
Ranga: C
Materiały (części kukły): Drewno - Stal - Materiał
Wygląd:
Kurage to marionetka o kształcie i wielkości powabnej kobiety. Jedna rzecz zwraca szczególną uwagę - jej długie, niemalże do ziemi, grube metalowe włosy, a właściwie paręnaście stalowych, ostrych pasków je przypominające. Posiada dość skąpe ubranie - krótka sukienka i materiałowe zakolanówki o czerwonym kolorze, trzymające się kukły dzięki metalowym paskom. Na bucie i z przodu łydek posiada również lekkie metalowe ochraniacze widoczne na obrazku. Zamiast dwóch oczu posiada jedno, demoniczne, również bordowe jak ubrania, a na czole namalowany jest znak Nakaru, który widnieje również na jego innych marionetkach.. czy też dopiero będzie kiedy powstaną.
Wymiary:
Wzrost: 172 cm
Biust/Talia/Biodra: 88/56/84
Długość włosów: Prawie do kostek - tak by były jak najdłuższe i nie przeszkadzały w bieganiu.
Wyposażenie:
Meduza to typ kukły, która nie posiada wewnątrz żadnych np. strzelających mechanizmów, a układ stawów przypomina raczej ludzki szkielet. Dzięki temu może szybko biegać i poruszać się, nie jest ograniczona ludzką rozciągliwością, wiec jest w stanie wykonywać zgrabne akrobacje na poleczenie kuglarza. Taka budowa służy stylowi walki, który preferuje Kurage - często skacze po polu walki goniąc przerażonych przeciwników albo łapie włosami za gałąź i obkręca się dookoła niej jak na linie. Jest to więc typ szybkiej, zwinnej i zwartej konstrukcyjnie kukły, a nie przepakowanej różnymi mechanizmami i odczepianymi częściami marionetki z różnymi pułapkami. Przypomina bardziej marionetkę z kolekcji 10 białych lalek Chiyo niż np. Karasu.
Włosy
Jej główna broń to długie stalowe włosy - mają ostre czubki i krawędzie. W środku nich biegnie specjalny mechanizm kontrolujący je, włosy gną się przez specjalne stawy - wszystko przykrywa stal, każdy z elementów przypomina coś w rodzaju stalowego ostrza, ale tylko końcowy ma ostry czubek. Można nimi kogoś przebić albo oplątać, parować bronie czy też również opleść się w okół jakiegoś miecza i wyrwać go przeciwnikowi z rąk, jednocześnie atakując go innym kępkiem. Są dobre do walki z wieloma przeciwnikami, można nimi sterować jak np. jakimś ogonem. W środku głowy znajdują się specjalne mechanizmy, do których lalkarz jest w stanie podłoczyć się nitką z chakry. Każdy z takich mechanizmów jest podłączony do "cebulki" każdego poszczególna metalowego paska. Umożliwia to sterowanie każdym metalowym włoso-paskiem tak jak np. ogonem albo np. chmarą węży. Jeśli chce się używać wszystkich włosów naraz to trzeba sterować włosami "grupowo" najlepiej po 3-4 kępki do jednego zadania.
Tarcza
Gdy Kurage wbija włosy przed siebie w ziemię i usztywnia je mogą one stworzyć coś w rodzaju grubej, splecionej metalowej tarczy. Potrafi wtedy zahamować jakąś eksplozję albo słabszą technikę, ale bez przesady - jest po prostu lalką wielozadaniową, lecz na wyższym poziomie będzie potrzeba o wiele silniejszej defensywy.
Ukryty zwój
Kurage posiada w sobie ukryty zwój, który potrafi wypluć kiedy potrzeba. Jest w nim zapieczętowane 5 dużych shurikenów. Gdy marionetka odpieczętowuje je, pojawiają się na końcach kosmków włosów. Następnie zaczyna nimi kręcić i ciska nimi wszystkimi naraz w przeciwnika. Kuglarz może przerzucić parę nitek z chakry na shurikeny i kontrolować lekko ich lot.. ale to nie wszystko. Nie są to zwykłe shurikeny - Nakaru specjalnie skuł je delikatnie z parunastu metalowych płytek. Oczywiście wyglądają jak normalne duze shurikeny, są ostre i mogą się wbić ale w środku każdego znajduje się notka wybuchowa. Przy aktywacji wybucha rozsiewając odłamki po polu walki, czyli wspomniane kawałki shurikena, z których został on złączony. Dewastujący atak, który może zaskoczyć przeciwnika - ciężko będzie mu uniknąć aż tylu sterowanych shurikenów naraz potem zaskoczy go coś, czego się nie spodziewał czyli eksplozja, a jeszcze do tego dookoła rozpęta się burza ostrych odłamków. Oczywiście marionetkarz schowa się za tarczą z metalowych włosów, więc odłamki tylko odbiją się od Kurage. To sekretny atak Nakaru, który rzadko pokazuje, żeby jego wrogowie którzy\ jakoś przeżyją nie mogli rozpowiedzieć dalej o jego pułapkach.. no i nie chce mu się potem zbierać odłamków. Zwój jest schowany w specjalnym schowku na plecach - otwiera się około 45 stopni niczym np. szafka na kapcie, po czym kukła może wysunąć zwój kawałkiem włosa albo lalkarz nitką z chakry i odpieczętować za pomocą dłoni marionetki.
Cena:
- Drewno 300 Ryo
- Metalowe włosy - 500 Ryo
- Zboostowane shurikeny - 200/sztuka (robocizna + notka w każdym)
- Zwój 50 Ryo
- Dodatki 200 Ryo
Razem: 2050 Ryo