DANE PERSONALNE
IMIĘ: Kashiri [Klątwa] | Ako
NAZWISKO: Seikyo [Śmierć] | Joshuda
Pseudonim: Klątwa śmierci
KLAN: Wyznawcy Jashina
WIEK [DATA URODZENIA]: 16lat
PŁEĆ: Kunoichi
WZROST | WAGA: 151cm|43kg
RANGA: Wyrzutek D
APARYCJA
WYGLĄD:
Wygląd
Kobieta ze swojej drobnej postury, zaskakująco przypomina dziecko. Drobna, lekka i przy tym, zaskakująco zwinna. Zgrabny nos i mała dziecięca twarzyczka, często zmyla innych ludzi, o prawdziwej ilości lat kobiety. Duże dziko zielone oczy, są otoczone gęstymi, czarnymi, długimi rzęsami i idealnie pasuje do pełnych czerwonych ust kobiety, oraz długich zielonych włosów. Włosy zawsze ułożone w artystyczny nieład, razem z krótką lekko zaokrągloną grzywką w stronę twarzy naszej bohaterki, dodaje jej uroku. Blado biała, rzadko spotykana cera, zawsze towarzyszy dziewczynie w codziennym życiu.
UBIÓR:
Ubiór 1.
Ubiór Kashiri jest dość nietypowy i zaskakujący... Jej całe ciało jest pokryte białymi bandażami, z narzuconym na nie porwanym bordowym płaszczem z kapturem, do którego doszyto opadające uszy. Wokół szyi dziewczyna nosi zdobiony kwiatami jasno różowy szal. Z pod szalu na klatkę piersiową, wychodzi wiszący naszyjnik. Jest to kółko, z zamieszczonym w środku trójkątem.
Ubiór 2.
Jako Ako, kobieta jest młodą atrakcyjną kobietą. Styl jej ubierania się jest skromny i niechlujny. Jest ubrana w jasno beżową bluzkę z golfem, na którą narzucona została długa z krótkim rękawkiem, fioletowa suknia do kostek, z przepiętym w tali jasno błękitnym grubym paskiem. Na nogach kobieta nosi ciemne rajtki, a na stopach są czerwone lekko podwyższone buty na obcasie. Wokół szyi, jest owinięty coś w rodzaju ciemnego sznurka/ naszyjnika, na którego końcu jest znaczek(Koło z trójkątem w środku).
ZNAKI SZCZEGÓLNE: Nietypowy strój | charakterystyczne zielone włosy
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER:
Kobieta z charakteru, jest sprytna i często nieprzewidywalna. Kunoichi która na codzień jest normalnie Ako Joshudą, zachowuje się jak by wszystko ją nudziło.. Jej twarz nic więcej nie wyraża jak senność i znudzenie. Nic nie zaskoczy naszej bohaterki, ponieważ ona się nawet czasami nie przejmuje co kto do niej mówi.. W towarzystwie innych woli się nie odzywać, ale słuchać i w odpowiednim momencie powiedzieć swoje zdanie. Jest cierpliwa i wytrwała. Jej spryt głównie polega na tym, że kobieta umie w każdej chwili zmienić strój, a i nawet charakter. Z drugiej strony, kunoichi lubi często "zmieniać się" w Kashiri Seikyo. Kobieta normalnie przebiera się w inne ubrania i zmienia zachowanie. Jako Kashiri, zachowuje się jak dziecko, które ciągle nie wyrosło by zrozumieć niektóre rzeczy. Lubi często irytować innych, swoim dziecięcym zachowaniem. Czasami jednak jest aż tak wciągnięta w swoje rozmyślania, że nie zwraca uwagi na nic wokół, chociaż jest wszystkiego świadoma co koło niej się dzieje..... Niestety lecz przez traumatyczne przeżycia, dziewczyna jest też tak po części niestabilna psychicznie. Kobieta często zachowuje się skrajnie psychicznie. Czy to szalony napad śmiechu psychopaty, czy psychopatyczny uśmiech... Często jednak Kashiri szuka nowych ofiar, do zabicia ich dla fanu. Dziewczyna nie boi się widoku krwi, wnętrzności czy też tortur stosowanych na kimś lub na niej samej. Dziewczyna czasami nawet się nie przejmuje tym, że ktoś jej sprawia ból fizyczny... Kashiri jednak najbardziej lubi wyciągać informacje od innych, w sposób szalony i nieopanowany. Z czasem jednak druga osobowość, przejęła "kontrole" nad osobowością całkowitą naszej bohaterki. Teraz na codzień kunoichi jest normalnie Kashiri Seikyo, a czasami gdy chcę wybrnąć z gorszej sytuacji Ako Joshudą...
NAWYKI: Częste zamyślanie się, zachowywanie się jak dziecko, znajdywanie nowych ofiar do zabicia[...]
NINDO: "Ból jest częścią twojego życia, który musisz zaakceptować z uśmiechem na twarzy..."
"Śmierć to dopiero początek..."
HISTORIA:
Życie młodej Ako, nie było zbyt udane... W dzieciństwie większość czasu spędzała w samotności, trenując pod okiem senseia, zatrudnionego przez jej rodziców. Ciężkie treningi i brak towarzystwa, zmieniły charakter dziewczynki, z wesołej i pełnej energii, w mało energiczną i znudzoną dziewczynę. Rodzice Ako większość czasu spędzali na misjach, by zarobić pieniądze. Przez to dziewczyna miała godziwe warunki do życia... Ale za jaką cenę... Po kilku latach, Ako dorosła i stała się nastolatką. W wieku 15-lat, życie dziewczyny niezbyt się zmieniło... Lecz pewnego dnia w nocy kunoichi nie mogła spać, więc chciała po cichu przejść do kuchni by coś wypić. Po drodze dziewczynka usłyszała głośną kłótnie, pomiędzy swoimi rodzicami. Z ciekawości Ako, podsłuchała rozmowę... Naglę do jej oczu napłynęły łzy, a serce zaczęło szybciej bić. Dziewczyna przez kłótnie rodziców, dowiedziała się że jako małe niemowlę, została porwana przez swoich "rodziców" od jej prawdziwych rodzicieli. Niestety przy tym zginęli z ich ręki... W sercu kunoichi, zawitało nowe jak dotąd niespotykane jej uczucie-Nienawiść. Wiele dni dziewczyna jeszcze poświęciła, na rozmyślania i planowania zemsty na fałszywych rodzicach. Po roku, kunoichi była już dość przygotowana. W nocy nałożyła swoje przebranie i wyszła ze swojej sypialni. Weszła do pokoju "rodziców" i zawisła nad ich łóżkiem, z kunaiem w ręku... Po chwili mąż z żoną obudzili się i z przerażeniem w oczach patrzyli w górę. Niespełna po sekundzie, Ako wbiła kunai w serce mężczyzny, a później kobiety.... Kunoichi popatrzała się jeszcze przez chwile, na to co zrobiła. Z uśmiechem, padła na kolana przed zwłokami i zaczęła się śmiać jak psychopata. Ako poczuła się spełniona i szczęśliwa, przez to że pomściła swoich prawdziwych rodziców... Po kilku minutach powoli wstała, na równe nogi i chwiejnym krokiem wyszła z pomieszczenia. Gdy kunoichi wszystko sobie przemyślała, bez namysłu zabrała tylko ze sobą troche pieniądz i najpotrzebniejsze rzeczy, udając się do najbliżej położonej osady-czyli Ryuzaki no Taki.....
WIEDZA
INFORMACJE:
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
-W tej wiosce kupieckiej znajduję się osada szczepu - W tej prowincji znajduję się osada klanu Akimichi,
- Członkowie klanu, oprócz charakterystycznych cech przypisanych każdemu Akamichi, znają również umiejętności klanowe,
- Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Akimichi charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem,
- W Sakai zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Kakuzu,
- Osoby niezawiązane ze szczepem wiedzą, iż Kakuzu to żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu.
Wiedza na temat pozostałych klanów/szczepów:
- Inuzuka - często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu, zamieszkują tereny Yusetsu
- Kaguya - w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują terany Atsui
- Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
- Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
- Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
- Senju – młody wygląd i stosunkowo długi żywot, często wyśmienici w konkretnie jednej dziedzinie, manipulują drewnem, specjalizują się w ninjutsu, zamieszkują tereny Shinrin
- Terumi - żywiołowy, jeden z bardziej rozbudowanych i znanych szczepów, podzielony na dwie części, niezaprzeczalnie skłócone, pomieszkują na terenach Yusetsu
- Uchiha – w większości przypadków ciemnowłosy przedstawiciele tego klanu, posiadają wyjątkowe oczy, które przy aktywacji stają się czerwone, zazwyczaj posługują się katonem, specjalizują w genjutsu i ninjutsu, zamieszkują tereny Sogen
POSTACIE:
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Fumetsu
NATURA CHAKRY: Suiton
STYLE WALKI: Rankangen
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 1 | 21
WYTRZYMAŁOŚĆ 1
SZYBKOŚĆ 50
PERCEPCJA 12
PSYCHIKA 1
KONSEKWENCJA 1
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 52 | 72
KONTROLA CHAKRY E
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 100%
MNOŻNIKI: +20 siła
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E
GENJUTSU E
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
IRYōJUTSU E
FūINJUTSU E
ELEMENTARNE
KATON E
SUITON E
FUUTON E
DOTON E
RAITON E
KLANOWE B
JUTSU:
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE):
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE:
PH:
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: