INFORMACJE: -Legenda o Rikudō Senninie,
-Pierwsze wojny,
-Znajomość niektórych punktów witalnych -
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=8 ... 206#p34206
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
- Aburame – ich ubranie zasłania praktycznie całe ich ciało, a oczy przysłonięte są przez ciemne okulary, potrafią manipulować robactwem, używając go w walce, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Kaigan
- Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
- Haretsu – porywa ich wir walki, ale nie posiadają charakterystycznych cech wyglądu, panują i manipulują wybuchem, lubią walkę bezpośrednią, zamieszkują tereny Tsurai
- Hōzuki - charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
- Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
- Nara – przeważnie nie wykazują chęci do walki, nie lubują się w bezpośrednich starciach, potrafią manipulować cieniem, używając go w walce, posiadają niesamowitą inteligencje, z natury są raczej strategami, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Midori
- Shabondama – nie mają charakterystycznych cech wyglądu, ale potrafią tworzyć bańki, które potrafią być niebezpieczne, zamieszkują tereny wysp
- Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
POSTACIE: Brak
KEKKEI GENKAI: Mokuton no Jutsu
NATURA CHAKRY: Doton
STYLE WALKI: Bukijutsu: Shurikenjutsu (Seido)
UMIEJĘTNOŚCI:
- Wrodzona -
Brak
- Nabyta -
Brak
PAKT: Brak
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 15
WYTRZYMAŁOŚĆ 30
SZYBKOŚĆ 50
PERCEPCJA 1 | 21 (shurikenjutsu)
PSYCHIKA 15
KONSEKWENCJA 14
KONTROLA CHAKRY D
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 100%
MNOŻNIKI:
PERCEPCJA 1 | 21 - styl walki
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU E
GENJUTSU D
TAIJUTSU E
BUKIJUTSU E
- KYUJUTSU E
KENJUTSU E
SHURIKENJUTSU E
KUSARIJUTSU E
KIJUTSU
E
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE E
- KATON
SUITON
FUUTON
DOTON C
RAITON
KLANOWE
JUTSU:
Ninjutsu
[E] Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Nawanuke no Jutsu
[E] Kai
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hokō no Waza
Genjutsu
[D] Kasumi Jusha no Jutsu
[D] Magen: Narakumi no Jutsu
Techniki żywiołowe - Doton
[D] Doton no Jutsu
[D] Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu
[D] Doton: Doryūsō
[C] Doton: Rokkusherutā -
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=84&p=33985#p33985
[C] Doton: Retsudo Tenshō -
http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=8 ... 206#p34206