Shinjo

Shinjo

Shinjo

Post autor: Shinjo »


DANE PERSONALNE
IMIĘ: Shinjo
NAZWISKO: -
KLAN: Bezklanowiec
WIEK [DATA URODZENIA]: 16
PŁEĆ: Shinobi
WZROST | WAGA: 176 | 67
RANGA: Dōkō

APARYCJA
WYGLĄD: Shinjo jest dosyć przeciętny. Nie wyróżnia się praktycznie niczym. Jego sylwetka jest raczej chuda. Jego trening nigdy nie opierał się na sile więc mięśnie są u niego tylko delikatnie zarysowane. Jeśli chodzi o twarz to jest ona dosyć normalna. Zacznijmy od góry. Ciemne brązowe włosy, chociaż czasami są też jasne jak słońce na nie świeci, zakrywają czoło grzywką. Oczy mają kolor jaskrawej zieleni jest to bardzo dziwny i nienaturalny odcień, który zaintrygował już nie jedną osobę. Nos normalny, bez żadnych krzywizn czy źle zagojonych złamań. Usta dosyć jasne, normalnej wielkości. Cera jasna, ale nie blada, twarz wolna od trądziku.

UBIÓR: W chwili obecnej wszystko poza głową zakryte jest płaszczem. Płaszcz jak płaszcz. W tym przyadku ciemny płaszcz. Jednak pod nim znajdziemy dość kolorowe ciuszki. Zazwyczja tors chłopaka zdobi ciemnozielona koszulka z krótkim rękawem. Pod nią znajduje się skórzany łańcuszek z jakimś małym, dziwnym kamyczkiem. Na nogach długie, czarne spodnie, które mają chociaż troszkę ochraniać nogi chłopaka przed zadrapaniami. Na stopach najzwyklejsze, także ciemne, buty. Czasami ubiór zmienia się na bardziej letni. Wtedy pojawia się koszulka bez rękawków w kolorze khaki, a do tego krótkie spodenki i snadały, również w tymże kolorze. Rękawiczki pojawiają się tylko jak jest zimno. Na czole nosi ochraniacz na czoło, bez żadnego symbolu, ma na nim tylko poziomą kreskę.

ZNAKI SZCZEGÓLNE: Bardzo jasne, zielone oczy

OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER: Częściowa izolacja w wioseczce nie miała wielkiego wpływu na zachowania Shinjo. Dzięki rozmowom z podróżnymi stał się on człowiekiem z otwartym umysłem i nastawieniem pełnym ciekawości do świata. Mimo to nie jest łatwowierny. Miał już nieprzyjemność poznać kłamców i oszustów dlatego każdą informację przesiewa zanim na poważnie uwierzy. Kiedy poznaje nowe osoby to chce dowiedzieć się jak najwięcej, ale zazwyczaj z czystej ciekawości. Można więc powiedzieć, że jest gadatliwy, ale byłoby to nadużycie ponieważ ma też swoje ciche dni kiedy milczenie jest dla niego najlepszym wyborem.
Jeśli chodzi o realizowanie celów to dąży do nich z uporem. Jego wytrzymałość fizyczna jest równie dobrze rozwinięta co wytrzymałość psychiczna. W trakcie swoich misji charakter chłopaka zaczął ewoluować. Pierwszą zauważalną zmianą jest ciągłe zatapianie się w swoich przemyśleniach i wynikający z tego smutek.

NAWYKI: Shinjo wykształcił jeden godny wypisania nawyk. Zawsze sprawdza czy drzwi są zamknięte w miejscu w którym ma nocować.

NINDO: Brak

HISTORIA:
Istnieje przekonanie, że pewne osoby rodzą się z tym „czymś”. Część osób uważa, że jest to talent przekazany od sił wyższych, inni powiedzą, że to wygrany los na loterii genetycznej, a jeszcze inni, że to po prostu cechy wolicjonalne pozwalające w przyszłości osiągać zamierzone cele. Jak było w przypadku Shinjo? Niewiadomo, ale nawet sam bohater tej historii się nad tym nie zastanawia, więc i my nie powinniśmy.
Historia młodego adepta sztuki ninja zaczęła się w prowincji Kantai, a dokładniej w jednej z wielu malutkich wioseczek, o których istnieniu niektórzy nie zdają sobie sprawy. Dzięki temu omijały ją zawirowania polityczne. Czy faktycznie wioska była taka malutka? Tak. Pięć niewielkich domków, a w każdym z nich ludzie powiązani Ayn i Mu- rodzicami Shinjo. Kim byli? Zwykłymi, uczciwymi „biznesmenami”. Mu wraz ze swoją partnerką założył niewielką grupę. Jej głównym zadaniem było ochranianie kupców i podróżnych, oczywiście za drobną opłatą.
W niepewnych czasach zlecenie goniło zlecenie, a Ayn i Mu nie mieli czasu na nic innego niż pracę. Musieli zacząć szukać partnerów. Werbowali najróżniejszych ludzi. Wyrzutków, rolników, każdego kto chciał. Mogło by się wydawać, że grupa ta stanie się siedliskiem przestępców, ale tak się nie stało. Każdy kto łamał niepisany kodeks nazywany potocznie „prawem natury” był wydalany. Dzięki temu po kilku latach ich grupa posiadała już niewielką, aczkolwiek bardzo pozytywną, renomę i całkiem sporą liczbę pracowników. W końcu nie każdy może się pochwalić możliwością rozdysponowania 10 wytrenowanych shinobi. Mijały miesiące, nikt nie atakował grupy Mu, zlecenia pozwalały na spokojny żywot finansowy, można powiedzieć, że wszystko szło w dobrym kierunku. Wtedy też zapadły decyzje, które miały to wszystko zmienić. Ayn wraz z resztą kobiet doszły do wniosku, że czas na dzieci. Oni młodsi już nie będą, a dziecko zawsze jest swego rodzaju inwestycją, która może się zwrócić. Można powiedzieć, że cała wioska przeszła od słów do czynów i już po kilku miesiącach większość kunoichi spodziewała się potomstwa.
Shinjo urodził się w 368 roku. Dla wielu rok ten, a także kilka następnych, nie był zbyt spokojny. Syn Ayn i jego rodzina nie mieli tego problemu. Izolacja wioseczki połączona z nikłym jej znaczeniem militarno-strategicznym pozwalała im żyć z dala od wszelkich zawirowań. Niemowlęce lata, a także początek dziecięcych nie jest godny opisywania. Młody shinobi swoją historię zaczął pisać wraz z rozpoczęciem treningu. Jak na małe dziecko Shinjo potrafił bardzo dobrze kontrolować chakrę, nawet mimo tego, że nie był do końca świadomy czym ona jest. Dzięki temu w trakcie zabaw zyskiwał on przewagę nad innymi dziećmi. Nieświadomy swoich umiejętności, a także zagrożenia, Shinjo wchodził na wodę czy na drzewa i oczekiwał, że inni pójdą za nim. Próbowali i kończyło się to dla nich, w najlepszym wypadku, na guzach. Już wtedy było jasne, że syn Mu jest wyjątkowy. Posiadał naturalny dar do kontroli chakry. Był tylko pięcioletnim dzieckiem kiedy postanowiono, że musi zacząć poprawiać swoją tężyznę fizyczną.
Jego trening nastawiony był na wytrzymałość. Nie musiał biegać najszybciej, ale najdłużej. Nie musiał niszczyć rzeczy jednym ciosem, a uderzać często i długo. Dzięki temu był wśród rówieśników najlepszy w zawodach i zadaniach wymagających wytrzymałości i uporu. Jednak takie podejście spowodowało też pewne braki. Nie był w stanie rywalizować z innymi pod względem siły i szybkości. Jego trening pominął także prawie całkowicie aspekty psychiczne. Z tego powodu Shinjo był bardzo słaby w genjutsu, ale jego rodzina tłumaczyła to sobie młodym wiekiem. Liczyli, że z czasem się to zmieni. Niestety. Raz zdobyte nawyki nie chciały się zmienić i Shinjo nigdy nie zaczął trenować tej dziedziny sztuki ninja.
Naprzemiennie z treningiem wytrzymałości przeprowadzanym głownie przez jego ojca, chłopak brał udział w specjalnych lekcjach na których jego matka uczyła podstaw ninjutsu. Dzieci poznawały tam czym jest chakra, zaznajamiały się z całą teorią tworzenia technik, a po jakimś czasie do tego doszły również zajęcia praktyczne. Dzięki nim Shinjo rozwijał się podobnie do rówieśników z większych ośrodków miejskich. Jego asortyment w wieku 10 lat obejmował wszystkie techniki podstawowe takie jak Henge no jutsu czy Kawarimi no jutsu, a także jedną technikę, która poziomem przewyższała te wyżej wymienione. Chodzi tutaj o Utsusemi no jutsu. Dzięki tej technice mógł on z powodzeniem brać udział w misjach ochroniarskich. W końcu możliwość wytworzenia dźwięku np. wybuchu mogła odstraszyć potencjalnych agresorów.
Swoje pierwsze zlecenie otrzymał w wieku 10 lat. Miał wraz z ojcem i dwójką innych shinobi eskortować kupców z Antai. Z racji swojego wieku Shinjo miał tylko zbierać doświadczenie i dotrzymywać towarzystwa kupcom, w żadnym wypadku nie miał pomagać przy ewentualnych potyczkach. Shinjo nie chciał łamać rozkazów ojca więc zajął się rozmową i tak mu się to spodobało, że przegadał całą podróż i dalej było mu mało! Wyciągnął z niej dużo fascynujących informacji. Dowiedział się nawet czegoś o jakimś klanie Kami. Rozmowy z podróżnymi bardzo rozwinęły jego światopogląd i pomogły uzupełnić podstawową wiedzę o świecie. To dzięki rozmowom z dosyć przypadkowymi osobami dowiedział się czegoś o Uchicha, o wyznawcach Jashina czy o Hozuki. Poprzez kontakty z różnymi ludźmi umysł Shinjo jest bardzo otwarty co zaowocowało u niego chęcią podróżowania na własną rękę i poznania wszystkich fascynujących klanów, miejsc, technik czy kuchni.
Lata mijały na trenowaniu i zarabianiu. Shinjo dostawał niewielki procent za każdą wykonaną misję. Nie miał jednak na co wydawać tych pieniędzy więc odkładał je, licząc, że przydadzą się na wielką podróż, którą to planował od dłuższego czasu. Zanim jednak doszło do jego wybycia wydarzyła się jedna istotna rzecz. W wieku 12 lat odkrył on swój żywioł. Była nim woda, tak samo jak u jego matki. Dzięki temu chłopak poznał zaawansowane żywiołowe ninjutsu, które na pewno przyda mu się w przyszłości.
Wraz z nadejściem 15 urodzin Shinjo spakował co miał, wziął pieniądze, pożegnał rodziców i ruszył w stronę najbliższego miasta. Tam chciał się zaopatrzyć w najpotrzebniejsze rzeczy i ruszyć dalej, w stronę przygody.

WIEDZA
INFORMACJE: -

KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
Klany/rodziny z Kantai
Hōzuki: Ostre zęby, powiązania z wodą, główna cecha: nieprzewidywalność.
Hoshigaki: Zazwyczaj niebiescy, mają oskrzela, ponadprzeciętna kontrola wody.
Shabondama: Aparycja normalna, tworzą niebezpieczne bańki.

Klany/rodziny z reszty świata
Aburame: Ubranie zasłania prawie całe ciało, okulary zasłaniają oczy, kontrolują robaki, ich specjalizacja to ninjutsu. Zamieszkują Kaigan.
Inuzuka: Tatuaż na policzku, cały czas towarzyszą im psy, nawet w trakcie walki, lubią walczyć w pierwszej linii. Zamieszkują Yustsu.
Jashin: Aparycja normalna, uważają, że są nieśmiertelni, ich styl walki polega na ranieniu siebie, a to rani przeciwnika, lubią duże bronie. Zamieszkują Ryuzaku no Taki.
Kami: Aparycja normalna, zamknięci w sobie, kontrolują papier. Zamieszkują Antai.
Kaminari: Ciemna karnacja, spokojni, specyficzny raiton. Zamieszkują Antai.
Nara: Aparycja normalna, inteligencja, unikają walki, kontrolują cień. Zamieszkują Midori. Shinjo poznał dokładne możliwości kontroli cienia. Cienie mogą dusić, mogą zmuszać do kontroli cudzego ciała.
Ranmaru: Ich oczy podobnie jak u Uchicha zmieniają się na czerwone. Razem z Yuki mieszkają na Hyuo.
Senju: Długi żywot, młody wygląd, kontrolują drewno, specjalizacja to ninjutsu. Zamieszkują Shinrin.
Uchiha: Zazwyczaj czarne włosy, oczy zmieniają kolor na czerwony, ich żywioł to najczęściej katon, ich specjalizacje to genjutsu i ninjutsu. Zamieszkują Sogen.
Yuki: Aparycja normalna, kontrolują lód, zazwyczaj cisi i spokojni. Zamieszkują Hyuo.

POSTACIE: -

ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Brak
NATURA CHAKRY: Sution
STYLE WALKI: Gōken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona - Mistrzowska Kontrola - shinobi dzierżący tę umiejętność wrodzoną potrafi zarządzać swoimi zasobami chakry w sposób mistrzowski, nie musząc nawet zbytnio się przy tym wysilać - jest to dla niego zupełnie naturalne. Efektem tej umiejętności jest zmniejszenie kosztu wykonywanych technik o 1/3 (skalowane normalnie), a co z tym idzie - użytkownik może pozwolić sobie na wykorzystanie większej ilości technik niż inni. Dodatkowo koszta rozwijania KC są zmniejszone o 25% (zaokrąglone w górę).
  • Nabyta - Brak
PAKT: Brak

ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 10
    WYTRZYMAŁOŚĆ 41
    SZYBKOŚĆ 14
    PERCEPCJA 41
    PSYCHIKA 10
    KONSEKWENCJA 17

SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 107
KONTROLA CHAKRY C
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 104%
MNOŻNIKI: Brak

POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU D
    GENJUTSU -
    STYLE WALKI -
    IRYōJUTSU -
    FūINJUTSU -
    ELEMENTARNE
    • KATON -
      SUITON C
      FUUTON -
      DOTON -
      RAITON -
    KLANOWE
-

JUTSU:
Ninjutsu
Nazwa
Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Baran › Wąż › Tygrys
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny (za 2 iluzje)
Dodatkowe
Brak własnej woli; niematerialne
Opis Prosta technika Ninjutsu, która polega na stworzeniu iluzji nas samych. Przy jej pomocy – w zależności od Kontroli Chakry – jesteśmy w stanie stworzyć od jednej do kilkunastu iluzji, które wyglądają jak my i wykonują nasze polecenia wydawane drogą mentalną. Oczywiście iluzje nie są materialne, więc każde uderzenie w nie kończy się ich rozwianiem w małym, błyskawicznie znikającym obłoku dymu. Warto również zauważyć, że iluzje nie wydają żadnych dźwięków, dodatkowo nie rzuca swym "niematerialnym" ciałem cienia, a także nie potrafią poruszać żadnych przedmiotów.
Nazwa
Henge no Jutsu
Pieczęci
Pies › Świnia › Baran
Zasięg
Na ciało
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Pomocna technika przy pomocy której użytkownik może przybrać wygląd innej osoby bądź obiektu. Co za tym idzie jeśli zmieniamy się w personę, to wygląd, a także ubranie zostaje zmienione. Również i głos pozostanie zmutowany do pewnego stopnia przypominający ten osoby w którą to się zamieniliśmy. Jednak jest to tylko zmiana aparycji, tak więc nie przejmujemy zdolności fizycznych czy też innych. Możemy zmienić się w każdą osobę, a także w przedmiot. Jednak nie może on być zbyt mały. Więc nie możemy zmienić się w Kunai czy zwykłego Shurikena. Dodatkowo nasza chakra pozostaje bez zmian. Tak więc, jeśli ktoś wykryje naszą niebieską energię, może bez problemu odkryć oszustwo, również i wszystkie Doujutsu bezproblemowo sobie z tym radzą.
Nazwa
Kai
Pieczęci
Baran
Zasięg
Dowolny
Koszt
Brak
Dodatkowe
Na czas użycia dodaje 65 konsekwencji
Opis Kai to jedna z podstawowych technik shinobi, często niedoceniania - i niesłusznie. Jutsu to polega na chwilowym odcięciu dopływu chakry do mózgu, dzięki czemu jakiekolwiek impulsy - również te narzucone zewnętrznie - przestają działać. Efektem tego jest uwolnienie użytkownika z dużej ilości prostszych technik genjutsu. Niestety, te silniejsze dalej będą na nas oddziaływać i trzeba je dezaktywować innym sposobem.
Nazwa
Kawarimi no Jutsu
Pieczęci
Tygrys › Świnia › Wół › Pies › Wąż
Zasięg Max.
30 metrów
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe
W pobliżu musi się znajdować przedmiot możliwy do podmienienia
Opis Kolejna pomocna technika, która niejednokrotnie może uratować życie. Otóż jest to technika podmiany która pozwala w momencie ataku podmienić nasze ciało z zawczasu przygotowaną podmianą z beczką, kłodą bądź innym przedmiotem który znajduje się luźno na powierzchni oraz rozmiarami jak i wagą nie przekracza 1 naszego ciała. Kolejnym ograniczeniem techniki jest świadomość nadchodzącego ciosu. Użytkownik może podmienić się tylko w momencie gdy widzi nadchodzący atak. Wtedy tuż przed zadaniem ciosu następuje podmiana i nasze ciało zajmuje przedmiot wcześniej przez nas wybrany do podmiany.
Nazwa
Kinobori no Waza
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
Minimalny, nieodczuwalny
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna z podstawowych jutsu, które potrafią wykorzystać nawet największe świeżaki spomiędzy ninja. Technika ta pozwala na odpowiednią kontrolę i kumulację chakry w z góry określonym miejscu - tu są to stopy. Dzięki temu shinobi jest w stanie poruszać się po powierzchniach pionowych, a nawet poziomych (tylko w sprzeczności z grawitacją), czyli prościej - po ścianach i sufitach, drzewach, gałęziach, i po czym tylko nam przyjdzie ochota - nie wliczając wody.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.
Nazwa
Suimen Hoko no Waza
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
Minimalny, nieodczuwalny
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Rozwinięcie Kinobori no Waza, rozszerzająca nasze możliwości kontroli chakry i poruszania się po powierzchniach wszelakich. Tym razem do naszego wachlarza podłoży możliwych do użytkowania dołącza tafla wody - użytkownik tego jutsu po prostu kumuluje chakrę w stopach, a następnie cały czas zmienia powłokę energii na podeszwie - pozwala to utrzymać się na falującej wodzie.
Uwaga: Odpowiednio skumulowana chakra w stopach nie wyklucza korzystania z innych technik w trakcie jej używania.
Nazwa
Nawanuke no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Na ciało
Koszt
E: 7% | D: 5% | C: 4% | B: 3% | A: 2% | S: 1% | S+: Niezauważalny
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedno z najprostszych ninjutsu, pierwsze z tych które poznają najmłodsi adepci sztuki ninpo. Technika ta służy do uwolnienia siebie/kogoś z więzów, poprzez przesłanie swojej chakry do samego materiału wiążącego - sznurka, żyłki lub czegokolwiek innego. Po chwili technika powoduje poluzowanie wszelkich knebli, uwalniając spętanego. Można użyć tej techniki, jeżeli samemu jest się związanym.
Nazwa
Suienzou no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Zależy od długości żyłki
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe
Należy mieć minimum 2 metry żyłki/łańcucha
Opis Prosta, a dosyć skuteczna technika używana przez shinobi znających się na ninjutsu. Polega ona na napełnieniu swoją chakrą liny, łańcucha lub żyłki, a następnie wskazanie celu za pomocą dwóch palców. Żyłka po chwili sama rusza w kierunku wskazanego celu, mocno go oplatając. Taki osobnik zostaje wtedy związany, i w większości sytuacji skazany na pomoc sojuszników. No, chyba że jest ninja - wtedy można znaleźć prosty sposób.
Nazwa
Utsusemi no Jutsu
Pieczęci
Baran
Zasięg Max.
50 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe
Trzeba utrzymywać pieczęć
Opis Prosta technika, z kalibru tych podstawowych, mająca na celu zmylenie, bądź nawiązanie kontaktu z celem. Dzięki tej technice możemy emitować każdego rodzaju odgłos jaki siedzi nam w łbie, czy to ćwierkanie ptaków, wybuchy notek, ryk lew lub innego człeka głos. Dźwięk atakuje dany cel z każdej strony, nie dając mu szansy na zlokalizowanie użytkownika, no chyba że ten stoi na widoku. Dany odgłos jest nadawany cały czas, do momentu kiedy dana pieczęć nie zostanie rozłączona.
Nazwa
Hari Jizo
Pieczęci
Tygrys › Koń › Świnia › Baran › Szczur › Wąż
Zasięg
Na ciało
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Technika polega na otoczeniu się naszymi włosami, które gwałtownie się rozrastają. W momencie gdy nas otoczą, chakra nadaje włosom właściwości ostrych igieł przez co spotkanie z nimi skończyć się może dla przeciwników nieciekawie. Włosy mogą wytrzymać atak niektórych nawet broni np. strzał, które to odbijają się od naszej ochrony.
Nazwa
Hari Jigoku
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za dwadzieścia senbonów)
Dodatkowe
Wymaga uprzedniego użycia Hari Jizo
Opis Odmiana techniki Hari Jizo, w tym wypadku stricte ofensywna. Po utwardzeniu swoich włosów, użytkownik stroszy je i nastawia w kierunku, który sam wybierze. Następnie za pomocą chakry wystrzeliwuje je z ogromną prędkością. Dzięki tym czynnikom, ostre jak brzytwa i twarde jak stal igły z zastraszającą szybkością przeszywają ludzkie ciało, przechodząc przez nie jak ciepły nóż przez masło. Pomimo swojej ostrości, nie przebiją mocniejszych pancerzy, choćby zbroi.
Ninjutsu: Suiton
Nazwa
Suiton: Mizutetsu no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg
Bezpośredni
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
Dodatkowe
W pobliżu musi się znajdować jakiś zbiorniczek wody, nawet kałuża
Opis Jutsu idealne do zastawiania pułapek na przeciwników. Shinobi rozprowadza chakrę Suitonu po całym swoim ciele, co pozwala mu na zmienienie swojego ciała w wodę i ukrycie się w innych zbiornikach - nawet tak niewielkich jak kałuża. Pozwala to na wykorzystanie elementu zaskoczenia na niczego nie spodziewających się oponentach. Wymaga jednak obecności niewielkiego zbiorniczka wody.
Nazwa
Suiton: Kirigakure no Jutsu
Pieczęci
Tygrys
Zasięg Max.
Suiton: na D - 35 m średnicy, na C - 50m średnicy, na B - 75m średnicy, na A - 100m średnicy , na S-125m średnicy
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 za podtrzymywanie)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Ciekawa technika Suitonu, pozwalająca użytkownikowi na wytworzenie bardzo gęstej mgły, przez którą właściwie nikt nic nie widzi. Shinobi staje w specjalnej pozycji (prawa ręka składa połowę pieczęci Barana, drugą zaś podnosi się nad głowę) i zaczyna wydzielać z siebie chakrę Wody. Im wyższa ranga danego shinobi, tym dłużej można utrzymać mgłę. Trzeba też zaznaczyć, że wytworzona zasłona nie jest w stanie oszukać doujutsu takich, jak Byakugan lub Tsujitegan. Sharingan jednak zostanie w niej zmylony.
Nazwa
Suiton: Tenkyū
Zasięg Max.
10 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (za 5 senbonów)
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Bardzo ciekawa technika, stosowana w przypadku gdy shinobi chce zaskoczyć oponenta atakiem znienacka. Poprzez przesłanie chakry Suitonu do ust, jest on w stanie wytworzyć ze swojej śliny kilka senbonów. Następnie wystrzeliwuje je z zadowalającą prędkością w kierunku wybranym przez siebie. Co prawda nie mają one zbyt dużej penetracji, lecz mają przewagę elementu zaskoczenia.
Nazwa
Suiton: Mizu Bunshin no Jutsu
Pieczęci
Tygrys
Zasięg
Dowolny, lecz klon nie może się oddalać od zbiornika dalej niż 15m
Koszt
E: 18% | D: 13% | C: 9% | B: 5% | A: 3% | S: 2% | S+: 1% za klona + to, co przekażemy
Dodatkowe
Wymaga niewielkiego zbiornika wodnego; Szybkość równa twórcy; Siła -> 1/10; Reszta jak użytkownik za wyjątkiem wytrzymałości.
Opis Technika żywiołowa polegająca na uformowaniu wody w idealną kopię użytkownika, która nie posiada własnej woli i wykonuje mentalne polecenia twórcy. Możliwości wykorzystania Bunshina jest bardzo dużo i są ograniczane przez wyobraźnię użytkownika, jak również dostęp do źródła wody. Bez wody niemożliwym jest stworzenie klona, który także nie może za bardzo oddalić się od akwenu. Problemy i wymagania rekompensują korzyści. Klon potrafi wykonywać wszelkie techniki Suiton i Tai/Buki (bez wykorzystywania chakry) znane oryginałowi. Klon nie posiada ekwipunku. Zniszczenie następuje po jakimkolwiek trafieniu klona. Chakra pozostała w klonie nie wraca do użytkownika po zniszczeniu.
Nazwa
Suiton: Mizuame Nabara
Pieczęci
Baran → Tygrys
Zasięg Max.
15 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Kolejna specyficzna technika, za pomocą której można zdobyć przewagę na polu walki. Tym razem użytkownik wytwarza i wypuszcza w dowolnym kierunku strumień lepkiej mazi. Ktokolwiek zostanie dosięgnięty taką pułapką, zostaje unieruchomiony. Jedynym sposobem na uwolnienie się z takiej pułapki jest posiadanie minimum 60 punktów siły. Użycie Suimen Hoko no Waza jeszcze przed kontaktem z cieczą pozwala oprzeć się efektom jutsu.
Nazwa
Suiton: Mizurappa
Pieczęci
Smok → Tygrys → Zając
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Niezbyt skomplikowane jutsu, będące wodną wersją techniki Katon: Goukakyuu no Jutsu. Użytkownik wytwarza wewnątrz swojego ciała dużą ilość wody, a następnie wystrzeliwuje ją pod ogromnym ciśnieniem w kierunku przeciwnika. Technika sama w sobie jest dosyć łopatologiczna, za to skuteczna - może zadać dość dobre obrażenia, jeżeli przeciwnik nie jest daleko. Kolejnym plusem jest to, że wytwarzamy w ten sposób wodę, której możemy użyć do innych technik!
Nazwa
Suiton: Suidan no Jutsu
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
40 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Wymaga znajomości Mizurappa
Opis Technika jest swego rodzaju wzmocnieniem Suiton: Mizurappa. Poprzez przesłanie chakry Suitonu do płuc, użytkownik wytwarza ogromną ilość wody, która następnie zostaje wystrzelona pod ogromnym ciśnieniem w kierunku oponenta. Czym się więc różni od pierwowzoru? Tym, że pocisk jest znacznie mocniejszy i zadaje większe obrażenia. Niby niewiele, lecz w walce technika ta może się okazać bardzo silna... tym bardziej, że z jej pomocą wytwarzamy też więcej wody, której można użyć do innych technik.
Nazwa
Suiton: Suijinheki
Pieczęci
Tygrys → Wąż → Szczur → Wąż → Tygrys
Zasięg Max.
10 metrów
Koszt
E: 36% | D: 28% | C: 20% | B: 16% | A: 12% | S: 8% | S+: 4%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Defensywne jutsu, pozwalające nam na stworzenie wodnej ściany blokującej nadchodzące na nas ataki. Ściana ta jest w stanie zablokować wszelkie pociski i broń miotaną, techniki Taijutsu rangi D i umiejętności Ninjutsu rangi B. Zapewnia ona też znakomitą ochronę przed technikami Katonu - techniki rangi A (lub niekiedy nawet rangi S) nie są w stanie się przebić. Jutsu to wymaga jednak od nas dość dużych pokładów chakry.
Nauka technik:
1 2 3 4 5

EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
Płaszcz, ochraniacz na czoło(bez żadnych symboli) z wydłubaną na nim poziomą kreską, kapelusz(sakkat)
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
Kabura na broń (prawe udo) [wpisuję tutaj ponieważ płaszcz zakrywa]
Torba (nad lewym pośladkiem) [wpisuję tutaj ponieważ płaszcz zakrywa]
-10 kunai oraz 5 shuriken znajdują się w kaburze na broń.
-Dwie stalowe żyłki, lusterko, pilnik, ołówek, notes, notka wybuchowa, dwie bombki wybuchowe znajdują się w torbie.

ROZLICZENIA
PIENIĄDZE: Bank

PH: PH
MISJE:
  • D - 1
    C - 2
    B -
    A -
    S -
PREZENT OD ADMINISTRACJI:
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3837
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Shinjo[gotowa]

Post autor: Papyrus »

  Ukryty tekst
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Shinjo

Re: Shinjo[gotowa]

Post autor: Shinjo »

Poprawione. (Usunąłem 1pkt z szybkości)
0 x
Awatar użytkownika
Papyrus
Administrator
Posty: 3837
Rejestracja: 8 gru 2015, o 15:36
Ranga: Fabular
GG/Discord: Enjintou1#8970
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Sans

Re: Shinjo[gotowa]

Post autor: Papyrus »

Dobrze więc, chyba wszystko okej. Akcept
  Ukryty tekst
0 x
you best prepare for a hilariously bad time
Zablokowany

Wróć do „Karty Postaci”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość