Rzeczy które zrobił Midori ale ma bana na pomysły.
: 2 kwie 2017, o 01:14
Raczej taki temat nie istotny dla nikogo. Trochę spisuje tu swoje projekty. Często wymagające poprawek jak harestu których mechanika rozrywania była jeszcze robiona pod inną state. tak to progi powinny być wyższe i takie tam. Nie ma co tracić czasu na tan temat randomie 
Nowe Haretsu.
Gen dzwięku
Nazwa Szczepu: Furatto
Lider Szczepu:
Opis Szczepu: Demoniczni muzycy to szczep który rozsiany jest po całym świecie. Wszyscy są bardzo utalentowani w artystycznej grze na instrumentach i noszą je przy sobie. Jednostki skwalifikowane jako posiadacze lini krwi demonicznej melodii czasem można spotkać w miastach kiedy kreują ludzkie dni swoją muzyką. Legendy chodzą, że po wizycie takiego artysty w wiosce wszyscy zaczynają myśleć podobnie i skupiać swoje odczucia na podobnych aspektach życia.
Cechy charakterystyczne:
Powiązania z Rodami: Niepodległy
Proponowany styl rozwoju postaci: , Ninjutsu Genjutsu
Techniki klanowe: Szczepu Furatto
NOT REDY!

Nowe Haretsu.


- Pierwsza ranga tego KG umożliwia tworzenie na swoich pięściach wybuchowej chakry która podczas uderzenia uwalnia swą energię w stronę celu. Wybuch ten jest chakro chłonny, więc na tym poziomie zdolność ta służy raczej do kilku razowego użytku, a niż długich potyczek. Rekompensuje nam to jednak moc zdolności. Mimo, że spotykamy się z poziomem D wybuch jest w stanie już zabić czy oderwać kończynę.
- Nazwa
- Bakuton: Reberu Di
- Zasięg
- Dotykowy
- Koszt Chakry KC E - 15%, KC D - 12%, KC C - 10%, KC B - 6%, KC A - 4% , KC S -2%, KC S+ +2% (Za cios)
- Nazwa
- Bakuton: Bakuhatsu
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- 20cm
- Koszt
- E: 12% | D: 10% | C: 6% | B: 3% | A: 2% | S: 2% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika polega na utworzeniu niedużej eksplozji w swojej dłoni. Odpowiednio ukierunkowana siła wybuchu pozwala na przykładowe odbicie rzuconej w nas broni na przeciwnika. Technikę można również wykorzystać do choćby przecięcia czegoś co nie cechuje się większą wytrzymałością (tkaniny, zwoje), a także do podpalania łatwopalnych obiektów. Trafienie nią przeciwnika nie zadaje wielkich obrażeń, chyba że bezpośrednio przyłoży się dłoń do ciała celu.

- Siła wybuchu nie zmienia się w żadnym stopniu względem poprzedniego poziomu, jednak od tego momentu tworzenie wybuchów nie męczy nas już aż tak bardzo. Dodatkowo jesteśmy w stanie wytworzyć je na innych częściach ciała kiedy wykonujemy nimi cios np. Nodze. Na dodatek poziom tego raberu tanieje raz jeszcze podczas gdy osiągniemy niemal mistrzowski poziom klanowy.
- Nazwa
- Bakuton: Reberu shi
- Zasięg
- Dotykowy
- Koszt Chakry KC E - 7%, KC D - 6%, KC C - 6%, KC B - 5%, KC A - 3% , KC S -1%, KC S+ +1% (Za cios)
- Po dziedzinie A KC E - 4%, KC D - 3%, KC C - 3%, KC B - 2%, KC A - 1% , KC S -Nie zauważalne, KC S+ Nie zauważalne. (Za cios)

- Pierwszy skok mocy w używaniu wybuchowego KG. Od tego momentu nasze ciosy są bardzo niebezpieczne i nie możliwe do zignorowania przez nawet mocno doświadczonych shinobi. Następuje tu również i podwyżka płaconej chakry za tak wielkie wybuchy, a więc należy dobierać wydatek swojej energii bardzo rozważnie kiedy zaczynamy walczyć i przypada nam ocenienie naszego przeciwnika. Moc ta jednak nie ma problemu już z przebiciem się przez stal co za tym idzie nie przejmuje się już słabymi ciałami.
- Nazwa
- Bakuton: Reberu Bi
- Zasięg
- Dotykowy
- Koszt Chakry KC E - 15%, KC D - 12%, KC C - 10%, KC B - 8%, KC A - 6% , KC S -4%, KC S+ +4% (Za cios)
- Nazwa
- Bakuton: Hakai
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Kontakt bezpośredni
- Koszt
- D: 25% C: 20% | B: 15% | A: 10% | S: 5% | S+: 4%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika polegająca na skupieni mocy wybuchu w swojej dłoni, a następnie wyprowadzenie potężnego ciosu w stronę ziemi co skutkuje stworzeniem potężnej fali uderzeniowej o promieniu 10m. Fala jest silna na tyle, by zabrać ze sobą niestabilne obiekty i niektórych przeciwników, może również odpychać techniki do rangi C. Po uderzeniu zostaje w jego miejscu paro metrowy krater, a uniesiona ziemia unosi się przez turę w powietrzu utrudniając widoczność. Równie dobrze można tym Jutsu przechodzić przez ściany.

- Poziom ten umożliwia tak naprawdę lepsze panowanie nad swym wybuchem. Jego siła nie zmienia się na tym poziomie jednak wybuchy znacznie tanieją. Od tego momentu zmienia się również w pewnym stopniu wydatek za raberu C. Poszerzenie kontroli rozkłada się i na używanie słabszego wybuchu. Jest to bardzo istotny poziom dla haretsu. Od tej chwili stają się oficjalnymi wojownikami potrafiącymi długie okresy czasu walczyć swoimi zdolnościami.
- Nazwa
- Bakuton: Reberu Ei
- Zasięg
- Dotykowy
- Koszt Chakry KC E - 10%, KC D - 8%, KC C - 6%, KC B - 5%, KC A - 5% , KC S -2%, KC S+ -2% (Za cios)

- Ostatni poziom wybuchu jest opanowywany jedynie przez prze potężnych Haretsu. Poziom ten umożliwia im tworzenie silniejszego wybuchu. Jest to spuścizna umiejętności ów rodu co przekłada się na śmiercionośne skoncentrowane ciosy tą eksplozją. Oczywiście poza umiejętnościami panowania nad wybuchem przemiana ta wymaga ogromu energii przez co jej rola jest często jednorazowa aby dalej móc ustać na nogach.
- Nazwa
- Bakuton: Reberu Esu
- Zasięg
- Dotykowy
- Koszt Chakry KC E - 40%, KC D - 35%, KC C - 25%, KC B - 18%, KC A - 15% , KC S -8%, KC S+ -8% (Za cios)
- Nazwa
- Bakuton: Jiraiken
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Kontakt bezpośredni
- Koszt
- E: 75% | D: 70% | C: 60% | B: 45% | A: 40% | S: 20% | S+: 10%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Technika polegająca na skupieni całej mocy wybuchu w swojej dłoni, a następnie wyprowadzenie jednego, potężnego ciosu. Efektem jest prawie całkowite zdezintegrowanie trafionego obiektu. Wybuch jest skupiony w formę stożka, co przekłada się na iście makabryczny efekt. Skupiony wybuch posiada właściwości mocno penetrujące, dając radę nawet części technikom rangi S.
- Uwaga Jest to technika zakazana, możliwa wyłącznie dzięki specjalnemu zwojowi znajdującego się w posiadaniu lidera Klanu. Do jego nauki wymagane są zasługi dla klanu i odpowiednia ranga fabularna. W przypadku Nukeinów wymagana jest misja rangi S. Szczegóły i pozwolenie na zdobycie trzeba uzgodnić z Administracją.

Lider Szczepu:
Opis Szczepu: Demoniczni muzycy to szczep który rozsiany jest po całym świecie. Wszyscy są bardzo utalentowani w artystycznej grze na instrumentach i noszą je przy sobie. Jednostki skwalifikowane jako posiadacze lini krwi demonicznej melodii czasem można spotkać w miastach kiedy kreują ludzkie dni swoją muzyką. Legendy chodzą, że po wizycie takiego artysty w wiosce wszyscy zaczynają myśleć podobnie i skupiać swoje odczucia na podobnych aspektach życia.
Cechy charakterystyczne:
- Posiadają i grają na instrumentach.
Powiązania z Rodami: Niepodległy
Proponowany styl rozwoju postaci: , Ninjutsu Genjutsu
Techniki klanowe: Szczepu Furatto

- Pierwszy stopień Raberu jest zaledwie przedsmakiem dalszych zdolności. Po załapaniu pierwszych zasad jesteśmy w stanie tworzyć wpływające na ludzi dzwięki jednak trudno nazwać je jeszcze bronią. Jeśli złamiemy czyiś umysł jakąś z spontanicznych melodii możemy sprawić aby osoba słuchająca zaczęła słyszeć nieprzyjemne głosy otaczających ją ludzi, albo widzieć przed sobą rzeczy które nie istnieją, lub nie widzieć istniejących. Ograniczenie jednak jest tu dość widoczne ponieważ naraz możemy stworzyć , zakryć tylko pojedyncze obiekty w iluzji, a na dodatek nawet jeśli nasza stworzona iluzja zaatakuje przeciwnika ten nie poczuje bólu. Tak czy inaczej jest to ważny początkowy poziom.
- Nazwa
- Kurayami no sonata: Reberu Di
- Zasięg
- Koszt Chakry KC E - 5%, KC D - 4%, KC C - 3%, KC B - 2%, KC A - 1% , KC S - niezauważalne koszty, KC S+ - niezauważalne koszty (na turę)

- Bardzo ważny poziom tego Kekkei Genkai w którym muzyk dostaje możliwość nawiązania demonicznego paktu. Sam demoniczny pakt jest na tyle istotny bo umożliwia nam przyzwanie demona, którego jesteśmy w stanie kontrolować specjalną osobną melodią. Dodatkowo sama iluzja dźwięku rośnie na sile, a melodie spontaniczne z Raberu nie mają już problemu wytwarzać zakłóceń w zmysłach przeciwnika jak poczucie lekkiego bólu czy zobaczenie paru dodatkowych postaci które nie znajdują się w realnym świecie.
- Demony
- Jesteśmy w stanie władać nad jednym demonem
- Nazwa
- Kurayami no sonata: Reberu shi
- Zasięg
- Koszt Chakry KC E - 10%, KC D - 8%, KC C - 4%, KC B - 3%, KC A - 2%, KC S - 1%, KC S+ - niezauważalne koszty (na turę)
- Nazwa
- Maindokontorōru
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Raberu
- Koszt
- E: 5% | D: 4% | C: 3% | B: 2% | A: 1% | S: ? | S+: ?
- Dodatkowe
- Uprzednie Kuchiyose no Jutsu, Pakt z Doki (wściekłymi demonami)
- Opis Specjalna Melodia stworzona aby kontrolować przyzwane demony. Dzięki przypisaniu ruchu do wybranego dźwięku jesteśmy w stanie bardzo szybko wydawać rozkazy swoim przyzywającą podczas gry na instrumencie. Melodia jest kluczowa do korzystania z Dokich i kiedy się zatrzyma ci będą stać jak zatrzymani w czasie dopóki nie dostaną kolejnego rozkazu.
- Mechanika Jeśli przyjdzie nam się mierzyć z szybkim shinobim bardzo ważna będzie nasza statystyka percepcji która musi nadążyć za przeciwnikiem i pozwolić władanie paroma dokimi naraz.

- Ten stopień wtajemniczenia znacznie wzmacnia iluzje wykonywane przez spontaniczne melodie. Genjutsa wpływające na wzrok i resztę zmysłów są znacznie potężniejsze dzięki czemu jeśli złamiemy umysł naszego przeciwnika nie powinniśmy mieć problemu aby ten uciekał od tygrysów bo ich pazury będą boleć jak normalne.
- Nazwa
- Kurayami no sonata: Reberu Bi
- Demony
- Jesteśmy w stanie władać nad jednym demonem
- Zasięg
- Koszt Chakry KC E - 15%, KC D - 12%, KC C - 8%, KC B - 5%, KC A - 4%, KC S - 2%, KC S+ - 1% (na turę)

- Przedostatni poziom daje nam możliwość skrępowania czyiś ruchów za pomocą iluzji wydobywającej się z dźwięku. Na tym poziomie jesteśmy w stanie całkowicie złapać przeciwnika i zmienić obraz przed jego oczami czy dać mu odczuć uczucie / ból ręki rozpływającej się w iluzji itd. Na dodatek dostajemy możliwość kontrolowania kolejnego demona.
- Nazwa
- Kurayami no sonata: Reberu Ei
- Demony
- Jesteśmy w stanie władać nad dwoma demonami
- Zasięg
- Koszt Chakry KC E - 25%, KC D - 20%, KC C - 15%, KC B - 10%, KC A - 8%, KC S - 5%, KC S+ - 2% (na turę)
- Nazwa
- Makyō no Ran
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Raberu
- Koszt
- E: 55% | D: 45% | C: 35% | B: 25% | A: 17% | S: 15% | S+: 5%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Melodia jest skonstruowana w taki sposób aby obudzić specjalną chakrę znajdującą się w Dokich. Po rozpoczęciu jej z ust naszych demonów wydobywają się długie bez większych ograniczeń węże o wielu ostrych szczękach. Nie da się ich zranić ostrzami ponieważ te najpewniej przelecą przez bestie ani wybuchami itd. Węże zaś podczas atakowania nie ranią przeciwnika również jednak wygryzają z niego jego energie zwaną chakrą i kiedy skończą jeść całą... To przeciwnik umiera.

- Ostatni poziom umiejętności skutkuje ogólnym rozwojem każdego aspektu muzycznych iluzji. Wszystkie wpływy na umysł przeciwnika są znacznie silniejsze jak na poziom S przystało. Na sam koniec dostajemy też możliwość kontrolowania trzeciego demona.
- Nazwa
- Kurayami no sonata: Reberu Esu
- Demony
- Jesteśmy w stanie władać nad trzema demonami
- Zasięg
- Koszt Chakry KC E - 33%, KC D - 28%, KC C - 23%, KC B - 18%, KC A - 13%, KC S - 8%, KC S+ - 4% (na turę)