Zguba
: 2 paź 2017, o 02:37
- Nazwa
- Zguba
- Typ
- Ubranie, dodatek
- Ninpō
- Taijutsu
- Objętość
- Wielkość rękawicy, nosić na rękach lub tam, gdzie zmieszczą się takowe
- Waga Fūin
- 10
- Zdobycie
- Fabularne na wyprawie rangi B.
- Opis Zguba to przedmioty, a nie żadne żywe stwory, mimo, że pochodzą od legend o żywym potworze, są jedynie inspirowane żyjącym demonem. Podobno żyjącym. Przypominają zwykłą rękawicę, ale kogoś z takim sado-maso twistem. W środku mają bardzo długie i cienkie igły, które wchodząc przez skórę dłoni dochodzą aż do żył, gdy ktoś założy rękawicę stanowczym ruchem wpychając ją na łapę. Rękawica pobiera tymi igłami krew, ze względu na swoją budowę. Jej specyficzna budowa sprawia, że krew sączy się cały czas. Kiedy przez mikroskopijne pory w materiale z jakiego wykonana jest rękawica popłynie czakra, aktywuje się ona i ujawnia swoje prawdziwe przeznaczenie.
- Historia Nieudany eksperyment, a może potwór? Nie ma pewności, czym tak naprawdę jest zguba. Można założyć, że tak naprawdę wszystkim po trochu. Na pewno istnieją miejskie legendy i opowieści, przekazywane dzieciom by je straszyć, że jeśli będą jadły za dużo cukierków zmienią się w potwora który wszystko pożera. Dorośli opowiadają o potworze żyjącym w ściekach, a który żywi się wszystkim co organiczne, co z kolei ma wyjaśniać zadziwiająco skromną liczbę szczurów w porównaniu do ilości odpadów. Oczywiście nikt nie zakłada po prostu, że służby miejskie i doko do tych prac delegowani robią swoją robotę dobrze. Na pewno Zguba jest nie jest tajemniczym żywym organizmem, który kieruje się tylko głodem którego nie jest w stanie zaspokoić i myślącym o własnym przetrwaniu Możliwym jest też, że jest tworem Youkai z najgorszych koszmarów, gdyż moment w którym staje się nosicielem potwora, jest się skazanym na bardzo pośpieszną śmierć, w bardzo bolesny i potworny sposób - Zguba rozkłada ciało, przesuwając się w ranie coraz głębiej, aż rozłoży ofiarę na śluzowate resztki i pokruszone obślizgłe kości, tylko gdy jest aktywowana.
Najbliżej Zgubie do legendarnego przedmiotu dzierżonego przez Youkai będącego uosobieniem bardzo podstawowego uczucia - Głodu. Wedle podań kraj pustoszył straszny głód na który nie dało się nic poradzić - chłopi jedli, przejadali swoje pola, zabijali zwierzęta by je pożreć, a głód nie mijał. Dopiero mnich Onyomijo który przybył z dalekich gór odkrył, że powodem głodu jest zły duch który trawi powietrze w kraju i każdy kto nim oddycha będzie odczuwał nienasycony głód. Po wielkiej hekatombie by uśpić potwora zebrał go, ściągnął jego esencję i zapieczętował w słoju, kończąc głód w krainie. Dopiero setki lat później w wyniku napaści na świątynie nieżyjącego od dawna mnicha słój został zniszczony, a na jego dnie znaleziona została Zguba, która rozpoczęła swój potworny żer, nie powodując głodu tylko stając się jego ucieleśnieniem swojego stworzyciela - Właściwości Igły w rękawicach wchodzą głęboko w ciało użytkownika, aż do tętnic i żył, przez rękawice sączy się powolutku krew. Gdy przez rękawice popłynie czakra, przelana przez użytkownika umyślnie, materiał z jakiego jest wykonana mistycznie zmienia krew w coś na wzór toksyny lub kwasu, kontakt z którym jest bardzo niebezpieczny, gdyż rozkłada komórki organiczne których dotyka. Zasięg efektu to bezpośrednie miejsce dotyku oraz kilka centymetrów w każdą stronę od punktu styku.
Pierwsza tura dotykania danego miejsca - i sączenia nań krwi po aktywacji czakrą: Skóra wysycha, robi się spękana, swędzi i boli.
Druga tura dotykania danego miejsca - Skóra zaczyna się rozpadać i odpada płatkami.
Trzecia tura - Gdy nie ma już skóry zostaje tłuszcz i mięśnie - te dotykane bolą, drętwieją, sztywnieją etc.
Czwarta tura - mięśnie rozpadają się, powolutku odsłaniając kości.
Piąta tura - Odsłonięte zostają kości w dotkniętym miejscu.
Gdy przerwany zostaje kontakt, efekt w następnej turze zwiększa się do poziomu wyżej i zatrzymuje się.
Ponowny dotyk przyśpiesza, potęguje efekt *Nasilenie efektu przez wydłużony kontakt*
Dotyczy tylko rozkładu skóry do mięśni. Potem niezależnie od ekspozycji na rękawice spustoszenie postępuje według rozpiski.
Koszt to: aktywacja E: 14% | D: 12% | C: 10% | B: 8% | A: 6% | S: 4% | S+: 2% (1/2 za utrzymanie efektu)
Żeby dzierżyć Zgubę na swoim ciele i przetrwać jej efekt, lub co straszniejsze, wykorzystać go, potrzeba regeneracji równej Fumetsu B lub Iryojutsu rangi A, inaczej można się wykrwawić/dać się rozłożyć.