KEKKEI GENKAI: Senninka - niespotykana umiejętność, możliwa tylko dla niektórych ludzi. Umożliwia ona pobieranie chakry natury w tak ogromnych ilościach, że trudne jest jej kontrolowanie. Przez to każdy użytkownik tej zdolności podczas jej aktywacji staje się jak bestia, maszyna do zabijania, kieruje się swoimi instynktami tak jak zwierzęta. Warto wspomnieć, że każdy ze szczepu Jūgo potrafi rozmawiać z każdym rodzajem zwierząt. Dodatkowo Senninka wzmacnia atrybuty fizyczne postaci, przez co staje się ona niezwykle silna, nawet jak na Ninja.
NATURA CHAKRY: Fuuton
STYLE WALKI: Kenjutsu (Chanbara) - styl walki bazujący głównie na szybkości i sile. Kenjutsu polega na walce mieczami - niezależnie jakimi. Czy ostrze jest długie/średnie/krótkie, to należy kierować się tym stylem walki, by zwiększyć swoje zdolności szermierki. Większość użytkowników tej sztuki szkoli u siebie podstawowe zasady walki bronią białą, a także wykształca charakterystyczne cechy Kenjutsu - "Lepiej zasypać przeciwnika gradem ciosów tak, aby był całkowicie pocięty". (+10 Siła +10 Szybkość)
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
- SIŁA 20 + 10(Kenjutsu) = 30
WYTRZYMAŁOŚĆ 1
SZYBKOŚĆ 31 + 10(Kenjutsu) = 41
PERCEPCJA 16
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 100%
MNOŻNIKI: Kenjutsu(+10 Siła +10 Szybkość)
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPO:
- NINJUTSU
GENJUTSU
TAIJUTSU D
BUKIJUTSU
- KENJUTSU
SHURIKENJUTSU
KUSARIJUTSU
KIJUTSU
IRYoJUTSU
FuINJUTSU
ELEMENTARNE
- KATON
SUITON
FUUTOND
DOTON
RAITON
KLANOWE
JUTSU:
NinJutsu:
E: Bunshin no Jutsu, Henge no Jutsu, Kai, Kawarimi no Jutsu, Kinobori no Waza, Suimen Hoko no Waza, Nawanuke no Jutsu
Fuuton
D: Ensho No Kaze, Fusajin, Gokuho
TaiJutsu
D: Dainamikku Akushyon, Dainamikku Entori