Projekt Mairi

Moderator: Souei

Mairi

Projekt Mairi

Post autor: Mairi »

Nazwa Kukły
Kishi
Ranga
A
Cena
5600ryo
Materiały Konstrukcja wykonana z metalu, reszta(ubiór) z tanich ogólnodostępnych materiałów.
Wygląd Kukla swym wyglądem przypomina zwykłego człowieka, ma palce, stopy i tym podobne. Mierzy metr siedemdziesiąt pięć. Zaczynając samej góry. Posiada białe włosy, twarz owalna, na której znajduje się maska. Oko kukły ma bardzo niespotykany wygląd, jest ono czerwone z różnymi zdobieniami znajdującymi się na gałce ocznej(bardzo przypominała sharingana, chociaż nie wygląda jak ono/jest wykonane z drewna). Również druga gałka oczna jest z tego samego budulca zrobiona, lecz nie posiada barwy. Dodatkowo oczami można poruszać w różnych kierunkach tym samym nadając tworowi realizmu. Przechodząc nieco niżej, ciało nie wyróżnia się swym wyglądem spośród tłumu. Wyraźny zarys mięśni, na których znajdują się ubrania w kolorze czarnym. Kamizelka z kapturem, pod nią bluzka z długimi rękawami przylegająca do skóry. Spodnie luźne do kolan, zaś od kolan zwężane. Buty zwykłe czarne(coś w stylu adidasów). W miejscach łączeń, czyli kolan, stóp, łokci, dłoni i tym podobnych znajdują się stawy śróbowe umożliwiające poruszanie się kukły. Głowa z szyją również jest połączona takim stawem, z tym że można ją obracać wokół całej kukły(360 stopni), jak i również góra/dół. Na udach posiada dwie kabury, jak i również z tyłu na pośladkach dwie torby na uzbrojenie.
Mechanizmy ·Głowa:Miotacz v2(Katon|Fuuton|Suiton), kiedy się aktywuje zęby od maski się rozsuwają.
·Katon: Pociski jak w Katon: Hōsenka no Jutsu (D), ale mocno silniejsze. Zasięg 25m. 150 ładunków/5 pocisków.
·Fuuton: Pociski ciśnieniowe identyczne co w Fūton: Shinkūgyoku (B). Zasięg 20m. 150 ładunków/3 pociski.
·Suiton: Strumień wody identyczny co w technice Suiton: Suijinheki (B). 10m zasięgu jak w oryginale. 150 ładunków/tura.
Po użyciu 1 tura przerwy do kolejnego użycia. |1000ryo
·Korpus(klatka piersiowa): magazynek na średnie zwoje podłączony do miotacza(pomieści 4szt.) | 30ryo
·Korpus(środek pleców tył): wysuwane ostrze z ciała kukły/coś jak dzida tylko że z każdej str. ostre (dł20cm) 50ryo
·Korpus(brzuch): umieszczona wysoko wytrzymała linka stalowa, na której końcu znajduje się ostrze otwierane i zamykane. Jest wystrzeliwana z dużą prędkością na odległość piętnastu metrów, a następnie szybko wsuwana na koło obrotowe. | 500ryo
·Ręce(prawa i lewa): znajdują się w nich grupy mechanizmów w momencie uderzenia o coś wciska powietrze do pojemnika, który wypycha mechanizm zwalniający dłoń(śrubę, dzięki której uderzenie jest silniejsze), która następnie zadaje cios. (uderzenia z siłą równą 100| naładowany sprężonym powietrzem mechanizm można uderzyć dwa razy, później znów należy załadować) wygląd mechanizmu | 800ryo za 1, razem 1600ryo
·Uda(oboje): rozpylacze trucizn, uwalniające chmurę, która rozprzestrzenia się wokół kukły(promień pięciu metrów) | 500ryo
·Uda(oboje): magazynki na gaz/ciecz (pomieszczą pięć dawek każdy) | 60ryo
·Łydki(oboje): umieszczone mechanizmy sprężynowe pozwalające kuglarzowi na wybijanie kukły w powietrze(może podskakiwać tak jak ninja na 5m) |500ryo za szt= razem 1000ryo
·Uda: 2x kabura po bokach | 100ryo
·Tył pośladki: 2x torba na uzbrojenie |200ryo
Link zmieniony na DeviantArt, mam nadzieję że jest OK ~ DemoNCS
Link do zaakceptowanychphp?f=109
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Projekt Mairi

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Mairi

Re: Projekt Mairi

Post autor: Mairi »

·Miotacz: może lepiej stały strumień, chociaż nie wiem jak to będzie się odnosiło do Fuutona...
·Głośnik: usunięty, myślałam że można, ale czy kiedy będę mieć podpięte żyłki chakry do kukły to mogę użyć techniki? (tamtej z nin D z tym głosem)
·Ostrze w korpusie: najzwyklejsze ostrze wysuwane do tyłu. Chodzi o to że jak ktoś będzie chciał złapać lub unieruchomić ją jakoś od tyłu lub po prostu się tam znajdzie to kukła cofnie się i w tym czasie ostrze się wysunie i nabije na nie przeciwnika, ale pewnie się nie przyda. To tak od wszelkiego wypadku...
·Ręce: ten słownik to chyba oślepłam, czytałam to kilka razy i nie przypominam siebie tego, ale spoko xDD Czasami klawiatura robi mi na złość... Co do mechanizmu, to nie za bardzo wiem jak to opisać tak aby wszyscy dokładnie zrozumieli co mam do przekazania. Chodzi o coś w rodzaju słowników, przy których użyciu siła uderzenia jest odpowiednio wzmacniana... Z drugiej strony można też by to tak zrobić: grupa mechanizmów w momencie uderzenia o coś wciska powietrze do pojemnika, który wypycha mechanizm zwalniający dłoń(śrubę, dzięki której uderzenie jest silniejsze), która następnie zadaje uderzenie. Można by to porównać do urządzeń podnoszących samochody, tylko nie tych małych na rączkę co się pompuje tylko również z tego rodzaju ale lepszych z słownikami(nie znam nazwy)
Link jak by to miało wyglądać. I później jak ta śruba wyrzuca pięść to powietrze ucieka i ręka wraca na miejsce, to dzieje się dosyć szybko...
·Sprężyny: chodziło tutaj o podskoki, ogólnie to nie wiem jak to się ma do tych kukieł. Ale z tego co mi się wydaje lub wydawało to przy budulcu z metalu moja kukla nie będzie lewitować jak drewniane tylko biegać po ziemi jak ninja więc z tąd ten pomysł. Głównie to chodziło o możliwość pokonywania przeszkód takich jak rzeka, skała itp.
0 x
Awatar użytkownika
Tsukune
Posty: 2773
Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
Wiek postaci: 30
Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska

Re: Projekt Mairi

Post autor: Tsukune »

  Ukryty tekst
0 x
Awatar użytkownika
Sans
Administrator
Posty: 5407
Rejestracja: 14 lut 2015, o 11:23
Wiek postaci: 8
Multikonta: Yuki Hoshi; Uchiha Hiromi; Papyrus

Re: Projekt Mairi

Post autor: Sans »

  Ukryty tekst
0 x
Obrazek
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Projekt Mairi

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Mairi

Re: Projekt Mairi

Post autor: Mairi »

Wszystko pozmieniałam, pokopiowałam. Nie wiem czy dobrze, ale jest zrobione...
Co do ostrza, to jest coś w rodzaju dzida. Wysuwa się z ciała kukły(dlatego takie krótkie).
A jeśli chodzi o staty mojej postaci, to wszystko wiem :) Jeszcze fuin i później tylko staty expie...
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Projekt Mairi

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Mairi

Re: Projekt Mairi

Post autor: Mairi »

Przeczytałam też w klanowych tamtą technikę więc wiem już wszystko co i jak, również wybrałam kule, a resztę usunęłam. Kwestia teraz tylko ceny za kukłę...
0 x
Awatar użytkownika
Jawa
Administrator
Posty: 4223
Rejestracja: 10 mar 2015, o 23:33
Ranga: Head Admin
GG/Discord: MxPl#7094
Multikonta: Sasame | Sumi

Re: Projekt Mairi

Post autor: Jawa »

  Ukryty tekst
0 x
Mairi

Re: Projekt Mairi

Post autor: Mairi »

Zmienione
0 x
Chuichi

Re: Projekt Mairi

Post autor: Chuichi »

Tak na początek... Całe to nieporozumienie ze "słownikami", a chodziło o "siłowniki". Kocham Was. xD Teraz do rzeczy.

Przyczepiłbym się tylko do dwóch rzeczy. Same mechanizmy wypisane przez Mairi wyniosły jakieś 5040 ryo, więc biorąc pod uwagę, że cała kukła jest metalowa, to cena 5600 wydaje się zbyt mała. 560 ryo za kawał metalu, który musi pokryć całą sylwetkę to za mało. Katana kosztuje 1400 i, nawet biorąc pod uwagę hartowanie stali, to i tak samego materiału w niej jest stosunkowo niedużo. Tutaj natomiast mówimy o lalce mającej 175cm, która nie jest wąska na jakieś +/-20cm, a ma posturę nastolatka. Od siebie proponowałbym 6k-6,5k ryo za ten wytwór.

Drugą sprawą jest siła uderzenia marionetki. Rozumiem cały mechanizm i jego moc, ale 120 wydaje się trochę zbyt dużą wartością. Jest to górna, graniczna wartość aspektu na poziomie miernym. Tutaj jest to jednak moje osobiste odczucie i sam proponowałbym wartość 100. Czysta, ładna i okrąglutka. Nie będę na to jakoś szczególnie naciskał jeśli reszta się nie zgodzi.
0 x
Mairi

Re: Projekt Mairi

Post autor: Mairi »

Co do ostrza, jest ono zwykłe. Nie pisałam że to jakaś katana, czy coś w tym stylu.
Materiał, jest ze zwykłej stali, nie hartowanej.
A co do siły uderzenia mechanizmu, to lepiej dajmy 20 punktów xDD Marionetki to jedyna broń Ayatsuri. Ciekawi mnie jak byś wyglądał jak by Cię trafił tego typu mechanizm. Samo uderzenie przy pomocy stalowej rurki potrafi połamać kości. Tutaj pięść jest wypychana z dużą prędkością, również dochodzi materiał, z którego jest wykonana kukła i moim zdaniem to nawet to 120 punktów to jest za mało, tylko się już kłócić nie chce. W przypadku walki z graczem będzie dochodzić jeszcze jego wytrzymałość, więc marne 120punktów w walce z kimkolwiek będzie niczym. Tym bardziej, że teraz wytrzymałość jest wymogiem do szybkości oraz siły i wszyscy włącznie ze mną muszą ją rozwijać. Zgodnie z opisami statystyk to na 120 będzie można tylko pozbawić kogoś przytomności, o łamaniu kości niczego nie ma. Jest dopiero na wyższym poziomie.

81 -120 (MIERNY ) Poziom Mierny? Nie
dajcie się zwieść nazwie . Cios
takiego shinobi czy kunoichi , szczególnie kiedy
trafi w brzuch czy twarz, już będzie dotkliwy .
Takowe uderzenie może pozbawić tchu na dość
spory czas, a wymierzone idealnie może nawet
spowodować, że przeciwnik zemdleje. Nie
lekceważcie więc takiego osobnika, gdyż może
to się okazać zgubne. Ninja na tym poziomie
jest w stanie unieść ciężar równy masie jego
ciała , chociaż wiadomo jak to wygląda, jedni są
lżejsi , drudzy ciężsi.
121- 160 (PRZECIĘTNY ) O , przeciętniak !
To jest dopiero gościu . Osoba
na tym progu może już spokojnie walczyć
broniami większego kalibru bez większego
wysiłku. Jego ciosy będą płynne i niczym nie
spowalniane. Brzmi nieźle, co nie? Ale to nie
wszystko. Przy odrobinie szczęścia, jeżeli
dobrze trafi, może nawet połamać kończynę , a
ślady po ich uderzeniu zostawiają na
przeciwniku spore siniaki .

Moim zdaniem siła uderzenia kukły powinna być na poziomie przeciętnym (140punktów).
0 x
Chuichi

Re: Projekt Mairi

Post autor: Chuichi »

Na 140 na pewno nie wyrażę zgody. Weź pod uwagę, że ludzie dla tylu punktów wytrzymałości muszą wydawać PH. Ty sobie wydajesz ryo, które zastępują Ci PH. Jeśli chcesz lecieć takimi argumentami, to Ty sobie rozwijasz tylko szybkość i percepcję, a sama posługujesz się lalką z odległości kilku, kilkunastu metrów i to właśnie ona zbiera całe obrażenia. Nie próbuj zrobić z lalki strongmana, bo według mnie takie mechanizmy to nie te czasy. Rozumiem chęć boostowania swojego tworu, ale no realia i czasy forum. 120 jest dla mnie ciężkie do przełknięcia, a 140 nieakceptowalne. Główną bronią lalek są ostrza, trucizny, a nie siła. Nie tędy droga.
0 x
Mairi

Re: Projekt Mairi

Post autor: Mairi »

Nikt nie napisał w regulaminie kuźni, że nie wolno wymyślać własnych mechanizmów. Ja również się zgadzam na 120, więc dalsza rozmowa nie jest potrzebna. Co do czasów, to ten mechanizm opiera się na powietrzu on nie ma jakiś nie wiadomo jakich części, więc już same wyrzutnie kunai są bardziej skomplikowane. Co do ryo, ja je muszę najpierw zarobić, nie wyciągnę ich sobie z dup.. Robię swoją postacią misje i dla innych również, tracę przez to sporo czasu i za około kilka tysięcy mam kukłe(jedną). W walce z kimś będącym w klanie Yuki czy Kouseki lub jakimś innym mogę ją stracić. Tracąc taką kukłę tracę wydane na nią ryo i muszę wszystko od nowa zarabiać, więc to nie jest to samo co nabicie odpowiedniej ilości PH i z głowy. A takie pytanie. Gdzie pisze że walka klanem Ayatsuri opiera się tylko na ostrzach i trutkach?
0 x
Zablokowany

Wróć do „Przedmioty”

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości