Masaru gotowe
Moderator: Souei
- Tsukune
- Posty: 2773
- Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
- Wiek postaci: 30
- Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
- Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=803&p=4864#p4864
Re: Masaru gotowe
Tsukune, ale zapominacie chyba trucizna paraliżuje obszar wielkości dłoni. Do paraliżu ręki potrzeba AŻ 3 aplikacji trucizny do ciała.
0 x
- Tsukune
- Posty: 2773
- Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
- Wiek postaci: 30
- Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
- Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=803&p=4864#p4864
Re: Masaru gotowe
Podoba mi się pomysł ze zmianą czasu. Co do paraliżu to okej, ale nie złoży pieczęci ani jednej i bron nie utrzyma, a rzut nią będzie ,,brzydki". A co do tego w szyję to sądzę że facet trafiony 3 broniami w szyję będzie mieć większe zmartwienia niż paraliżująca XDD To nawet 3 senbon w szyi zabiją nie mówiąc o kunaiach kappa
0 x
Re: Masaru gotowe
Nie róbcie z trutki umiarkowanej nieskończonej wersji, która jeszcze trzyma ten paraliż przez nie wiadomo ile. Nie. Początkowe tury są dobre. Całkowity paraliż czy utrudnienie ruchu odpada nawet w momencie trafienia w szyję. To podstawowa trutka, a nie wspaniała trucizna. Teraz, zamiast wprowadzać kolejne kwestie i temat wydłużać, powinniśmy się zastanowić nad opisaniem efektów. Liczbowe czy nieliczbowe? Pisałem o tym na poprzedniej stronie. Mi się nieliczbowe nie podobają, no bo co nam to daje? Wielkie G. Ból jest subiektywny. Jeden odczuwa go inaczej, niż drugi. Wartości punktowe są pewne, a potem sobie można opisywać jak to bardzo boli.
0 x
Re: Masaru gotowe
Też jestem za liczbami ale co zrobić. Ja jestem otwarty na jedna i drugą opcję.
0 x
Re: Masaru gotowe
Halo, halo? 48h dawno minęło, halo? Reszta modów?
@editDOWN
Dałem. Nie zgadzam się z taką propozycją. ^^ Początkowe są o niebo lepsze.
@editDOWN
Dałem. Nie zgadzam się z taką propozycją. ^^ Początkowe są o niebo lepsze.
0 x
- Tsukune
- Posty: 2773
- Rejestracja: 24 maja 2015, o 23:14
- Wiek postaci: 30
- Krótki wygląd: Czarne lub szarawe włosy, brudnoczerwony kolor oczu. "Szeroki" uśmiech. Wystające dwa kiełki. Na szyi materiałowa opaska z krzyżem i trumną. Zabandażowane lewe przedramię, pod którym znajduje się tatuaż 2 głowego węża
- Widoczny ekwipunek: Futerał na plecach, wachlarz w pokrowcu przyczepiony do paska, rękawica łańcuchowa na lewej ręce, dziwna rękawica na prawej ręce, pasek z biczem, laska
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=803&p=4864#p4864
Re: Masaru gotowe
Pogubiłem się
Ja jestem za podaniem tur ile działa oraz podaniu efektu wyrażonego w liczbach ale uzasadnionego fabularnie. Znaczy poprzez oddychanie trucizna wnika do mięśni i odczuwamy przez to ból, i wtedy minus te statystyki fizyczne. Co wy na to?

0 x
Re: Masaru gotowe
Szczerze, to zaczyna mnie irytować, że każdy leje na temat moczem. Może modzi i kadra techniczna wreszcie by tu zajrzała?
0 x
Re: Masaru gotowe
Na pewno nie zaakceptuję nieskończonej trucizny rangi C. Co do wartości liczbowych... Szczerze mówiąc, nie widziałbym tego w truciznach, mimo że ułatwiłoby to ocenę mg. Zostawiłbym liczby innym grom komputerowym i sesjom rpg, bo nie jest to chyba pbf na którym wszystko ma być przeliczone na staty. Jestem raczej więc za tym, by nie wyrażać działania trucizn w liczbach, lecz doprecyzować ich działanie, a resztę pozostawić ocenie mg. Jeżeli reszta postanowi zrobić inaczej, to nie będę się upierał, ale wtedy trzeba byłoby stwierdzić ile statów jest odbieranych na czas poszczególnych tur działania trucizny etc...
0 x
Re: Masaru gotowe
Dobra, a teraz? Nie ma cyferek, ale nie jest też tylko zwykły efekt po którym nic nie da się zrozumieć. Obniżyłem wytrzymałość i skróciłem czas działania.
Nazwa: Barasa
Poziom:Umiarkowany (C)
Rodzaj: trucizna
Forma: dymna
Sposób aplikacji: Wdychanie
Efekty: Trucizna poprzez wdychanie, wnika do mięśni sprawiając ból przy ich poruszaniu. Dla zwykłych ludzi (NPC-rolnicy,bandyci etc.) sprawia ona w najcięższym momencie ból utrudniający kontynuowanie dalszej walki, z powodu bólu trudniej im wykonywać rożne ruchy i robią to znacznie wolniej i słabiej. Do tego ból otępia troszkę zmysły. Na przykład mają problem z chociażby zamachnięciem się mieczem i trafieniem celnie w przeciwnika. Wydolność organizmu spada o około połowę. Gdy shinobi się nią zatrują mają oni tak samo jak zwykli ludzie również bóle, ale znacznie mniejsze podobne do takich jak by intensywnie ćwiczyli pół godziny wszystkie mięśnie, a ich zmysły są sprawne. W przypadku gdy nawdychają się jej schinobi z wytrzymałością powyżej 80 to efekt jest bardzo mocno zniwelowany.
Opis: Niebieski dym, pachnie różą
Działanie (szybkość i długość w turach):
0-Tura aplikacji.
1-4 Najlepszy efekt
4-5 Zanikanie efektu
Nazwa: Barasa
Poziom:Umiarkowany (C)
Rodzaj: trucizna
Forma: dymna
Sposób aplikacji: Wdychanie
Efekty: Trucizna poprzez wdychanie, wnika do mięśni sprawiając ból przy ich poruszaniu. Dla zwykłych ludzi (NPC-rolnicy,bandyci etc.) sprawia ona w najcięższym momencie ból utrudniający kontynuowanie dalszej walki, z powodu bólu trudniej im wykonywać rożne ruchy i robią to znacznie wolniej i słabiej. Do tego ból otępia troszkę zmysły. Na przykład mają problem z chociażby zamachnięciem się mieczem i trafieniem celnie w przeciwnika. Wydolność organizmu spada o około połowę. Gdy shinobi się nią zatrują mają oni tak samo jak zwykli ludzie również bóle, ale znacznie mniejsze podobne do takich jak by intensywnie ćwiczyli pół godziny wszystkie mięśnie, a ich zmysły są sprawne. W przypadku gdy nawdychają się jej schinobi z wytrzymałością powyżej 80 to efekt jest bardzo mocno zniwelowany.
Opis: Niebieski dym, pachnie różą
Działanie (szybkość i długość w turach):
0-Tura aplikacji.
1-4 Najlepszy efekt
4-5 Zanikanie efektu
0 x
- Ichirou
- Posty: 4026
- Rejestracja: 18 kwie 2015, o 18:25
- Wiek postaci: 35
- Ranga: Seinin
- Krótki wygląd: Chodzące piękno.
- Widoczny ekwipunek: Hiramekarei, gurda, fūma shuriken, torba, dwie kabury
- Link do KP: viewtopic.php?f=33&t=320
- Lokalizacja: Atsui
Re: Masaru gotowe
Przeciw cyferką: Exodia,
Za cyferkami: Chuichi, Ichirou ,
Neutralni: Tsukune, Suzaku
Co ja mam zrobić w końcu. Trucizna ma za zadanie wieśniaków bez specjalnych zdolności osłabić, shinobich to może jak dla mnie nawet tylko lekko ruszyć. Ale ja nie mam pojęcia co mam zrobić, mam zupełnie sprzeczne informacje.
Za cyferkami: Chuichi, Ichirou ,
Neutralni: Tsukune, Suzaku
Co ja mam zrobić w końcu. Trucizna ma za zadanie wieśniaków bez specjalnych zdolności osłabić, shinobich to może jak dla mnie nawet tylko lekko ruszyć. Ale ja nie mam pojęcia co mam zrobić, mam zupełnie sprzeczne informacje.
0 x
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości