KEKKEI GENKAI: Senninka
- Poziom
- Klątwa
- Opis Pierwszy poziom charakteryzuje się nieznaczną przemianą użytkownika. Mianowicie na jego twarzy, na ramionach bądź innych, widocznych częściach ciała, zaczynają się pojawiać różne wzory, które powoli zaczynają się rozrastać, a sam użytkownik potrafi nieznacznie manipulować wybraną częścią ciała. W tym etapie zwiększa się siła oraz wytrzymałość użytkownika.
- Wymagania
- Dziedzina klanowa na randze D
- 0-500PH
- 501-1000PH
- 1001-2000PH
- 2001-3000PH
- 3001-4000PH
- 4001-5000PH
- 5001PH
- Inne Kontroli Chakry na randze E pozwala na tylko 5 tur użytkowania, bez ograniczeń na D.
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI 1
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 44
WYTRZYMAŁOŚĆ 34
SZYBKOŚĆ 44
PERCEPCJA 20
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 142
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 103%
MNOŻNIKI:
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU
TAIJUTSU C
GENJUTSU
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
- KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
KLANOWE D
JUTSU:
Ninjutsu rangi E: Bunshin no Jutsu, Henge no Jutsu, Kai, Kawarimi no Jutsu, Kinobori no Waza, Suimen Hoko no Waza, Nawanuke no Jutsu
Taijutsu rangi D: Dainamikku Akushyon, Dainamikku Entorī, Aian Kurōī