WT Yuu #9
: 29 lis 2025, o 01:26
Witam ponownie, tym razem starcia zaczniemy w WT, a do Kuźni zajrzymy już niedługo
Na start przed opisem techniki, chciałbym powiedzieć co nieco o moich założeniach, rzeczach ważnych dla mnie i ustępstwach, na które jestem gotowy pójść. Wierzę, że pozwoli nam się to dogadać sprawniej.
Najpierw chciałbym wrzucić opis jednego z domyślnych mechanizmów rangi B do lalek, bo planuję by te dwie rzeczy działały wspólnie:
Mechanizm Podziemny - specjalna budowa kukiełki pozwala na wkopanie się na głębokość maksymalnie 2 metrów i zastawienie pułapki. Marionetkarz przy tworzeniu kukiełki dokładnie precyzuje jak wygląda ten zestaw w jego tworze; Cena 500 ryo; Waga: 10; Prędkość marionetki w ziemi wynosi połowę standardowej.
Mój plan to podtrzymywana technika rangi C, która zmiękczy ziemię, a tym samym pozwoli marionetce przemieszczać się pod nią szybciej (celuję w szybkość marionetki -40, mam nadzieję na wynegocjowanie -30). Liczę też na brak minusu przy wchodzeniu, ale jestem skłonny się na niego zgodzić w ostateczności (rozważajmy najpierw inne opcje w miarę możliwości). Jeśli jest to dla Was za dużo, ale nie odrzucacie pomysłu z marszu, moja propozycja to ulepszenie powyższego mechanizmu, które będzie wymagać rangi A, będzie droższe i cięższe i może jako combo będzie do przepuszczenia (ale wtedy chciałbym zacząć te dwie rzeczy opracowywać razem, by potem nie zostać z niesatysfakcjonującym mechanizmem i już przepuszczoną techniką). Na czym bardzo mi zależy to brak pieczęci - tak, w zamyśle technika do celów skrytobójczych przy jakimś zagadywaniu, negocjacjach itd, stąd bardzo wolna w propagacji. Nie jestem pewien na ile to teraz funkcjonuje, ale w razie co byłbym skłonny na przykład płacić większy koszt niż standardowy dla rangi. Dodałem tam też teoretyczną funkcjonalność dla Dotonowców nieAyatsuri, ale jak coś to bez mrugnięcia okiem ją wywalę, po prostu wydawała mi się to logiczna interakcja jak ktoś zapyta "A co jak ktoś spróbuje użyć w tym Moguragakure???" Natomiast no zdaję sobie sprawę, że obchodzi to ograniczenie Moguragakure niepozwalające zabierać innych, ale tempo jest tragiczne, więc zostawiam to Wam do oceny - nie jest to w żadnym razie funkcjonalność na której mi zależy. Z potencjalnych exploitów widzę jeszcze ewentualnie wykrywanie jakichś złóż cennych minerałów, czy czegoś (meteorytów
), ale żeby temu zapobiec dałem niewielką maksymalną głębokość.
Na start przed opisem techniki, chciałbym powiedzieć co nieco o moich założeniach, rzeczach ważnych dla mnie i ustępstwach, na które jestem gotowy pójść. Wierzę, że pozwoli nam się to dogadać sprawniej.
Najpierw chciałbym wrzucić opis jednego z domyślnych mechanizmów rangi B do lalek, bo planuję by te dwie rzeczy działały wspólnie:
Mechanizm Podziemny - specjalna budowa kukiełki pozwala na wkopanie się na głębokość maksymalnie 2 metrów i zastawienie pułapki. Marionetkarz przy tworzeniu kukiełki dokładnie precyzuje jak wygląda ten zestaw w jego tworze; Cena 500 ryo; Waga: 10; Prędkość marionetki w ziemi wynosi połowę standardowej.
Mój plan to podtrzymywana technika rangi C, która zmiękczy ziemię, a tym samym pozwoli marionetce przemieszczać się pod nią szybciej (celuję w szybkość marionetki -40, mam nadzieję na wynegocjowanie -30). Liczę też na brak minusu przy wchodzeniu, ale jestem skłonny się na niego zgodzić w ostateczności (rozważajmy najpierw inne opcje w miarę możliwości). Jeśli jest to dla Was za dużo, ale nie odrzucacie pomysłu z marszu, moja propozycja to ulepszenie powyższego mechanizmu, które będzie wymagać rangi A, będzie droższe i cięższe i może jako combo będzie do przepuszczenia (ale wtedy chciałbym zacząć te dwie rzeczy opracowywać razem, by potem nie zostać z niesatysfakcjonującym mechanizmem i już przepuszczoną techniką). Na czym bardzo mi zależy to brak pieczęci - tak, w zamyśle technika do celów skrytobójczych przy jakimś zagadywaniu, negocjacjach itd, stąd bardzo wolna w propagacji. Nie jestem pewien na ile to teraz funkcjonuje, ale w razie co byłbym skłonny na przykład płacić większy koszt niż standardowy dla rangi. Dodałem tam też teoretyczną funkcjonalność dla Dotonowców nieAyatsuri, ale jak coś to bez mrugnięcia okiem ją wywalę, po prostu wydawała mi się to logiczna interakcja jak ktoś zapyta "A co jak ktoś spróbuje użyć w tym Moguragakure???" Natomiast no zdaję sobie sprawę, że obchodzi to ograniczenie Moguragakure niepozwalające zabierać innych, ale tempo jest tragiczne, więc zostawiam to Wam do oceny - nie jest to w żadnym razie funkcjonalność na której mi zależy. Z potencjalnych exploitów widzę jeszcze ewentualnie wykrywanie jakichś złóż cennych minerałów, czy czegoś (meteorytów
- Nazwa
- Nanka no jutsu (technika zmiękczenia)
- Dziedzina
- Doton
- Ranga
- C
- Pieczęci
- brak
- Zasięg
- 50m
- Wymagania
- Znajomość Moguragakure no jutsu (Doton D)
- Koszt
- E: 24% | D: 18% | C: 15% | B: 12% | A: 9% | S: 6% | S+: 3% (+1/2 na turę)
- Statystyki lalki
- Statystyki człowieka
- Dodatkowe Od KC B można ukierunkować technikę w jednym kierunku, zwiększając w nim dwukrotnie szybkość propagacji
Uwaga! W przypadku przenoszenia człowieka przez lalkę, minusy sumują się (-80 szybkości, -40 siły) - Opis Technika oparta na zmiękczaniu ziemi znanym z Moguragakure no jutsu. Występuje jednak jedna zasadnicza różnica - kiedy w tej pierwszej użytkownik od razu się w niej zanurza, tak tutaj zostaje na powierzchni i przesyła chakrę dalej w glebę. W efekcie ziemia wokół niego staje się łatwiejsza do przebycia, jakby przygotowując ją do wykorzystania. Prędkość normalnego człowieka w tak przygotowanej ziemi jest równa tej użytkownika Moguragakure, za to przy zastosowaniu obu technik wspólnie trochę się powiększa (choć wciąż pozostaje raczej mierna). Prawdziwy potencjał technika ukazuje przy użytkownikach Ayatsuri i lalkach wyposażonych w mechanizm podziemny - w przetworzonej glebie poruszają się one znacznie szybciej. Chakra zmiękczająca rozchodzi się wszędzie wokoło użytkownika, z czasem docierając coraz dalej, jednak osoby lepiej ją kontrolujące są w stanie skupić się tylko na jednym kierunku i zwiększyć w nim szybkość propagacji techniki, w zamian porzucając inne kierunki. W takim wypadku "tunel" jest wystarczająco szeroki, by pomieścić lalkę o rozmiarach do dwukrotności ludzkich (12 korpusów).
Podobnie jak Moguragakure no jutsu, ta technika również nie pozwala na przebijanie się przez litą skałę, natomiast ma pewną przewagę - informację zwrotną. Jeśli nie uda się zmiękczyć części terenu, użytkownik zna przybliżoną lokalizację niezmiękczonego materiału, a w przypadku wersji z wyższą Kontrolą Chakry, jest w stanie nieznacznie przekierować technikę i potencjalnie ominąć przeszkodę. (do uznania MG) - Link do tematu postaci
- KLIK!
Moguragakure no jutsu dla referencji
PS. Zapomniałem, że postanowiłem w miarę możliwości ograniczyć hajdziki, a tu jest dobry moment na start- Nazwa
- Doton: Moguragakure no Jutsu
- Ranga
- D
- Pieczęci
- Brak
- Zasięg
- Na siebie
- Koszt
- E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 na turę)
- Statystyki
- Dodatkowe
- Użytkownik porusza się pod ziemią z połową posiadanej szybkości
- Opis Jedna z podstawowych technik Dotonu. Użytkownik rozmiękcza glebę pod swoimi stopami i zapada się pod ziemię, by potem poruszać się pod jej powierzchnią. Dzięki temu jutsu można więc uniknąć zagrożenia, zniknąć z pola widzenia wroga, czy też przemieścić się niezauważonym i przygotować zasadzkę. Możliwe jest poruszanie się w różnego rodzaju glebach, a mniejsze przeszkody takie jak kamienie, żwir, czy korzenie drzewa nie są dużym problemem. Niemożliwym jednak jest przebicie się przez litą skałę. Oczywistą wadą techniki jest brak poglądu na to, co dzieje się na powierzchni. Dzięki technice użytkownik jest w stanie jedynie wyczuć występujące w promieniu dwóch metrów drgania gruntu wywoływane przez poruszających się ludzi lub cięższe obiekty. Jutsu polega na przemieszczeniu się pod ziemią, a nie drążeniu tuneli, więc niemożliwe jest przetransportowanie innych osób. W czasie trwania tej techniki niemożliwe jest wykonywanie innych jutsu.