichś powodów sytuacja wymaga od niego innego stroju, wybiera najprostszy ciuch w ciemno-niebieskich bądź czarnych barwach. Schludnie, elegancko, aczkolwiek zawsze stara się przemycić z dwie ozdoby. Zazwyczaj są to wyszyte małe wzory zwierząt, tudzież roślin.
Innymi ozdobami na które pozwala sobie imć Yuki są wszelakie kolczyki w uszach, a gdy nie obawia się zgubić, również różne naszyjniki czy amulety. Pierścienie można u niego znaleźć wyłącznie w cywilnych warunkach.
ZNAKI SZCZEGÓLNE:
Tatuaż pomarańczowej mewki japońskiej na lewym przegubie, tatuaż białego psa w biegu na prawym przegubie, tatuaż czarnej pumy w ataku na karku, tatuaż na plecach żurawia mandżurskiego atakowanego przez łasicę z lewej i niedźwiedzia z prawej. Ślady od poparzeń na kolanach.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER:
Burizādo jest jedną z tych osób, które cierpią na lekki autyzm, przez co mogą być wzięte za osobę cierpiącą na socjopatię - chorobę bardzo powszechną wśród shinobich - bądź psychopatę, co również rzadkim zjawiskiem w świecie shinobi nie jest. O ile tak samo jak socjopaci cierpi na uszkodzenie ośrodkowego układu nerwowego, o ile jest na tyle inteligentny by w sposób logiczny i racjonalny kreować w swoim umyśle odpowiedniki związków, emocji i norm których należy przestrzegać. Przez okres nastoletni, ze względu na zrozumienie swej inności, jak i fakt pewnego wyobcowania od rówieśników w związku z byciem klanowcem, miał problem z utworzeniem innych relacji niż płytkich, polegających na czystej kalkulacji przydatności i wywołania pozytywnych bodźców jak śmiech. Z niedawnym okresem, poprzez mocne zauroczenie i traumatyczne przeżycie śmierci ukochanej, zrozumiał głębie przywiązania i relacji międzyludzkich, operując teraz bardziej zaawansowanym systemem wartości i przywiązań, dzięki czemu tworzy niemalże realną i normalną relację z innymi. Przy czym jego relacje z innymi bardziej polegają na zobowiązaniach i powinnościach względem innych osób, oraz oczekiwaniach, które zaobserwował wśród ludzi i wyczytał w opowiadaniach. A te wręcz uwielbia, traktując je jak substytut ubogiego życia towarzyskiego, wymuszonego ciągłym samodoskonaleniem jako shinobi. Chęć ciągłego samodoskonalenia i osiągania wielkich celów, sięgająca niemalże gigantomanii, wywodzi się z jego potrzeby akceptacji i przynależności, które również kreuje szukanie sposobności poświęcenia swojego żywota i odgrywanie zbawcy. Zauważywszy, że tak naprawdę człowiek nie posiada wartości bez odniesienia do innych ludzi i ich reakcji, dąży do zdobywania przyjaźni, kontaktów i wywierania wszelakich wpływów, co czasami tworzy patologiczne i toksyczne związki, gdzie wymusza na ludziach wokół reakcje mające potwierdzić efekt jego czynów. Kreuje to również sadyzm, dość prymitywny, polegający głównie na wywołaniu reakcji które można odczytać, nawet jeśli nie w prosty sposób, to między liniami. Mimo, że nie ukrywa się ze swoim sadyzmem, a czasami potrafi się z nim wręcz obnosić, ze względu na zawód shinobiego, preferuje altruistyczne zachowania i tworzenie opinii o sobie jako dobrego człowieka.
Burizādo jest osobą zaburzoną, która żongluje różnymi osobowościami, posiadający główny rdzeń z jego największych problemów. Uważa się zarówno za człowieka niesamowicie wartościowego, z charyzmą, inteligentnego i potrafiące wiele wnieść do wszelakich sytuacji, jak i za bezwartościowego śmiecia, który nie potrafi przydać się swej braci w dłuższej perspektywie, ze względu na swoje wybrakowanie i wypaczenie. Uwielbia przez to aktorstwo, samemu próbując wcielać się w role, przez co nagminnie podłapuje cudze nawyki zarówno w mowie, gestach, jak i mimice, czasami doprowadzając nawet siebie samego do szewskiej pasji, gdy nawyk wydaje mu się idiotyczny. Ze względu na swą inteligencję uwielbia tworzyć wszelakie projekty i uruchamiać przysłowiową lawinę, jednakże przez niską samoocenę, co przekłada się również na nieśmiałość w sferze intymnej między-płciowej, często je porzuca, bądź stara się oddać je komuś odpowiedzialnemu i wartemu. Burizādo nie jest wyprany z emocji, często i gęsto wręcz nie potrafi sobie z nimi poradzić, przez co składa wszelakim duchom opiekuńczym i bóstwom ofiary, by pozwoliły mu spokojnie dorosnąć i pozbyć się "szaleństwa młodości" - jak określa nastoletnią burzę hormonów, która nie pomaga mu w życiu.
Inteligencja i wyrachowanie połączone z emocjonalnymi problemami tworzy z niego intrygującą mieszankę, aczkolwiek łatwą dla doświadczonych ludzi do rozgryzienia. Częsta medytacja w celu samopoznania doprowadziła go do taktyki bitewnej, która odzwierciedla większość jego zachowań. Wpierw należy wszystko przygotować do znudzenia, do ostatniego detalu. A potem improwizować i modlić się, by przeciwnik poszedł jednym z wcześniej wymarzonych scenariuszów.
Osoba lojalna i racjonalna, starająca się być honorową, przywiązana bardziej do idei klanu i państwa, niż do samego tworu.
Największą pasją Burizādo wydaje się być czyste zbieranie doświadczenia, aby stać się mądrzejszym. Rozmawianie z ludźmi, co czyni z niego niesamowitą gadułę, jak i wielodniowe wędrówki w milczeniu, po to by pomóc przypadkowej babci nanieść opału, albo wymordować karawanę, aby poznać uczucie, zachowanie czy konsekwencje. Myśliciel, analizator, zawsze bardziej dojrzały nawet od siebie starszych, a jednak wciąż dzieciak pragnący szczęśliwego życia i poklasku.
NAWYKI: Jest leworęczny
NINDO: Stąpam
HISTORIA:
Urodzony w jednej ze skromniejszych linii klanu Yuki, nie zaznał ni głodu, ni cierpienia. Obydwoje rodzice byli ninja służącymi dla klanu, matka była Yuki, ojciec zaś użytkownikiem katonu. Nie wyróżniali się zdolnościami, ani też osiągnięciami, a znani byli bardziej ze swego zabawnego związku i zawzięcia ojca Burizādo, by w końcu opracować katon zdolny konkurować z tworami Yukich. Ci, co znali ich lepiej, wiedzieli, że w domu panuje spokojna atmosfera, wszyscy lubią ciszę, a młody Yuki jest typem dzieciaka bawiącego się samemu w pokoju w złe dni, zaś biegającego z psami i kotami w te ciepłe. Ojciec Burizādo przez bliższych był nazywany "Monetką", jako osoba o dobrym nosie do interesów i ciągle inwestująca, by pozostawić dzieciom jak najwięcej w razie śmierci. Gdy Burizādo miał 8 lat, na misji zaginęła jego 8 lat starsza siostra, wyrzutek, który nie odziedziczył kekken genkai. Na tej samej misji jego ojciec stracił prawe ramię, decydując się przejść na emeryturę. Otworzył wielofunkcyjny lokal gastronomiczny z obszernymi piwnicami. Dzięki jego pomysłowości i obeznaniu z zimnymi temperaturami - dzięki swej małżonce - stworzył w nich spichlerze. Lokalni ludzie i przedsiębiorcy wynajmowali u niego miejsca do przechowywania swoich zapasów. Gdy Burizādo miał lat 11, na misji zaginął jego o 10 lat starszy brat. Na tej samej misji jego matka straciła lewą dłoń, lecz będąc zawziętą osobą, nie zgodziła się przejść na emeryturę. Tym samym zginęła podczas Pustynnego Pogromu, pozostawiają 12stoletniego już Burizādo z ojcem pogrążonym w rozpaczy. W Rok Wielkich Batalii Burizādo był już aktywnym ninja, pomagającym swojemu rodowi lokalnie, z ojcem kładącym nacisk na klan, by nie wysyłano go na niebezpieczne misje. Podczas "Zimnej Wojny" działał na rzecz swego klanu, tak jak każdy ninja, coraz bardziej się usamodzielniając i gorąco wspierając ideę niepodległości, suwerenności. Zaliczył nawet dwa donosy na ludzi planujących sabotaże na powstającym państwie. Od tego czasu zaczął już aktywniej działać i trenować - trening dotychczas był zminimalizowany przez tatę-, już prawie nie wracając do domu, co tuż przed jego 17tymi urodzinami doprowadziło do samobójstwa ojca.
Pozostał jako ostatni ze swej rodziny, z familijną restauracją na głowie.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
-W tej prowincji znajduję się osada klanu Yuki - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Yuki, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych
-Osoby niezawiązane ze szczepem Ranmaru wiedzą, że to szczep, który zjednoczył się z klanem Yuki i zamieszkuje wyspę Hyuo, specjalizują się w technikach ocznych, które przy aktywacji przebierają czerwoną, intensywną barwę
-Wiedza o Aburame - ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
-Wiedza o Hoshigaki - członkowie tego szczepu posiadają często niebieską skórę oraz oskrzela, świetnie manipulują wodą, mieszkają na wyspie Kantai
-Wiedza o Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
-Wiedza o Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yustsu
-Wiedza o Jashin – wyjątkowi na swój sposób, mają zdecydowanie dziwny styl walki, ranią siebie, jednocześnie raniąc przeciwnika, sprawiają wrażenie nieśmiertelnych, specjalizują się w walce dużymi ostrzami, niekoniecznie katanami, ich siedzibą jest Ryuzaku no Taki
-Wiedza o Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
-Wiedza o Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
-Wiedza o Nara - przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
-Wiedza o Senju - młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jeden dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
-Wiedza o Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
-Wiedza o Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Hyōton no Jutsu
NATURA CHAKRY: Fūton
STYLE WALKI: Chēn
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10
WYTRZYMAŁOŚĆ 40
SZYBKOŚĆ 9
PERCEPCJA 10
PSYCHIKA 8
KONSEKWENCJA 14
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 69
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 101%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU D
GENJUTSU D
STYLE WALKI 1 (dziedzina D)
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KATON E
SUITON D
FUUTON D
DOTON E
RAITON E
KLANOWE D
JUTSU:
Ninjutsu:
[E]Bunshin no Jutsu
[E]Nawanuke no Jutsu
[E]Suimen Hoko no Waza
[E]Kinobori no Waza
[E]Kawarimi no Jutsu
[E]Kai
[E]Henge no Jutsu
[D]Hikari no gijutsu-kyu
Genjutsu:
[D]Kasumi Jusha no Jutsu
[D]Magen: Narakumi no Jutsu
[D]Suzu no Oto
Fūton:
[D]Fūton: Enshō No Kaze
[D]Fūton: Gōkūhō
Suiton:
[D]Suiton: Kirigakure no Jutsu
[D]Suiton: Mizutetsu no Jutsu
[D]Suiton: Mizu Kawarimi
Klanowe:
[D]Hyōton: Tsubame Fubuki
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): 5x kunai, 5x shuriken, 5x krzywy shuriken 1x podwójny kunai - trzymane w Torbie na pasie/lewa strona pleców.
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Brzdęk
PH: Historię piszą zwycięzcy
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: Zero, nikt mnie nie lubi