Strona 1 z 1

Juzakaken

: 12 maja 2015, o 20:13
autor: Raye
Nazwa Jutsu: Juzakaken
Dziedzina: Hyuuga - klanowa
Ranga Jutsu: B
Zasięg Jutsu: -
Koszt chakry: E: 15% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 5% | S: 3% | S+: 1% - za turę
Opis: Po prostu wyższy poziom Jukena. Użytkownik Byakugana wspomaga swój ubiegły styl chakrą przez co jego ciosy stają się szybsze i bardziej dotkliwe. Jednakże, drugim bonusem, bądź minusem jest to, że użytkownik wymaga od swych oczu więcej, co skutkuje bonusem do percepcji wzroku. Bonusy na skutek walki tym stylem + 20 Percepcji i +20 Szybkości.
Technika/styl jest ściśle powiązana z wytrzymałością Hyuugi. Na najniższym poziomie tego atrybutu, użytkownik może "czerpać" korzyści i walczyć tym stylem = 2 tury. Próg wyżej = dodatkowe 2 tury. Po przekroczeniu limitu bądź zaprzestania używania użytkownik staje się zmęczony, a jego oczy słabną na okres 2 godzin/10 postów. Skutkuje to minusem - 1/2 Percepcji i -1/4Wytrzymałości.
Link do tematu postaci: http://www.shinobiwar.pl/viewtopic.php?f=102&t=498

Re: Juzakaken

: 12 maja 2015, o 20:39
autor: Kamiru
Z bonusem do percepcji wolałbym poczekać, a w pomysłach ustali się ile daje podstawowo Byakugan. Z szybkością nie widzę problemów.

Re: Juzakaken

: 12 maja 2015, o 22:23
autor: Murai
"wspomaga swój ubiegły styl chakrą" czyli rozumiem, że ciosy są wzmacniane chakrą? No to ten, oryginalny styl również na tym polegał. Za pomocą chakry własnej uszkadzało się organy wewnętrzne oponenta i układ chakry. Więc samo wzmocnienie chakrą stylu, który w podstawce już ma wyprowadzanie ciosów chakrą, jest takie trochę bez sensowne. Chyba, że coś źle interpretuję, wtedy wyprowadź mnie z błędu.

Re: Juzakaken

: 12 maja 2015, o 22:29
autor: Raye
"Dodatkowo, shinobi otrzymuje możliwość gwałtownego wyzwalania chakry ze swoich tenketsu, dzięki czemu mogą wytwarzać specjalne podmuchy odpychające przeciwnika... lub wykorzystać to, by np. przyspieszyć swoje ruchy lub wzmocnić skoki." Chodzi mi o to, że za za pomocą chakry przyśpieszamy nasze ciosy, a co z tym idzie, szybciej uderzymy, a przeciwnik bardziej odczuwa cios.

Re: Juzakaken

: 12 maja 2015, o 23:09
autor: Murai
W sumie to i tak nie doprecyzowałeś za bardzo, ile to trwa. Cała bitwa czy walka może trwać zarówno całe 3 strony postów, jak i po 4 na łebka. A może by tak im więcej w wytrzymałości, tym dłużej możesz to pociągnąć? Na najniższym poziomie byłyby to 2 posty, a z każdym kolejnym przedziałem w statystykach zwiększałoby się o 2? A po ich przekroczeniu wyniknie czasowe obniżenie statystyk? Ot taki luźny pomysł.

Re: Juzakaken

: 13 maja 2015, o 11:57
autor: Kaien
Po zmianach i patrzac na aktualna forme techniki - Akcept.

Re: Juzakaken

: 13 maja 2015, o 13:40
autor: Raye
Dodałem to co Murai zaproponował, wydaje mi się, że tak jest już okej.

Re: Juzakaken

: 13 maja 2015, o 15:38
autor: Kamiru
Akcept.

Re: Juzakaken

: 13 maja 2015, o 18:47
autor: Murai
Akcept

Re: Juzakaken

: 14 maja 2015, o 18:13
autor: Vulpie
  Ukryty tekst
akcept, ale wydaje mi się, że chce kombinować