Pokemon Nuzlocke Challange!
: 1 mar 2016, o 21:38
Witam, tutaj ja, mam dla was propozycję nie do odrzucenia! Proszę rozsiąść się wygodnie w bezpiecznych domowych fotelikach, popcorn zaraz przyniosą wasi uniżeni słudzy. Możecie odłożyć wasze paralizatory, talizmany, kubek z herbatą, kawą, czy innym napojem który pozwala wam znieść trud kolejnego dnia. Dziś... to właśnie dziś mam dla was wyzwanie!
ZAGRAJMY W POKEMON NUZLOCKE CHALLANGE!
Czym jest Nuzlocke?
Nuzlocke jest zabawą pozwalającą wynieść prostą rozgrywkę na wyżyny rywalizacji, gdzie ściera się hart ducha i prawdziwe umiejętności. Jest prostą grą pokemon na specjalnych zasadach - brutalnie prawdziwą i zaskakującą. Wszyscy mogą wziąć w niej udział, wystarczy pobrać odpowiedni ROM pokemonów, wykonać randomizację i wszystko jest gotowe! Wygrywa ten, który jako pierwszy zapisze się w Hall of Fame!
Obecnie zapraszam was do Nuzlocke z Pokemon Fire Red. Ponieważ na internetach jest dostępna spolszczona wersja, to można grać na tym cebulackim języku, ja gram na angielskim.
1. Pobieramy Pokemon Fire Red (link do wersji ENG).
2. Pobieramy Visusal Boy Advance.
3. Pobieramy Randomizer.
4. Rozpakowujemy wszystko.
5. Uruchamiamy randomizer, klikamy Open ROM, odnajdujemy naszego ROM'a z pokemonami i dajemy Open.
6. W pierwszej zakładce nic nie zmieniamy, w drugiej dajemy random with 2 evolutions, cobyśmy byli do naszego startera przywiązani i mieli wobec niego jakieś nadzieje. Trzecia zakładka bez zmian, w czwartej zaznaczamy random oraz "Rival carries starter...", w piątej również random. Reszta bez zmian. Klikamy Randomize(save) i nazywamy nasz plik "firerednuzlocke".
7. Otwieramy emulator, wczytujemy wygenerowanego ROMa i gramy!
ZASADY (POZIOM NORMAL):
1. Na każdej mapie można złapać tylko jednego pokemona, w dodatku musi to być pierwszy spotkany na tej mapie pokemon. Czyli jeśli np. w Viridian pierwszy wyskoczy nam Geodude, to w całym Viridian możemy złapać tylko Geodude.
2. W każdym PokeMart możemy kupić tylko pięć ball'ów, nie wprowadzamy ograniczenia, że muszą to być pokeball'e.
3. Każdego złapanego pokemona (oraz startera) musimy opieczętować ksywką.
4. Zezwala się na złapanie pokemona ponad normę tylko w celu nauczenia go HMu. Posiadając w teamie takiego poka nie możemy użyć go do walki, takiemu pokowi nie nadajemy ksywki. Tego pokemona można złapać przez save-rzut-powrót do save w razie niepowodzenia.
5. Gramy uczciwie, nie łapiemy poków do walki jednym pokeball'em (save-rzut pokeball-powrót do save).
6. Black out kończy się całkowitą przegraną - trzeba zacząć grę od początku, i tyczy się to również zrandomowania romu od nowa(ponieważ znamy już poki trenerów i startery). Jeżeli zostaną nam tylko pokemony z HM to również przegrywamy.
7. Każdy pokemon który umrze musi zostać wypuszczony lub zwrócony do boxu przy następnej wizycie w PokeCenter. Nie można go więcej użyć.
8. Używanie itemów w trakcie pojedynku jest niedopuszczalne. Potiony i antidote można używać poza walką.
ZASADY DODATKOWE (POZIOM HARD):
AD1. Można łapać tylko pokemony, których żywioł jest zgodny z żywiołem startera. W przypadku dwóch żywiołów startera wybieramy jeden z nich na stałe jako nasz żywioł przewodni. Dopuszczalne jest łapanie hybryd (wybierając Flying możemy złapać Charizarda, który jest Fire-Flying, jednak Charmandera i Charmeleona już nie). Co za tym idzie zasada pierwsza normalna obowiązuje pierwszego spotkanego pokemona spełniającego wymóg żywiołu. Fajniej? Wcale nie.
AD8. Używanie itemów jest całkowicie zabronione. Zero potionów, zero antidote, zero burn heal i innych dupereli. TYLKO POKECENTER. (wyjątkiem jest spot w którego wejście healuje. Jest taki w Ghost Tower). Jeśli twój pokemon zemrze na trutkę nim dobiegniesz do pokecenter - sorry Gregory, life is brutal.
ZAPRASZAM DO WRZUCANIA SCREENÓW Z POSZCZEGÓLNYCH STARĆ O ODZNAKI. Dokumentowanie osiągnięć dolewa oliwy do ognia rywalizacji. Więc, niech wygra lepszy!
Zgłaszając się do gry wylosuj pierw starter i zgłoś go tutaj razem z wybranym poziomem trudności :P
ZAGRAJMY W POKEMON NUZLOCKE CHALLANGE!
Czym jest Nuzlocke?
Nuzlocke jest zabawą pozwalającą wynieść prostą rozgrywkę na wyżyny rywalizacji, gdzie ściera się hart ducha i prawdziwe umiejętności. Jest prostą grą pokemon na specjalnych zasadach - brutalnie prawdziwą i zaskakującą. Wszyscy mogą wziąć w niej udział, wystarczy pobrać odpowiedni ROM pokemonów, wykonać randomizację i wszystko jest gotowe! Wygrywa ten, który jako pierwszy zapisze się w Hall of Fame!
Obecnie zapraszam was do Nuzlocke z Pokemon Fire Red. Ponieważ na internetach jest dostępna spolszczona wersja, to można grać na tym cebulackim języku, ja gram na angielskim.
1. Pobieramy Pokemon Fire Red (link do wersji ENG).
2. Pobieramy Visusal Boy Advance.
3. Pobieramy Randomizer.
4. Rozpakowujemy wszystko.
5. Uruchamiamy randomizer, klikamy Open ROM, odnajdujemy naszego ROM'a z pokemonami i dajemy Open.
6. W pierwszej zakładce nic nie zmieniamy, w drugiej dajemy random with 2 evolutions, cobyśmy byli do naszego startera przywiązani i mieli wobec niego jakieś nadzieje. Trzecia zakładka bez zmian, w czwartej zaznaczamy random oraz "Rival carries starter...", w piątej również random. Reszta bez zmian. Klikamy Randomize(save) i nazywamy nasz plik "firerednuzlocke".
7. Otwieramy emulator, wczytujemy wygenerowanego ROMa i gramy!
ZASADY (POZIOM NORMAL):
1. Na każdej mapie można złapać tylko jednego pokemona, w dodatku musi to być pierwszy spotkany na tej mapie pokemon. Czyli jeśli np. w Viridian pierwszy wyskoczy nam Geodude, to w całym Viridian możemy złapać tylko Geodude.
2. W każdym PokeMart możemy kupić tylko pięć ball'ów, nie wprowadzamy ograniczenia, że muszą to być pokeball'e.
3. Każdego złapanego pokemona (oraz startera) musimy opieczętować ksywką.
4. Zezwala się na złapanie pokemona ponad normę tylko w celu nauczenia go HMu. Posiadając w teamie takiego poka nie możemy użyć go do walki, takiemu pokowi nie nadajemy ksywki. Tego pokemona można złapać przez save-rzut-powrót do save w razie niepowodzenia.
5. Gramy uczciwie, nie łapiemy poków do walki jednym pokeball'em (save-rzut pokeball-powrót do save).
6. Black out kończy się całkowitą przegraną - trzeba zacząć grę od początku, i tyczy się to również zrandomowania romu od nowa(ponieważ znamy już poki trenerów i startery). Jeżeli zostaną nam tylko pokemony z HM to również przegrywamy.
7. Każdy pokemon który umrze musi zostać wypuszczony lub zwrócony do boxu przy następnej wizycie w PokeCenter. Nie można go więcej użyć.
8. Używanie itemów w trakcie pojedynku jest niedopuszczalne. Potiony i antidote można używać poza walką.
ZASADY DODATKOWE (POZIOM HARD):
AD1. Można łapać tylko pokemony, których żywioł jest zgodny z żywiołem startera. W przypadku dwóch żywiołów startera wybieramy jeden z nich na stałe jako nasz żywioł przewodni. Dopuszczalne jest łapanie hybryd (wybierając Flying możemy złapać Charizarda, który jest Fire-Flying, jednak Charmandera i Charmeleona już nie). Co za tym idzie zasada pierwsza normalna obowiązuje pierwszego spotkanego pokemona spełniającego wymóg żywiołu. Fajniej? Wcale nie.
AD8. Używanie itemów jest całkowicie zabronione. Zero potionów, zero antidote, zero burn heal i innych dupereli. TYLKO POKECENTER. (wyjątkiem jest spot w którego wejście healuje. Jest taki w Ghost Tower). Jeśli twój pokemon zemrze na trutkę nim dobiegniesz do pokecenter - sorry Gregory, life is brutal.
ZAPRASZAM DO WRZUCANIA SCREENÓW Z POSZCZEGÓLNYCH STARĆ O ODZNAKI. Dokumentowanie osiągnięć dolewa oliwy do ognia rywalizacji. Więc, niech wygra lepszy!
Zgłaszając się do gry wylosuj pierw starter i zgłoś go tutaj razem z wybranym poziomem trudności :P