DANE PERSONALNE
IMIĘ: Mayu (真優); ma - szczery, prawdziwy; yu - doskonałość, wyższość.
NAZWISKO: Terumi (照美).
KLAN: Terumi.
WIEK [DATA URODZENIA]: 15 (08:370)
PŁEĆ: Kunoichi.
WZROST | WAGA: 154cm | 46kg
RANGA: Dōkō.
APARYCJA
WYGLĄD:
UBIÓR: Nie każdy ma talent do dobierania ubrań. Mayu jest właśnie taką osobą. Nie obchodzi ją prawie wcale jak wygląda, a ważne tylko aby było wygodnie i odpowiednio jeśli chodzi o temperaturę. Chłopczyca z niej niezła, ale sukienki uwielbia, tylko z jednego powodu - są naprawdę przewiewne. Zamiast masy ubrań na sobie, dziewczyna lubi po prostu sobie założyć wcześniej wymienione wdzianko i lecieć przed siebie. Oczywiście, wymaga to od niej większego skupienia pod jakim kątem wykopuje nogą, ale nie jest to nic trudnego opanować tę technikę. Ma ich parę do wyboru, wszystkie jednak są w odcieniach ciemniejszych lub zwykłych; w różowym nie jest jej do twarzy, a z ubrań w kwiatki już dawno wyrosła. Jeśli jest od niej wymagane nałożenie czegoś bardziej pasującego do trenowania, to zawsze wybierze jakieś spodenki, koszulkę i wierne sandały.ZNAKI SZCZEGÓLNE: Rude włosy.
OSOBOWOŚĆ
CHARAKTER:
NAWYKI:
HISTORIA:
WIEDZA
INFORMACJE: brak.
KLANY, RODZINY SHINOBI, WIĘZY KRWI:
⯇ W Yusetsu zamieszkują również osoby, pochodzące ze Szczepu Terumi - członkowie tego klanu, oprócz wiedzy o charakterystycznych cechach przypisanych każdemu Terumi, posiadają również informacje o umiejętnościach klanowych.
⯇ Osoby niezwiązane z klanem wiedzą, iż Inuzuka mają często charakterystyczny tatuaż na policzkach, jakby na kształt kłów, towarzyszą im, jak i walczą z nimi psy, preferują walkę bezpośrednią, wyszkoleni w taijutsu.
⯈ Wiedza o Akimichi – charakteryzują się nieco większą masą tłuszczową, często spożywają posiłki, jednak potrafią zaskoczyć i są dobrymi wojownikami mimo pozornej nieprzydatności, wyspecjalizowani w taijutsu, potrafią manipulować swoim ciałem, zamieszkują tereny tereny Sakai
⯈ Wiedza o Hōzuki – charakterystyczne, ostro zakończone uzębienie, lubią przebywać blisko wody, którą świetnie manipulują i potrafią się w nią zmienić, nie mają określonego typu walki, są w niej mało oczywiści i nieprzewidywalni, zamieszkują tereny Kantai
⯈ Wiedza o Kaguya – w większości przypadków mają dwie charakterystyczne kropki na środku czoła, walczą własnymi kośćmi, specjalizują się w walce bezpośredniej – taijutsu, zamieszkują tereny Sabishi
⯈ Wiedza o Kakuzu – żywi truposze, ich ciało wygląda, jakby było całe pozszywane, a poza tym mówi się o nich, że mogą mieć więcej niż jedno życie, brak źrenic, charakterystyczne, czarne białka oczu, mieszkają na terenach Sakai
⯈ Wiedza o Kami - dosyć chłodni w obyciu, zamknięci w sobie, ale z niezwykłymi umiejętnościami, dzięki którym potrafią panować i manipulować dowolnie papierem, ulokowali się na terenach Antai
⯈ Wiedza o Kaminari – członkowie tego klanu w większości przypadków charakteryzują się ciemniejszą karnacją, z natury spokojni, specjalizują się w manipulacji raitonem, wytwarzając go w innej, znanej sobie wersji, stawiają na ninjutsu, zamieszkują tereny Antai
⯈ Wiedza o Maji - grawitacja dla nich nie istnieje, jakby mieli władzę nad bronią, którą posiadają, dodatkowo ich umiejętności przypominają umiejętności Sabaku, jednakże tylko silniejsi Szczepowcy mogą kontrolować czarny piach, szczep nastawiony pokojowo, nie miesza się niepotrzebnie w konflikty, ich siedziba znajduje się w Atsui
⯈ Wiedza o Yamanaka – członkowie klanu często posiadają długie, blond włosy i oczy pozbawione źrenic, słyną z bycia świetnymi mediatorami i politykami, potrafią wniknąć w myśli przeciwnika, mieszkają w Soso
POSTACIE: brak.
ZDOLNOŚCI
KEKKEI GENKAI: Yōton & Futton.
NATURA CHAKRY:
⯈ Katon (otwarta).
⯈ Doton (otwarta).
⯈ Suiton (zamknięta).
STYLE WALKI:
⯈ Gōken.
UMIEJĘTNOŚCI:
PAKT: brak.
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
SIŁA 10 (30 PH)
WYTRZYMAŁOŚĆ 41 (123 PH)
SZYBKOŚĆ 41 (123 PH)
PERCEPCJA 21 (63 PH)
PSYCHIKA 10 (30 PH)
KONSEKWENCJA 10 (30 PH)
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 113
KONTROLA CHAKRY E.
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY : 104%
MNOŻNIKI: brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
NINJUTSU E.
GENJUTSU
STYLE WALKI 0 (dziedzina E)
IRYōJUTSU
FūINJUTSU E.
ELEMENTARNE
KATON D. (50 PH)
SUITON
FUUTON
DOTON D. (50 PH)
RAITON
KLANOWE
JUTSU:
⯈
NINJUSTU :
[E] Bunshin no Jutsu
[E] Henge no Jutsu
[E] Kai
[E] Kawarimi no Jutsu
[E] Kinobori no Waza
[E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu
[D] Suienzou no Jutsu (1)
[D] Hikari no gijutsu-kyu (2)
⯈
FūINJUTSU :
[E] Fūin no Jutsu
⯈
KATON :
[D] Katon: Hōsenka no Jutsu (3)
⯈
DOTON :
[D] Doton: Doro Kawarimi no Jutsu (4)
[D] Doton no Jutsu (5)
[D] Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu (6)
[D] Doton: Doryūsō (7)
EKWIPUNEK
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ładna twarzyczka!
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE): 5 kunai & 2 shurikeny, wszystko schowane w kieszonce w ciuchach.
ROZLICZENIA
PIENIĄDZE:
PH:
MISJE:
PREZENT OD ADMINISTRACJI: