Fuuton

Tradycyjny offtop - można tutaj swobodnie rozmawiać na temat forum, rozgrywki, tematyki, albo nawet o tematach zupełnie z innej beczki. Ogólnie - piszta, co chceta!
Shinjo

Fuuton

Post autor: Shinjo »

Ranga D
Nazwa
Fūton: Enshō No Kaze
Pieczęci
Połowa pieczęci Barana
Zasięg Max.
5 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe
Brak dodatkowych wymagań
Opis Jedna z podstawowych technik opartych na naturze wiatru, której największymi atutami są uniwersalność i szybkość. Po złożeniu połowy pieczęci barana wkoło nas zaczyna gromadzić się powietrze pod wysokim ciśnieniem, które następnie wyzwalamy. Poprawnie wykonana technika zapewnia ochronę przed wszelkimi lecącymi w naszą stronę przedmiotami, a także słabszymi wrogami, w promieniu 5 metrów wkoło nas. Żadna ze zmierzających w naszym kierunku broni nie będzie w stanie przebić się przez to jutsu, natomiast człowiek z siłą wynoszącą minimum 50 punktów będzie w stanie utrzymać się na nogach. Potrzebna jest sekunda aby zgromadzić odpowiednią ilość skondensowanego powietrza. Istnieje możliwość wykonania techniki od razu, ale będzie ona dużo słabsza, próg siły potrzebnej do ustania na nogach spada wtedy do 25.
Nazwa
Fūton: Gōkūhō
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
20 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%(za 1 podmuch)
Dodatkowe
Do wykonania potrzebna jest broń o rozmiarze minimum wakizashi(30cm).
Opis Fūton: Gōkūhō to jutsu, które na pierwszy rzut oka wydaje się być stricte ofensywne, ale po dłuższym zastanowieniu się może zostać sklasyfikowane raczej jako prostą w wykonaniu technikę uzupełniającą. Aby móc te jutsu wykonać potrzebna będzie broń nie krótsza niż 30 centymetrów! Na początku musimy przelać chakrę wiatru do naszej broni, następnie wykonać wymach i... tyle, teraz pozostaje tylko podziwiać efekty. Wspomniany wcześniej wymach w połączeniu z Fūtonem wytwarza bardzo szybki i praktycznie niewidoczny dla normalnego oka podmuch wiatru, który jest w stanie nie tylko odepchnąć przeciwnika, ale również zadać mu rany cięte. Wadą tego jutsu jest jego siła, co prawda nawet silni nijnja zostaną odepchnięci, ale zadawane obrażenia są bardzo niewielkie, powierzchowne i można całkowicie ich uniknąć posiadając wytrzymałość większą bądź równą 41 punktom.
Nazwa
Fūton: Kaiten Shuriken
Pieczęci
Brak
Zasięg
Do 30 metrów
Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%(za 2 shurikeny)+(/1/2 za każdą turę[również za 2 shurikeny])
Dodatkowe
Wymaga posiadania shurikenów. Można kontrolować 6 shurikenów na raz.
Opis Dotarliśmy do ostatniej, na tej randze, techniki przy której nie trzeba używać wachlarza. Kaiten Shuriken pozwala nam w pewnym stopniu kontrolować i wzmacniać metalowe gwiazdki poprzez przelanie do nich chakry natury Fūton. Z racji swojej niskiej rangi technika pozwala na kontrolę maksymalnie 6 shurikenów, które jedynie w odległości do 10 metrów będą w stanie reagować na nasze rozkazy, potem po prostu polecą jak normalny shuriken. Kontrola ta nie pozwala na żadne trudniejsze manewry. Jednak możliwość bezdotykowego ruszania to nie wszystko! Fūton wzmacnia shurikeny do tego stopnia, że są one w stanie przebić niektóre słabsze defensywy.
Podczas korzystania z tego jutsu nie można używać technik zużywających chakrę[tutaj dodałbym coś w rodzaju, że mając KC na C/B ten zapis nie dotyczy, ale to już admini do boju]
Nazwa
Fūton: Furai Uchiwa
Pieczęci
Brak
Zasięg
Dowolny
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 co turę)
Dodatkowe
Do wykonania potrzebny jest wachlarz
Opis Furai Uchiwa to pierwsze jutsu do którego wykonania potrzebny jest wachlarz i które można by uznać za technikę umożliwiającą lot. Nic bardziej mylnego. Nie otrzymujemy możliwości swobodnego lotu na długie dystanse, a jedynie szansę na szybowanie co powinno wyjaśniać rangę tej techniki. Jutsu zaczyna się w momencie kontaktu z wachlarzem(można na nim stać, można siedzieć, a nawet i leżeć można byleby na nim być) i przelaniem chakry. Nasz niby szybowiec momentalnie wzbija się na wysokość do 10 metrów i poprzez dalsze przekazywanie chakry jesteśmy w stanie nim "latać". Razem z nami mogą latać maksymalnie dwie dodatkowe osoby, każda z nich zwiększa koszt techniki o 3%(pobierane od użytkownika). Kiedy znajdziemy się już w powietrzu nie ma możliwości wznoszenia się, możemy latać jedynie na boki, wprzód i w dół. Jeśli chodzi o wady to wachlarz porusza się dość wolno i co każde 30 sekund zaczyna zbliżać się do ziemi o 1 metr.
Nazwa
Fūton: Fūsajin
Pieczęci
Brak
Zasięg Max.
30 metrów
Koszt
E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
Dodatkowe
Do wykonania potrzebny jest wachlarz
Opis Pierwsza z wielu wachlarzowych technik, którą można uznać za ofensywną, przy pomocy wachlarza, mięśni i chakry wytwarzamy mocny podmuch przy minimalnym wysiłku. Wiatr wywołany machnięciem jest w stanie nie tylko odepchnąć zmierzające w naszą stronę pociski czy bronie, ale także wznieść w powietrze piach, drobne kamienie, liście czy trawę dzięki czemu wcześniej zastawione pułapki mogą zostać skutecznie ukryte. Jeżeli człowiek zostanie trafiony takim podmuchem to odniesie tylko powierzchowne i niezagrażające życiu rany cięte. Główne wady? Technika działa tylko tam gdzie poleciał wytworzony przez nas wiatr.
Reszta technik będzie powstawała z czasem. Nowe techniki będę robił na końcu.
Powolny work in progress
0 x
Rakan

Re: Fuuton

Post autor: Rakan »

Dobra, najpierw ogólnie:
1. Dłuuuuuuuuugo, opisy są za długie i rozwodzą się często nad sprawami nie związanymi stricte z samą techniką.
2. Unikałbym używania pojęcia "ciśnienie powietrza".
3. Jeżeli technika jest znacznie nerfiona wypadałoby jej dać chociażby niższy koszt. (i na odwrót)
Pierwsza technika:
1. Ciekawy pomysł z tymi dwoma trybami, nie wiem jak bardzo to jest legit i ma sens, ale jednak w silniejszym zwiększyłbym zasięg do 10/15m
2. Myślę że bardziej pasuje tu wytrzymałość, albo suma siły i wytrzymałości nie mniejsza niż odpowiednio np. 60 i 30 + zaznaczenie że nie jest to sztywne bo cięższych osób/rzeczy się nie odepchnie nawet jak nie spełniają wymagań stat.
3. Jak już mocny nerf poszedł to zejść z kosztem chociaż ten jeden czy dwa punkty procentowe.
Druga technika:
1. Z tego co kojarzę to technika nie działa na zasadzie wymachu, tylko jest wystrzeliwana z czubka ostrza (tak to zapamiętałem z anime + innego forum).
2. Opis trochę mało profesjonalny i na temat.
3. Może się czepiam, ale zostańmy przy równych liczbach. 40 Wytrzymałości.
Trzecia technika:
1. "ostatnie na tej randze.. bla bla bla" o tym już wspominałem.
2. Ogólnie technika wydaje się oporowo rakowa i ja bym wywalił xD
3. Propo tego kc itd. Na forum na którym grałem kiedyś był system gdzie na podstawie bodaj rangi i czegoś właśnie można było "podtrzymywać" tylko x technik jednocześnie. Tutaj nie ma takiego systemu, ani nic nawet zbliżonego więc o ile nie ma woli wprowadzenia czegoś takiego ogólnie, to bym usunął ten dopisek o braku możliwości używania technik.
Czwarta technika:
1. Opis
2. Wydaje się przekombinowana, a w przekombinowaniu jeśli już to powinieneś uwzględnić też szybszy upadek itd jak jest więcej osób.
3. "dość wolno" to nie jest to jak się powinno określać prędkość techniki.
4. Ten "rework" chyba najmniej mi się podoba, imo całkiem zmienić koncepcję albo zostawić jak jest technikę i tylko dopisać jej szybkość bo tego ewidentnie brakuje.
Piąta technika:
1. Zmieniony jest tutaj praktycznie tylko opis i boli w niektórych miejscach. Te wady np są całkiem niepotrzebne, bo to logiczne. Ogólnie jakoś mi się nie podoba.
2. Co do zmiany na to że może zadać obrażenia spoko.
3. Podbiłbym leciutko koszt, bo to ewidentnie "większa" technika od pozostałych, a kosztuje tyle samo.

Generalnie nie chcę zniechęcać, bo nareszcie ktoś bierze się do roboty od strony mechanicznej na co administracja ma lekko wywalone, a nie oszukujmy się że pewne sprawy tu leżą i kwiczą co aż boli w oczy. Rozumiem że to bardzo pierwsza wersja, ale oprócz paru fajnych rzeczy narobione jest tu chyba więcej złego niż dobrego w stosunku do podstawowych technik, jednak mam nadzieję że się wyrobisz i wspólnie z innymi użytkownikami i administracją uda się zrobić coś fajnego :)
0 x
Masaru Yoshida

Re: Fuuton

Post autor: Masaru Yoshida »

Powiem jedno tylko, za dużo cyferek xD To nie lol i cs gdzie wyliczasz wszystko XD
0 x
Shijima

Re: Fuuton

Post autor: Shijima »

Mam takie jedno "ale" - wytrzymałość nie równa się wadze przeciwnika, a to chyba trochę o to chodzi, nie? ^ ^
0 x
ODPOWIEDZ

Wróć do „Piszemy o wszystkim!”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości