Imię: Yauzo
Nazwisko: Kaguya
Klan: Kaguya
Wiek: 16
Płeć: Shinobi [Mężczyzna]
Wzrost | Waga: 186cm | 78kg
Ranga: Dōkō (Uczeń)
Aparycja
Wygląd: Nie ma co się oszukiwać, Yauzo nigdy nie był i chyba już nie będzie typem przystojniaka. Co prawda jest wysoki i łapię się już w przedziale ponad przeciętnymi, ale to wszystko jeśli chodzi o zalety. Jest przeciętnej postury, co czyni go jeszcze mniej atrakcyjnym, bo nawet jego mięśnie są słabo rozwinięte, a wiadomo, że tężyzna jest magnesem na kobiety. Kruczoczarne włosy w połączeniu z ciemnobrązowymi oczyma, które zawsze są roześmiane, sprawiają że ludziom jakoś łatwiej się do niego przekonać. Jeśli ktoś ma w planach podanie ręki temu młokosowi to niech się przygotuje na szok. Mianowicie palce, a nawet cała dłoń jest nienaturalnie większa niż powinna. W porównaniu z przedramieniem wygląda to jak wielka łycha koparki przytwierdzona do chudego dźwigu.
Ubiór: O ile do samego wyglądu fizycznego młodzieńca można się przyczepić o tyle do jego ubioru już nie. Yauzo zawsze miał bzika na punkcie tego w co się ubiera, bo zawsze stara się wyglądać nienagannie i to niezależnie od sytuacji. Proste czarne spodenki, które nie krępują ruchu są zwieńczone podwiniętymi nogawkami, żeby wyglądać bardziej "cool". Przepasany jest prostym, (też) czarnym paskiem z metalową klamrą, na której widnieje symbol rodu Kaguya. Jeśli zaś chodzi o górę to już kwestia pogody. W te cieplejsze dni chłopak zarzuca na siebie tylko białą koszulkę, zaś jak tylko się ochładza to można go zobaczyć w czarnym topie z długimi rękawami, a na to zazwyczaj zakłada równie czarną kurtkę.
Znaki Szczególne: Tatuaż w kształcie dwóch kropek na wysokości brwi
Osobowość
Charakter: Yauzo zawsze był lubiany przez rówieśników, głównie przez to że był niepoprawnym optymistą. Wiecznie uśmiechnięty i pozytywny chłopak zwykle łatwo gromadził sobie przyjaciół. Jego podejście do życia w kręgu jego znajomych stało się tak sławne, że kiedy inni mieli doła on był dla nich niczym Doktor Szczęście. O ile samemu łatwo przełamywać mu lody o tyle trudno zaskarbić sobie jego zaufanie. To jest jego problem, w każdym nieznajomym widzi potencjalne zagrożenie, ale to za sprawą jego chorego instynktu samozachowawczego. Oprócz tego jest też uparty jak osioł, ale to jak większość nastolatków w jego wieku. Jak coś sobie postanowi to nie ma wójta we wsi, żeby coś go od tego odciągnęło.
Nawyki: Częste uśmiechanie się bez powodu
Nido: Bez pracy nie ma kołaczy
Historia: Yauzo nie pamięta swojej matki ani swojego ojca głównie przez fakt iż został podłożony pewnej nocy, jako dwulatek, do karawany cyrkowej. Od tamtej pory ciągle z nimi podróżował i może dlatego jest teraz wiecznie uśmiechniętym i pogodnym młodzieńcem. Trenował sztuczki cyrkowe razem z akrobatami i żonglerami, więc nigdy nie narzekał na nudę czy też brak przyjaciół. Jednak gdy miał około 8 lat zaczął przechodzić pewne zmiany, mianowicie jego specjalne umiejętności zaczęły wychodzić na światło dzienne. Potrafił wyciągać kości ze swoich palców, ale wbrew jego obawom zostało to pozytywnie przyjęte w cyrku, bo stał się ich kolejną atrakcją. W przerwach pomiędzy występami starał się rozwijać swoje możliwości, ponieważ wiedział że czeka go los zgoła inny niż występy z przyjaciółmi na estradzie. Dlatego gdy osiągnął 15 lat odszedł do grupy cyrkowej i zaczął się sam szkolić na wojownika. Nie potrafił tego sobie wytłumaczyć, ale od zawsze miał zew do bitki. Dlatego starał się trenować swoją szybkość i siłę, aby sprostać wyzwaniom, które stawiał przed nim los. Od tamtej pory aż do teraz zrobił wielkie postępy i czuł się gotowy na dalszą część swojej egzystencji.
Wiedza
Informacje:
Klany, Rodziny Shinobi, Więzy Krwi: Wiedza z prowincji Sabishi
Zdolności
Kekkei Genkai: Shikotsumyaku
Natura Chakry: Doton
Styl Walki: Gōken
Umiejętności:
Pakt:
Atrybuty Podstawowe:
SIŁA 30
WYTRZYMAŁOŚĆ 30
SZYBKOŚĆ 33
PERCEPCJA 20
PSYCHIKA 10
KONSEKWENCJA 10
Suma Atrybutów Fizycznych: 106
Kontrola Chakry: Ranga E
Maksymalne Pokłady Chakry: 103%
Mnożniki:
Poziom Rozwoju Dziedzin Ninpo:
• Klanowe [D]
• Gōken [C]
• Ninjutsu [E]
Techniki:
Ninjutsu:
•[E] Bunshin no Jutsu
•[E] Henge no Jutsu
•[E] Kai
•[E] Kawarimi no Jutsu
•[E] Kinobori no Waza
•[E] Suimen Hoko no Waza
•[E] Nawanuke no Jutsu
Klanowe:
•[D] Hokkotsu no Yaiba
•[D] Yanagi no Mai
•[C] Tsubaki no Mai
Taijutsu:
•[D] Konoha Reppū
•[D] Konoha Senpū
•[C] Konoha Daisenpū
•[C] Konoha Kaiganshō
Fūinjutsu:
•[E] Fūin no Jutsu
EwkipunekNatura Chakry: Doton
Styl Walki: Gōken
Umiejętności:
Pakt:
Atrybuty Podstawowe:
SIŁA 30
WYTRZYMAŁOŚĆ 30
SZYBKOŚĆ 33
PERCEPCJA 20
PSYCHIKA 10
KONSEKWENCJA 10
Suma Atrybutów Fizycznych: 106
Kontrola Chakry: Ranga E
Maksymalne Pokłady Chakry: 103%
Mnożniki:
Poziom Rozwoju Dziedzin Ninpo:
• Klanowe [D]
• Gōken [C]
• Ninjutsu [E]
Techniki:
Ninjutsu:
•[E] Bunshin no Jutsu
•[E] Henge no Jutsu
•[E] Kai
•[E] Kawarimi no Jutsu
•[E] Kinobori no Waza
•[E] Suimen Hoko no Waza
•[E] Nawanuke no Jutsu
Klanowe:
•[D] Hokkotsu no Yaiba
•[D] Yanagi no Mai
•[C] Tsubaki no Mai
Taijutsu:
•[D] Konoha Reppū
•[D] Konoha Senpū
•[C] Konoha Daisenpū
•[C] Konoha Kaiganshō
Fūinjutsu:
•[E] Fūin no Jutsu
Przedmioty przy sobie:
Przedmioty schowane: 5 kunai 5 shurikenów
Rozliczenia
Pieniądze: Konto
PH: Rozliczenie
Misje:
Prezenty od Administracji: