Tier list (updated 02.11.17)

Tradycyjny offtop - można tutaj swobodnie rozmawiać na temat forum, rozgrywki, tematyki, albo nawet o tematach zupełnie z innej beczki. Ogólnie - piszta, co chceta!
Asa

Tier list (updated 02.11.17)

Post autor: Asa »

Witam, z racji że wiele nowych graczy nie wie czym grać i zadaje pytanie stworzyłem orientacyjną tier listę umek.
W założeniu zakłada małą/przeciętną umiejętność gry jak i kreatywność oraz siłę w początkowej, lub środkowej fazie gry.
Przy kreatywnym użyciu prawie wszystko może być OP. W lategamie również wszystko jest OP :)
*Użyteczność jest brana pod uwagę gry solo
I - Definitywnie najsilniejsze umki "OP"
II - Umki albo bardzo dobre i proste, albo takie przy których użyciu odrobiny skilla można wejście na "god tier"
III - Umki dobre i uniwersalne, oraz takie przy których lekko trzeba się nagłowić, lub wymagają dłuższego skalowania do osiągnięcia rangi pierwszej
IV - Umiejętności słabe i przeciętne, oraz takie przy których mocno trzeba się nagłowić, lub mocno wyskalować.
V - Umiejętności zdecydowanie najgorsze, które same z siebie dają mało i wymagają wiele od użytkownika aby działać. Obrazek Małe sprostowanie do kilku:
II
Akimichi - to tak naprawdę tier 1.5, bardzo łatwy build którym można osiągnąć wiele bardzo szybko.
Hozuki - Niestety jest parę zły matchupów na które przegrywa ta umka, ale wiele (w tym I tierowe) nie będą w stanie nic zrobić osobie z tą umiejętnością, jednak jest ona zbyt sytuacyjna aby dać jej I tier.
Inuzuka - Jest jeden OP build który czyni tą umkę silną, ale słyszałem plotki iż administracja planuje nerfa przez co umka zapewne upadnie dość szybko

III
Byakugan - jest tak nisko, ponieważ daje przeciętne umiejętności ofensywne, ale jest uniwersalny. Byłby znacznie wyżej gdyby lista obejmowała granie zespołowe
Nara - Bardzo silny klan, ale wymaga odrobiny pomyślunku :)
Yamanaka - tak jak wyżej
Haretsu - Gdyby nie raberu którego można mocno nadużyć byłby to tier V, ale że się da to spokojnie jest to z automatu tier III, a przy dobrym wykorzystaniu zrobi dużo więcej.

IV
Ayatsuri - wymaga zdobycia odpowiednich lalek i pomyślunku, mając to już całkiem OP :)
Ranton - Niestety niedorobiony aktualnie, zobaczymy gdzie będzie jego miejsce po reworku.
Sharingan - Przeciętny na początku o ile nie idzie się w gen, a jeśli chodzi o całą resztę to również mocno przeciętny. Dodatkowo ma specjalne wymagania do przebudzenia wyższych poziomów co spowalnia progress.
Kaguya/Wyznawcy Jashina - Niby fajne umki, jednak bez pomysłów na własne tankowatość nie wynagradza żałosnych statystyk w porównaniu do samuraja czy inuzuki, przez co są po prostu gorszą wersją tych dwóch.

V
Jūgo - Generalnie klan zasługuje na III/IV tier spokojnie, jednak zostawiłem go tutaj gdyż można zdobyć pieczęć posiadając dowolną inną umkę (wyjątek samuraj) i ta pieczęć będzie silniejsza od tej Juugo + Jest to umka głównie pod late game
Ranmaru - Też jest tutaj lekko naciągnięte. Do gry solo to po prostu gorszy Byak, ale potencjał medyczny czy do gry w zespole jest wielki. Oczywiście zapewnia też duże bezpieczeństwo dzięki wizji, jednak sam z siebie nie oferuje żadnej ofensywy.



Wraz z ewentualnym impaktem komentujących oraz zmianami na forum tier lista będzie updateowana.
Pozdro
0 x
Shijima

Re: Tier list (updated 02.11.17)

Post autor: Shijima »

Ranmaru tacy op, że są poza skalą 8)
0 x
Awatar użytkownika
Seinaru
Martwa postać
Posty: 2526
Rejestracja: 5 lip 2017, o 13:55
Wiek postaci: 29
Ranga: Samuraj
Krótki wygląd: Trupioblada cera, charakterystyczny brak głowy
Widoczny ekwipunek: Nagrobek

Re: Tier list (updated 02.11.17)

Post autor: Seinaru »

nie no są w V chyba razem z bankami mydlanymi XD
0 x
Jeśli czytasz ten podpis to znaczy, że jestem już martwy...
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Tier list (updated 02.11.17)

Post autor: Sans »

Moje Terumi tylko drugie <babyrage>
Czas na ich buffa kappa
0 x
Obrazek
Shinji

Re: Tier list (updated 02.11.17)

Post autor: Shinji »

A jeszcze by Ucipy nerfili <opieop>

Nie zgodzę się z tak wysoką pozycją Jashina <delfineł> Drewniaki imo god tier podobnie jak lodzik.
Ranton wbrew pozorom spokojnie by się na 3 tier nadawał za to Haretsu bym zdegradował xD (są mocni, ale wymagają zazwyczaj kontaktu fizycznego którego uzyskanie to rozwinięta KP). Jugo generalnie też przesadzasz xD Spokojnie plasują się minimum w tym 4 tierze jeśli nie 3.
0 x
Asa

Re: Tier list (updated 02.11.17)

Post autor: Asa »

Lodzik/Lawa/Drewno nie są w god bo moim zdaniem ich raberu jest mniej uniwersalne niż sabaku którym można robić wszystko, a ich techniki słabsze od tych kryształowych. Jednak tier II to żaden wstyd i są bardzo blisko do 1 miejsca.
Co do Juugo to napisałem dokładnie to co ty + wyjaśniłem dlaczego jest w V xD
Ranton jest tak nisko bo jest rakowo zrobiony xD
Haretsu faktycznie trochę za wysoko postawiłem gdyż wliczyłem że ktoś będzie tym skillowo grał w miarę. Jak wejdzie jakiś paczyk to spadnie oczko niżej. W sumie to samo Inuzuka.
Jashin na IV jest bardzo w porządku xD

PS. Tak Ranmaru są w V xD
0 x
Awatar użytkownika
Hitsukejin Shiga
Martwa postać
Posty: 2743
Rejestracja: 26 wrz 2017, o 20:12
Wiek postaci: 20
Ranga: Doko
Krótki wygląd: Forteca-san. Po lepszy pogląd kierować się do podpisu.
Widoczny ekwipunek: Na plecach wypełniony kołczan i torba, z namiotem na torbie. Do tego na jednej ręce kusza, na drugiej pazurzasta rękawica. No i oczywiście zbroja, maska, bandaże i pełen fortecowy ekwipunek.

Re: Tier list (updated 02.11.17)

Post autor: Hitsukejin Shiga »

No stary, nie wiem, jakos nie ufam komus kto zrobil Glass-Cannon Sabaku i spadla mu glowa bo chcial zabic swoich kappa
0 x
Obrazek Aktualny wygląd fortecy-sana.
Uśmiech normalny, nie od ucha do ucha, ale jednak kły zwierzęce, kły bestii ze stali - ostatnie zęby jaśniejsze. Całe ciało owinięte bandażami. Mocne buty, rękawice z płytami na dłoniach. Na lewym ręku widoczna kusza z systemem szpulowym. Na prawym ręku pazurzasta, przerażająca rękawica. Na plecach u boku wypełniony kołczan, na biodrze duża torba, a na niej zwinięty namiot. Ogólnie całe ciało opancerzone pancerzem Shinobi, a na głowie, prócz bandaży wszystko ukrywających (Chyba, że jasno zaznaczone, że jest inaczej), znajduje się maska jeżdzca głodu.

Ekwipunek
PRZEDMIOTY PRZY SOBIE (WIDOCZNE): Ozdobne tachi przy pasie, zbroja (+rękawice), kołczan i bełty na plecach, duża torba ze zwojami i namiot, maska, rękawica z pazurami, Kusza z systemem szpulowym na ręku, w formie rękawicy z bronią, oprócz torby ze zwojami - moneta Akuryo na szyi.
PRZEDMIOTY SCHOWANE (NIEWIDOCZNE):Duża torba, a w niej:

Cztery puste manierki (od Hirokiego dwie, jedna po robieniu kompresu, jedna po wypiciu samemu.) Pozostałe manierki: Piąta u Chise, szósta u Harumi, siódma u Akaruiego, ósma u Hirokiego, dźwięwiąta u Juranu, dziesiąta w zwoju.

Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 3 wybuchowych notek (1,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 97,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Statystyki
KEKKEI GENKAI: Fumetsu - Dar wyznawców Kultu krwawego Boga Jashina.
NATURA CHAKRY: Katon.
STYLE WALKI: Dwa style walki: Bukijutsu Chanbara oraz Taijutsu Rankanken
UMIEJĘTNOŚCI:
  • Wrodzona -
  • Brak.
  • Nabyta -
  • Brak.

PAKT:
ATRYBUTY PODSTAWOWE:
  • SIŁA 70
    WYTRZYMAŁOŚĆ 77
    SZYBKOŚĆ 121
    PERCEPCJA 70
    PSYCHIKA 1
    KONSEKWENCJA 1 | 16
SUMA ATRYBUTÓW FIZYCZNYCH: 328
KONTROLA CHAKRY: A
MAKSYMALNE POKŁADY CHAKRY: 107%
MNOŻNIKI: Brak.
POZIOM ROZWOJU DZIEDZIN NINPŌ:
  • NINJUTSU E
    GENJUTSU E
    STYLE WALKI
    • Chanbara S
    • Rankanken B
    • ---
    IRYōJUTSU A
    FūINJUTSU D
    ELEMENTARNE:
    • KATON A
      SUITON E
      FUUTON E
      DOTON E
      RAITON E
    KLANOWE B
Znane techniki
Fuinjutsu:
[ E] Fūin no Jutsu
[ D] Fūin no Mizu
[ D] Bakuryūgeki

Iryojutsu:
[ D] Chiyute no Jutsu
[ D] Katto no jutsu
[ C] Naosute no jutsu
[ C] Chakra Kogeki
[ C] Okasho
[ C] Tsutenkyaku
[ C-WT] Saikenchiku
[ B] Chakra no Mesu
[ B] Shikon no Jutsu
[ B] Saikan Chūshutsu no Jutsu
[ B-WT] Kasseika
[ B-WT] Bakushin
[ A] Ishoku
[ A] Shosen no jutsu
[ A] Ranshinsho
[ A] In’yu Shōmetsu
[ A] Kyori Chiyu no Jutsu

Ninjutsu:
[ E] Bunshin no Jutsu
[ E] Henge no Jutsu
[ E] Kai
[ E] Kawarimi no Jutsu
[ E] Kinobori no Waza
[ E] Suimen Hoko no Waza
[E] Nawanuke no Jutsu

Katon:
[ D] Katon: Hōsenka no Jutsu
[ D-WT] Katon: Yomi Seppun
[ C] Katon: Gōkakyū no Jutsu
[ C] Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
[ C] Katon: Kaen Senpū
[ C] Katon: Ryūka no Jutsu
[ C] Katon: Endan
[ C] Katon: Kaengiri
[ B] Katon: Dai Endan
[ B] Katon: Karyu Endan
[ B] Katon: Karyudan
[ B] Katon: Benjigumo
[ B] Katon: Haiseikisho
[ B] Katon: Hibashiri
[ B] Katon: Hosenka Tsumabeni
[ B-WT] Katon: Hitsukejin
[ B-WT] Katon: Arashi Hinote
[ B-WT] Katon: Yomi Hando
[ A] Katon: Onidoro
[ A] Katon: Goryuka no jutsu
[ A] Katon: Suyaki no jutsu
[ A] Katon: Ryūen Hōka no Jutsu
[ A-WT] Katon: Yakitsuku Daichi
[ A-WT] Katon: Kutabare!

Bukijutsu Chanbara
[ D] Fūma Ninken
[ C] Mikazukigiri
[ C] Omotegiri

Taijutsu:
[ D] Dainamikku Akushyon
[ D] Dainamikku Entorī
[ D] Aian Kurōī
[ C] Hayabusa Otoshi
[ C] Kage Buyō
[ C] Shishi Rendan
[ C] Ushiro Hi-Ru
[ B] Doroppu Kikku
[ B] Hando Oda
[ B] Kosa Ho
[ B] Seishun Furu Pawa

Taijutsu - Rakanken
[ C] Assho
[ C] Gangeki
[ C] Hosho
[ C] Shogekisho
[ C] Shoshitsu
[ C] Tokken
[ B] Girochin Doroppu
Podręczna ściągawka zawartości zwojów:
Mały zwój 2 - 5 spreparowanych notek (2,5 objętości), 5 notek świetlnych (2,5 objętości), 5 bombek chilli (10 objętości), 10 metrów łańcucha (100 objętości) - 115/150

Mały zwój 3. - 5 wybuchowych notek (2,5 objętości), pojemnik z formaliną duży i mały (40 objętości) , 2 pigułki ze skrzepniętą krwią (2 objętości), szpony (20 objętości), mały zwój (10 objętości), 2 zabawne bombki dymne z konfetti i jedna z efektem czaszki (6 objętości), jadeitowy ozdobny zestaw medyczny (20 objętości) - 100,5/150

Mały zwój 4. - Dolne pól ciała Harumi.

Mały zwój 5. - Górne pół ciała Harumi.

Średni zwój 1 - Ciało Shikariego Nary.

Średni zwój 2. - 1 manierka z wodą (10 objętości), ogniskowy zestaw do gotowania (100 objętości), krzesiwo i hubka (15 objętości), 7 wakizashi (140 objętości) - 265/400.

Średni zwój 3. - Pełen wody z techniki Fuin no Mizu.

Średni zwój 4. - Pełen książek i dokumentów.

Średni zwój 5. - Pełen książek i dokumentów.
Mnisia maska jeżdzca.
Nazwa
Maska "Głód".
Typ
Ubranie, Maska
Objętość
Do noszenia na twarzy lub w torbie, 20
Waga Fūin
25
Opis Maska Głodu to prosty stosunkowo przedmiot. Zasłania całą twarz i jest dość gruba, przez co żeby ciężar jej był nieodczuwalny, a sama maska przyległa odpowiednio do ciała konieczne jest zawiązanie jej z tyłu głowy paskiem. Wykonana z wytrzymałej stali, oprze się większości broni miotanych, a także technik do rangi B włącznie, za wyjątkiem technik penetracyjnych, których efekt zostaje pod ocenę MG. Maska ma stosunkowo prostą budowę, ważna jest łuskowata pancerna struktura, cienkie otwory na oczy i rogi sponad oczu przypominające wydłużone oczy lub brwi. Maska głodu prezentuje się jak zdarta przednia część hełmu samuraja i tym w rzeczywistości jest - została oderwana z marionetki która była ciałem jeźdźca głodu - Kabuto.
Cena
600 ryou
Link do tematu postaci
KLIK!
Piękne ząbki Shigi.
Nazwa
Sumairu + Kiba
Typ
Unikat/Broń
Opis Sumairu oraz Kiba to dwa oddzielne przedmioty, a raczej zestawy przedmiotów łączące się w jedną upiorną całość. Po rozcięciu swoich policzków i ust, poszerzając uśmiech niczym przy "uśmiechu kota Cheshire", użytkownik Sumaire zakłada sobie dwie trójkątne nakładki z nierdzewiejącego metalu w które wchodzi rozdarta skóra - taki separator w postaci ruchomych metalowych łuków nie pozwala skórze się zregenerować i policzkom zrosnąć, zostawiając użytkownikowi niesamowicie wielki i szeroki uśmiech (który jednak nie odsłania zębów, jeśli mamy zamknięte usta - uśmiech jest po prostu znacznie dłuższy wtedy niż u normalnych śmiertelników), co przy okazji pozwala znacznie szerzej otwierać usta. Kiba to para szczęk, dolna i górna, składające się z takich samych pod względem ilości zębów co normalne ludzkie, jednak te zęby są wykonane z nierdzewiejącego metalu i mają bardzo ostre, spiczaste kształty niczym kły zwierzęcia lub potwora, co pozwala z łatwością szarpać oraz rwać mięso i cieńsze materiały. Zęby niestety muszą być wyrywane jeden po jednym, a potem kły wkręcane na śrubach w mięso jedno po drugim. Na dziąsłach na stałe zostają zamontowane metalowe okowy w formie gwintowanego otworu na wkręcenie kła, ale także pełniące role stopera powstrzymującego odrost zwykłego zęba.
Właściwości Sumairu zwiększa możliwości rozwarcia ust, co pozwala na większe i głębsze ugryzienia, Kiba pozwala wyrywać i rwać gryziony materiał ze względu na ostrość kłów i ich twardość.
Dodatkowe Aby poprawnie wykorzystać Sumairu oraz Kibę użytkownik musi posiadać iryojutsu lub regenerację pozwalającą na bardzo sprawne zregenerowanie tkanek do wsadzonych łuków Sumairu oraz do zregenerowania dziąseł by Kiba były w stu-procentach użyteczne.
Wytrzymałość
100 punktów
Zdobycie
500 ryou + misja C na "zamontowanie".
Link do tematu postaci
KLIK!
Nazwa
Suiseki - Krzesiwo
Typ
Dodatek
Opis Suiseki to nic innego jak specjalny kieł/ząbek który montuje się zamiast zwykłego stalowego kła do istniejącej już, zamontowanej w szczęce szyny z otworami - do gotowego produktu Kiba. Suiseki jest stworzony z magnezu który uderzając o zwykły metal - pocierając, uderzając i tak dalej, wystarczy kłapnięcie zębami - krzesi dużą ilość iskier co pozwala podpalać łatwopalne płyny/gazy jeśli te są w zasięgu do 25 cm od ust użytkownika krzeszącego iskry.
Zdobycie
300 za sztukę.
Link do tematu postaci
KLIK!
Hisui

Re: Tier list (updated 02.11.17)

Post autor: Hisui »

Shiga w punkt kappa
Oprócz tego dodam, że nie rozumiem połowy tych dziwnych obrazków <notlikethis> <babyrage>
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Piszemy o wszystkim!”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości