Imie: Kamataro
Nazwisko: Ayatsuri
Klan: Ayatsuri
Wiek: 16 lat
Płeć: Shinobi
Wzrost/Waga: 174/70
Ranga: Genin
Wygląd: Kamatoro to przeciętnego wzrostu i wagi chłopak. Nie sprawia wrażenia groźnego. Ma niedługie kruczoczarne włosy oraz krótką bródkę tego samego koloru. Ciemnoniebieskie oczy zwracają uwagę wszystkich spotkanych przez niego osób i zawróciły w głowie niejednej dziewczyny. W prawym uchu nosi pojedynczy, metalowy kolczyk. Można by go uznać za młodzieńca ponadprzeciętnej urody, gdyby nie paskudna blizna na środku twarzy. Na jego klacie i plecach znajduje się ich więcej, ale je skrywa pod ubraniem. Na jego ustach rzadko gości uśmiech, jednak gdy się to wydarzy zobaczyć się da jego perfekcyjnie białe zęby.
Ubiór: Chłopak zazwyczaj nosi ciemną koszulę którą zapina aż po szyję. Wyróżniają się w niej guziki krwistoczerwonego koloru. Poniżej znajdują się szare, dobrze skrojone spodnie. Są one doskonale przystosowane do walki (są wytrzymałe, nie blokują mobilności chłopaka). Płaszcz okrywający Kamataro kontrastuje z resztą stroju. Jest śnieżnobiały i zawsze trzymany przez młodzieńca w absolutnej czystości. Na czas walki zostaje starannie złożony i umieszczony na podłożu. Na nogach nastolatka widać ciemnobrązowe buty wykonane ze skóry. Całość ubioru sprawia wrażenie prostoty i schludności.
Znaki Szczególne: Liczne blizny na ciele oraz pojedyncza na twarzy.
Charakter: Kamataro to osoba niezwykle chłodna. Nigdy nie miał zbyt wielu przyjaciół i wcale tego nie żałował. Inni tylko go irytowali ciągłym ględzeniem o niczym. Nie mógł tego wytrzymać.
Dzieli ludzi na dwie kategorie: przydatni oraz bezużyteczne śmiecie. Ci pierwsi to jedynie narzędzia, środki do celu. Gdy skończy się ich użyteczność trafiają do drugiej kategorii: mogą zginąć. Wcale by się tym nie przejął. Jedynymi osobami które nie wpisują się w żadną z tych kategorii są jego rodzice. Mimo iż od dawna nie żyją postrzega ich jako postacie idealne, perfekcyjne.
Kukiełki. Kamataro uwielbia kukiełki. Dla niego są lepszą wersją ludzi: nie mówią, nie czują bólu i emocji, nie zdradzają, te dobrze zaprojektowane będą istnieć wiecznie, a co najważniejsze - zawsze słuchają jego rozkazów. Świat byłby lepszy gdyby każdy był kukiełką. Skończyłyby się wojny, choroby i wiele innych problemów ziemi.
Mimo iż zazwyczaj sprawia wrażenie ponuraka, to w trakcie walki niezwykle się przeobraża. Na jego twarzy pojawia się uśmiech, a oczy otwierają szeroko. Kocha pojedynki. Są jego ulubioną formą rozrywki. W ich trakcie czuje że żyje.
Kamataro nie potrafi pogodzić się z porażką. Cokolwiek robi musi być najlepszy, najdoskonalszy. Wiecznie dąży do perfekcji. Pewnego dnia chce zostać najpotężniejszym władcą kukiełek na świecie i nikt oraz nic nie stanie mu na drodze.
Nawyki: Dokładne składanie płaszcza przed walką.
Nindo: Cel jest najważniejszy.
Historia: Kamataro należy do jednej z mniejszych gałęzi klanu Ayatsuri. Wychowywany był w niewielkim domu daleko od miasta. Żył tam spokojnie razem ze swoimi rodzicami: ojcem - Katuną oraz matką - Yukią. Razem byli szczęśliwi.
Wtedy nadeszły 6 urodziny chłopca. Jego ojciec podarował mu swój piękny, biały płaszcz (pamiątka z czasów gdy wciąż był aktywnym shinobi), o wiele za duży dla chłopca, a matka pierwszą kukiełkę - Sami. Była ona bardzo prosta: całkowicie wykonana z drewna, miała około 20 cm wysokości. Przypominała miniaturowego człowieka.
Gdy zachodziło słońce na horyzoncie pojawili się oni. Banda zdradzieckich ninja uciekających przed karą. Wdarli się do wnętrza domu. Młody Kamataro skrył się w szafie. Słyszał odgłosy walki dobiegające z pobliskiego pomieszczenia. Wiedział, że to jego rodzice próbują go chronić. Trwało to z 5 minut. Zapadła cisza. Chłopak postanowił uchylić ostrożnie drzwi szafy. To co zobaczył zmieniło go na zawsze. Ciała rodziców leżały przed nim na podłodze, całe pokryte warstwą krwi. Początkowy lęk przerodził się w furię. Kamataro chwycił wbity w ścianę kunai i z rykiem rzucił się na pobliskiego shinobi. Ten, będąc zaskoczony, odwrócił się w stronę chłopca i nagle poczuł dziwny chłód na klacie, a potem potworny ból. Nóż trafił między żebra i przebił płuca. Mężczyzna utonął we własnej krwi.
Wtedy, z późną pomocą, przybyła reszta napastników. Chwycili Kamataro, związali go i założyli worek na twarz. Został zabrany z własnego domu. Zanieśli go do jakiejś ukrytej, ciemnej jaskini i przywiązali do krzesła. Przywódca szajki oznajmił chłopcu, że zabity przez niego shinobi, to jego syn. To wymagało zemsty.
Trzy miesiąca. Tyle trwała męka Kamataro. Codziennie był bity i biczowany. Dawali mu tylko tyle jedzenia, żeby przeżył. Nagle pewnego dnia, w trakcie tortur, chłopiec zauważył za plecami oprawcy dziwną sylwetkę. Niby przypominała człowiek, lecz miała dwie pary rąk. I wtedy zaczęła się ruszać. Wyglądało to tak, jakby tańczyła. Płynnymi ruchami zaczęła zabijać wszystkich ninja w pomieszczeniu. Nie reagowała na ciosy i wbite noże. Gdy wszyscy byli martwi twór zatrzymał się tuż przed twarzą chłopca. Wtedy ten zauważył, że jego wybawcą była piękna kukiełka. Zrozumiał, że: kukiełki to najdoskonalsze twory na świecie. Nie odczuwają bólu i emocji. Zawsze można na nich polegać, bo nigdy nie zdradzają swego pana. Kamataro zemdlał.
Obudził się w nieznanym sobie pomieszczeniu. Otoczony był ludźmi, których nie poznawał. Miał właśnie zamiar spanikować, gdy zobaczył na ścianie symbol własnego klanu. Inne osoby z Ayatsuri usłyszały o tragedii rodziny chłopca i wybyły szukać zemsty.
Kamataro dorósł. Ma zamiar stać się najpotężniejszym kuglarzem na świecie. Stanie na czele klanu Ayatsuri i wprowadzi go w złotą erę. Ziemia wypełni się posłusznymi mu kukiełkami.
Informacje: brak
Klany, rodziny Shinobi, więzy krwi: podstawowa wiedza o klanie Ayatsuri.
Postacie: brak
Klany, rodziny Shinobi, więzy krwi: podstawowa wiedza o klanie Ayatsuri.
Postacie: brak
Natura Chakry: Suiton
Style walki: Bukijutsu - Shurikenjutsu
Umiejętności: brak
Pakt: brak
Atrybuty podstawowe:
Siła- 5
Wytrzymałość- 5
Szybkość- 5
Percepcja- 45|65
Psychika- 5
Konsekwencja- 5
Kontrola Chakry: Ranga E
Maksymalne pokłady Chakry: 100%
Mnożniki: +20 percepcja (Shurikenjutsu)
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
JUTSU:
Ranga E:
Bunshin no Jutsu
Henge no Jutsu
Kai
Kinobori no Waza
Suimen Hokō no Waza
Nawanuke no Jutsu
Ranga D:
Kugutsu no Jutsu
Chakura no Ito
Kugutsu Kawarimi no Jutsu
Kage Shuriken no Jutsu
Sōshuriken no Jutsu
Style walki: Bukijutsu - Shurikenjutsu
Umiejętności: brak
Pakt: brak
Atrybuty podstawowe:
Siła- 5
Wytrzymałość- 5
Szybkość- 5
Percepcja- 45|65
Psychika- 5
Konsekwencja- 5
Kontrola Chakry: Ranga E
Maksymalne pokłady Chakry: 100%
Mnożniki: +20 percepcja (Shurikenjutsu)
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
- NINJUTSU
GENJUTSU
TAIJUTSU
BUKIJUTSU- KENJUTSU
SHURIKENJUTSU - Ranga D
KUSARIJUTSU
KIJUTSU
FūINJUTSU
ELEMENTARNE- KATON
SUITON
FUUTON
DOTON
RAITON
- KENJUTSU
JUTSU:
Ranga E:
Bunshin no Jutsu
Henge no Jutsu
Kai
Kinobori no Waza
Suimen Hokō no Waza
Nawanuke no Jutsu
Ranga D:
Kugutsu no Jutsu
Chakura no Ito
Kugutsu Kawarimi no Jutsu
Kage Shuriken no Jutsu
Sōshuriken no Jutsu
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Brak
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
5 kunai
5 shuriken
5 kunai
5 shuriken
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=101&t=392
PH: http://shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=34&t=391
MISJE:
- D -
C -
B -
A -
S -