- [center][img]http://www.animemaru.com/wp-content/uploads/2015/05/Steroids.jpg[/img][/center]
- Nazwa
- Utsubyō
- Poziom
- Zaawansowany, Unikatowy
- Rodzaj
- Trucizna, Narkotyk
- Zdobycie Zdobyć przedmiot można na parę sposobów:
...- Misja rangi D lub zwyczajna fabuła z MG: Pierwsza dawka narkotyku rozdawana za darmo w celu uzależnienia danej osoby i pozyskania "stałego klienta". Tylko raz na postać.
- Misja rangi C: Osoba uzależniona od tego narkotyku jest w stanie zrobić wszystko, by tylko go pozyskać. Oddać swoje ciało psu? Nie ma problemu! Tym sposobem zyskuje się najczęściej dwie dawki. Jedną na czas trwania misji, by być w stanie ją wykonać, a drugą jako wynagrodzenie.
- Misja rangi B: Osoba uzależniona od tego narkotyku jest w stanie zrobić wszystko, by tylko go pozyskać. Zabić? Pewnie! Tym sposobem zyskuje się najczęściej trzy dawki. Jedną na czas trwania misji, by być w stanie ją wykonać, a drugą i trzecią jako wynagrodzenie.
- Wykupienie dawki za 2000 Ryo: Należy napisać fabularny post w jakimś miejscu, najczęściej w mieście czy karczmie i opisać w nim przebieg spotkania z dilerem i uiszczenie odpowiedniej opłaty.
- Samodzielne przygotowanie mieszanki: Należy najpierw wykonać misję rangi A, podczas której zdobywa się recepturę tego specyfiku. Następnie należy wytworzyć tą miksturę na zasadach opisanych w odpowiednim temacie (Mikstura Zaawansowana).
- Forma
- Płyn
- Aplikacja
- Dożylnie za pomocą strzykawki.
- Efekty Silne uzależnienie. Zatrzymanie wydzielania endorfin. Wzrost odwagi.
- Opis Szary płyn stworzony z różnych składników, poddanych różnym procesom. Tak na prawdę receptura jego otrzymywania jest znana jedynie osobom wybranym i jest ściśle tajna. Oprócz dziwnego szarego koloru niczym nie różni się od wody. Ma tą samą gęstość, konsystencję, zapach i nawet smak ... jednak odradza się połykanie tego specyfiku, bowiem może poważnie zatruć. Nikt bowiem nigdy nie sprawdził jak to działa na żołądek i przewód pokarmowy. Substancję tą podaje się dożylnie za pomocą strzykawki i dopiero tak podana działa w zaplanowany przez twórcę sposób. Substancje aktywne zawarte w tym specyfiku działają na dwa sposoby. Po pierwsze blokują wydzielanie endorfin. Osoba, która zażyła ten specyfik zwyczajnie nie może być szczęśliwa. Po drugie osoba taka zyskuje nagły zastrzyk odwagi i jest w stanie nawet rozkoszować się walką i jej pragnąć ponad wszystko. Powoduje to stan prawie ekstazyjny i jest uzależniające. Połączenie tych dwóch efektów powoduje, że uzależniony jest w stanie zrobić wszystko, by otrzymać kolejną dawkę. Objawia się to ślepym posłuszeństwem wobec dilera i brakiem zahamowań. Osoba nie czująca szczęścia to osoba, której na życiu nie zależy; to osoba, która nie ma nic do stracenia, więc jest w stanie oddać to swoje marne życie za możliwość otrzymania kolejnej dawki. Niemniej jednak to działanie ma też skutek uboczny. Objawia się on ślepym posłuszeństwem wobec osób, które narkoman darzy szacunkiem i sympatią. Jest w stanie umrzeć, by przyjaciel był szczęśliwy, chociaż pojęcie szczęścia ulega znaczącemu zniekształceniu. Jedynym problemem jest fakt, że substancje aktywne powodujące dane efekty wiążą się jedynie z komórkami nie posiadającymi na swojej powierzchni żadnych antygenów. Taka sytuacja występuje jedynie u osób z grupą krwi "0". Osoby o innej grupie krwi nie odczuwają skutków działania tego narkotyku i nie mogą zostać uzależnione. W takiej sytuacji narkotyk zostaje wydalony z organizmu wraz z kałem.
- Działanie Substancja zaczyna działać prawie od razu jak się ją zażyje i jej działanie trwa około 24h (fabularnych). Uzależnienie następuje dopiero po zażyciu 5 dawek, tzn. pierwsze 4 dawki nie wywołują "efektu głodu" i osoba zażywająca substancję może w każdej chwili odmówić wykonania zadania, którego celem jest pozyskanie kolejnej dawki. Uzależnienie to objawia się tym, że osoba uzależniona po prostu musi zażywać co jakiś czas tą substancję. Osoby "na głodzie" mają problemy z koncentracją, mogą być bardziej agresywne niż normalnie, a także następuje spadek wszystkich statystyk za wyjątkiem Wytrzymałości o 30% (w rzeczywistości "głód" nie obniża sprawności fizycznej osoby uzależnionej, jednak powoduje, że zwyczajnie osoba ta nie wykorzystuje pełni swoich możliwości i wydaje się jakby słabsza). Zażycie substancji powoduje, że negatywne skutki "głodu" mijają i wszystko wraca do normy. Osoby uzależnione zrobią wszystko, by dostać "działkę", co umożliwia kontrolowanie takich osób. By wyjść z uzależnienia trzeba odstawić specyfik na jakieś 2 miesiące (fabularne), niemniej jednak ... bez pomocy innych osób nie ma praktycznie możliwości, by tego dokonać. Osoba taka prawdopodobnie nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że jest uzależniona. Nie ma też najmniejszej ochoty dzielić się z kimkolwiek swoimi zapasami. Szansa, że ktoś uzależniony wbije komuś innemu strzykawkę zawierającą ten specyfik jest bardzo, bardzo niewielka. Jednakże Utsubyō klasyfikowane jest jako trucizna, więc zażycie odpowiedniego antidotum jest w stanie całkowicie usunąć efekty działania substancji.
Uwaga: Utsubyō działa jedynie na osoby z grupą krwi "0". O grupie krwi danego gracza decyduje administracja. - Historia Narkotyk ten opracował Doktor Doku (毒 - Trucizna). O samym twórcy, jeśli w ogóle coś wiadomo, to wiadomo tyle, że jest to osoba działająca pod pseudonimem, wybitny specjalista w zakresie Dokotsukuru. Jego pozostałe umiejętności nie są znane. Niewiele osób zna jego wygląd czy chociażby pseudonim. Jest to osoba, która ukrywa się przed światem i działa z ukrycia, nie ujawniając swojego istnienia. Członek tajemniczej organizacji o nazwie "Otoroshi". Otoroshi jest czymś na wzór grupy przestępczej, więc osoba produkująca trucizny i narkotyki świetnie tam pasuje. Substancja została wymyślona z jednego głównego powodu. Powodem tym było pozyskiwanie "taniej siły roboczej"; osób, które będą w stanie zrobić wszystko dla "dobra" organizacji i bez narzekania oddadzą życie. Wszystkie osoby uzależnione, które jeszcze żyją są tak jakby na usługach tejże organizacji, nawet jeśli nie wiedzą o jej istnieniu, a rozkazy otrzymują jedynie poprzez dilera. Także sama procedura "marketingowa" zasługuje na omówienie. Oferując darmowy specyfik danej osobie, diler najpierw pobiera jej krew i zanosi ją do Doktora Doku, uprzednio umówiwszy następne spotkanie. Doktor Doku jest w stanie ocenić grupę krwi danej osoby i zdecydować o tym czy warto takiej osobie podać narkotyk. Jeśli osoba miała grupę krwi "0" to narkotyk jest aplikowany na następnym spotkaniu. Jeśli nie, organizacja próbuje zlikwidować cel, by nie dopuścić do czegoś w rodzaju ujawnienia. Czasem jednak zdarza się, że organizacja rozprowadza narkotyk wśród żołnierzy, walczących w różnych wojnach. Pozyskuje sobie w ten sposób dodatkowe fundusze pieniężne, a osoby, które to zażywają i tak zazwyczaj wkrótce umierają podczas bitew. Duża część osób w ogóle nie czuje efektów - to są ci żołnierze z grupą krwi inną niż "0". Oczywiście takich się wykorzystuje oferując 100-procentowe efekty już po pierwszym zażyciu. Jednak na takie osoby substancja zwyczajnie nie działa, także jest to coś w rodzaju oszustwa i wyłudzenia pieniędzy.
Fabularny Rak
Moderator: Souei
Fabularny Rak
0 x
Re: Fabularny Rak
Jest to przedmiot fabularny, który w ogóle nie wpływa na przebieg walki (nie licząc oczywiście tych minusowych statystyk). Swoją postać wzorowałem w pewnym stopniu na Kurome z Akame Ga Kill, a Kurome była uzależniona właśnie od pewnego rodzaju narkotyków. Dlatego stwierdziłem, że moja postać także powinna być uzależniona. Niemniej jednak nie chciałem, by ten narkotyk pomagał w walce, więc wymyśliłem wersję, która bardzo mocno oddziałuje na rozgrywkę fabularną.
No, ale jeśli komuś taka wersja się nie podoba, to proszę o zaproponowanie jakiejś innej wersji narkotyku. Nie można robić postaci uzależnionej od narkotyku bez narkotyku kappa.
PS: Przedmiot był wstępnie konsultowany z Rayem, jednak tamta wersja przedmiotu była mega rakowa i mega hardcorowa, więc mocno zmieniłem sposób działania. No, ale Ray aka Yoichi powiedział, że sama koncepcja narkotyku mogłaby przejść
.
No, ale jeśli komuś taka wersja się nie podoba, to proszę o zaproponowanie jakiejś innej wersji narkotyku. Nie można robić postaci uzależnionej od narkotyku bez narkotyku kappa.
PS: Przedmiot był wstępnie konsultowany z Rayem, jednak tamta wersja przedmiotu była mega rakowa i mega hardcorowa, więc mocno zmieniłem sposób działania. No, ale Ray aka Yoichi powiedział, że sama koncepcja narkotyku mogłaby przejść

0 x
- Tsukune
- Posty: 2773
- Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
- Wiek postaci: 30
- Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
- Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=803&p=4864#p4864
Re: Fabularny Rak
Inni powiedzieli, że to rak i nawet nie chcą się wypowiadać
. Rozmawiałem z Kanem na GG i zalecił mi wprowadzić pewne poprawki, ale to zrobię później
.


0 x
Re: Fabularny Rak
Dokonuję zmiany zgodnie z zaleceniami Kana.
Poprzednia wersja:
Pierwszy post zedytowany.
Poprzednia wersja:
- [center][img]http://www.animemaru.com/wp-content/uploads/2015/05/Steroids.jpg[/img][/center]
- Nazwa
- Utsubyō
- Poziom
- Zaawansowany, Unikatowy
- Rodzaj
- Trucizna, Narkotyk
- Zdobycie Zdobyć przedmiot można na parę sposobów:
...- Misja rangi D lub zwyczajna fabuła z MG: Pierwsza dawka narkotyku rozdawana za darmo w celu uzależnienia danej osoby i pozyskania "stałego klienta". Tylko raz na postać.
- Misja rangi C: Osoba uzależniona od tego narkotyku jest w stanie zrobić wszystko, by tylko go pozyskać. Oddać swoje ciało psu? Nie ma problemu! Tym sposobem zyskuje się najczęściej dwie dawki. Jedną na czas trwania misji, by być w stanie ją wykonać, a drugą jako wynagrodzenie.
- Misja rangi B: Osoba uzależniona od tego narkotyku jest w stanie zrobić wszystko, by tylko go pozyskać. Zabić? Pewnie! Tym sposobem zyskuje się najczęściej trzy dawki. Jedną na czas trwania misji, by być w stanie ją wykonać, a drugą i trzecią jako wynagrodzenie.
- Wykupienie dawki za 2000 Ryo: Należy napisać fabularny post w jakimś miejscu, najczęściej w mieście czy karczmie i opisać w nim przebieg spotkania z dilerem i uiszczenie odpowiedniej opłaty.
- Samodzielne przygotowanie mieszanki: Należy najpierw wykonać misję rangi A, podczas której zdobywa się recepturę tego specyfiku. Następnie należy wytworzyć tą miksturę na zasadach opisanych w odpowiednim temacie (Mikstura Zaawansowana).
- Forma
- Płyn
- Aplikacja
- Dożylnie za pomocą strzykawki.
- Efekty Bardzo silne uzależnienie. Zatrzymanie wydzielania endorfin.
- Opis Szary płyn stworzony z różnych składników, poddanych różnym procesom. Tak na prawdę receptura jego otrzymywania jest znana jedynie osobom wybranym i jest ściśle tajna. Oprócz dziwnego szarego koloru niczym nie różni się od wody. Ma tą samą gęstość, konsystencję, zapach i nawet smak ... jednak odradza się połykanie tego specyfiku, bowiem może poważnie zatruć. Nikt bowiem nigdy nie sprawdził jak to działa na żołądek i przewód pokarmowy. Substancję tą podaje się dożylnie za pomocą strzykawki i dopiero tak podana działa w zaplanowany przez twórcę sposób. Substancje aktywne zawarte w tym specyfiku działają na dwa sposoby. Po pierwsze bardzo silnie uzależniają już od pierwszej dawki. Po drugie blokują wydzielanie endorfin. Osoba, która zażyła ten specyfik zwyczajnie nie może być szczęśliwa. Połączenie tych dwóch efektów powoduje, że uzależniony jest w stanie zrobić wszystko, by otrzymać kolejną dawkę. Objawia się to ślepym posłuszeństwem wobec dilera i brakiem zahamowań. Osoba nie czująca szczęścia to osoba, której na życiu nie zależy; to osoba, która nie ma nic do stracenia, więc jest w stanie oddać to swoje marne życie za możliwość otrzymania kolejnej dawki. Niemniej jednak to działanie ma też skutek uboczny. Objawia się on ślepym posłuszeństwem wobec osób, które narkoman darzy szacunkiem i sympatią. Jest w stanie umrzeć, by przyjaciel był szczęśliwy, chociaż pojęcie szczęścia ulega znaczącemu zniekształceniu.
- Działanie Substancja zaczyna działać prawie od razu jak się ją zażyje i jej działanie trwa około 24h (fabularnych). Po pierwszym zażyciu specyfiku następuje efekt uzależnienia. Uzależnienie to objawia się tym, że osoba uzależniona po prostu musi zażywać co jakiś czas tą substancję. Osoby "na głodzie" mają problemy z koncentracją, mogą być bardziej agresywne niż normalnie, a także następuje spadek wszystkich statystyk za wyjątkiem Wytrzymałości o 50% (w rzeczywistości "głód" nie obniża sprawności fizycznej osoby uzależnionej, jednak powoduje, że zwyczajnie osoba ta nie wykorzystuje pełni swoich możliwości i wydaje się jakby słabsza). Zażycie substancji powoduje, że negatywne skutki "głodu" mijają i wszystko wraca do normy. Osoby uzależnione zrobią wszystko, by dostać "działkę", co umożliwia kontrolowanie takich osób. By wyjść z uzależnienia trzeba odstawić specyfik na jakieś 3-4 miesiące (fabularne), niemniej jednak ... bez pomocy innych osób nie ma praktycznie możliwości, by tego dokonać. Osoba taka prawdopodobnie nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że jest uzależniona. Nie ma też najmniejszej ochoty dzielić się z kimkolwiek swoimi zapasami. Szansa, że ktoś uzależniony wbije komuś innemu strzykawkę zawierającą ten specyfik jest bardzo, bardzo niewielka. Jednakże Utsubyō klasyfikowane jest jako trucizna, więc zażycie odpowiedniego antidotum jest w stanie całkowicie usunąć efekt uzależnienia i przywrócić normalne wydzielanie endorfin.
- Historia Narkotyk ten opracował Doktor Doku (毒 - Trucizna). O samym twórcy, jeśli w ogóle coś wiadomo, to wiadomo tyle, że jest to osoba działająca pod pseudonimem, wybitny specjalista w zakresie Dokotsukuru. Jego pozostałe umiejętności nie są znane. Niewiele osób zna jego wygląd czy chociażby pseudonim. Jest to osoba, która ukrywa się przed światem i działa z ukrycia, nie ujawniając swojego istnienia. Członek tajemniczej organizacji o nazwie "Otoroshi". Otoroshi jest czymś na wzór grupy przestępczej, więc osoba produkująca trucizny i narkotyki świetnie tam pasuje. Substancja została wymyślona z jednego głównego powodu. Powodem tym było pozyskiwanie "taniej siły roboczej"; osób, które będą w stanie zrobić wszystko dla "dobra" organizacji i bez narzekania oddadzą życie. Wszystkie osoby uzależnione, które jeszcze żyją są tak jakby na usługach tejże organizacji, nawet jeśli nie wiedzą o jej istnieniu, a rozkazy otrzymują jedynie poprzez dilera. Także sama procedura "marketingowa" zasługuje na omówienie. Oferując darmowy specyfik danej osobie, diler z reguły sam aplikuje substancję. Ma to na celu wyeliminowanie takiej możliwości, że "osoba wybrana" zwyczajnie nie zażyje tego narkotyku i zrobi z nim coś innego, przykładowo: odda znajomemu czy nawet użyje jako broni lub wyleje, bo się rozmyśli. Jednakże wszystko zależy od dilera, bowiem może on zwyczajnie nadzorować aplikację lub dać specyfik i sobie pójść. Jednak dilerzy z reguły trzymają się tej sztywnej zasady postępowania.
0 x
- Tsukune
- Posty: 2773
- Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
- Wiek postaci: 30
- Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
- Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=803&p=4864#p4864
Re: Fabularny Rak
Tsukune, nie widzę problemu. Jeśli inni się zgodzą to czemu nie? Jeszcze jednak poczekam.
Exodia, oczywiście blokowanie szczęścia jest tylko na te 24h przez które działa ta substancja. A to, że potem się zażywa znowu to już inna bajka. A jeśli chodzi o to uzależnienie, to nie brak szczęścia uzależnia. Uzależnia odwaga, którą ten specyfik potęguje. Tak mi doradził Kan. Jeden efekt pozytywny, który będzie uzależniał (wzrost odwagi) i jeden negatywny (depresja), który będzie skutkiem ubocznym.
Ava, zgadzam się z tą grupą krwi. To fajny pomysł. Chociaż nie wiem czy wtedy poziom tej substancji nie powinien pójść w górę. Tak samo jak w przypadku DNA. Chciałbym przypomnieć, że akcja toczy się w czasach kiedy jeszcze nawet nie wiedziano co to DNA i grupy krwi, więc tworzenie na ich podstawie odpowiednich specyfików byłoby ciężkie ... no chyba, że sam twórca nie wiedziałby od czego zależy to czy osoba zostanie uzależniona czy nie. No i grupy krwi to jeszcze jedna trudność. Trzeba by się trzymać raz ustalonej grupy krwi. Jeśli np. podałbym to Shinjiemu i admini ustaliliby jego grupę krwi na A RH- to musiałby grać z tą grupą krwi i np. przeszczep od kogoś z grupą krwi B RH+ by Shinjiego zwyczajnie zabił. Przy ustaleniu grupy krwi trzeba by ustalać grupę krwi za każdym razem przy przeszczepach. A co do konsekwencji. Cóż ... to logiczne, ale przy takich wartościach jakie podałeś to nie połowa forum będzie uzależniona, ale 90% kappa. Ja oczywiście nie zaglądam nikomu w KP, ale jakoś nie wydaje mi się, żeby ktoś miał te 150 Konsekwencji kappa.
Tak czy siak. Jeszcze nie wprowadzam poprawek. Poczekam na więcej wypowiedzi i więcej opinii
.
Exodia, oczywiście blokowanie szczęścia jest tylko na te 24h przez które działa ta substancja. A to, że potem się zażywa znowu to już inna bajka. A jeśli chodzi o to uzależnienie, to nie brak szczęścia uzależnia. Uzależnia odwaga, którą ten specyfik potęguje. Tak mi doradził Kan. Jeden efekt pozytywny, który będzie uzależniał (wzrost odwagi) i jeden negatywny (depresja), który będzie skutkiem ubocznym.
Ava, zgadzam się z tą grupą krwi. To fajny pomysł. Chociaż nie wiem czy wtedy poziom tej substancji nie powinien pójść w górę. Tak samo jak w przypadku DNA. Chciałbym przypomnieć, że akcja toczy się w czasach kiedy jeszcze nawet nie wiedziano co to DNA i grupy krwi, więc tworzenie na ich podstawie odpowiednich specyfików byłoby ciężkie ... no chyba, że sam twórca nie wiedziałby od czego zależy to czy osoba zostanie uzależniona czy nie. No i grupy krwi to jeszcze jedna trudność. Trzeba by się trzymać raz ustalonej grupy krwi. Jeśli np. podałbym to Shinjiemu i admini ustaliliby jego grupę krwi na A RH- to musiałby grać z tą grupą krwi i np. przeszczep od kogoś z grupą krwi B RH+ by Shinjiego zwyczajnie zabił. Przy ustaleniu grupy krwi trzeba by ustalać grupę krwi za każdym razem przy przeszczepach. A co do konsekwencji. Cóż ... to logiczne, ale przy takich wartościach jakie podałeś to nie połowa forum będzie uzależniona, ale 90% kappa. Ja oczywiście nie zaglądam nikomu w KP, ale jakoś nie wydaje mi się, żeby ktoś miał te 150 Konsekwencji kappa.
Tak czy siak. Jeszcze nie wprowadzam poprawek. Poczekam na więcej wypowiedzi i więcej opinii

0 x
- Tsukune
- Posty: 2773
- Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
- Wiek postaci: 30
- Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
- Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=803&p=4864#p4864
Re: Fabularny Rak
Tsukune, sęk w tym, że Twoja opcja wymagałaby lepszego dopracowania. Moja postać nic nie znaczy dla światowej polityki. Nikt jej nie zna. Dlaczego więc mafia (bo w sumie Otoroshi to jest mafia) miałoby robić ten specyfik specjalnie dla Narubi? No chyba, że Narubi miałaby być pierwszą ofiarą tego specyfiku, która będzie go testować przed "wprowadzeniem na rynek". Na zasadzie przypadku. Wtedy mogłoby to chyba przejść.
0 x
- Tsukune
- Posty: 2773
- Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
- Wiek postaci: 30
- Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
- Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=803&p=4864#p4864
Re: Fabularny Rak
Jak tak teraz sobie o tym myślę ... to jednak pomysł z tym, żeby to działało tylko na Narubi jest trochę chybiony. Dlaczego? Bo, żeby to działało na Narubi trzeba by mieć jej krew. Ciężko mi sobie wyobrazić, że będą tworzyć kolejne dawki tego narkotyku z krwi mojej postaci, nie mając tej krwi. Chyba, że jednorazowo pobiorą powiedzmy 3 litry (z 4,5 kappa) i sporządzą roczny zapas dawek, a po roku znowu będzie trzeba oddać te 3 litry. Taa ... to nie wydaje się chyba realne, nie? No chyba, że byliby w stanie "skopiować" krew danej osoby, ale ... czy to w ogóle możliwe? Pewnie genetycznie by się jakoś dało, ale czy genetyka była tak rozwinięta? Nie wiem.
0 x
- Tsukune
- Posty: 2773
- Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
- Wiek postaci: 30
- Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
- Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=803&p=4864#p4864
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości