DANE PERSONALNE
IMIĘ: Gon
NAZWISKO: Terumi
KLAN: Terumi
WIEK [DATA URODZENIA]: 21 [8.03.361]
PŁEĆ: Mężczyzna
WZROST | WAGA: 185 cm | 82 kg
RANGA: Dōkō
APARYCJA
WYGLĄD: Wysoki chłopak o kruczo czarnych włosach, których grzywka przytrzymywana jest przez czarny materiał owinięty wokół głowy. Szyja, usta i nos są owinięta bandażem, więc nie wiadomo jak wygląda, jednak gdy je zdejmie to widać że posiada wąskie usta o lekko czerwonym kolorze, a także drobny lekko zadarty nos. Jednak najstraszniejsze jest to że cały ten skrawek ciała wygląda jak po jakimś poparzeniu. Usta są lekko zdeformowane w kącikach, a nos nie posiada prawej dziurki. Jednak od bandaży wzrok odciągają lazurowe oczy, które rzadko kiedy zatrzymują się na czymś na dłużej. Co do samej postury to nie jest on ani za chudy, ani zbyt umięśniony. Widać jednak że nie obijał się i posiada jakąś muskulaturę.
UBIÓR: Oprócz czarnej opaski na głowie i bandaży na twarzy i szyi, posiada także ochraniacz na czoło z godłem klanu, zawieszony na szyi. Co do samego ubioru to nosi czarną kamizelkę bez kieszeni, zapinaną na trzy duże rzepy. Na do niebieski płaszcz, bez rękawów, sięgający do kostek. Pod kamizelką ma czarną koszulkę z długimi rękawami, sięgającymi aż do dłoni, na których nosi rękawiczki z blaszkami. Na łokciach posiada ochraniacze. Spodnie proste w kolorze szarym. Uda także zabandażowane, aż do kostek. Na stopach proste buty shinobi w kolorze ciemnym. Na prawym pośladku przyczepioną ma torbę, a na lewym biodrze doczepioną ma kaburę na broń.
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Bandaż na twarzy.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Gon jest dość leniwym człowiekiem, a to z powodu przyzwyczajenia. W jego nowej rodzinie nie musiał wykonywać żadnych ciężkich obowiązków, a więc to dla niego naturalne że się obija. Dodatkowo przez jego problemy z zdrowiem nie za dużo czasu spędzał z innymi, więc ma problemy z nawiązywaniem kontaktów. Niby wie jak się zachowywać i nie boi się zagadać, ale nie raz może walnąć coś głupiego. Nie ma przyjaciół więc nie ma co do nich jakiegoś specyficznego nastawienia, ale mu to nie przeszkadza. Jest zdania że z czasem znajdzie przyjaciół i to wtedy kiedy najmniej się będzie tego spodziewał. Ma jednak także drugą stronę. Jest ona ściśle powiązana z biologicznymi rodzicami i życiem na ulicy. Często miewa koszmary i budzi się w środku nocy zlany potem. Ma także lekki strach przed ciemnymi uliczkami jak ta w której otrzymał obrażenia twarzy, jednak potrafi go pokonać jeśli bardzo tego potrzebuje.
Co do podejścia do szczepu i gałęzi to nigdy nie zaakceptuje w swoim otoczeniu kogoś z drugiej gałęzi klanu, czyli gałęzi Futtonu. Tym samym nienawidzi swoich rodziców i przyjaciół z dzieciństwa, za to zawsze chętnie pozna kogoś z swojej gałęzi Yotonu.
NAWYKI: Palenie
NINDO: Najpierw Cię ignorują. Potem śmieją się z Ciebie. Później z Tobą walczą. Później wygrywasz.
HISTORIA: Urodził się on w szczepie Terumi w gałęzi Futtonu. Od małego był kochany przez swoich rodziców, którzy zawsze byli dla niego dobrzy. Bardzo szybko zabrał się za treningi wraz ze swym ojcem, ale niestety jego tata doszedł do wniosku że jego syn nie ma żadnego talentu w dziedzinie klanowej i nie chciał go już więcej trenować. Z czasem przez przypadek zauważył jak jakiś dzieciak z jego klanu wykorzystuje umiejętności drugiej gałęzi, czyli Yotonu i samemu próbował to opanować, aż w końcu mu się udało, czym sprowadził na siebie piekło. Oboje jego rodzice natychmiast wyrzucili go z domu i kazali się więcej nie pokazywać. Mieszkańcy dowiedziawszy się o jego zdolnościach drugiej gałęzi zaczęli się nad nim znęcać, a raz nawet potraktowali jego twarz techniką klanową. I chociaż został uleczony to blizny pozostały. Nie tylko te na ciele, ale także na sercu i w psychice. Jednak wyszedł z tego dzięki rodzinie z gałęzi Yotonu, która przygarnęła go i zajęła się nim. W końcu jednak chłopak usamodzielnił się i zamieszkał sam, a żeby nie zabrakło mu pieniędzy zdecydował się rozpocząć karierę shinobi.
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
- Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
- Hōzuki – charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
- Kaguya – w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują terany Atsui
- Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
- Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
- Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
- Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
- Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika, mieszkają w Soso
- Inuzuka - mają często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu. Zamieszkują w Yusetsu
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Yoton
NATURA CHAKRY: Katon, Doton
STYLE WALKI: Chanbara
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 20 | 30
WYTRZYMAŁOŚĆ 20
SZYBKOŚĆ 24 | 34
PERCEPCJA 20
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 15
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 102%
MNOŻNIKI: Chanbara: +10 siła, +10 szybkości
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU
GENJUTSU
TAIJUTSU
BUKIJUTSU
KYUJUTSU
KENJUTSU
SHURIKENJUTSU
KUSARIJUTSU
KIJUTSU
IRYōJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE
KATON C
SUITON
FUUTON
DOTON D
RAITON
KLANOWE D
JUTSU:
Ninjutsu
[E]Bunshin no Jutsu
[E]Henge no Jutsu
[E]Kai
[E]Kawarimi no Jutsu
[E]Kinobori no Waza
[E]Suimen Hoko no Waza
[E]Nawanuke no Jutsu
Katon
[D]Katon: Hōsenka no Jutsu
[C]Katon: Gōkakyū no Jutsu
[C]Katon: Endan
Doton
[D]Doton: Doro Kawarimi no Jutsu
[D]Doton no Jutsu
[D]Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
[D]Doton: Doryūsō
Yoton
[D]Yōton: Gomudama
[D]Yōton: Gomunawa
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Rękawiczki
Ochraniacz na czoło
Torba
Kabura na broń
Tanto
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
30 metrów żyłki (Torba)
5 kunai (Kabura)
5 shuriken (Kabura)
2 wybuchowa notka (Torba)
1 notka świetlna (Torba)
butelka sake (W połowie pusta)(Torba)
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: LINK
PH: LINK
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: