Przelicznik fabuły
: 20 sie 2021, o 01:51
Z racji na odrzucenie pomysłu po 2 minutach bez możliwości żadnej dyskusji(o tutaj viewtopic.php?f=30&p=183466#p183466) niezgodnie z regulaminem (o tutaj, punkt 4, który pewnie niebawem ulegnie zmianie viewtopic.php?p=143#p143 lub https://i.imgur.com/VulpQ9e.png gdyby już uległ zmianie) zgodnie z sugestią na czaciku, już bardziej z czystej ciekawości poznać zdanie innych na temat jawnego przelicznika fabuły. A nuż będzie spora większość i może coś z tego będzie, jak nie, to trudno
Od siebie:
Uważam, że przelicznik do fabuły powinien być jawny, ponieważ robiąc misję, czy też po prostu walcząc albo idąc na event - wiemy ile na pewno (lub mniej więcej w przypadku eventów) dostaniemy ph. Z jakiegoś jednak powodu przelicznik tego ile dostaniemy za fabułowanie jest ukryty dla normalnych graczy. Dlaczego? Tego nie wie nikt, no chyba, że bierzemy na poważnie argument "żeby nie min-maxowali bardziej". Dobrze jednak wiemy, że dużo by to nie zmieniło, min-maxerzy dalej będą min-maxować, a jeśli zaczęli by jeszcze pisać trochę fabuły to może wyszło by to na dobre? W końcu mniej farmienia misji, a więcej fabulenia. Sugerowanie się jedną, czy dwoma osobami po to żeby reszta "cierpiała" jest co najmniej słabe, a ci "fabularni gracze" przynajmniej wiedzieliby na czym stoją i np wiedzieliby za co ich fabuła jest nagradzana i jak najlepiej nią "zarządzać" i prowadzić. Może to być bardzo pomocne szczególnie dla nowych, wdrażających się graczy. Dalej można by przecież stosować bonus uznaniowy jak w przypadku misji jeśli jest taka potrzeba, ale chociażby podstawa powinna być w mojej opinii znana tak jak jest w przypadku misji, czy eventów lub walk( tutaj wiadomo, że mniej jasna ze względu na poukrywane przeliczniki z fabuły i PH przeciwników, ale jakieś klamry chociaż są).
Głosować mogą osoby, które napisały coś w temacie, jeśli ktoś nie chce się rozpisywać to można zostawić kropkę i głos(znana będzie ilość głosów, ale nie kto na co zagłosował jeśli dobrze rozumiem w ankiety), ale zapraszam do dyskusji, oczywiście apeluję o zachowanie kulturki po jednej jak i drugiej stronie

Od siebie:
Uważam, że przelicznik do fabuły powinien być jawny, ponieważ robiąc misję, czy też po prostu walcząc albo idąc na event - wiemy ile na pewno (lub mniej więcej w przypadku eventów) dostaniemy ph. Z jakiegoś jednak powodu przelicznik tego ile dostaniemy za fabułowanie jest ukryty dla normalnych graczy. Dlaczego? Tego nie wie nikt, no chyba, że bierzemy na poważnie argument "żeby nie min-maxowali bardziej". Dobrze jednak wiemy, że dużo by to nie zmieniło, min-maxerzy dalej będą min-maxować, a jeśli zaczęli by jeszcze pisać trochę fabuły to może wyszło by to na dobre? W końcu mniej farmienia misji, a więcej fabulenia. Sugerowanie się jedną, czy dwoma osobami po to żeby reszta "cierpiała" jest co najmniej słabe, a ci "fabularni gracze" przynajmniej wiedzieliby na czym stoją i np wiedzieliby za co ich fabuła jest nagradzana i jak najlepiej nią "zarządzać" i prowadzić. Może to być bardzo pomocne szczególnie dla nowych, wdrażających się graczy. Dalej można by przecież stosować bonus uznaniowy jak w przypadku misji jeśli jest taka potrzeba, ale chociażby podstawa powinna być w mojej opinii znana tak jak jest w przypadku misji, czy eventów lub walk( tutaj wiadomo, że mniej jasna ze względu na poukrywane przeliczniki z fabuły i PH przeciwników, ale jakieś klamry chociaż są).
Głosować mogą osoby, które napisały coś w temacie, jeśli ktoś nie chce się rozpisywać to można zostawić kropkę i głos(znana będzie ilość głosów, ale nie kto na co zagłosował jeśli dobrze rozumiem w ankiety), ale zapraszam do dyskusji, oczywiście apeluję o zachowanie kulturki po jednej jak i drugiej stronie
