To ja napiszę coś od siebie:
1. Przyciąganie broni powinno wymagać użycia chakry, gdyż w tym świecie wszystkie magiczne sztuczki dzieją się przy jej udziale.
2. Zastanawia mnie system zapamiętywania właściciela. W jaki sposób ona to robi? Jeżeli byłaby to siła chakry bądź cokolwiek innego to byłby w stanie ją wchłonąć i przez to zapamiętać "kod" chakry, przy sile jest to trudniejsze.
3. Skoro historia przedmiotu opowiada o poprzednich właścicielach, gdzie pierwszy był dużym osiłkiem a pozostali go pokonali, wymagało by to ustanowienia jakiegoś progu wejściowego dla gracza. Jak dla mnie powinno to być ponadprzeciętna siła jak nie więcej.
4. Wytrzymałość równa sile właściciela też jest dziwna, nie widzę tego w jaki sposób materiał miałby się dostosowywać do swojego właściciela bez żadnej ingerencji. Mógłby się utwardzać dzięki jego silniejszej chakrze, jednak tak jak poprzednio, chcesz uzależnić przedmiot od siły a nie od siły chakry właściciela.
5. Myślę, że jest to przedmiot na przynajmniej wyprawę A.
6. Przywoływanie z terenu prowincji, trochę zbyt wiele. Jak dla mnie maks do 100m, chociaż nie wiem czy nie powinno być mniej.
7. Pod jaki styl walka tym miała by podlegać?