Ranga D
Reszta technik będzie powstawała z czasem. Nowe techniki będę robił na końcu.
- Nazwa
- Fūton: Enshō No Kaze
- Pieczęci
- Połowa pieczęci Barana
- Zasięg Max.
- 5 metrów
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Brak dodatkowych wymagań
- Opis Jedna z podstawowych technik opartych na naturze wiatru, której największymi atutami są uniwersalność i szybkość. Po złożeniu połowy pieczęci barana wkoło nas zaczyna gromadzić się powietrze pod wysokim ciśnieniem, które następnie wyzwalamy. Poprawnie wykonana technika zapewnia ochronę przed wszelkimi lecącymi w naszą stronę przedmiotami, a także słabszymi wrogami, w promieniu 5 metrów wkoło nas. Żadna ze zmierzających w naszym kierunku broni nie będzie w stanie przebić się przez to jutsu, natomiast człowiek z siłą wynoszącą minimum 50 punktów będzie w stanie utrzymać się na nogach. Potrzebna jest sekunda aby zgromadzić odpowiednią ilość skondensowanego powietrza. Istnieje możliwość wykonania techniki od razu, ale będzie ona dużo słabsza, próg siły potrzebnej do ustania na nogach spada wtedy do 25.
- Nazwa
- Fūton: Gōkūhō
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 20 metrów
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%(za 1 podmuch)
- Dodatkowe
- Do wykonania potrzebna jest broń o rozmiarze minimum wakizashi(30cm).
- Opis Fūton: Gōkūhō to jutsu, które na pierwszy rzut oka wydaje się być stricte ofensywne, ale po dłuższym zastanowieniu się może zostać sklasyfikowane raczej jako prostą w wykonaniu technikę uzupełniającą. Aby móc te jutsu wykonać potrzebna będzie broń nie krótsza niż 30 centymetrów! Na początku musimy przelać chakrę wiatru do naszej broni, następnie wykonać wymach i... tyle, teraz pozostaje tylko podziwiać efekty. Wspomniany wcześniej wymach w połączeniu z Fūtonem wytwarza bardzo szybki i praktycznie niewidoczny dla normalnego oka podmuch wiatru, który jest w stanie nie tylko odepchnąć przeciwnika, ale również zadać mu rany cięte. Wadą tego jutsu jest jego siła, co prawda nawet silni nijnja zostaną odepchnięci, ale zadawane obrażenia są bardzo niewielkie, powierzchowne i można całkowicie ich uniknąć posiadając wytrzymałość większą bądź równą 41 punktom.
- Nazwa
- Fūton: Kaiten Shuriken
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Do 30 metrów
- Koszt E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%(za 2 shurikeny)+(/1/2 za każdą turę[również za 2 shurikeny])
- Dodatkowe
- Wymaga posiadania shurikenów. Można kontrolować 6 shurikenów na raz.
- Opis Dotarliśmy do ostatniej, na tej randze, techniki przy której nie trzeba używać wachlarza. Kaiten Shuriken pozwala nam w pewnym stopniu kontrolować i wzmacniać metalowe gwiazdki poprzez przelanie do nich chakry natury Fūton. Z racji swojej niskiej rangi technika pozwala na kontrolę maksymalnie 6 shurikenów, które jedynie w odległości do 10 metrów będą w stanie reagować na nasze rozkazy, potem po prostu polecą jak normalny shuriken. Kontrola ta nie pozwala na żadne trudniejsze manewry. Jednak możliwość bezdotykowego ruszania to nie wszystko! Fūton wzmacnia shurikeny do tego stopnia, że są one w stanie przebić niektóre słabsze defensywy.
Podczas korzystania z tego jutsu nie można używać technik zużywających chakrę[tutaj dodałbym coś w rodzaju, że mając KC na C/B ten zapis nie dotyczy, ale to już admini do boju]
- Nazwa
- Fūton: Furai Uchiwa
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Dowolny
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 co turę)
- Dodatkowe
- Do wykonania potrzebny jest wachlarz
- Opis Furai Uchiwa to pierwsze jutsu do którego wykonania potrzebny jest wachlarz i które można by uznać za technikę umożliwiającą lot. Nic bardziej mylnego. Nie otrzymujemy możliwości swobodnego lotu na długie dystanse, a jedynie szansę na szybowanie co powinno wyjaśniać rangę tej techniki. Jutsu zaczyna się w momencie kontaktu z wachlarzem(można na nim stać, można siedzieć, a nawet i leżeć można byleby na nim być) i przelaniem chakry. Nasz niby szybowiec momentalnie wzbija się na wysokość do 10 metrów i poprzez dalsze przekazywanie chakry jesteśmy w stanie nim "latać". Razem z nami mogą latać maksymalnie dwie dodatkowe osoby, każda z nich zwiększa koszt techniki o 3%(pobierane od użytkownika). Kiedy znajdziemy się już w powietrzu nie ma możliwości wznoszenia się, możemy latać jedynie na boki, wprzód i w dół. Jeśli chodzi o wady to wachlarz porusza się dość wolno i co każde 30 sekund zaczyna zbliżać się do ziemi o 1 metr.
- Nazwa
- Fūton: Fūsajin
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg Max.
- 30 metrów
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2%
- Dodatkowe
- Do wykonania potrzebny jest wachlarz
- Opis Pierwsza z wielu wachlarzowych technik, którą można uznać za ofensywną, przy pomocy wachlarza, mięśni i chakry wytwarzamy mocny podmuch przy minimalnym wysiłku. Wiatr wywołany machnięciem jest w stanie nie tylko odepchnąć zmierzające w naszą stronę pociski czy bronie, ale także wznieść w powietrze piach, drobne kamienie, liście czy trawę dzięki czemu wcześniej zastawione pułapki mogą zostać skutecznie ukryte. Jeżeli człowiek zostanie trafiony takim podmuchem to odniesie tylko powierzchowne i niezagrażające życiu rany cięte. Główne wady? Technika działa tylko tam gdzie poleciał wytworzony przez nas wiatr.
Powolny work in progress