Strona 1 z 2

Kalkulator wyposażenia i Generator KP

: 25 lis 2018, o 22:24
autor: Yami
Aby rozprostować przerdzewiałe palce postanowiłem napisać program, który ułatwi kupowanie przedmiotów na forum oraz obliczania objętości.
Pozwala na wyliczenie ceny zakupu oraz tworzenie ich listy, którą można następnie łatwo przekopiować do swojego posta.

Program jednak trzeba ściągnąć, choć nie musicie się martwić, że pożre wam miejsce na dysku (waży do 60KB).

Program wygląda mniej więcej tak (wersja 1.3.1) :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Wersje:
ChangeLog:
v1.3.2
- Dodano możliwość zapisu i wczytywania "koszyczka" w zakładce "Sklep".
- Zmieniono kod, aby umożliwiał dodawanie i odejmowanie przedmiotów do/z koszyczka przy braku zmiany ułożenia listy.
We wcześniejszych wersjach dodając przedmiot do koszyczka pojawiał się jako nowy punkt listy, ponowne dodanie tego samego przedmiotu powodowało stworzenie kolejnego punktu. Aktualnie przy dodaniu np. 5 Shurikenów a następnie 3, będą one widoczne w jednej pozycji jako 8 shurikenów, nie jak wcześniej:
1. 5 shurikenów/
2. 3 shurikenów.

Dodatkowo dzięki temu zamiast usuwania przedmiotów z listy w celu zmiany ilości można ją zredukować wstawiając w pole znak minusa. Tak więc kiedy mamy 8 shurikenów a chcemy mieć 5, wystarczy w pole wpisać "-3" i nacisnąć przycisk "Dodaj".

v1.3.1
- Naprawiono błąd dotyczący możliwości otworzenia dziedzin klanowych klanu Dohito bez posiadania dziedziny Raitonu, co wynikło ze zmiany 7 lip 2019, o 17:28.
- Dodano możliwość usunięcia nałożonych blokad do Natur, Żywiołu, czy Dziedzin, które są przystosowane dla nowych graczy. Wystarczy zaznaczyć pole "Bez ograniczeń" znajdujące się przy przycisku "Stwórz".
- Dodano możliwość stworzenia uproszczonej wersji KP dla NPC pojawiających się w Misjach czy to jako oponentów czy towarzyszy.

v1.3
- Dodanie w pełni działającego Generatora nowych KP. Przygotowane w głównej mierze dla nowych użytkowników mających problem z matematyczną częścią obliczeń forum oraz możliwości łączenia kilku dziedzin. Kwestie opisowe wciąż jednak należą do gracza.

v1.2
- Dodanie kalkulatora PH uwzględniającego nadprogowe wartości stylów (uwzględnia również bezklana)
- Widoczny wstępny zarys pod Generator KP dla nowych, niezaznajomionych z mechaniką graczy.

v1.1
-Dodanie opcji wyboru korzystania z kalkulatora Objętości
-Drobne zmiany w opisach przedmiotów (sprecyzowano ilość przedmiotów w paczce np. Makibishi)
-Dodanie ikony to okna programu

Re: Koszyk

: 25 lis 2018, o 23:10
autor: Yasuo
Ciekawe rozwiązanie ;).

Re: Koszyk

: 26 lis 2018, o 15:13
autor: Numa
Żebym to ja miał jeszcze co wydawać *-*

Re: Koszyk

: 26 lis 2018, o 20:55
autor: Yamanaka Inoshi
10/10

Re: Koszyk

: 29 lis 2018, o 14:52
autor: Nanoko
Szanuje i pewnie w przyszłości docenię

Re: Koszyk

: 29 lis 2018, o 15:02
autor: Chise
Jakby jeszcze dało się obliczać objętość wszystkich przedmiotów zamiast ceny to byłoby też super xD Ale i tak szanuje.

Re: Koszyk

: 29 lis 2018, o 16:26
autor: Zan
Każda inicjatywa ułatwiająca graczom życie jest jak najbardziej na plus ;) Ja przyłączam się do tego, co napisała Chise, że przydałaby się jeszcze objętość. Tak w ogóle to mamy już kalkulator Ocira i nie wiem, czy nie byłoby lepiej, gdyby panowie po prostu połączyli siły i zrobili coś razem. Na forum jest trochę rzeczy do liczenia, a babranie się z kodem przynajmniej dla mnie nie jest fajne. Co do programu to mnie po pobraniu zaczął dużo wolniej chodzić internet, co mnie trochę zaniepokoiło... mam nadzieję, że to zbieg okoliczności :|

Re: Koszyk

: 29 lis 2018, o 16:50
autor: Yami
Dziękuję za pozostawione pomysły.
Kalkulator objętości zostanie Dodany w Najbliższy Piątek. Biorąc pod uwagę aktualny system jaki opracowałem na potrzebę programu powinno to zająć najwyżej kilkanaście minut pracy.
Rika. No raczej przypadek albowiem nie ma tam nic co łączy się z internetem. Mogę nawet podesłać kod źródłowy jeśli ktokolwiek wątpi czy aby na pewno nie podglądam go przez kamerkę internetową ;)

Dziękuję za zainteresowanie.

Re: Koszyk

: 30 lis 2018, o 00:18
autor: Yasuo
Aż mam ochotę wprosić się do Yamiego na imprezkę programistyczną i pomóc mu dokończyć ten projekt kappa. Jakąś klasę zrobić, jakieś dziedziczenie, pierdyliard zmiennych i komentarzy. Połączyć to z bazą danych, serwerem ftp, dns postawionym na Debianie. W jakim celu? Nie mam bladego pojęcia, ale to byłoby genialne! Jeszcze jakieś płatne opcje, subskrypcje, mikropłatności...

Nawiasem mówiąc, dodanie kalkulatora objętości to 15 minut roboty. A przynajmniej ja bym go w tyle zrobił jakby Yamson dał mi kod kappa. Jeszcze dwie fajki zdążyłbym zapalić w międzyczasie :V. Tak więc, mistrzu Yami, do pracy! \o/

PS: To w C++ jest robione? Czy w czym?

Re: Koszyk

: 6 gru 2018, o 00:47
autor: Yami
Jest i nowy dodatek, "Obliczanie Objętości". Wystarczy jeden magiczny przycisk i można policzyć objętość zamiast ceny.
Poprawiono również nieznacznie sposób wyświetlanych informacji (w przypadku przedmiotów kupowanych paczkami np karteczki (10)).

Również odświeżono pierwszy post. Zawarty jest tam ChangeLog oraz linki do różnych wersji programu.

*Aktualne plany na przyszłość to dodanie kolejnej listy dla Ayatsurich.
*W planach również stworzenie zakładki programu w której można stworzyć swoją listę przedmiotów z Kuźni.

Re: Koszyk

: 1 mar 2019, o 23:17
autor: Yami
Pojawiła się wersja 1.2 pisanego programiku.
- W tej części pojawia się usprawniony kalkulator PH, który wylicza także wartości ponad progowe.
- Pojawia się również wstępny zarys Generatora KP, dla nowych, mało zaznajomionych z mechaniką graczy.

W przypadku gdy dziedzin jest więcej niż zakładano (więcej niż 9) Program nie dokona obliczeń bądź zwróci ostatnią prawidłową wartość.
Wygląda to mniej więcej tak:
Obrazek
Link do nowej wersji: https://www.dropbox.com/s/gwurd7pp2mtwhc6/v1.2.zip?dl=0

W razie dostrzeżenia jakichś bugów proszę się zgłaszać na PW.

Re: Kalkulator wyposażenia i Generator KP

: 20 cze 2019, o 19:00
autor: Yami
Wersja 1.3 wchodzi w życie z Generatorem KP.

Ta część programu powstała w głównej mierze dla nowych użytkowników, którzy mają problemy z matematycznymi aspektami tworzonych KP. Wybierasz swoje statystyki, dziedziny naciśnij "Stwórz" i pojawia się kod do przekopiowania do działu KP.

Obliczane są PH wydawane na konkretne statystyki, podział na możliwe nauki dziedzin np. osoba mająca klan Senju nie może rozwijać innych dziedzin żywiołowych poza Dotonem i Suitonie.

Tak więc mogą z niego korzystać gracze z nowymi KP, czy też multikami, którzy nie chcą przebijać się przez samodzielne wpisywanie danych w rubryczki.

Przyszła wersja 1.4 będzie posiadać uproszczoną wersję generatora która będzie zawierała tylko i wyłącznie najważniejsze informacje. Będzie to więc "Generator KP NPC".
Jeśli się uda możliwe, że powstanie również "Generator Losowych NPC" na misji.

Re: Kalkulator wyposażenia i Generator KP

: 16 lip 2019, o 12:35
autor: Ichiro
czemu to nie jest gdzies przyklejone?

Re: Kalkulator wyposażenia i Generator KP

: 18 lip 2019, o 01:52
autor: Yami
Dziś wchodzi w życie nowy Patch 1.3.1, a w nim:

- Naprawiono błąd dotyczący możliwości otworzenia dziedzin klanowych klanu Dohito bez posiadania dziedziny Raitonu, co wynikło ze zmiany 7 lip 2019, o 17:28.
- Dodano możliwość usunięcia nałożonych blokad do Natur, Żywiołu, czy Dziedzin, które są przystosowane dla nowych graczy. Wystarczy zaznaczyć pole "Bez ograniczeń" znajdujące się przy przycisku "Stwórz".
- Dodano możliwość stworzenia uproszczonej wersji KP dla NPC pojawiających się w Misjach czy to jako oponentów czy towarzyszy.
- W pierwszym poście informacyjnym zaktualizowano scr z programu. Teraz widać jak program wygląda aktualnie i jakie są jego funkcjonalności.

Re: Kalkulator wyposażenia i Generator KP

: 18 lip 2019, o 08:14
autor: Yamanaka Inoshi
Dzieki tobie pobiore ten program. Moje życie uległo zmia ie